تشخیص کفش چرم زنانه مناسب زمستان

همانطور که می دانید، پا قلب دوم شما است. پس برای مراقبت از آن باید کفش های مناسبی انتخاب کنید. کفش های مناسب یعنی بهترین کفش ها، همان کفش های چرم زنانه است. برای تشخیص کفش چرم رنانه، باید اطلاعات درستی داشته باشید. ما در این زمینه، می خواهیم برای شما مطالبی ارائه دهیم تا شاید انتخابی درست، در خرید کفش زنانه داشته باشید. در سال 1402 در فصل زمستان، فروشگاه اینترنتی ریبون، کفش های چرم طبیعی را در سایت بارگذاری خواهد کرد و شما نیز می توانید از محصولات جدید دیدن کنید. حالا با ما همراه شوید تا تشخیص چرم طبیعی برای شما آسان تر شود و خریدی هوشمندانه ای داشته باشید.

 کفش چرم زنانه پاشنه دار

بهترین راه برای تشخیص کفش چرم زنانه

تشخیص کفش چرم زنانه، کار هرکسی نمی باشد، در واقع یکی از سخت ترین کارها است مگر اینکه خیلی حرفه ای باشید. اگر یک کفش روزمره زنانه از جنس چرمی باشد و چرم آن نیز طبیعی باشد خیلی بهتر است. زیرا هر روز از کفش استفاده می کنید پس بهترین انتخاب یک کفش چرم مقاوم خواهد بود. این روزها، دستگاه و صنعت تولید کفش مصنوعی به قدری پیشرفت کرده است که تشخیص کفش چرم طبیعی و مصنوعی را برای خریدار سخت کرده است. ما در این مقاله به چند مورد از تشخیص کفش چرم زنانه می پردازیم تا کمکی به شما بکند.

  • کفش چرم  زنانه در برابر حرارت

برای اینکه به راحتی بتوانید کفش چرم طبیعی را از کفش چرم مصنوعی تشخیص دهید، همین راه حل یکی از راحت ترین تشخیص ها است. شما می توانید روی کفش چرم مصنوعی حرارت بگیرید. اگر خیلی سریع در برابر حرارت جمع شد و بوی پلاستیک سوخته ای داد و دود سیاه رنگی از آن پخش شد، بدانید که برای تشخیص، در مسیر درستی هستید.

 تشخیص چرم با قطره آب

  • خیس کردن کفش چرم زنانه

یکی دیگر از تشخیص راه های کفش چرم زنانه، خیس کردن آن است. با چند قطره روی کفش چرم می توانید به راحتی طبیعی بودن آن را تشخیص دهید. اگر قطره آب به راحتی جذب شد کفش شما چرم طبیعی است اما اگر قطره آب، روی کفش چرم سر بخورد و روی چرم باقی بماند، آن کفش چرم مصنوعی است. با این روش شما به راحتی توانستید کفش چرم طبیعی را از مصنوعی تشخیص دهید.

کفش چرم زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع

  • بوی کفش چرم طبیعی زنانه

یکی از راحت ترین و سریع ترین راه ها برای تشخیص کفش چرم زنانه این است که، چرم کفش را بو کنید. اگر بوی پوست حیوان را بدهد چرم شما اصل است اما اگر بوی پلاستیک یا مواد اولیه چرم مصنوعی را بدهد، کفش انتخابی شما چرم نمی باشد. اما خیلی از افراد این تشخیص، کمی برایشان گنگ است و بو را به خوبی نمی توانند تشخیص دهند. در این صورت می توانید از روش های دیگر نیز استفاده کنید. با ما همراه باشید و سایر روش ها را نیز مطالعه کنید.

 آستر چرم طبیعی و مصنوعی

  • تشخیص چرم کفش زنانه از طریق  آستر

این تشخیص شاید کمی آسان تر باشد به شرطی که بتوانید درست تشخیص دهید. پشت چرم یعنی، آستر چرم کفش زنانه اگر پُرز دار باشد، کفش انتخابی شما چرم خواهد بود. چرم مصنوعی با نخ دوخته می شود. بنابراین پشت چرم کفش زنانه کاملاً صاف است. شما از این طریق می توانید به راحتی تشخیص درستی داشته باشید و یک جفت کفش چرم اصل تهیه کنید.

 صندل چرم بندی

آیا رنگ ملاکی برای تشخیص کفش چرم زنانه درست است؟

خیلی از افراد بر این باور هستند که کفش با رنگ های مختلف نمی تواند چرمی باشد، یعنی کفش چرم فقط قهوه ای و عسلی یا مشکی است. باید بگوییم که خیر این یک باور غلط است. چرم شناسان این را می دانند که چرم در رنگ های مختلف وجود دارد و از طرفی رنگرزی روی پارچه چرم صورت می گیرد و رنگ های مختلفی از چرم را در اختیار عموم قرار می دهند.

سعی کنید در نگهداری کفش چرم زنانه دقت کنید و هر چن وقت یکبار آن روغن کاری کنید. اجازه ندهید که سطح آن خشک بماند و آن را در نور مستقیم آفتاب نیز قرار ندهید. زیرا زمانی که چرم خشک شود، تَرَک می خورد و چرم شما زودتر از زمان موعد خراب می شود.

کفش پاشنه دار زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع

 

 کفش چرم زرد

چرم طبیعی کفش زنانه سبک

چرم های طبیعی وزن سبکی دارند و از پوست حیواناتی مانند: گوسفند، بز، برخ، گوساله ساخته می شود. چرم سبک و خالص به دلیل ظرافتی که دارد برای تولید دستکش و کت کاربرد دارد. از نوع بی کیفیت این چرم برای آستر کفش چرم زنانه یا کیف و غیره استفاده می کنند که محصولی با تمام کیفیت تحویل بازار دهند.

بیشتر بخوانید: کفش‌های پاییزی مناسب بانوان که هیچ گاه از مد نمی افتند

 کفش چرم زنانه مصنوعی سبک

چرم مصنوعی کفش زنانه

تفاوتی که بین چرم مصنوعی و طبیعی وجود دارد این است که ساختار آن ها با هم متفاوت است. چرم مصنوعی را با مواد شیمیایی و پلیمری تولید می کنند، در واقع با دو روش تر و خشک و در شرایط متفاوت و خاص تولید می شود. از این مدل چرم مصنوعی بیشتر برای مبلمان و ساک ورزشی استفاده می کنند. زیرا قیمت پایین تری نسبت به چرم طبیعی دارد.

 

سخن پایانی

تشخیص کفش چرم زنانه طبیعی از مصنوعی به شما کمک می کند که کفشی مرغوب و بادوامی را برای خود تهیه کنید ما در این مقاله راه های تشخیص را برای شما بیان کردیم تا با این اطلاعات خریدی درست و تشخیصی غلط نداشته باشید. وقتی کالایی از چرم طبیعی ساخته می شود، بادوام و ساختاری منعطف و زیبایی دارد، و مهم تر از همه با مرور زمان حالت ساختاری آن از بین نمی رود و مثل روز اول آن خواهد بود. به شرطی که اصول مراقبتی آن را رعایت کنید تا کفشی سالم و مرغوبی داشته باشید.

کفش روزمره زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع