شلوارک ورزشی مردانه بهاری
مدلهای شلوارک ورزشی مردانه جدید بهاری

شلوارک ورزشی مردانه بهاری، یک لباس ورزشی است که از آغاز این فصل بهار تا اواخر تابستان بسیار کاربرد پیدا می کند. با تغییر آب و هوا، لازم است به جای پوشیدن شلوار، یک شلوارک ورزشی مردانه مناسب برای خود خریداری نمایید. هیچ چیز به اندازه یک شلوارک ورزشی مردانه مناسب فصل، نمی تواند برای این آب و هوای بهاری ایده آل باشد. اگر این لباس ورزشی از مدل و جنس مناسب انتخاب شود، می تواند دمای بدن را در فصل بهاری متعادل نماید. با ورود به فصل زیبای بهار، لباس های کمد ورزشی حال و هوای این فصل را به خود می گیرند. بهتر است با نظم دادن به کمد، در این فصل به سراغ لباس ورزشی مناسب بهار بروید. بهار یا تابستان فصل ورزش و پیاده روی است. اکثر آقایان تمایل دارند در این هوای زیبای بهاری، به پیاده روی و دوچرخه سواری در طبیعت بپردازند. اما لازمه ی این کار پوشیدن یک لباس ورزشی مناسب بهار می باشد.

یک لباس مناسب برای پایین تنه مانند شلوارک ورزشی مردانه بهاری می تواند در این فصل زیبا، کارتان را راه بیاندازد. فقط کافی است یک شلوارک ورزشی مردانه مناسب بهاری تهیه کنید و با چند تیشرت یا گرمکن در رنگبندی و طرح های متنوع ست کنید. فصل بهار با توجه به آب و هوای مطبوعی که دارد، ناخودآگاه انسان را ترغیب می نماید که به یک پیاده روی صبحگاهی بپردازد. با اینکار انرژی فوق العاده ای به دست خواهید آورد و از تمام زیبایی های این فصل لذت خواهید برد. البته به شرط آن که یک لباس مناسب مثل شلوارک ورزشی بهاری، پوشیده باشد. همانطور که می دانید پوشیدن لباس مناسب برای ورزش یا پیاده روی از واجبات ورزش کردن می باشد. امروزه تولید کنندگان و طراحان لباس ورزشی، برای هر فصل با توجه به آب و هوا، یک لباس مناسب طراحی کرده اند. فقط کافی است با مدل های جدید شلوارک ورزشی مردانه بهاری آشنا شوید تا بهترین را برای خود انتخاب کنید. در ادامه فروشگاه ورزشی ریبون، چند مدل شلوارک مناسب بهار را خدمت شما معرفی می نماید. با ما همراه باشید.

بهترین شلوارک ورزشی مردانه برای بهار

بهترین شلوارک ورزشی مردانه برای بهار

این شلوارک همانند شلوارک مردانه تابستانی دارای خصوصیاتی است که این لباس را برای این فصل مناسب کرده است. خصوصیاتی که اگر از آن ها اطلاع داشته باشید، خرید بهتری را تجربه خواهید کرد. در واقع می توان گفت که این لباس بهاری که انتخاب می نمایید باید به گونه ای باشد که بتواند نیاز های بدن ورزشکار را تا حد ممکن، تامین نماید. به طور مثال آب و هوای بهاری گاهی آفتابی ولی گاهی ابری است. بدین معنی که هوای بهار ممکن است در یک لحظه گرم باشد اما لحظاتی دیگر رو به سردی برود. حتی ممکن است بعد از لذت بردن از نسیم بهاری، متوجه بارش نم نم باران شوید. پس شلوارک باید دارای خصوصیات خاصی باشد تا تبدیل به یک لباس بهاری مناسب شود.

شلوارک ورزشی مردانه بهاری متناسب با نیاز هر ورزشکار

شلوارک ورزشی مردانه بهاری متناسب با نیاز هر ورزشکار

توجه داشته باشید که این لباس را در چه فضایی بیشتر می پوشید. توجه به این موضوع می تواند در خرید رضایت بخش شما تاثیر بگذارد.

  • اگر اهل فضای سر بسته مثل منزل یا باشگاه و سالن های ورزشی هستید، باید به دنبال شلوارکی باشید که ضد تعریق باشد.
  • اما اگر شلوارک بهاری ورزشی را در فضای باز می پوشید حتماً باید مدلی را انتخاب نمایید که دارای ویژگی های مخصوص بهاری باشد. بدین معنی که بتواند دمای بدن را در هوای بهاری مطلوب نگه دارد.

