ست کردن تیشرت ورزشی مردانه
راهنمای ست کردن تیشرت مردانه با سایر لباسهای ورزشی

یکی از نخستین سوالاتی که پس از خرید تیشرت ورزشی مردانه به ذهن شما آقایان خطور می کند، این است که تیشرت را با چه لباسی ست کنید. معمولا ست کردن تیشرت ورزشی مردانه بسیار راحت است و زمان زیادی از شما نمی گیرد. با این حال، دانستن اینکه هر تیشرتی را با چه شلواری باید ست کنید، استایل شما را بسیار بهتر می کند.

در این مقاله شما را درباره ست کردن تیشرت ورزشی مردانه با سایر لباس های باشگاهی راهنمایی می کنیم. پس از مطالعه این مقاله، شما باید بتوانید به آسانی انواع تیشرت اسپرت مردانه را با هر لباسی ست کنید. دقت کنید که ست کردن تیشرت ورزشی مردانه به هر حال کمی سلیقه شخصی شما را هم می طلبد. پس ابتدا تیشرتی را در رنگ و طرحی که خودتان بیشتر می پسندید، انتخاب کنید. سپس لباس های دیگرتان را نیز بر همان اساس، انتخاب کنید.

ست کردن تیشرت ورزشی مردانه با شلوار

ست کردن تیشرت ورزشی مردانه با شلوار

اولین لباسی که هنگام ست کردن تیشرت ورزشی مردانه باید به آن دقت کنید، لباسی برای پایین تنه است. می توان گفت به خصوص در فصول سرد، یک شلوار برای استفاده شما در هنگام ورزش، کاملاً مناسب است. اما مدل های مختلفی از شلوار در بازار موجود است. همین ممکن است این سوال را برای شما پیش بیاورد که ست کردن چه نوع تیشرت ورزشی مردانه ای با کدام مدل شلوار، بهتر است. پس در ادامه شما را در این زمینه راهنمایی می کنیم.

ست تیشرت ورزشی با لگینگ

ست تیشرت ورزشی با لگینگ

اگر دوست دارید یک لگینگ ورزشی جذاب بپوشید و عضلات خوش فرم پایتان را نمایش دهید، می توانید آن را با تیشرتی مناسب ست کنید. مناسب ترین تیشرت ورزشی مردانه برای ست کردن با شلوار لگینگ، تیشرت های مردانه اندامی و جذب هستند. این تیشرت ها، باعث می شوند لگ پوشیدن شما کاملا طبیعی به نظر برسد. نمایش عضلات شما در این حالت، یک استایل ورزشکاری بسیار شیک برای شما می سازد.

ست تیشرت ورزشی با اسلش مردانه

ست تیشرت ورزشی با اسلش مردانه

اگر دوست دارید که تیشرت ورزشی خود را با یک اسلش ست کنید، می توانید از انواع تیشرت ها استفاده کنید. اما بهترین تیشرت ورزشی مردانه برای ست کردن با شلوار اسلش، تیشرت هایی با اندازه روی باسن هستند. زیرا معمولاً شلوارهای اسلش، در بخش کمر نیز طراحی و مدل خاصی دارد که بهتر است زیر یک تیشرت لانگ ساده مخفی نشود.

اگر اسلش شما مدلی ساده دارد و یا فاق خیلی بلندی دارد، ست کردن آن با تیشرت ورزشی مردانه ی لانگ، مناسب است.

ست تیشرت ورزشی با لگ شلوارک دار

ست تیشرت ورزشی با لگ شلوارک دار

لگ های شلوارک دار معمولا در استایل های کمی پوشیده تر به کار می روند. پس توصیه می کنیم در هنگام ست کردن تیشرت ورزشی مردانه با لگ های چند لایه، دقت بیشتری کنید. اگر به دلیل سرد بودن دمای هوا از لگ شلوارک دار استفاده می کنید، می توانید آن را با یک تیشرت ورزشی آستین بلند ست کنید.

اما اگر دوست ندارید دست های شما هنگام ورزش کردن، پوشیده باشد، از تیشرت های مدل کاور دار برای ست کردن با لگ شلوارک دار ورزشی استفاده کنید. این مدل لگینگ ها، تیپ شما را بسیار زیبا می کنند و ایجاد یک استایل کامل با کمک آن ها، بسیار ساده است.

