فواید کرم دور چشم، نحوه استفاده صحیح

ممکن است بپرسید: “آیا واقعا به کرم دور چشم نیاز دارم؟” راستش این سوال را زیاد می‌شنویم. پاسخ این است که بله، شما نیاز دارید. پوست اطراف چشم نازک، ظریف و بسیار متفاوت از بقیه پوست صورت است. به محصولی نیاز دارد که به طور خاص برای رفع مشکلاتی که بیشتر در اطراف چشم مشاهده می‌شود، مانند حلقه‌های تیره، پف و خطوط ریز، فرموله شده باشد.

در این مقاله، ما قصد داریم به مزایای کرم دور چشم بپردازیم و همه چیز را در مورد برخی از ترکیبات ستاره ای که کرم دور چشم را موثر می‌کنند، به شما بگوییم. همچنین توضیح خواهیم داد که کرم دور چشم چه تفاوتی با لوسیون صورت دارد، چه کسی واقعاً به کرم دور چشم نیاز دارد، چگونه آن را بمالید و سؤالات متداول.

نکات اصلی: کرم دور چشم ضروری است زیرا پوست اطراف چشم نازک‌تر است و اولین چیزی است که علائم پیری را نشان می‌دهد. یک کرم دور چشم خوب می تواند به کاهش ظاهر چین و چروک، سیاهی دور چشم و پف کمک کند.

خوب است بدانید: اگر در دهه 20 زندگی خود از کرم دور چشم استفاده کنید، به جلوگیری از ظاهر شدن چین و چروک کمک می‌کند.

کرم دور چشم چه می کند؟

پوست اطراف همتایان شما شکننده تر از بقیه صورت و بدن شماست. بسیار نازک‌تر است، غدد چربی کمی برای آبرسانی به آن دارد، و هر روز در معرض ساعت‌ها حرکات کوچک و حالات صورت است. این ناحیه حساس به نگهداری خاصی نیاز دارد تا به بهترین شکل ظاهر شود.

کرم‌های دور چشم این کار را انجام می‌دهند. آنها برای هدف قرار دادن پوست ظریف اطراف چشم و ارائه رطوبت و محافظت از پوست فرموله شده اند. کرم‌های دور چشم می‌توانند ظاهر کیسه‌ها، پف‌کردگی و رنگ ناهموار را کاهش دهند و در عین حال ناحیه را تغذیه و انعطاف‌پذیر نگه دارند.

8 فواید کرم دور چشم

حتی اگر فکر نمی کنید هنوز به آن نیاز ندارید، کرم دور چشم یک اقدام پیشگیرانه هوشمند برای حفظ سفت و انعطاف پذیری پوست است. اما دلایل زیادی برای استفاده از آن وجود دارد!

در اینجا ده مورد از مزایایی که با استفاده مداوم از کرم دور چشم به دست خواهید آورد آورده شده است:

1. کرم دور چشم از علائم رایج پیری جلوگیری می کند.

پوست کدر، خسته و شل به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد، اما دو عامل اصلی کم‌آبی بدن و استرس‌های محیطی هستند. یک کرم دور چشم طبیعی مملو از آنتی اکسیدان ها و مواد مرطوب کننده مانند Eyes Eyes Baby می تواند به دور نگه داشتن این مهاجمان کمک کند.

2. می تواند ظاهر خطوط و چین و چروک را کاهش دهد.

یکی دیگر از مواردی که آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و آب‌رسان‌ها به آن کمک می‌کنند: صاف کردن و احیای پوست و در نتیجه کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط بیان.

3. ظاهر پف کردگی را به حداقل می رساند.

پف کردگی ناشی از تجمع مایعات می تواند ناشی از مواردی مانند کم خوابی، آلرژی و افزایش سن باشد. بهترین کرم‌های دور چشم دارای موادی هستند که این علائم قابل مشاهده خستگی را کاهش می‌دهند.

4. به کاهش ظاهر حلقه های سیاه کمک می‌کند.

کرم‌های دور چشم طبیعی پر از مواد گیاهی مفید هستند که ظاهر تغییر رنگ را به حداقل می‌رسانند و به شما درخشندگی می‌دهند.

5. کرم دور چشم هیدراتاسیون مناسب را ارائه می‌دهد.

پوست نازک اطراف همتایان شما به نوع خاصی از آبرسانی نیاز دارد که کرم دور چشم آن را فراهم می‌کند. این کار را فقط با غلظت مناسب از مواد انجام می دهد که باعث تحریک پوست و خشک شدن بیشتر آن نمی‌شود.

6. پوست شما را برای آرایش آماده می‌کند.

کرم‌های دور چشم برای صاف کردن و کاهش ظاهر لکه‌های تیره و پف‌کردگی بسیار عالی عمل می‌کنند. این کمک می کند تا کانسیلر یکنواخت تر اعمال شود و از ایجاد خطوط چهره در طول روز جلوگیری می‌کند.