مشاهده کنید: لباس ورزشی مردانه

خصوصیات شلوارک ورزشی مردانه بهاری

خصوصیات شلوارک ورزشی مردانه بهاری

  1. پارچه شلوارک ورزشی مردانه برای بهار باید از بافت تنفسی برخوردار باشد. ممکن است با این اصطلاح آشنا نباشید. در واقع هنگامی که بافت لباس تنفس پذیر باشد، به هوای آزاد، اجازه ی گردش بین پوست ورزشکار و شلوارک را می دهد. یعنی سطح پوست بدن می تواند به راحتی نفس بکشد. همین عمل این لباس را برای بهار مناسب می نماید، مخصوصاً اگر برای فضای باز از این شلوارک استفاده می نمایید.
  2. خصوصیت بعدی که باید شلوارک ورزشی مردانه در هر مدلی دارا باشد، ویژگی است که بتواند دمای بدن را در هوای سرد یا گرم متعادل نگه دارد. همانطور که گفته شد، هوای بهاری دائماً در حال تغییر می باشد، پس این خصوصیت مهم ترین ویژگی است که شلوارک بهاری مناسب باید دارا باشد. در هنگام خرید و انتخاب شلوارک برای فصل زیبای بهار، حتماً این مورد را در نظر داشته باشید تا بتوانید از ورزش در بهار لذت کافی ببرید.
  3. مهم ترین خصوصیت یک شلوارک ورزشی مردانه مناسب بهار مخصوصاً برای پارک و پیاده روی، خاصیت ضد آب بودن می باشد. در بهار ممکن است در لحظه هوای آفتابی تبدیل به هوای بارانی شود. اگر تصمیم دارید در پارک یا طبیعت، شروع به پیاده روی یا دوچرخه سواری نمایید، حتماً این مورد را در خاطر داشته باشید. با توجه به این خصوصیت، می توانید حتی در روزهای بارانی فصل بهار، برنامه ورزشی خود را دنبال نمایید.
  4. مورد بعدی در ویژگی های شلوارک مناسب بهار، خاصیت جلوگیری از تعریق و عرق سوز شدن ورزشکار می باشد. این مورد یکی دیگر از نیاز های ورزشکار در آب و هوای بهار و تابستان است. چنانچه قصد سفر های تابستانی دارید، می توانید به مقاله ها ی دیگری از ریبون سر بزنید. با مطالعه ی مقاله ی “راهنمای پوشیدن شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی برای آقایان” قطعاً تصمیم بهتری برای خرید قبل از سفر در تابستان خواهید گرفت.
  5. این شلوارک بهاری هم همانند سایر شلوارک ورزشی باید از جنس نرم و لطیف، وزنی سبک،فیت  راحت و متناسب، مقاومت بالا و همچنین انعطاف پذیری کافی برخوردار باشد.

مدل های جدید شلوارک ورزشی مردانه بهاری

انواع مدل های جدید شلوارک ورزشی مردانه بهاری

در فروشگاه ریبون مدل های متنوعی از شلوارک برای تمام فصول در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. در ادامه به معرفی مدل های جدید شلوارک ورزشی مردانه بهاری به صورت بهداشتی پرداخته ایم. می توانید برای دیدن محصولات و مدل های جدید به صفحه فروشگاه سر بزنید:

شلوارک ورزشی مردانه مدل لیزری 305109

شلوارک ورزشی مردانه مدل لیزری 305109

مشاهده و خرید

شلوارک ورزشی مردانه بهاری مدل لیزری

این مدل در رنگبندی و طرح های متنوعی برای آقایان اسپرت و پوش و ورزشکار تولید شده است. مدل لیزری یک طرح خاص و جذابی است که اکثر آن ها، خاصیت ضد آب را دارا می باشد. چه اهل ورزش باشید چه اهل پوشیدن لباس های اسپرت، بهتر است این مدل را برای بهار تهیه نمایید. این شلوارک برای بهار بسیار ایده آل می باشد، مخصوصاً اگر از پارچه ی آیرو، در تولید آن استفاده شده باشد. این مدل شلوارک علاوه بر ضد آب بودن، بسیار سبک و راحت برای ورزش کردن در فصل بهار می باشد.

شلوارک ورزشی مردانه 305106

شلوارک ورزشی مردانه 305106

مشاهده و خرید

شلوارک ورزشی مردانه مدل تنفسی

همانطور که گفته شد، برای خرید لباس ورزشی بهاری، به دنبال شلوارک های تنفسی بروید. این مدل شلوارک از ویژگی های مخصوص، متناسب با آب و هوای بهاری برخوردار می باشد. پس با خیالی راحت می توان این مدل شلوارک جدید را در بهار تهیه نمایید و از تمرین کردن در هوای آزاد لذت ببرید.

شلوارک ورزشی مردانه 305110

شلوارک ورزشی مردانه 305110

مشاهده و خرید

شلوارک ورزشی مردانه مدل کشاله دار

این مدل شلوارک دارای دو لایه نازک شلوارک است که به صورت یک لایه کشاله دار در رویه و زیره لباس، دیده می شود. طراحی کشاله دار در هوای بهاری می تواند با گردش هوا، دمای بدن را خنک و مطبوع نگه دارد.

شلوارک ورزشی مردانه مدل لگ دار 305115

شلوارک ورزشی مردانه مدل لگ دار 305115

مشاهده و خرید

شلوارک ورزشی لگ دار

این مدل شلوارک به دلیل لگی که در زیر شلوارک طراحی شده است برای روزهای بهاری و سرد گزینه ی مناسبی است. اگر اهل دوچرخه سوای یا دویدن در هوای پاک بهاری هستید، بهتر است این مدل را برای خود انتخاب نمایید.

مشاهده کنید: لباس ورزشی

شورتک ورزشی مردانه 305103

شورتک ورزشی مردانه 305103

مشاهده و خرید

شلوارک ورزشی مدل x2

همانطور که از اسم این مدل شلوارک می توان متوجه شد، این لباس ورزشی دارای دو لایه شلوارک می باشد. این دوبل بودن شلوارک برای آب و هوای سرد بهاری بسیار گزینه ی مناسبی می تواند باشد. مخصوصاً اگر اهل دوچرخه سورای یا پیاده روی در طبیعت هستید، بهتر است این مدل دوبل را بپوشید. لایه ی اول این شلوارک جذب و دارای قدی تا زانو است به همین دلیل می تواند در برابر آب و هوای بارانی، دمای بدن ورزشکار را متعادل نماید.

شلوارک ورزشی مردانه مدل سابلی کد 305012

شلوارک ورزشی مردانه مدل سابلی کد 305012

مشاهده و خرید

شلوارک ورزشی مدل سابلی میشن

بهتر است برای فصل بهار به دنبال لباس های طرح بهاری بروید. به طور مثال یک شلوارک ورزشی که از چاپ باکیفیت سابلی میشن چریکی برخوردار باشد، می تواند برای بهار مناسب باشد. بهترین انتخاب مدل شلوارک، شلوارک های طرح دار هستند، مخصوصاً اگر از طرح های بهاری الهام گرفته شده باشد.

شلوارک ورزشی مردانه مدل سونایی کد 305074

شلوارک ورزشی مردانه مدل سونایی کد 305074

مشاهده و خرید

شلوارک ورزشی مردانه مدل سونایی

پارچه این مدل شلوارک ضد آب می باشد، پس برای هوای بارانی بهار بسیار مناسب می باشد. پارچه اکثر شلوارک های مدل سونایی از جنس تی سی است. چنانچه با جنس به کار رفته در شلوارک های ورزشی آشنایی ندارید، خالی از لطف نیست که به سایر مقالات مجله ی فروشگاه ریبون سر بزنید. همانطور که از نام این شلوارک پیدا است، برای بهار می تواند گزینه مناسبی باشد. زیرا این مدل شلوارک، به قدری در برابر آب و هوای شرجی مناسب است که حتی در سونا هم قابل پوشیدن می باشد.

شلوارک ورزشی مردانه بهاره

سخن آخر

با توجه به مدل های پیشنهادی و ورود به فصل بهار، بهتر است همین حالا به فکر تهیه یک شلوارک ورزشی مردانه بهاری برای خود باشید. می توانید از شرایط بسیار عالی فروشگاه ریبون بهره ببرید. این شرایط شامل تخفیف های عالی، امکان خرید قسطی، امکان مرجوعی و تعویض و ارسال فوری می باشد. ارسال فوری برای تهرانی ها و کرجی ها در فروشگاه ریبون امکان پذیر است. فقط کافی است در هنگام ثبت سفارش گزینه ی ارسال فوری را انتخاب نمایند. در این حالت سفارش مورد نظر در زمانی اندک حدود سه ساعت به دستتان خواهد رسید.

مطالعه کنید: نکات طلایی در نگهداری از شلوارک مردانه ورزشی