شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024
جذابترین انواع شلوارک ورزشی مردانه 2024

شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024 در طرح های مختلف، از لحاظ ظرافت در طراحی، در بین ورزشکاران، بسیار محبوب شده است. جذابترین مدل های شلوارک ورزشی را در فشن لباس ورزشی 2024 می بینیم. در سال های قبل طراحی شلوارک ورزشی مردانه، ساده در نظر گرفته می شد. اما با یکسری تغییرات، مدل های متنوعی از شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024 ساخته شده است. چنانچه تمایل به خوش تیپی و به روز بودن دارید، از مدل های جدید شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024 غافل نشوید. جدیدترین مدل شلوارک مردانه، طراحی های منحصر به فردی دارند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد. ورزش کردن و داشتن استایل اسپرت، نیازمند لباس ورزشی مناسب و شیک می باشد. کسانی که اهل ورزش و تناسب اندام هستند، تمایل دارند شیک پوش هم دیده شوند. به علاوه آقایان اسپرت پسند، تمایل به پوشیدن مدل های جذاب و شیک ورزشی در سال جدید هستند. پس لازم است با انواع مدل های جدید شلوارک ورزشی مردانه جذاب و شیک در سال 2024 آشنا شوید. به روز بودن و آشنا بودن با مدل های جدید سال، می تواند شما را در انتخاب یک شلوارک شیک و جدید یاری نماید.

انواع مدل های شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024

انواع مدل های شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024

با توجه به تقاضای مردان اسپرت پوش، نسبت به خرید شلوارک ورزشی، طراحی مدل جدید بسیار متنوع تر از قبل، دیده می شود. در صنعت فشن و مد سال 2024، ترند ترین طرح های شلوارک ورزشی مردانه به چشم می خورد. بسیاری از آن طراحی ها چشم بیننده را خیره و مجذوب خود می نماید. توجه داشته باشید که انتخاب یک شلوارک ورزشی مردانه جذاب و شیک از مدل های 2024، می تواند بر اعتماد به نفس شما تاثیر خوبی بگذارد. هیچ چیز بهتر از این نیست که به چشم دیگران، خوش تیپ دیده شوید. شما به تناسب اندام خود اهمیت می دهید، پس در زمان خرید شلوارک هم بهترین را برای خود انتخاب کنید. با ورزش کردن طبیعتاً به یک تناسب اندام فوق العاده جذاب خواهید رسید. با پوشیدن شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024 هم، شیک پوش تر از قبل خواهید شد. این خوش تیپی در ازای انتخاب مدل شلوارک از بین طرح های جدید سال 1403 می باشد. در ادامه به انواع طراحی های سال جدید این لباس ورزشی مردانه پرداخته ایم.

شورتک مردانه مدل چریکی 305077

شورتک مردانه مدل چریکی 305077

مشاهده و خرید

شلوارک ورزشی مردانه با طرح چریکی

در سال 1403، طرح چریکی را در بین لباس ورزشکاران آقا، بسیار به چشم می خورد. این طرح خاص با سلیقه مردان بسیار سازگار است، به همین علت به فروش بالایی در سال 1403 رسیده است. طراحی شیک، این لباس را به شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024 تبدیل نموده است. چنانچه تمایل به دیدن قیمت ارزان این شلوارک دارید، کافی است از قمیت های فروشگاه ریبون دیدن فرمایید.

شلوارک مردانه مدل دروازه بانی

این مدل شلوارک کاملاً با قد مناسبی طراحی شده است که نیاز اکثر ورزشکاران را بتواند رفع نماید. طراحی این لباس کاملاً مناسب ورزش شما خواهد بود، مخصوصاً اگر اهل فوتبال و ورزش هایی از این قبیل باشید که احتمال افتادن بر روی زمین وجود دارد. تنخور جذب اما راحت این سبک شلوارک، بسیار مناسب فعالیت های ورزشی در نظر گرفته شده است. به علاوه در کنار سایر طراحی های لباس ورزشی مردانه 1403، تنخور شیک، این لباس را به شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024 تبدیل کرده است.

شلوارک ورزشی مردانه 305094

شلوارک ورزشی مردانه 305094

مشاهده و خرید

شلوارک آندرآرمور مدل سوزنی

این مدل شلوارک از طرح های جدید 2024، از برند آندرآرمور به حساب می اید. این مدل اغلب از فلامت سوزنی تولید شده است که به همین نام هم نامیده می شود. با توجه به طراحی ساده و نوع پارچه آن، برای اکثر فعالیت های ورزشی مناسب می باشد. به علاوه برند آندر آرمور با طراحی انحصاری خود توانسته است مدل سوزنی را به جذاب ترین شکل در سال 2024 تولید نماید.

شلوارک ورزشی مدل ترینینگ

این مدل در مارک های متفاوتی در طرحی های جدید 1403 شلوارک مردانه، دیده می شود. از آن جایی که برای رشته های ورزشی مختلفی کاملاً مناسب طراحی شده است، اکثر برند های ورزشی به طراحی ساده این شلوارک ورزشی روی آورده اند. طراحی شلوارک ورزشی Trainning اغلب از کمر کِشی و راحتی مناسبی برخوردار می باشد.