7. می تواند پوست ظریف را تقویت و محافظت کند.

پوست نازک زیر چشم نسبت به سایر قسمت های صورت آسیب پذیرتر و مستعد ابتلا به محرک ها است. کرم‌های دور چشم دارای ترکیباتی هستند که به طور خاص این را هدف قرار می‌دهند تا انعطاف‌پذیری را به ناحیه اضافه کنند.

8. چشم‌های خسته را آرام می‌کند.

کرم‌های دور چشم دارای مواد آرام‌بخش و مغذی هستند تا ناحیه زیر چشم شما را آرام کنند. آنها همچنین می‌توانند غنی و کرمی یا سبک و غیر چرب و با خنکی ملایم در دما باشند.

5. کرم دور چشم هیدراتاسیون مناسب را ارائه می‌دهد.

پوست نازک اطراف همتایان شما به نوع خاصی از آبرسانی نیاز دارد که کرم دور چشم آن را فراهم می کند. این کار را فقط با غلظت مناسب از مواد انجام می‌دهد که باعث تحریک پوست و خشک شدن بیشتر آن نمی‌شود.

6. پوست شما را برای آرایش آماده می‌کند.

کرم دور چشم برای صاف کردن و کاهش ظاهر لکه‌های تیره و پف‌کردگی بسیار عالی عمل می‌کنند. این کمک می کند تا کانسیلر یکنواخت تر اعمال شود و از ایجاد خطوط بیان در طول روز جلوگیری می‌کند.

7. می تواند پوست ظریف را تقویت و محافظت کند.

پوست نازک زیر چشم نسبت به سایر قسمت های صورت آسیب پذیرتر و مستعد ابتلا به محرک ها است. کرم‌های دور چشم دارای ترکیباتی هستند که به طور خاص این را هدف قرار می‌دهند تا انعطاف‌پذیری را به ناحیه اضافه کنند.

8. چشم‌های خسته را آرام می‌کند.

معرفی چند ماده برای روشن کردن پوست دور چشم:

کرم‌های دور چشم دارای مواد آرام‌بخش و مغذی هستند تا ناحیه زیر چشم شما را آرام کنند. آنها همچنین می‌توانند غنی و کرمی یا سبک و غیر چرب و با خنکی ملایم در دما باشند. کافئین ظاهری خسته را به پوست می‌بخشد و ظاهر سیاهی و پف را کاهش می‌دهد. پپتیدها اسیدهای آمینه ای هستند که پروتئین‌هایی مانند کلاژن و الاستین را تشکیل می‌دهند که پوست ما به آن نیاز دارد.

چای سبز ناحیه آسیب پذیر زیر چشم را تسکین داده و از آن محافظت می‌کند و ظاهر آن را شاداب نگه می‌دارد. ویتامین C ظاهر لکه‌های تیره را کاهش می‌دهد، رنگ پوست را یکدست می‌کند و پوست را درخشان می‌کند. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و جهش و انعطاف پذیری را فراهم می‌کند. آلوئه ورا دارای خواص تسکین دهنده، خنک کننده و آبرسانی است.

اسکوالن یک آبرسان درجه یک است که از سبوم ما تقلید می‌کند تا اثری حجیم داشته باشد. رتینول به حجیم و سفت شدن پوست کمک می‌کند و در عین حال از تغییر رنگ پوست جلوگیری می‌کند. ویتامین B3 از حفظ رطوبت و یکنواختی رنگ پوست پشتیبانی می‌کند.

نحوه استفاده از کرم دور چشم

خوشبختانه، استفاده از کرم دور چشم در روال مراقبت از پوست شما ساده است:

ابتدا با یک پاک کننده ملایم شروع کنید. سپس برای طراوت و تعادل از تونر استفاده کنید. چند قطره از سرم مورد علاقه خود را روی پوست ماساژ دهید.

به آرامی با استفاده از انگشت حلقه یا انگشت وسط، مقداری از کرم دور چشم را به اندازه یک نخود به ناحیه زیر چشم بزنید. از درونی ترین گوشه شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و از تماس با مژه‌های پایینی خودداری کنید. صورت زیبایتان را مرطوب کنید.

در اینجا نکات و ترفندهای بیشتری وجود دارد:

ملایم باش! از یک لمس ظریف استفاده کنید، در غیر این صورت، امکان دارد پوست خود را ملتهب کنید.

در هر مرحله به آن زمان بدهید. قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید، اجازه دهید کرم دور چشمتان فرو برود و جا بیفتد.

روتین دور چشم خود را ثابت نگه دارید. تمام سعی خود را بکنید که حتی یک روز را هم از دست ندهید و مطمئن شوید که کرم دور چشم خود را صبح و شب استفاده می کنید. این تنها راهی است که می توانید نتایج درخشانی دریافت کنید.

اگر فرمولاسیون کرم شما اجازه می دهد سعی کنید کرم دور چشم خود را در یخچال نگهداری کنید. دمای سردتر می تواند به طراوت، پف کردن و تسکین چشم‌های خسته کمک کند.

