هودی مردانه جذاب و خوش دوخت
بررسی هودی مردانه جذاب و خوش دوخت

هودی مردانه جذاب و خوش دوخت را از فروشگاه اینترنتی ریبون خریداری کنید. هودی‌های این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

هودی ، یکی از جذاب ترین لباس هایی است که در سال های اخیر میان جوانان بسیار محبوب شده است. مزایای هودی ها شامل سبکی ، راحتی ، قیمت مناسب ، زیبایی ، گرمای بسیار خوب و … است.

این لباس جذاب و گرم را می توان با لباس های مختلفی ست کرد. بنابراین اگر به خوش تیپی و خوش استایلی اهمیت می دهید ، می توانید از هودی ها برای تیپ زدن در پاییز و زمستان استفاده کنید.

ظاهر هودی ها و سویشرت ها بسیار شبیه است. تفاوت بارز این دو لباس این است که هودی حتماً دارای کلاه است. معنی هودی در انگلیسی ، کلاه است. شاید سویشرت ها فاقد کلاه باشند ، اما هودی ها بی شک از این قابلیت برخوردار هستند.
مدل هودی مردانه جذاب

چندین مدل هودی مردانه جذاب و خوش دوخت

هودی مردانه باینت : این هودی ها از جنس دورس هستند. ظاهر این هودی ها ، سه رنگ است که جذابیت زیادی دارد.

هودی مردانه 27 : برند 27 بسیار محبوب و مطرح است. جنس این هودی ، پلی استر و یا نخ است. یک طرح چاپی بسیار جذاب بر روی هودی وجود دارد که آن را بسیار زیبا کرده است.

هودی مردانه 1991 اس دبلیو : این هودی بسیار معروف و مطرح است. جنس این هودی معمولاً پنبه ، پلی استر و اسپاندکس می باشد. کیفیت دوخت این هودی بسیار بالا است.

هودی مردانه رونی : یک مدل هودی مردانه جذاب و خوش دوخت ، هودی مدل رونی است که کیفیت دوخت بالایی دارد و طرح و رنگ های بسیار جذابی دارد.

هودی مردانه لیورجی : اگر از علاقمندان به هودی های ساده هستید ، هودی مردانه لیورجی را انتخاب کنید. جنس این هودی ها ، کتان یا پلی استر می باشد.

هودی مردانه فانتوزیا : یک هودی ساده و شیک با جنس عالی نخ پنبه ای درجه یک است که بسیار لطیف است. از ویژگی های این هودی می توان به مقاومت بالا ، دوخت تنفس پذیر ، رنگ ثابت و یکدست و … اشاره کرد.

هودی مردانه اچ اند ام : یک مدل هودی مردانه جذاب و خوش دوخت ، هودی مردانه اچ اند ام کتان یا پلی استر می باشد. این هودی بسیار خوش قواره است و به خوبی بر تن شما می نشیند.

هودی مردانه به‌رسم : ” به‌رسم ” از جنس نخ پلی استر می باشد و دارای طرح بسیار ساده ای است.

هودی مردانه بادی اسپینر : این هودی دارای طراحی شطرنجی و جذابی است که به فرم استاندارد ساخته شده اند. جنس این هودی ، پلی استر می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت هودی و سویشرت مردانه

مدل هودی مردانه جذاب

انواع هودی‌ های مردانه و پسرانه

هودی مردانه جذاب و خوش دوخت در دو نوع جلوباز و جلوبسته وجود دارند.

هودی‌های جلوباز معمولاً بلند هستند و دارای دکمه یا زیپی هستند که در مواقع لازم بسته شوند.

هودی های جلوبسته به صورت یک تکه هستند و جلوی آنها کاملاً بسته است. در بخش پایینی این هودی ها ، کشی وجود دارد که موجب خوش فرم شدن این لباس می شود.

هر یک از این هودی ها را می توان با لباس های مختلفی ست کرد. شلوارهای جین ، کتان ، مام استایل ، اسلش و … از شلوارهای مناسب برای ست کردن با هودی ها هستند. برای تیپ زدن با هودی بهتر است کتونی و یا کفش های اسپرت را انتخاب کنید. بر روی یک هودی مردانه جذاب و خوش دوخت می توان کاپشن ، کت جین ، بارانی ، پالتو و … را پوشید تا یک استایل چند لایه و بسیار گرم داشت. هودی ها ، ست پذیری بسیار خوبی دارند و با لباس های مختلفی می توان آنها را پوشید.

برای ست کردن هودی باید به رنگ هودی توجه کنید و بر آن اساس ، رنگ سایر لباس ها را انتخاب کنید. گاهی استفاده از رنگ های متناسب و مشابه ، جذابیت زیادی ایجاد می کند. اما گاهی استفاده از رنگ های متضاد جذابیت بیشتری ایجاد می کند و استایل شما را زیباتر می کند. لذا باید سلیقه به خرج دهید تا یک استایل بسیار شیک و جذاب داشته باشید.

بیشتر بخوانید: هودی زنانه

مدل هودی مردانه جذاب

چگونه یک هودی مردانه جذاب و خوش دوخت بخریم ؟

برای خرید یک هودی باید به مواردی توجه کنید تا یک هودی شیک و باکیفیت بخرید. اولین مسئله ای که باید با دقت زیرنظر بگیرید این است که هودی دارای چه کیفیت دوختی است و آیا دوخت آن از استحکام لازم برخوردار است. سپس جنس هودی را بررسی کنید و ببینید که پارچه آن از جنس های مرغوب است و یا نامرغوب. معمولاً بهترین هودی ها از جنس پشم ، کتان و نخ و پنبه هستند.

یک هودی زمانی جذاب به نظر می آید که طرح و رنگ خوبی داشته باشد. هودی های شلوغ اصلاً ظاهر قشنگی ندارند و کلاس استایل شما را پایین می آورند پس بهتر است به انتخاب طرح و رنگ هودی توجه زیادی داشته باشد. برای انتخاب رنگ هودی حتماً به رنگ پوست صورت خود توجه کنید.

هودی برای آقایان بهتر است یا سویشرت ؟

اگر در انتخاب هودی مردانه جذاب و خوش دوخت و سویشرت های زیبا و خوش پوش ، شک دارید بهتر است بدانید که هودی ها و سویشرت ها آنچنان تفاوتی ندارند و تفاوت آنها به داشتن کلاه در هودی خلاصه می شود. بنابراین به سلیقه خود توجه کنید و هر یک را که می پسندید ، خریداری کنید. امروزه بیشتر از خرید هودی ها استقبال می شود. در رابطه با گرمای ایجاد شده توسط این لباس ها باید بگوییم که هودی های جلوبسته بسیار گرم هستند اما در مجموع هر دوی این لباس ها ، گرمای خوبی ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه ارزان قیمت

کلام آخر

چندین مورد از هودی مردانه جذاب و خوش دوخت را به شما معرفی کردیم. با توجه به نکاتی که گفتیم و بکارگیری سلیقه خود می توانید بهترین هودی های مناسب فصل پاییز ، بهار و زمستان را برای خود خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی ریبون ، ارائه دهنده جدیدترین و به روزترین انواع هودی های مردانه و زنانه در طرح ها و رنگ های گوناگون با تخفیف های بسیار خوب می باشد. حتماً از محصولات ریبون بازدید کنید.