تیپ زمستانی برای بانوان چاق
تیپ زمستانی برای بانوان چاق

تیپ زمستانی برای بانوان چاق باید به گونه ای انتخاب شود که اضافه وزن آنها را پوشیده و استایل شیکی برای آنها رقم بزند.

بانوانی که اضافه وزن دارند و از این مسئله بسیار ناراحت هستند ، دغدغه انتخاب لباس زمستانی مناسب خود را دارند. نگران نباشید. گمان نکنید که چون چاق هستید ، نمی توانید خوش تیپ باشید و باید با خوش تیپی خداحافظی کنید. خیر ، اینگونه نیست در صورتیکه به نکاتی توجه داشته باشید می توانید شما هم خوش تیپ و خوش استایل باشید و در جمع و دورهمی ها حتی از بانوانی با تناسب اندام کامل ، زیباتر و خوش تیپ تر به نظر بیایید.

تیپ زمستانی برای بانوان چاق باید با توجه به نکات زیر شکل بگیرد تا نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد. به تمامی نکات گفته شده توجه داشته باشید :
لباس زمستانی برای بانوان چاق

لباس زمستانی سایز بپوشید

انتخاب لباس سایز ، اهمیت زیادی دارد. نه تنها در فصل زمستان بلکه در سایر فصل ها باید به پوشیدن لباس های سایز اهمیت دهید. لباس های زمستانی اغلب دارای حجم بزرگی هستند. اگر این لباس ها بزرگتر از سایز فرد انتخاب شوند ، بسیار بد جلوه می کنند. همچنین لباس های زمستان جذب موجب می شوند که چاقی شما بیشتر به چشم بیاید. بنابراین به این مسئله توجه داشته باشید و سایز لباس خود را به صورت دقیق شناسایی نموده و لباس موردنظر خود را بر اساس سایز دقیق خود خریداری کنید.

مشاهده محصول: لباس زنانه

رنگ لباس زمستانه برای بانوان چاق

رنگ لباس زمستانه مناسب خانم های چاق

در تیپ زمستانی برای بانوان چاق به رنگ لباس توجه زیادی داشته باشید. رنگ لباس بر چگونگی دیده شدن هیکل شما ، تأثیر بسیار زیادی دارد. رنگ های تیره برای لباس زمستانه افراد چاق بسیار مناسب هستند. زیرا موجب جمع و جورتر به نظر رسیدن آنها می شود. بنابراین یک بانوی چاق در انتخاب میان پالتوی زرشکی و مشکی بهتر است پالتوی مشکی را انتخاب کند. اگر لباس هایی را انتخاب کنید که دارای راه راه افقی یا عمودی باشند ، انتخاب هوشمندانه ای انجام داده اید.

لباس زمستانی برای بانوان چاق

تیپ زمستانی برای بانوان چاق با توجه به شکل بدن

شکل بدن و فرم چاقی خود را همواره درنظر داشته باشید. در صورتیکه شکم شما بسیار بزرگ است ، لباس هایی را انتخاب کنید که از سینه به پایین به صورت پلیسه و یا آزاد هستند. این انتخاب سبب می شود که چاقی شکم شما پنهان شود و کمتر به چشم بیاید. اگر لباس های راسته را انتخاب کنید ، بزرگی شکم شما دقیقاً مشخص می شود. لباس هایی که دارای شیارهای بلندی هستند ، برای بانوان چاق بسیار مناسب است. اگر در ناحیه ران و باسن بسیار چاق هستید ، نباید لباس های کوتاه را انتخاب کنید ، چرا که موجب می شوند چاقی ران و باسن شما به وضوح دیده شود.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

تیپ زمستانی برای بانوان چاق

لباس های فشنگی برای تیپ زمستانی برای بانوان چاق

یکی از انتخاب های مناسب برای بانوان چاق این است که لباس هایی با فرم فشنگی را خریداری کنند. لباس هایی فشنگی موجب می شوند که لاغرتر دیده شوید. در واقع شکل بدن شما در لباس های فشنگی ، کمتر به چشم آمده و به نوعی گم می شود. لباس هایی با طرح های ساده را انتخاب کنید. لباس های زمستانی که بسیار شلوغ هستند ، شما را بزرگتر از آنچه که هستید نشان می دهند.

