بهترین مارک‌های کفش زنانه
بهترین مارک‌های کفش زنانه

بهترین مارک‌های کفش زنانه شامل برند نایکی، پوما، گوچی، آدیداس، والتر استیگر و … می باشند که در این مقاله بیشتر با آنها آشنا می شویم.

یکی از آیتم های مهم استایل بانوان، کفش زنانه می باشد. اغلب بانوان امروزی برندپوش هستند و هر کفشی را پا نمی کنند. برندهای خارجی در این زمینه به طراحی و تولید کفش های باکیفیت و مقاومی اقدام نموده اند و نام خود را مطرح کرده اند.

البته نباید از حق گذشت و باید اعتراف کرد که در سال های اخیر، برندهای ایرانی به تولید کفش های بسیار باکیفیتی اقدام نموده اند. برای خرید انواع کفش های باکیفیت و مقاوم زنانه با تخفیف های بالا می توانید به سایت فروشگاهی ریبون سر بزنید و از محصولات آنها دیدن کنید. بی شک با توجه به حسن سلیقه ای که از مخاطبان خود سراغ داریم، اطمینان داریم که کفش های این فروشگاه را خواهند پسندید.
بهترین مارک‌های کفش زنانه

آشنای با بهترین مارک‌های کفش زنانه

مطرح ترین برندهای کفش زنانه شامل موارد زیر است:

کفش والتر استیگر:  این برند بسیار محبوب و پرطرفدار است. زیرا کفش های بسیار مرغوب و باکیفیتی را تولید می کند. کیفیت این کفش ها نه تنها مربوط به جنس و دوخت آنها است، بلکه به کیفیت ظاهری آنها هم مربوط می شود.

کفش نایکی: کمتر کسی است که نام این برند را نشنیده باشد. نایکی ، محصولات ورزشی مختلفی را تولید می کند که یکی از بهترین و پرفروش ترین آنها، کفش های این برند است.

کفش پوما: برند پوما با یک قرن تجربه، کفش های مقاوم و باکیفیتی را تولید می کند. کفش های پوما به اندازه ای مقاوم هستند که در هر شرایط آب و هوایی دوام می آورند.

کفش گوچی: یکی از بهترین مارک‌های کفش زنانه خارجی، برند گوچی می باشد. گوچی ، شاید برند گرانی باشد اما به دلیل طول عمری که دارد انتخاب به صرفه ای می باشد.

کفش آدیداس: کفش های برند آدیداس از ویژگی های مختلفی برخوردار هستند که شامل زیبایی، مقاومت، کیفیت، دوام و … هستند. آدیداس به اندازه ای مطرح شده است، که دیگر به تبلیغات نیازی ندارد.

کفش الکساندر مک کوئین: قطعاً نام این کفش را شنیده اید. کفش های مک کوئین گران هستند و با این وجود، محبوبیت زیادی دارند.

کفش وانتد شوز: تنوع و طراحی بسیار خوب کفش های وانتد شوز سبب شد که در سریعترین زمان محبوب شوند و موردتوجه صنعت مد قرار بگیرند. امروزه از این کفش به عنوان یکی از بهترین مارک‌های کفش زنانه نام می برند.

مجصول پیشنهادی: کفش چرم زنانه
مهمترین نکات خرید کفش‌های زنانه

مهمترین نکات خرید کفش‌های زنانه

حتی برای خرید برترین برندهای کفش باید به نکاتی توجه کنید تا احساس خوبی با کفش داشته باشید و سال های طولانی بتوانید از آن استفاده کنید. فاکتورهایی مانند جنس کفش، سایز کفش، ارتفاع کفش، طرح و ظاهر کفش و … اهمیت زیادی دارند. اگر تمامی این فاکتورها موردتوجه قرار بگیرند، کفش موردنظر بهترین کارکرد را برای شما خواهد داشت. در خرید بهترین مارک‌های کفش زنانه به موارد زیر توجه کنید:

– اگر می خواهید از پای خود مراقبت کنید، کفش های طبی را خریداری کنید. کفش های غیرطبی فقط برای مهمانی و استفاده کوتاه مدت مناسب هستند و برای استفاده بیش از چندین ساعت اصلاً مناسب نیستند.

– کفش هایی که دارای نوک تیز هستند به شدت پا را اذیت کرده و اصلاً انتخاب خوبی نیستند. در عوض کفش هایی که دارای پاشنه های پهن و بزرگ هستند، بسیار راحت هستند.

– زمانی که تنها یک جفت کفش داشته باشید، طول عمر کفش به شدت کاهش خواهد یافت. بنابراین سعی کنید که حداقل دو جفت کفش بخرید و به نوبت از آنها استفاده کنید تا طول عمر آنها را افزایش دهید.

– پاشنه کفش را متناسب با نوع استفاده از کفش انتخاب کنید. برای مثال برای محل کار، یک کفش پاشنه بلند میخی را انتخاب نکنید.
بهترین مارک‌های کفش زنانه از نوع ترکیه ای

بهترین مارک‌های کفش زنانه از نوع ترکیه ای

علاقمندان به کفش های خارجی می توانند کفش های ترکیه ای را خریداری کنند که نسبت به برخی از برندهای خارجی دیگر، قیمت بهتری دارند. کفش Bueno، کفش Sail Laker ، کفش Pento و … از جمله کفش های باکیفیت و مقاوم ترکیه ای هستند که طول عمر بسیار خوبی دارند. راحتی، زیبایی، دوام، مقاومت و … از جمله رایج ترین ویژگی های این کفش ها هستند. البته در خرید این کفش ها دقت کنید که مارک های اصل را خریداری کنید و به اشتباه به خرید مارک های فیک و تقلبی اقدام نکنید. امروزه متأسفانه حجم زیادی از اجناس فیک و تقلبی در بازار وجود دارند که تشخیص کالاهای اصل و فیک را از یکدیگر دشوار کرده اند.

از همین رو توصیه می کنیم که کفش های موردنظر خود را از بهترین فروشگاه های پوشاک و بوتیک که معتبر هستند، خریداری کنید. بهترین مارک‌های کفش زنانه قطعاً دارای قیمت های بالایی هستند. بنابراین اگر برای خرید یک کفش فیک، بهای زیادی را پرداخت کنید به شدت متضرر خواهید شد.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه
خرید انواع کفش‌های زنانه ایرانی و خارجی

خرید انواع کفش‌های زنانه ایرانی و خارجی

کفش های زنانه به طور کلی به چندین دسته شامل کتانی ( استیکرز )، پاشنه بلند، صندل ها، بوت ها و نیم بوت ها تبدیل می شوند. انتخاب کفش مناسب برای شما بستگی به استایل شما دارد. البته توصیه ما این است که در کشو یا کمد کفش های خود، همواره چندین نوع کفش را داشته باشید تا برای هر کاربردی از کفش مناسب آنها استفاده کنید. قطعاً اغلب خانم ها به کفش کتانی، بوت، کفش مجلسی و … نیاز پیدا می کنند. بهترین مارک‌های کفش زنانه دارای برترین خصوصیات کیفی هستند.

علاوه بر موارد نامبرده شده، برندهایی مانند ورساچه، پرادا،میو میو، جیمی چو و … تولیدکننده بهترین کفش های زنانه هستند. دقت کنید که موارد نامبرده شده با اطمینان از بهترین کفش های حال حاضر هستند. برخی از برندهایی که جدیداً تبلیغات زیادی می کنند و مطرح شده اند، فاقد کیفیت لازم هستند و قطعاً شهرت آنها به صورت موقتی خواهد بود. برترین کفش های موردنظر خود را با توجه به نکات گفته شده از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. از اهمیت کفش در خلق یک استایل شیک غافل نشوید. برای انتخاب یک کفش مناسب در میان بی شمار کفش هایی که در بازار وجود دارند، به دقت زیادی نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: نکات طلایی برای انتخاب کفش زنانه مناسب