مانتو شلوار اداری پاییزی
راهنمای خرید مانتو شلوار اداری پاییزی

مانتو شلوار اداری پاییزی باید از خصوصیات مختلفی برخوردار باشد تا مناسب پوشیدن در روزهای سرد پاییز باشد.

بسیاری از افراد در محل کار خود موظف به پوشیدن لباس فرم هستند و نمی توانند هر لباسی را به تن داشته باشند. این افراد برای انتخاب لباس فرم مناسب هر فصل باید دقت زیادی داشته باشند تا در روزهای گرم و سرد اذیت نشوند.

ضرورت خرید لباس اداری برای پاییز

خرید مانتو شلوار اداری پاییزی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. اینکه بخواهید از یک مانتو شلوار برای 4 فصل سال استفاده کنید ، بسیار دشوار است. چون در روزهای تابستان با مشکل گرمای طاقت فرسا و در روزهای پاییز و زمستان با مشکل احساس سرمای شدید مواجه می شوید. بنابراین بهتر است برای هر فصلی مانتو شلوار مناسب آن فصل را داشته باشید.

آب و هوای پاییز به شدت نوسان دارد. بنابراین نمی توان پیش بینی کرد که هوا در طول یک روز به طور ثابت چگونه است. لباس اداری پاییزی باید به گونه ای باشد که ضمن گرم نگه داشتن شما ، امکان پوشیدن لباس دیگر بر روی آن را داشته باشد. اگر می خواهید حس خوبی در زمان کار کردن در محیط کار در روزهای پاییز داشته باشید ، حتماً لباس اداری پاییزه مناسبی را خریداری کنید.

مشاهده محصول: پولوشرت مردانه

فاکتورهای مهم برای خرید مانتو شلوار اداری پاییزی

برای اینکه لباس اداری مناسبی را برای فصل پاییز خریداری کنید ، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. اگر ملزم به پوشیدن لباس رسمی در محل کار نیستید ، می توانید شلوار جین و مانتوی پاییزه را برای این فصل درنظر بگیرید. انواع بارانی ها و پالتوها برای پوشیدن در محل کار بر روی لباس فرم ، مناسب هستند.

پارچه های ضخیم و پاییزی

پارچه های ضخیم و پاییزی

برای خرید مانتو شلوار مناسب این فصل حتماً به نوع پارچه و ضخامت آن توجه کنید. مانتو شلوارهای نخی از کیفیت خوبی برخوردار هستند ، اما مناسب روزهای سرد نیستند مگر آنکه دارای ضخامت زیادی باشند. با توجه به اینکه سرمای هوا در فصل پاییز آنقدر زیاد نیست ، نباید مانتوهای بسیار ضخیم را خریداری کنید. بنابراین ضخامت مانتوی پاییزی باید در حد ایده آل باشد.

پیشنهاد ریبون: کاپشن مردانه

مدل مانتو شلوار اداری پاییزی

مانتو – شلوارهای اداری فصل پاییز بر خلاف مانتو شلوارهای اداری تابستان که آزاد هستند ، باید به صورت فیت اندام شما باشند و گشادتر یا تنگ تر نباشند. البته اگر عادت دارید که در زیر لباس های پاییزی خود ، یقه اسکی و شلوار بافت و … داشته باشید ، حتماً مانتو شلوار یک سایز بزرگتر را خریداری کنید تا دچار مشکل نشوید. لذا در انتخاب سایز مناسب مانتو شلوار فرم خود به تمامی این موارد توجه کنید.

رنگ مناسب برای مانتو شلوار اداری پاییزی

برای انتخاب رنگ مانتو شلوار فرم باید به محدودیت های محل کار خود توجه داشته باشید. برخی از ادارات یا شرکت ها برای پرسنل خود محدودیت هایی را مبنی بر عدم استفاده از رنگ های جیغ و جلف تعیین می کنند. لذا با توجه به این مسئله باید رنگ مناسب مانتو شلوار فرم خود را تعیین کنید. معمولاً رنگ های مشکی ، سورمه ای ، خاکستری ، طوسی ، قهوه ای و … را برای مانتو شلوار فرم پاییزه درنظر می گیرند.