به جای لباس های بسیار ضخیم و بزرگ ، چندین لباس کم حجم تر بپوشید

در تیپ زمستانی برای بانوان چاق توصیه می شود که به جای استفاده از لباس های بسیار گرم که اغلب بزرگ و حجیم هستند ، از استایل های چند لایه استفاده کنند. بدین ترتیب این بانوان لاغرتر دیده می شوند. زمانی که از یک پالتوی بسیار ضخیم با یقه خزدار و مدل حجیم استفاده کنید ، بسیار درشت نشان داده می شوید. اما اگر یک بافت را به همراه یک مانتوی ضخیم جلوباز بر تن کنید ، لاغرتر نشان داده می شوید. تقریباً می توان گفت که گرمای یک پالتوی بسیار ضخیم با یک مانتوی ضخیم به همراه یک بافت ، برابر است. اما یک پالتوی بسیار ضخیم شما را بسیار چاق تر نشان می دهد. می توانید برای گرم شدن استایل مانتو و بافت ، از یک بلوز زیر آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تیشرت ورزشی زنانه

لباس زمستانی استایل برای زمستان

لباس های مناسب خانم های چاق در زمستان

برای تیپ زمستانی برای بانوان چاق باید لباس هایی خریداری شود که متناسب با فرم بدن آنها باشد و ظاهر آنها را بد نشان ندهد. برای مثال لباس هایی که یقه های بزرگ و کار شده ای دارند ، لباس هایی که سنگ کاری و گلدورزی شده هستند ، لباس هایی که پفکی هستند ، لباس هایی که خزدار هستند ، لباس هایی که براق هستند و … از جمله لباس هایی هستند که استایل بانوان چاق را بزرگتر نشان می دهد. به این موارد مهم توجه داشته باشید و از خرید لباس هایی که این ویژگی ها را دارند ، خودداری کنید. درنظر داشته باشید که ساده ترین لباس ها برای شما بهترین انتخاب ها هستند. بنابراین این نکته مهم را به ذهن سپرده و در زمان خرید لباس ، آن را به خاطر بیاورید.

لباس زمستانی مناسب بانوان چاق

تمرین و تغذیه مناسب نباید فراموش شود

بانوان چاق نباید فقط به این مسئله فکر کنند که چه لباس هایی موجب لاغرتر دیده شدن آنها می شود. درست است که تیپ زمستانی برای بانوان چاق باید متأثر از اصولی باشد. اما اهمیت این مسئله بدان معنا نیست که برای لاغری خود هیچگونه تلاشی انجام ندهید. با تمرین و تغذیه مناسب می توانید به کاهش وزن خود کمک کنید.

خواستن ، توانستن است. محال است که شما بخواهید لاغر شوید و تمرین و تغذیه مناسب داشته باشید ، اما نتیجه ای حاصل نشود. رژیم غذایی مناسب که کمترین نشاسته ، قند ، چربی و … را داشته باشد ، بسیار کمک کننده خواهد بود. همچنین ورزش هایی مانند پیاده روی ، شنا ، یوگا ، پیلاتس و … در کاهش وزن مؤثر هستند. این ورزش ها بسیار راحت هستند و فشار زیادی به افرادی که دوست ندارند ورزش های سخت را انجام دهند ، نمی آورد. بنابراین به این مسئله توجه داشته باشید و از اهمیت ورزش و تغذیه مناسب غافل نشوید و با انتخاب بهترین تیپ زمستانی برای بانوان چاق ، خوش تیپ و خوش استایل دیده شوید.

بیشتر بخوانید: پالتو اورسایز مناسب قدبلند یا کوتاه ؟