هودی زنانه کلاهدار
راهنمای خرید هودی زنانه بهاره

در روزهای خنک و مطبوع بهاری ممکن است گاهی هوا رو به سردی برود. بهتر است از لباس های پاییزه مثل هودی و بارانی در این مواقع استفاده کرد. در فصل های سرد پاییز و زمستان و حتی فصل بهار، می توان از ست هودی و شلوار برای استایل زنانه استفاده کرد. این ست کردن رو هم خانم ها، هم آقایان و هم بچه ها می توانند استفاده کنند. هودی ها جزء لباس های اسپرت به حساب می آیند. هودی در سال های اخیر بسیار محبوب شده است و علاوه بر آقایان، خانم های جوان هم از هودی در استایل خود استفاده می کنند. خرید هودی زنانه بهاره جنس نازک تری نسبت به هودی زمستانه دارد و گزینه مناسبی برای بهار می تواند باشد.

هودی چیست

 هودی زنانه زرد رنگ

طرح اکثر هودی ها دارای کلاه و جیب است. از کلاه هودی می توان برای روز های بارانی استفاده کرد. در قسمت میانی پایین تنه لباس، جیبی دوخته شده است که از دو طرف باز است. پارچه هودی، می تواند حالت کشسانی پیدا کند و تن خور لباس آزاد است. طرح دوخت هودی زنانه با طرح سویشرت مشابه است. تفاوت زیادی در بین سویشرت و هودی دیده نمی شود. در سویشرت از زیپ برای باز و بسته شدن لباس استفاده شده است. درهودی، لباس به طوری طراحی شده است که از بالای سر قابل پوشیدن و در آوردن است.

تشابه آن ها این است که، اکثراً هر دو دارای کلاه و جیب هستند. شما می توانید بر حسب سلیقه و نیاز خود بین هودی یا سویشرت، یکی را انتخاب کنید. هودی از دسته لباس های اسپرت به شمار می رود. زنان و مردان به راحتی می توانند از هودی در استایل خود استفاده کنند. در فصل های پاییز و زمستان و بهار قابل استفاده است. هودی در بازار از رنگ بندی زیادی برخوردار است و تنوع در جنس و طرح بالاست.

 هودی زنانه کوتاه

انواع هودی:

هودی کوتاه: قابل استفاده در زیر لباس مانند: انواع بارانی، کاپشن، پالتوو… می باشد. یک نوع دیگر هودی کوتاه کراپ است و به صورت نیم تنه طراحی شده و مناسب خانم ها است.

هودی بلند: زمانی هودی بلند استایل را زیبا نشان می دهد که از آیتم دیگری استفاده نشود.

هودی اور سایز: بهتر است به عنوان آیتم تکی استفاده شود.

هودی نرمال ساده: جزء محبوب ترین نوع هودی ها است و از لحاظ سایز بندی، سایزی استاندارد و نرمال دارد و به راحتی با همه چیز استایل می شود.

جنس هودی زنانه بهاره و پاییزه:

جنس هودی های داخل بازار متفاوت است. در داخل جنس برخی هودی ها از کرک یا پشم برای گرمای بیشتر استفاده می شود. در جنس برخی دیگر از نخ و پنبه و درصد کمی پلی استراستفاده شده است. اگر اهل ورزش هستید، هودی با جنس نخ پنبه را انتخاب کنید. هودی هایی که با جنس نخ پنبه هستند، می توانند به علت گردش هوا، مناسب ورزشکاران باشد.

جنس هودی زنانه بهاره:

بهتر است برای روزهای بهاری، از هودی با جنس نخی استفاده شود.

