بررسی کیفیت دوخت‌ قبل از خرید تیشرت ورزشی زنانه

توجه و بررسی کیفیت دوخت تیشرت ورزشی زنانه یکی از مهم ترین فاکتورها، هنگام خرید می باشد. لازم است هنگام بررسی کیفیتِ جنس و دوخت لباس به نکات مهمی توجه کنید تا خریدِ ایده آلی را داشته باشید. اگر به دنبال بهترین ها هستید، حتما به جنس و کیفیتِ دوخت پارچه ی تیشرت ورزشی زنانه توجه کنید. چند مورد از مهم ترین این نکات را برای شما آماده کرده ایم تا خرید خوبی داشته باشید.

چگونه می توانیم کیفیت دوخت تیشرت ورزشی زنانه را بررسی کنیم؟

به طور کلی لازم است در هنگام خرید، دوخت تیشرت را از تمامی جهات بررسی کنید. برای راحتی کار می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

کیفیت دوخت کلی و مدل تیشرت ورزشی زنانه:

کیفیت دوخت بر مدل تیشرت ورزشی زنانه هم تاثیر می گذارد. توجه کنید که دوخت تیشرت عیناً در بقیه قسمت ها هم رعایت شده باشد و اصطلاحاً قرینه باشد. در برش و دوخت های بی کیفیت، ممکن است به این موضوع توجه نشده باشد و طرحِ مدل تیشرت در قسمت هایی از قلم افتاده باشد.

تیشرتی با کیفیت است که در مجموع، دوخت کلیِ تمیز و دوبلی داشته باشد. نحوه ی برش زدن باید در تمامی قسمت ها تمیز و اصولی بوده باشد. نباید در هیچ قسمتی از لباس، دوخت تیشرت دفرمه بوده و یا نخ اضافه ای نداشته باشد.

کیفیت دوخت یقه در تیشرت ورزشی مناسب:

ابتدا به یقه لباس توجه کنید. دوخت با کیفیت در یقه ی تیشرت ورزشی زنانه نباید کج یا دفرمه باشد. برش های تمیز و خط دوختی مرتب برای یقه، یک دوخت با کیفیت را نشان می دهد. اگر تمایل به آشنایی با انواع مدل از یقه ها را دارید، شما را به خواند مقاله ای با عنوان ” انواع مدل یقه های تیشرت ورزشی زنانه” در فروشگاه ریبون دعوت می نماییم.

کیفیت دوخت و جنس جیب ها در تیشرت ورزشی زنانه:

اگر در مدل تیشرت از جیب استفاده شده است، لازم است به نحوه ی برش و کیفیت دوخت آن نیز، توجه لازم را داشته باشید. برش های تمیز و مرتب و دوخت زیبا و دوبل می تواند بر زیبایی و دوام لباس تاثیر بگذارد.

همچنین جنس داخلیِ جیب نیز اهمیت زیادی دارد. کیفیت پارچه تیشرت ورزشی زنانه در بخش جیب نباید پایین باشد. شاید ترجیح می دهید لباس به طور کلی وزن کمتری داشته باشد و به استفاده از جیب های توری و سبک تمایل داشته باشید. اما باید توجه کنید که این نوع جیب ها، به سرعت نخ کش می شوند و کیفیت بالایی ندارند.

بررسی کیفیت دوخت آستین در تیشرت ورزشی زنانه:

یکی از مهم ترین دوخت های لباس، در قسمت آستین تیشرت ها است. در هنگام خرید به نحوه ی برش و مدل دوخت آستین توجه کنید. لازم است بدانید که آستین تیشرت باید به گونه ای دوخته شده باشد که دقیقا در جایگاه سر شانه قرار بگیرد. در دوخت های بی کیفیت به دلیل عدم برش یا دوخت مناسب، ممکن است آستین ها، پایین تر یا بالاتر از سرشانه قرار بگیرند و این ظاهر زیبایی نخواهد داشت.

تیشرت زنانه مدل هاوایی کد 401061

تیشرت زنانه مدل هاوایی کد 401061

مشاهده و خرید

کیفیت دوخت تیشرت ورزشی زیپ دار:

در برخی از مدل های جدید در قسمت های مختلف لباس ورزشی زنانه مانند یقه، از زیپ به عنوان یک آیتم زیبایی استفاده می شود. لازم است هنگام خرید زیپ را باز و بسته کنید تا از کارکرد آن مطمئن شوید. دوخت نامناسب و دفرمه بودن زیپ ظاهر ناخوشایندی به استایل می دهد. از این رو دوختی از تیشرت ورزشی را انتخاب کنید که با کیفیت باشد.

کیفیت طرح دوخته شده در تیشرت ورزشی زنانه:

بسیاری از تیشرت های زنانه دارای یک طرح یا مدل هستند که باید نحوه ی برش یا چاپ آن در لباس را بررسی کرد. لازم است به درزهای دوخت یا جزئیات چاپ دقت کنید تا با شستشو یا استفاده ی طولانی به راحتی از بین نرود. مثلاً اگر تیشرت یک مدل چاپ شده دارد، لازم است یکدست و در جایگاه درستی چاپ شده باشد؛ یا اگر طرحی بر روی تیشرت ورزشی زنانه دوخته شده است، درزهایی بین طرح و تیشرت وجود نداشته باشد و از دوخت دوبله برای محکم کاری استفاده شده باشد.

در مورد طرح هایی که با دوخت به تیشرت متصل می شوند، اگر کیفیت دوخت پایین باشد، ممکن است بخش طرح، به راحتی و با یک شستشو از لباس جدا شود.

کیفیت دوختِ برچسب مارک لباس در تیشرت ورزشی زنانه:

در برخی از لباس ها، طراحان به نحوه ی برش یا دوخت برچسب مارک در لباس توجه نمی کند. بنابراین وقتی که تیشرت را می پوشید، احساس ناخوشایندی دارید. پس هنگام انتخاب تیشرت، بهتر است به این موضوع هم توجه کنید. کیفیت دوخت تیشرت ورزشی زنانه بایستی صفر باشد. در دوخت با کیفیت و مرغوب، باید به تمامی جزئیاتِ دوخت لباس توجه شده باشد.

بلوز زنانه ورزشی کد 401046

بلوز زنانه ورزشی کد 401046

مشاهده و خرید

دوام و کیفیت در دوخت آستر تیشرت ورزشی زنانه:

اگر تیشرتی را انتخاب کرده اید که قسمت آستری دارد، حتماً لباس را به رو برگردانید و تمامیِ دوخت های آستر به لباس را چک کنید. لازم است دوخت آستر به تیشرت محکم و بدن درز باشد تا پاره یا جدا نشود.

چک کردن کیفیت دوخت زیرِ لباس در تیشرتِ ورزشی زنانه:

تمیزی دوخت زیره ی تیشرت به اندازه ی رویه ی تیشرت ورزشی مهم است. در تیشرت های با کیفیت و با دوام، دوختِ تمیز و محکم در زیره کار هم مشخص است، می توانید هنگام خرید لباس را به رو برگردانید و کیفیت دوخت تمامیِ قسمت های تیشرت ورزشی زنانه را چک کنید.

تاثیر کیفیت دوخت تیشرت ورزشی زنانه بر سایز و اندازه ها:

در دوخت های بادوام و باکیفیت، حتماً اندازه گیری استاندارد و اصولی انجام شده است. لازم است دوخت با کیفیت باشد تا اندازه ها استاندارد بماند. اگر دوخت در قسمت های مختلف تی شرت کج باشد، ممکن است در این قسمت ها لباس مقداری تنگ شود و سایز تیشرت تغییر کند.

مطالعه کنید: راهنمای خرید تیشرت ورزشی زنانه

چرا باید کیفیت دوخت و جنس تیشرت ورزشی زنانه را بررسی کنیم؟

یک فاکتور اساسی در هنگام خرید، بررسی دوام و کیفیتِ دوختِ تیشرت ورزشی زنانه است. کیفیتِ دوخت بر فاکتور های دیگر مانند قیمت، رنگ و مدل اولویت دارد.

تیشرت ورزشی زنانه مدل ریبون کد 401013

تیشرت ورزشی زنانه مدل ریبون کد 401013

مشاهده و خرید

  • اگر دوخت لباسی با کیفیت باشد، طبیعتاً در نتیجه خود لباس نیز با کیفیت خواهد بود. عمر تیشرت ورزشی زنانه با کیفیتِ دوخت خوب، بسیار بهتر از تیشرت های متفرقه با دوخت نامناسب است. کیفیت دوخت تیشرت ورزشی زنانه، بر عمر و دوام لباس، تاثیر بالایی می گذارد.
  •  تیشرت های ورزشی یک لباس پرکاربرد برای ورزش کردن و باشگاه است، علاوه بر این، برای استفاده روزمره و یا در خانه هم می توان از تیشرت زنانه اسپرتِ خوش دوخت استفاده کرد. تیشرت ورزشی جز لباس های کارآمد برای بانوان به حساب می رود. پس به دلیل استفاده ی زیاد، بهتر است تیشرتی مرغوب و با کیفیت داشته باشید. به همین دلیل در هنگام خرید، سعی کنید تمامیِ فاکتورها به خصوص، کیفیتِ دوخت تیشرت ورزشی زنانه را چک کنید.
  • تیشرت های ورزشی را لازم است به طور روزانه شستشو داد، پس حتماً باید تیشرت با کیفیتی را برای خود انتخاب کنید. تصور کنید کیفیت دوخت تیشرت بالا باشد و درزها بسته و دوخت ها همگی دوبل کار شده باشد، در این صورت با شستشو، تیشرت هیچ آسیبی نمی بیند و دوام لباس بالا خواهد بود. پس اگر تیشرت دوخت با کیفیت نداشته باشد، ممکن است فقط با چند بار استفاده، به راحتی درزهای آن از هم جدا شوند و لباس دیگر قابل استفاده نباشد.
  • بررسی کیفیت دوخت در هنگام خرید موجب جلوگیری از خرید های اضافی می شود، به این گونه که داشتن یک لباس باکیفیت، شما را از دیگر خرید ها بی نیاز می کند. بنابراین توجه به کیفیت دوخت تیشرت ورزشی زنانه، صرفه ی اقتصادی خواهد داشت.
  • کیفیتِ دوخت تمیز، استایل شما را شیک و آراسته نشان می دهد. دوخت های کج، برش های نامتناسب یا درز هایی که دیده می شوند، ظاهر تیپ و استایل تی شرت را بهم می ریزند و زیبایی استایل شما را از بین خواهد برد.