ست تیشرت و شلوارک کد 302027

ست تیشرت و شلوارک کد 302027

مشاهده و خرید

ست کردن تیشرت ورزشی مردانه با کتونی

دومین و مهمترین موردی که هنگام ست کردن تیشرت ورزشی مردانه باید به آن توجه کنید، نوع کتانی است. برخی آقایان هر برندی از کتانی را با تیشرت اسپرت خود ست می کنند. این باعث عدم نظم در استایل می شود و از دید فشن و استایل، کار اشتباهی است.

در اینجا شما را درباره ی این موضوع که بهتر است هر کتونی را با چه تیشرت ورزشی مردانه ای ست کنید، راهنمایی می کنیم.

ست تیشرت ورزشی با کتونی نایکی

ست تیشرت ورزشی با کتونی نایکی

ست کردن تیشرت ورزشی مردانه با کتونی برند نایکی کار بسیار ساده ای است. کافی است کتونی را دقیقاً با یک تیشرت از برند نایکی ست کنید. از آنجایی که تیشرت های برند نایکی در بازار بسیار فراوان هستند، شما به راحتی مدل مورد پسندتان را پیدا می کنید.

برخی تصور می کنند ست کردن تیشرت ورزشی مردانه نایکی با سایر برندهای زیر مجموعه آن نیز مناسب است. این بستگی به آرم برند روی کفش شما دارد. اگر روی کتانی شما، آرم نایکی نیز در کنار آرم برندِ دیگر قرار دارد، ست کردن آن با تیشرت نایکی، هیچ مشکلی ندارد و استایل شما همچنان مرتب باقی می ماند.

ست تیشرت اسپرت مردانه با آدیداس

ست تیشرت اسپرت مردانه با آدیداس

سعی کنید به هیچ عنوان تیشرتی از برند دیگر را با کتانی آدیداس ست نکنید. به خصوص که ست کردن تیشرت ورزشی مردانه آدیداس با کتانی همین برند کاری بسیار راحت است. زیرا انواع تیشرت هایی از این برند در بازار به فراوانی موجود است و شما فقط کافی است مدل محبوبتان را خرید کنید.

در ست کردن با کتانی های آدیداس، سعی کنید رنگ تیشرت ورزشی مردانه شما به کتانی شما بیاید. اگر درباره ست کردن انواع لباس ورزشی مردانه سوالی دارید، می توانید از پشتیبانی آنلاین ما سوال کنید یا مقاله ما در این باره را مطالعه کنید.

ست تیشرت ورزشی با کفش مردانه ریبوک

ست تیشرت ورزشی با کفش مردانه ریبوک

روی کتانی ریبوک ممکن است طرح برندش به وضوح دیده نشود. به همین دلیل در هنگام ست کردن کتانی از این برند، دست شما بازتر است. با این حال طرفداران این برند، محصولاتش را به خوبی می شناسند. پس اگر تصمیم گرفتید، عکس استایل ورزشی خود را در فضای مجازی و بین ورزشکاران حرفه ای منتشر کنید، دقت کنید که بهتر است تیشرت ورزشی مردانه از ریبوک را به تن کرده باشید.

در غیر این صورت، هنگام ست کردن تیشرت ورزشی مردانه با کتانی برند ریبوک، می توانید هر تیشرتی که دوست دارید بپوشید.

ست تیشرت مردانه با کتونی جردن

ست تیشرت مردانه با کتونی جردن

ست کردن تیشرت اسپرت مردانه با کتونی برند جردن ممکن است کمی چالش بر انگیز باشد. برند جردن، زیر مجموعه برند نایکی است. پس ممکن است روی کتانی شما، مارک هر دو برند مشخص باشد. در این صورت هم تیشرت های نایکی و هم تیشرت های با طرح جردن، کاملاً برای ست کردن با این کتانی مناسب هستند.

اما اگر روی کتانی شما فقط آرم جردن حک شده، کار شما کمی سخت می شود. زیرا باید به دنبال مدل تیشرت ورزشی مورد علاقه خود با آرم جردن باشید که کمی محدودتر تولید می شود. در این صورت اگر تیشرتی که دوست داشتید پیدا نکردید، توصیه می کنیم از یک تیشرت ساده و بدون برند استفاده کنید.

ست تیشرت و شلوارک کد 302025

ست تیشرت و شلوارک کد 302025

مشاهده و خرید

ست کردن تیشرت با شورتک ورزشی مردانه

ست کردن تیشرت با شورتک ورزشی مردانه، معمول ترین روش استایل کردن برای باشگاه است. بیشتر شما آقایان دوست دارید از شلوارک های راحتی هنگام ورزش استفاده کنید.

