مدل شلوارک ورزشی مردانه جدید با پارچه های مختلف

پارچه شلوارک ورزشی مردانه، همانند ظاهر و طرح این لباس باید در هنگام انتخاب به طور کامل بررسی شود. در مدل های جدید این لباس ورزشی، پارچه های بسیار متفاوتی استفاده شده است که انتخاب مصرف کننده را کمی پیچیده می نماید. در این مقاله، چند مدل جدید با توجه به پارچه ی به کار رفته در آن لباس معرفی می کنیم. کم کم با آشنایی بهتر نسبت به پارچه شلوارک ورزشی مردانه در هر مدل، می توانید انتخاب مناسب تری برای داشته باشید. پارچه شلوارک ورزشی مردانه، اگر به درستی انتخاب شود، می تواند کارآمدی این لباس را چندبرابر نماید. به طور کلی پارچه شلوارک، در هر مدلی که طراحی شده باشد، باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد. هر کدام از مدل های جدید این لباس ورزشی مردانه، در بهترین کیفیت طراحی تولید می شوند. البته لازم است بتوان این کیفیت را در شلوارک ورزشی مردانه تشخیص داد.

پارچه شلوارک ورزشی مردانه

پارچه شلوارک ورزشی مردانه در مدل های قدیم و جدید

از ابتدای ورود و تولید انواع لباس ورزشی مردانه، بیشترین الیافی که برای شلوارک ورزشی استفاده می شد، الیاف طبیعی بود. این نوع الیاف طبیعی همانند نخ پنبه، بامبو و مواردی از این قبیل با توجه به خصوصیاتی که دارند، به جایگاه مناسبی دست پیدا کرده اند. علاوه بر این پارچه ها، پای الیاف صنعتی هم به بازار لباس ورزشی باز شد. رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و بازار رقابت، تولید کنندگان الیاف صنعتی مانند پلی استر را به میان آوردند. استفاده ار آخرین فناوری در تولید مواد اولیه، این نوع الیاف صنعتی، جنس پارچه هایی مثل پلی استر را به بهترین لباس ورزشی تبدیل کرده است. در تولید اکثر شلوارک ورزشی مردانه در مدل های جدید، بیشتر از الیاف صنعتی استفاده می شود. چون که الیاف صنعتی دارای خصوصیات منحصر به فردی است که بهترین شرایط را برای یک ورزشکار در حین تمرین فراهم می نماید.

شلوارک ورزشی مردانه کد 305027

شلوارک ورزشی مردانه کد 305027

مشاهده و خرید

انواع پارچه شلوارک ورزشی مردانه

بررسی مدل های مختلف از انواع پارچه شلوارک ورزشی مردانه

مدل های مختلف شلوارک، ممکن است توسط هر تولید کننده، با پارچه ی متفاوتی روانه ی بازار شده باشد. در ادامه سعی شده است پارچه های متنوع از مدل های جدید را مورد بررسی قرارداد تا شما به یک شناخت نسبی نسبت به پارچه شلوارک دست پیدا نمایید. با مقایسه هر مدل و هر پارچه، می توانید به انتخاب بهتری دست پیدا کنید.