جنس هودی زنانه زمستانه:

برای گرم شدن در روز های سرد و برفی زمستان، هودی هایی مناسب هستند که در داخلشان از پشم و کرک استفاده شده است. ترند ترین هودی زنانه پاییزه و بهاره، از جنس و طرح تدی است. هودی تِدی زنانه بهاره، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. کیف تِدی یک آیتم مکمل و ستِ هودی تدی به بازارعرضه شده است. همچنین ست کردن کیف و لباس، جذابیت این هودی را دو چندان کرده است. ست هودی و کیف تدی برای دختر خانم های جوان گزینه ی روزهای خوش پاییز و بهار می تواند باشد. خرید هودی زنانه بهاره برای دختران جوان گزینه مناسبی است. اکثر تینجرانِ علاقه مند به موزیک رپ هودی های اُور سایز را برای استایل خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: با لباس های ترند بهار 2024 آشنا شوید

 ست هودی زنانه

با هودی زنانه بهاره چی بپوشیم؟

اگر تیپ اسپرت را می پسندید، شلوار جاگر مناسب ترین گزینه است. از شلوار جاگر می توانید به صورت ست هودی زنانه بهاره استفاده کنید. اگر قصد رفتن به پیاده روی و ورزش با هودی زنانه بهاری را دارید، گزینه مناسبِ پیش روی شما لگ است. اگر استایل کژوال مد نظر شماست، شلوار واید بگ ورزشی و شلوار بگ جین می تواند ایده خوبی برای هودی زنانه بهاره باشد.

هودی را می توان در روزهای سرد فصل پاییز و زمستان با پافر، کاپشن، شکت، پالتو، بارانی پوشید. ترکیب هودی زنانه با کت جین یا کت کتان بسیار جذاب است. پوشیدن هودی زنانه بهاره به تنهایی هم برای هوای بهاری کفایت می کند. در روز های بارانی بهار، هودی بهاره زنانه را می توانید در زیر بارانی هم استفاده کنید. اگر تمایل دارید استایلی متمایز برای خود داشته باشید، می توانید هودی را با بارانی استایل کنید. ترکیب بارانی با هودی یک استایل کژوال و نیمه رسمی به خود می گیرد. هودی را با کلاه استفاده کنید. ترکیب کلاه و هودی استایل شما را زیبا تر نشان می دهد.

 

با هودی زنانه بهاره کفش چی بپوشیم؟

انواع برند کتونی، کتونی لژدار،  کتونی ساق‌دار،  کتونی چسبی، کفش های اسپرت و…

پیشنهاد ریبون: آموزش اتوکشی هودی زنانه

 هودی زنانه بلند

نکات طلایی خرید هودی زنانه بهاره

درهنگام خرید هودی زنانه بهاره به چه مواردی لازم است توجه کنیم؟ هنگام خرید به جنس پارچه و دوخت هودی دقت کنید. از آنجایی که هودی، یک لباس ورزشی به حساب می آید، به علت تعریق در هنگام ورزش یا حتی پیاده روی نیاز به شست و شو لباس زیاد می شود. پس هودی با کیفیت و اورجینال می تواند برای چند سال آینده کارآمد باشد. از آنجایی که هودی، لباسی است که در سه فصل پاییز و زمستان و بهار قابل استفاده است پس هزینه کردن برای آن قابل قبول است. هودی، لباسی اسپرت است و تمامی اعضای خانواده می توانند با هم استفاده کنند.

هودی، لباسی است که می توان خیلی راحت با لباس های دیگر ترکیب کرد. پس درهنگام خرید می توانید با دست باز هر رنگ و طرحی را انتخاب کنید. اما فراموش نکنید، داشتن یک لباس ساده همیشه کارآمد است. پس بهتر است رنگی خنثی و طرحی ساده را انتخاب کنید تا ست کردن لباس ها آسان تر شود. تن خور هودی آزاد و گشاد است. سایز هودی اگر برای شما جذب و تنگ باشد اصلا جذابیتی ندارد. پس جوری انتخاب سایز کنید که در تن آزاد و راحت ایستاده باشد.

کلام آخر، دختر پسرهای جوان و امروزی طبق مد روز، لباس هایشان را ست می کنند. هودی نیز برای ست کردن بسیار جذاب دیده می شود. می توانید به راحتی هودی را با پارتنر خود ست کنید وخوش تیپ تر دیده شوید.