مدل های شلوارک های باشگاهی بسیار متنوع هستند. در این قسمت ما تنها دو مورد که امسال ترند هستند را برای شما، بررسی می کنیم.

ست کردن تیشرت ورزشی مردانه با شلوارک کشاله دار

ست کردن تیشرت ورزشی مردانه با شلوارک کشاله دار

برخی از شما به شلوارک های دولایه که در زیر، حالت لگینگ دارند علاقه دارید. این مدل شلوارک ها استایل شما را چند برابر حرفه ای تر می کنند و بسیار زیبا هستند. همچنین امکان آزادی حرکت در ورزش های مختلف را برای شما فراهم می کنند.

ست کردن یک تیشرت ورزشی مردانه از هر طرحی با این مدل شلوارک ها مناسب است. اما معمولاً این نوع شلوارک، ایده آل ورزش هایی است که هم حرکات کششی و هم حرکات قدرتی دارند. پس برای تیشرت نیز بهتر است از تیشرت های جذب با آستین سه ربع استفاده کنید. در این صورت، تیپ شما ورزشی تر به نظر می رسد و برای انجام هر نوع ورزشی آمادگی خواهید داشت.

ست کردن تیشرت با شورتک کارگو

ست کردن تیشرت با شورتک کارگو

شورتک های کارگو، جدید و جذاب هستند و برای استفاده در استایل اسپرتِ هیپ هاپ مناسب هستند. پس برای ست کردن تیشرت ورزشی مردانه با شورتک کارگو، نه تنها تیشرت، که کتانی و سایر لباس های خود را نیز در استایل هیپ هاپ ست کنید. استفاده از اکسسوری هایی مانند کلاه کپ را نیز فراموش نکنید.

مطالعه کنید: دانستنی های رنگ لباس پسرانه در هر فصل

ست تیشرت و شلوارک کد 302024

ست تیشرت و شلوارک کد 302024

مشاهده و خرید

ست کردن تیشرت اسپرت مردانه با انواع اکسسوری ها

اکسسوری ها بخش مهمی از استایل ورزشی شما هستند و نباید آن ها را نادیده بگیرید. در این قسمت شما را درباره ست کردن برخی اکسسوری های پرکاربرد با تیشرت اسپرت مردانه راهنمایی می کنیم.

ست تیشرت ورزشی و هدبند مردانه

ست تیشرت ورزشی و هدبند مردانه

ست تیشرت ورزشی و هدبند مردانه باید در یک تنالیته رنگی باشد. از به اصطلاح اشرق و مشرق ست کردن استایل خود پرهیز کنید و هدبند ورزشی به رنگ نامتناسبی را با تیشرتتان نپوشید. این باعث می شود استایلی مرتب داشته باشید و تیپ بسیار جذابی برای باشگاه بسازید.

ست تیشرت ورزشی و ساقبند مردانه

ست تیشرت ورزشی و ساقبند مردانه

به شما آقایان توصیه می شود رنگ ساقبند اسپرت خود را با کتانی و سایر اکسسوری های ورزشی خود ست کنید. از آنجایی که هنگام ورزش، مدام می توانید ساقبند خود را ببینید، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که در چشمتان نزند و دوستش داشته باشید. این در روحیه شما هنگام ورزش، تاثیر بسیار مثبتی می گذارد.

در ست کردن تیشرت ورزشی مردانه آرم دار با ساقبند نیز توصیه می شود به برند توجه کنید. اگر می توانید ساقبندی دست کنید که هم برند تیشرتتان باشد، حتما این کار را انجام دهید.

مطالعه کنید: چرا باید در نوروز لباس نو بپوشیم؟

ست تیشرت ورزشی و سویشرت مردانه

ست تیشرت ورزشی و سویشرت مردانه

گاهی لازم است هنگام ورزش کردن، لباس های گرم تری بپوشید. در این صورت ست کردن تیشرت ورزشی مردانه با یک سویشرت جذاب، کاری معقول به نظر می رسد. سعی کنید سویشرتی بپوشید که:

  • به تیشرت شما بیاید.
  • رنگی مشابه سایر لباس های ورزشی شما داشته باشد.
  • مارکش با تیشرت ورزشی شما تناسب داشته باشد.
  • اگر تیشرت شما طرح دار است، سویشرتتان باید ساده باشد.
  • قدش متوسط باشد و خیلی با تیشرت ورزشی مردانه شما تفاوت نداشته باشد.

در این صورت، ست کردن تیشرت ورزشی با سویشرت مردانه، استایل بسیار جذاب و متناسبی برای شما می سازد.