  • پارچه شلوارک ورزشی مردانه مدل سونایی: همانطور که از نام طراحی این مدل شلوارک مشخص است، می تواند در برابر هوای شرجی مقاومت مناسبی داشته باشد. پارچه به کار رفته در این مدل شلوارک مردانه ورزشی، از قابلیت های بسیار مناسبی برای ورزش کردن برخوردار است. این مدل می تواند در جنس های متفاوتی تولید شده باشد. جنس پارچه تی سی یکی از این جنس پارچه ها می باشد. پارچه تی سی از این شلوارک دارای ویژگی ضد آب، مقاوم در برابر باد و باران، مقاومت مناسب در برابر نفوذ سرما و عدم چروک پذیری است.
  • جنس شلوارک ورزشی مردانه مدل لیزری: پارچه اکثر شلوارک لیزری، از جنس آیرو می باشد. پارچه آیرو بسیار خنک، تنخوری لطیف و راحت برخوردار است. این نوع پارچه، برای فعالیت هایی پر فشاری مانند رشته ی بدنسازی آقایان طراحی شده است. به همین دلیل دارای قابلیت تنفسی و ضد تعریق در نظر گرفته شده است. جنس پارچه آیرو به کار رفته در اکثر شلوارک های لیزری، برای دویدن یا دوچرخه سواری و سایر ورزش ها هم مناسب می باشد. همچنین این پارچه برای استفاده ی روزمره مثل پیاده روی صبحگاهی یا حتی سفر و طبیعت گردی می تواند گزینه ی ایده آلی باشد.
  • پارچه شلوارک ورزشی مردانه مدل کشاله دار: این مدل شلوارک می تواند در پارچه های متفاوتی تولید شده باشد. بیشترین جنس پارچه در این مدل، پارچه از جنس آیرو می باشد. با توجه به قابلیت های منحصر به فرد موجود در پارچه آیرو، در بیشتر مدل های شلوارک ورزشی مردانه دیده می شود.
  • جنس شلوارک ورزشی مردانه مدل کمر کِشی: پارچه این مدل شلوارک دارای خاصیت کشسانی فوق العاده بالایی است. اکثر پارچه هایی که در این مدل دیده می شوند، پارچه های بسیار منعطف و با تنخور راحت است. بیشتر پارچه های کمر کشی از جنس آیرو تولید شده اند.
  • پارچه شلوارک ورزشی مردانه مدل کاتری: در این مدل شلوارک از پارچه ای به نام دورس پنبه ممکن است که استفاده شده است. پارچه دورس در مدل های مختلفی بسته به میزان ترکیبات طبیعی و صنعتی، تولید می شود. در دورس پنبه، تمام الیاف استفاده شده طبیعی می باشد. این نوع پارچه خنک، کشسانی مطلوب و لطیفی دارد.
  • شلوارک ورزشی مدل AIR: پارچه ی اکثر این شلوارک ها الیاف صنعتی، مثل پارچه های آیرو می باشد. در ابتدای مقاله به خصوصیات این مدل پارچه پرداخته شد. چنانچه تمایل به خرید شلوارک از این جنس پارچه دارید، می توانید از فروشگاه ریبون، سفارش دهید.
  • جنس شلوارک ورزشی مردانه سابلی میشن: در پارچه اکثر این مدل شلوارک ها، از ترکیبات پلی استر استفاده می شود که پارچه ای مخصوص برای چاپ سابلی میشن است. پارچه هایی که سابلی میشن هستند، می توانند کشسانی مناسبی داشته باشند. این پارچه دارای قیمت مناسب، تنفس پذیر، چروک پذیری پایین، ماندگاری و دوام بالا می باشد.
  • مدل شلوارک ورزشی بنگالین: این مدل پارچه که نام بنگالین به خود گرفته است، ابتدا در بنگال تولید شد. در ترکیبات این مدل پارچه الیاف طبیعی و صنعتی به صورت ترکیبی به کار رفته است.
  • پارچه شلوارک ورزشی مردان مدل برمودا: این مدل شلوارک در جنس های متنوعی مانند آیرو و غواصی و بنگالین تولید می شود. پارچه آیرو از الیاف مصنوعی به نام پلی استر تولید می شود. برای معرفی پارچه بنگالین، می توان به ترکیبات آن اشاره کرد. این پارچه از ترکیبات الیاف طبیعی مثل پشم و ابریشم و الیاف صنعتی تولید می شود. این پارچه طبیعی به نسبت سایر پارچه ها، کشسانی کمتری دارد.
  • جنس شلوارک مردانه ورزشی طرح چریکی: جنس پارچه ی به کار رفته در این مدل لباس مردانه ورزشی، همان پارچه غواصی چریکی می باشد. پارچه غواصی دارای خصوصیت ارتجاعی، از کشسانی مناسبی برخوردار است. عدم چروک پذیری پارچه ی این مدل شلوارک را بسیار محبوب کرده است.
  • پارچه شلوارک مردانه مدل بروکلین: در تولید این مدل لباس ورزشی مردانه بیشتر از جنسی به نام تایگو استفاده شده است. پارچه تایگو، داری ویژگی عدم آبرفت، عدم پرزدهی، دارای گِرم بالا، حالت کشی مناسب، بسیار ماندگار و مقاوم می باشد.

شورتک ورزشی مردانه کد 305067

شورتک ورزشی مردانه کد 305067

مشاهده و خرید

مهم ترین خصوصیات پارچه شلوارک ورزشی مردانه

مهم ترین خصوصیات پارچه شلوارک ورزشی مردانه در بهترین مدل

  • ضد آب
  • مقاومت بالا
  • نرم و لطیف بودن
  • کشسانی مطلوب
  • انعطاف پذیری مناسب
  • راحتی ایده آل
  • خاصیت ضد باکتری
  • تنفسی
  • ضد تعریق
  • چروک پذیری پایین
  • عدم آبرفت
  • کیفیت و مرغوبیت متریال اولیه

شلوارک ورزشی مردانه مدل سونایی کد 305075

شلوارک ورزشی مردانه مدل سونایی کد 305075

مشاهده و خرید

نتیجه گیری

در این مقاله، هر مدل را بر حسب پارچه ای که برای تولید آن در نظر گرفته شده است را به حضور شما معرفی کرده ایم. همچنین در ادامه، به ویژگی های اساسی که یک شلوارک ایده آل باید برخوردار باشد، هم پرداختیم. اکنون می توانید با مقایسه ی هر کدام از پارچه های شلوارک ورزشی مردانه، یک لباس مناسب برای خود تهیه نمایید. برای تجربه ی خرید اینترنتی موفق و ارزان می توانید به فروشگاه ریبون سر بزنید.

مطالعه کنید: راهنمای انتخاب شلوارک ورزشی مردانه راحتی