مدل و فرم مانتو شلوار پاییزه

در خرید مانتو شلوار اداری پاییزی باید به مدل آنها توجه داشته باشید. مانتو شلوارهای فرم باید پوشیده باشند و آستین کوتاه نباشند. البته باز هم قوانین محل کار هستند که مشخص می کنند از چه مدل مانتویی می توانید استفاده کنید.

بعضی از پارچه ها از الیاف نخ هستند و اصلاً حالت پرز- پرز و پشمی ندارند. دقت کنید که از خرید مانتو شلوارهای فرم دارای این پارچه ها خودداری کنید. پارچه هایی که به صورت کشی هستند ، برای مانتوشلوار اداری بسیار ایده آل هستند. مانتو شلوارهای فرم از جنس کش معمولاً گرم تر هستند و آزادی عمل خوبی را فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید: شیک‌پوش‌ها در پاییز چه می پوشند ؟

خوشتیپی در محل کار

خوش تیپی در محل کار

بعد از انتخاب یک مانتو شلوار اداری پاییزی مناسب باید به موارد دیگری توجه داشته باشید تا در محیط کار ، خوش تیپ و خوش پوش باشید. لذا به این نکات توجه داشته باشید :

– کفش مناسبی را برای محیط کار انتخاب کنید که ضمن راحتی ، زیبا و شیک باشند و متناسب با لباس شما باشند. کفش های خود را همواره تمیز کنید و آنها را به خوبی برق بیاندازید.

– در انتخاب مدل کفش باید دقت زیادی داشته باشید. کفش های پاشنه دار برای هر فردی مناسب نیست. ممکن است شغل شما به گونه ای باشند که داشتن کفش پاشنه دار ، محدودیت زیادی برای شما ایجاد کند.

– از انتخاب استایل هایی با رنگ های مختلف و رنگارنگ خودداری کنید. این استایل ها مناسب محل کار نیستند.

– لباس هایی که بسیار جذب و فیت هستند ، اصلاً مناسب محل کار نیستند. لذا در زمان خرید مانتو شلوار اداری پاییزی به این مسئله توجه داشته باشید و با خرید لباس های فیت و جذب ، برای خود محدودیت ایجاد نکنید.

– خلاق باشید و گمان نکنید که برای داشتن یک تیپ زیبا و شیک باید رنگارنگ بپوشید. شما با استفاده از رنگ های متین و سنگین هم می توانید بهترین استایل را داشته باشید.

– اگر اعتماد به نفس نداشته باشید و از خود احساس رضایت نکنید ، جذاب و شیک نخواهید بود. بنابراین اعتماد به نفس لازم را داشته باشید.

– این نکته را بدانید که رنگ های قهوه ای ، مشکی ، سفید ، خاکستری و … برای محل کار بسیار شیک و زیبا هستند. لذا سعی کنید که بیشتر این رنگ ها را انتخاب کنید.

محصول پیشنهادی: کفش روزمره زنانه

انتخاب کیف و کفش مناسب برای استایل کاری

زمانی مانتو شلوار اداری پاییزی ، زیبا به نظر می آید که به همراه یک کیف و کفش زیبا پوشیده شود. برای انتخاب کیف و کفش پاییزی مناسب محل کار ، محدودیت های کمتری دارید. حتماً کیف هایی را انتخاب کنید که برای قرارگیری وسایل مختلف شما مانند خودکار ، دفترچه یادداشت ، کیف پول و … مناسب باشد و به اصطلاح جا دار باشد. به انتخاب کیف و کفش های مدل جدید و ترند روز توجه داشته باشید و از کیف و کفش های رسمی قدیمی استفاده نکنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه