پرفروشترین تیشرت های مردانه | لیست تیشرت محبوب، با کیفیت و آستین کوتاه

این مقاله درمورد پرفروشترین تیشرت های مردانه به شما توضیحاتی ارئه می کند. اگر از افرادی هستید که به ترندهای روز علاقه دارید یا گمان می کنید دلیلی وجود دارد که یک تیشرت در حال محبوبتر است این متن مناسب شما است. در این بخش ما ابتدا شما را در انتخاب تیشرت از میان صدها مدل پرفروش موجود در بازار راهنمایی می کنیم. سپس بر اساس هر فصل، نوع تیشرت مناسب را معرفی می کنیم و به بررسی چند از پرفروشترین برندها می پردازیم. ابتدا از این تیشرت‌های محبوب و پر طرفدار چند مثال برای شما می آوریم. 

تیشرت طرح گربه مردانه آبی 00202013 - ریبون
اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در لینکدین
اشتراک گذاری توسط ایمیل
مانن نامریی تی شرت چاپی پسرونه کرم ریبون 00201020
اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در لینکدین
اشتراک گذاری توسط ایمیل
مانکن نامریی تیشرت یقه گرد ساده شیک مردونه نارنجی ریبون 00201028
اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در لینکدین
اشتراک گذاری توسط ایمیل
عکس پولوشرت مردانه سرمه‌ای ساده 00202003 - ریبون
اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در لینکدین
اشتراک گذاری توسط ایمیل

 

 

 

 

 

تیشرت مردانه پرفروش چیست؟

به سادگی، تیشرت مردانه پرفروش، مدل یا طرحی از تیشرت است که در همان موقعیت، بسیار توسط خریداران مورد توجه قرار می گیرد. ممکن است علت جلب توجه آن، به کیفیت، جنس، طرح جذاب یا مناسب فصل بودنش برگردد. اما گاهی تیشرت‌های مردانه ساده نیز به اقتضای نیاز، به شدت مد می شوند و آمار بالایی در فروش به ثبت می رسانند. رقم و عدد فروش این نوع تیشرتها ممکن است به علت فروش در تمام جهان، به بالای چند میلیون دلار هم برسد. البته معمولا تیشرت پرفروش ایرانی، توسط تولیدی های داخلی عرضه می شود و به صورت مدام و سریع شارژ می شود تا نیاز بازار را برطرف کند.

هنگام انتخاب یک تیشرت مردانه پرفروش به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید نباید به اطمینانی که یک سایت اینترنتی یا فروشنده به شما می دهد اکتفا کنید و بهتر است دلیل پرفروش بودن محصول را جویا شوید. برای مثال، آیا جنس ضد حساسیت و خاصی دارد یا برند مشخصی به صورت موقت محبوب شده و بعداٌ از مد می افتد؟ اگر کمی پرس و جو کنید، در انتخاب بهترین تیشرت مردانه ترند برای خودتان، موفق خواهید بود. هرچند بهتر است برخی نکات را خودتان نیز بدانید.

انتخاب جنس تیشرت پرفروش مردانه

ممکن است شما به یک جنس مصنوعی حساسیت نشان دهید یا تیشرتی بخرید که اصلا از نظر جنس مناسب فصل نیست و در واقعیت، نتوانید حتی از آن استفاده کنید. بنابراین شناختن جنس پارچه های مختلف به شما کمک می کند تا تیشرت پرفروشتان را دقیق‌تر انتخاب کنید. معمولا جنس نرم پنبه ای در تمامی فصول قابل استفاده است اما جنس کتانی بیشتر مناسب زمانی است که هوا کمی خنک می شود. تیشرت های تو کرکی بیشتر برای فصل زمستان مناسب هستند. به علاوه برخی از انواع جنس مختلف تیشرت، پس از اولین شست و شو کمی آب می روند یا کمرنگ می شوند. پس حتما پیش از خرید از جنس تیشرتتان مطلع شوید تا احتمال خطا کم شود.

یقۀ تیشرت پرفروش مردانه

معمولا توصیه می شود تیشرت های مردانه یقه هفت را در هوای خنک‌تر به تن کنید. اگر قرار است مدتی زیر آفتاب بمانید، حتما تیشرت یقه بسته و گرد تهیه کنید تا از آفتاب سوختگی بدنتان جلوگیری کنید. در غیر این صورت کرم ضد آفتاب نیز راه حل خوبی برای محافظت بدن با یک تیشرت یقه آزاد در زیر نور خورشید است. در محیط های بادخیز نیز، تیشرت با یقه تنگ تر یا حتی ایستاده انتخابی فوق العاده است. اگر به جای تیشرت آستین کوتاه، از پیراهن مردانه استفاده می کنید مطمئن شوید یقه دارای دکمه مخفی است تا ثابت و شیک سرجایش باقی بماند. اگر میخواهید به طور کلی از مد سال باخبر باشید، تیشرت های یقه گرد بسیار پرفروشتر هستند و همه ساله تقریباٌ 80% بازار تیشرت را اشغال می کنند.

انتخاب بهترین تیشرت ترند مردانه بر اساس رنگ و طرح

تیشرت مردانه مورد پسند شما که رقم فروش بالایی دارد و تقریبا هر فردی که خودش را به روز حساب می کند آن را می پوشد، ممکن است یک تیشرت تک رنگ، اما با دوخت و طراحی عالی باشد. آنچه در انواع تیشرت دست کم گرفته می شود، اهمیت نوع برش و زاویه دوخت لباس است. برای مثال وقتی تیشرت های هاوایی رقم فروش بالایی داشتند، در سایر لباس ها جیب و دکمه نیز افزوده شد. اما با طراحی جذاب و برش های به خصوص و حرفه ای این تیشرت ها، موفقیت تیشرت هاوایی تکرار نشدنی ماند.

اگر صرفاٌ بر اساس فصل به خریدن تیشرت روی آورده اید یک قانون کلی وجود دارد: اگر هوا آفتابی است تیشرت روشن بپوشید. اما بسیاری به خریدن تیشرتی که به سادگی لکه روی آن مشخص میشود علاقه ندارد هرچند بسیار پرفروش باشد. معمولا تیشرت بر اساس طرح و رنگی ترند می شود که مناسب همان موقعیت است. اما به هر حال هنگام انتخاب طرح و رنگ یک تیشرت پرفروش، توقعاتی که از یک تیشرت معمولی دارید را نیز لحاظ کنید. از نوع دوخت داخلی گرفته تا طرح های چاپی روی تیشرت همه نیازمند توجه شما هستند.

انتخاب پرفروش ترین تیشرت مردانه بر اساس طرز شستن

شست و شوی تیشرت معمولا ساده است اما حتما پیش از خرید این مورد را نیز بررسی کنید. گاهی یک تیشرت، به شست و شو و اتوکشی کمتری نیاز دارد و زحمت شما را کم می کند. گاهی یک تیشرت را می توانید بارها و بارها بشورید و بپوشید و نگرانی درمورد خراب شدن پارچه نداشته باشد. پس اگر کمی وقت بگذارید و درمورد اینکه چه قدر به خشک شویی یا اتوکشی احتیاج دارد اطلاعات جمع کنید، می توانید عمر مفید تیشرت محبوب خودتان را افزایش دهید. به این ترتیب تیشرت ترندتان را تا مدت‌ها سالم به تن می کنید و به روز بودن خودتان را نمایش می دهید.

انتخاب از میان پرفروشترین تیشرت های هر فصل

تا اینجا نیز از اهمیت انتخاب یک تیشرت ترند در فصول مختلف کم نگفته ایم، اما حال دقیقتر به تیشرت های مناسب هر فصل اشاره می کنیم تا هنگام مشاهده یک تیشرت پرفروش و تصمیم گیری برای خریدن آن استفاده کنید.

تیشرت های پرفروش فصل بهار

در فصل بهار، معمولا تیشرت های رگلان غوغا می کنند. این تیشرت‌ها، با نداشتن محل سر آستین مشخص، به سادگی اندازه آقایان با هر عرض شانه ای می شوند. در عین حال، اگر ورزشکار باشید عضلات شما را برجسته نشان می دهند. از آنجایی که بسیاری از افراد در فصل بهار، ورزش حرفه بدنسازی انجام می دهند همین تیشرت های رگلان را به یک لباس بسیار محبوب و پرفروش بهاری تبدیل می کند.

یکی دیگر از انواع محبوب در فصل بهار، تیشرت های پرفروش با یقه آزاد هستند. هوای خوش و خنک بهاری، باعث می شود این تیشرت ها که هوادهی خوبی دارند، احساس خوشایندی به شما بدهند. اگر دانشجو هستید، در بهار از تیشرت های آستین کوتاه جیبدار غافل نشوید. این نوع تیشرت ها، با طراحی بسیار ساده و نهایتا چند رنگ، در میان جوانان و در فصل بهار محبوب و پرفروش هستند. در بهار همچنین لباس های از جنس ضد آب یا تیشرت طرح هودی مد می شود که مناسب روزهای بارانی ابتدای سال هستند.

تیشرت های پرفروش فصل تابستان

در فصل تابستان و به علت گرمای هوا، انواع تیشرت با جنس مصنوعی و تنفسی بیشترین فروش را در میان تیشرت های مردانه دارند. این نوع تیشرت ها، که بیشتر به علت ترند شدن ورزشهای گروهی در تابستان هرسال، راحت به تن می روند و از تعریق بیش از حد شما نیز جلوگیری می کنند انواعی از تیشرت های ورزشی هستند. هنگام خرید این نوع تیشرت در فصل تابستان فقط توجه کنید که به جنس آن حساسیت نشان ندهید.