رطوبت دوست شماست. با استفاده از کرم دور چشم روی پوستی که فقط کمی مرطوب است، بهتر جواب می‌دهد.

کرم‌های دور چشم راهی عالی برای پیشگیری و مبارزه با علائم پیری هستند و به چشم‌های شما درخشان‌کننده‌ای می‌دهند که شایسته آن است. وقتی با محصولات مراقبت از پوست طبیعی، یک رژیم غذایی سالم، آب و خواب زیاد و کرم ضد آفتاب ترکیب شود، هیچ چیز نمی تواند شما را از داشتن احساس و ظاهر زیبا باز دارد.

سوالات متداول در مورد کرم دور چشم

کرم دور چشم چه می‌کند؟

کرم دور چشم ناحیه ظریف زیر چشم شما را هدف قرار می‌دهد تا آبرسانی، سفت، روشن و تسکین یابد و در عین حال از علائم رایج پیری پیشگیری و مبارزه کند.

فواید کرم دور چشم چیست؟

کرم دور چشم می تواند پوست را جوان کند و به آن درخشندگی جوانی بدهد، رنگ پوست یکدست شود، ظاهر سیاهی و پف را کاهش دهد، پوست را برای آرایش آماده کند و ناحیه زیر چشم را تقویت و محافظت کند.

ترکیبات رایج در کرم دور چشم چیست؟

کرم‌های دور چشم می توانند شامل کافئین، رتینول، اسید هیالورونیک، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B3، اسکوالان، آلوئه ورا، پپتیدها و غیره باشند.

کرم دور چشم را چگونه میزنید؟

مقدار کمی کرم دور چشم را با استفاده از انگشت حلقه یا انگشت میانی به آرامی به ناحیه زیر چشم خود بزنید. از درونی ترین گوشه شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید، از چشم‌ها دوری کنید.

آیا کرم دور چشم ضروری است؟

پوست و اهداف هر کس متفاوت است، اما کرم دور چشم می‌تواند بخشی حیاتی از یک روال متعادل و مغذی مراقبت از پوست باشد.

کرم دور چشم را روی پلک میزنید؟

ما آن را توصیه نمی‌کنیم. کرم دور چشم بهتر است در نزدیکی چشم استفاده شود، اما نه روی پلک بالایی یا خیلی نزدیک به خط مژه پایین. سعی کنید فقط حدقه چشم را هدف قرار دهید.

چه کسی به کرم دور چشم نیاز دارد؟

هر کسی که به طور معمول با حلقه‌های سیاه، پف، پوست خسته یا شل، استرس محیطی، و کسانی که به دنبال پیشگیری و مبارزه با علائم پیری هستند، سروکار دارد.

آیا استفاده از کرم دور چشم خطراتی دارد؟

مانند هر محصول مراقبت از پوست، برخی از مواد ممکن است در شما آلرژِی ایجاد کنند. کرم‌‌های طبیعی دور چشم بدون مواد شیمیایی و عطرهای تقلبی کمتر باعث تحریک پوست می‌شوند. همیشه لیست مواد تشکیل‌دهنده را بررسی کنید و قبل از استفاده یک تست انجام دهید.

به عنوان یک متخصص زیبایی، می‌دانید که چشم‌های سالم و جوان بخش مهمی از زیبایی کلی صورت هستند. متأسفانه عوامل محیطی و روند طبیعی پیری می‌تواند باعث کدر شدن و چروک شدن پوست دور چشم به مرور زمان شود. کرم‌های دور چشم راهی عالی برای حفظ سلامت و جوانی چشم مشتری شما هستند. در این راهنما، با فواید مختلف کرم دور چشم و نحوه استفاده صحیح از آن آشنا خواهید شد.

کرم دور چشم چیست؟

کرم دور چشم یک محصول مرطوب کننده تخصصی است که برای کمک به کاهش چین و چروک و خطوط ریز اطراف چشم طراحی شده‌است. فرمولاسیون آن به گونه‌ای است که نرم کننده‌تر از مرطوب کننده‌های معمولی صورت است، بنابراین بهتر می تواند به پوست ظریف اطراف چشم نفوذ کند.

زمانی که نوبت به کرم دور چشم می‌رسد، مهم است که نوع پوست، حساسیت و هرگونه آلرژی یا شرایط پوستی مشتریانتان را در نظر بگیرید. کرم های دور چشم معمولا حاوی موادی مانند پپتیدها، آنتی اکسیدان ها و عصاره‌های طبیعی هستند که به تغذیه و محافظت از پوست کمک می کنند. کرم‌های دور چشم اغلب در ترکیب با سرم چشم یا ماسک چشم برای به حداکثر رساندن فواید استفاده می شوند. بسته به مواد تشکیل دهنده و نوع پوست شما، کرم دور چشم را می توان هم در روز و هم در شب استفاده کرد.