شلوارک ورزشی مردانه 305094

شلوارک ورزشی مردانه 305094

مشاهده و خرید

شلوارک جدید مدل غواصی

طراحی مدل های شلوارک ورزشی غواصی با توجه به نوع پارچه ای که برای این لباس در نظر گرفته شده است، بسیار خاص می باشد. با توجه به پارچه غواصی به کار رفته در این لباس، نسبت به سایر شلوارک های مردانه تنخور چسبناکی دارد. این مدل شلوارک جدید 1403، از تنخور جذاب و شیکی برای استایل شما به ارمغان خواهد داشت.

شلوارک ورزشی مردانه مدل سابلی کد 305010

شلوارک ورزشی مردانه مدل سابلی کد 305010

مشاهده و خرید

شلوارک مدل طرح دار سابلی میشن

علاوه بر طرح و نقش های ساده در مدل های جدید از شلوارک ورزشی 1403، پترن های طرح دار بسیار بیشتر از قبل دیده می شود. لباس های طرح دار مثل آبرنگی، ابر و بادی، خطوط نقش های رنگی در پوشاک ورزشی مردانه 1403 به چشم می خورد. پارچه چاپ سابلی میشن برای نقوش طرحدار مناسب می باشد، به همین دلیل اکثر شلوارک های ورزشی طرح دار جدید از این نوع پارچه استفاده شده است. این سبک شلوارک جذاب در نوع خود، طرفداران بسیاری را توانسته است مجذوب جذابیت خود نماید. برای دیدن مدل های شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024 می توانید به فروشگاه ریبون هم سر بزنید.

شورتک ورزشی مردانه کد 305056

شورتک ورزشی مردانه کد 305056

مشاهده و خرید

مطالعه کنید: بررسی شلوارک ورزشی مردانه ترک ارزان

شلوارک ورزشی مردانه طرح خط دار

مدل های ساده هر ساله جز لیست شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024 بوده اند. اما برخی از ورزشکاران تقاضای طراحی های متنوع را از طراحان متخصص این حرفه دارند. به همین منظور، شلوارک با مدل های طرح دار در سال 1403، هم روانه ی بازار ورزشی مردانه شد. مدل های خط دار شامل این سبک شلوارک های طرح دار به حساب می آیند. یکی از جذابترین طراحی های این سبکی، خط های دو لاین هستند که در امتداد یکدیگر سر تا سر شلوارک را طی کرده اند.

کفش پیاده روی مردانه ملودی 801006

کفش پیاده روی مردانه ملودی 801006

مشاهده و خرید

شلوارک مدل RUNNING

همانطور که از نام این طرح پیدا است، بهترین کارایی را برای دویدن می تواند داشته باشد. این سبک طراحی بسیار ساده و جذاب طراحی شده است تا هر سلیقه ای را بتواند طرفدار خود نماید. ظاهر این مدل شلوارک ورزشی کاملاً ساده است که این میزان سادگی، ترند ورزشی 1403 محسوب می شود. برند های مختلفی نظیر آندر آرمور، نایکی و مواردی از این قبیل این مدل شلوارک جذاب را طراحی و تولید کرده اند. اما سادگی مدل رانینگ، در طراحی از هر برند کاملاً رعایت شده است. شلوارک های رانینگ برای ورزش های استقامتی و دویدن و دوچرخه سواری و حتی برای رانندگی و سفر رفتن، کاملاً ایده آل طراحی شده است.

شلوارک ورزشی لیزری 305125

شلوارک ورزشی لیزری 305125

مشاهده و خرید

شلوارک مردانه ورزشی مدل لیزری

اگر اهل پوشیدن لباس های راحت اما با مدل شیک هستید، پیشنهاد فروشگاه ریبون، شلوارک لیزری می باشد. این مدل شلوارک ورزشی مردانه جذاب 2024، علاوه بر طراحی جذاب، شرایط ایده آلی برای ورزشکار به همراه می آورد. مثلاً می تواند دمای بدن را در مواقعی نظیر فعالیت های سنگین، خنک و متعادل نگه دارد. مخصوصاً اگر این مدل شلوارک ورزشی جذاب 2024 از پارچه ای خنک به اسم آیرو، در تولید آن به کار رفته باشد.

شلوارک ورزشی مردانه مدل AIR کد 305050

شلوارک ورزشی مردانه مدل AIR کد 305050

مشاهده و خرید

شلوارک مدل نایکی سری AIR

از کالکشن هایی که از برند نایک در فشن ورزشی 2024، بسیار بازخورد پیدا کرده است، سری AIR می باشد. طراحی یونیک و جذاب این سری از برند نایکی، توانسته است ورزشکاران به پوشیدن این مدل جدید و خاص ترغیب نماید. برند محبوب نایکی با توجه به کیفیت و مرغوبیت مناسب محصولات خود، بیشترین فروش شلوارک ورزشی مردانه جذاب را در 2024 داشته است.

شلوارک ورزشی مردانه 305110

شلوارک ورزشی مردانه 305110

مشاهده و خرید

شلوارک کشاله دار X2

یکی از جدید ترین طراحی های شلوارک ورزشی مردانه 1403، این مدل از طرح های کشاله دار می باشد. در سال جدید، طراحی این مدل را به صورت دو لایه در نظر گرفته شده است، که علاوه بر زیبایی، راحتی مناسبی را برای ورزشکار به ارمغان بیاورد. همچنین این شلوارک با پوشاندن سر زانو ها، از پوست ورزشکار هم می تواند محافظت نماید.

مطالعه کنید: انواع کفش لژدار و تفاوت آنها با یکدیگر