انواع تیشرت‌های با آستین های کوتاه‌تر بالای بازو نیز در تابستان هر سال ترند می شود. این تیشرت ها ممکن است ساده، طرحدار، جیبدار یا دکمه دار باشند اما کوتاهی آستین آن ها باعث خنک ماندن بازو و دست شما می شود. به خصوص اگر بدنسازی کار می کنید، حتما تیشرت ساده با آستین بالای بازو را در تابستان امتحان کنید. خوبی این نوع تیشرت این است که اگر یقه یا دکمه‌دار باشند، برای هر موقعیت رسمی نیز مناسب هستند. در غیر این صورت یک تیشرت ساده پنبه ای نیز نیاز شما را جواب می دهد.

تیشرت های پرفروش فصل پاییز و زمستان

شاید در ابتدای پاییز نه، اما به محض سرد شدن هوا، تیشرت های آستین بلند مردانه و انواع پیراهن مردانه رقم فروش انواع لباس را می شکنند. بنابراین شما نیز می توانید از انواع ساده، راه راه، چهارخانه و طرحدار چاپی این تیشرت با تنوع رنگ فراوان خرید کنید. زیرا این نوع تیشرت های آستین بلند یا بلوزها، محبوبیت بسیار زیادی در فصل پاییز دارند.

در فصل زمستان، به علت روشن بودن وسایل گرمایشی، کمتر کسی در خانه یا محیط های بسته لباس گرم به تن می کند. به علاوه یک تیشرت نیز به تنهایی پاسخگوی محیط های سرد زمستانه نیست. به همین علت، زمستان فصل محبوبیت تیشرت طرحدار چاپی زیر یک لایه کتی گرمتر است. با پوشیدن این نوع ست بالاتنه، در عین نشان دادن ذوق و سلیقه خودتان، بخش تنه و پهلوهایتان را گرم نگه می دارید و آزادی حرکت دستهایتان را کم نمی کنید. به علاوه با گرم شدن یا سرد شدن دما می توانید دکمه های کت رویی را ببنید یا کت را دربیاورید و خودتان را با دمای محیط تطابق دهید.

پرفروشترین برندهای تیشرت مردانه

در این قسمت، برخی از برندهای پرفروش تیشرت را در ابعاد جهانی معرفی میکنیم. برخی از این تیشرتها به حدی محبوب هستند که همه ساله طرح فیک آنها نیز رقم فروش بالایی ثبت میکند. علت رقم بالای فروش این برندها، جلب اعتماد مشتریان و تولید جنس با کیفیت و خوش استایل در هر شرایطی است.

تیشرت نایک (Nike)

تیشرتهای نایکی نزدیک به سی سال است که بازار تیشرت های ورزشی را فتح کرده اند. با رقم فروش این تیشرت ها، فقط برندهای غول مشابه رقابت می کنند. این تیشرت های مردانه که با طرح نایکی، علامت تیک، شعار just do it یا لوگوی جردن شناسایی می شوند فقط کافی است پسند شوند. مشتریان نایکی هم از کیفیت آن اطمینان دارند و هم سایزبندی ثابت نایکی با خبر هستند. البته نایکی نیز مدام تکنولوژی بهداشت پوشاکش را بهبود میدهد و باعث می شود پوشیدن یک تیشرت نایکی اصل نیز به شما حس خوبی بدهد.

تیشرت آدیداس (Adidas)

آدیداس نیز مانند نایکی، از غول های تجاری تولید تیشرت راحت و استاندارد تابستانی است. تیشرت های آدیداس به حدی با کیفیت هستند که به وفور به عنوان تیشرت روزمره عادی میان ورزشکاران و دیگران استفاده می شوند. اصلا آدیداس بودن یک تیشرت، مهر تاییدی بر حذابیت و کیفیت آن است. به خصوص که تیشرت های مردانه آدیداس به اندازه ست های ورزشی جذابش پرفروش هستند و شما را یک فرد حرفه ای در خرید لباس نشان می دهند.

تیشرت زارا (Zara)

علت پرفروش بودن زارا، قیمت عالی آن است. زارا که خود نیز کارش را به صورت های کپی از سایر لباس‌ها شروع کرد، امروزه به مشتریانش وفادار مانده و قیمت هایش کاملا برای مردم به صرفه است. به علاوه مجموعه زارا، کاملا با کیفیت و جذاب است و گستردگی طراحی زارا، دست شما را برای انتخاب بسیار باز می گذارد. لباس های متنوع، طراحی های رنگارنگ جذاب، استفاده از نخ و پارچه با کیفیت خوب، زارا را همچنان یکی از محبوب‌ترین برندها نگه داشته است.

برخی از مدل های پرفروش تیشرت مردانه

در این بخش برخی از انواع پرفروشترین تیشرت مردانه محبوب ریبون را مشاهده می‌کنید تا بر اساس موارد گفته شده در بخشهای قبلی، تیشرت مناسب خودتان را خرید و تهیه کنید.