اصول مهم برای داشتن استایل سفید
اصول مهم برای داشتن استایل سفید

اصول مهم برای داشتن استایل سفید را بررسی می کنیم تا علاقمندان به لباس های سفید بدانند که چگونه زیباترین استایل سفید را ایجاد کنند.

رنگ سفید ، از رنگ های محبوب اغلب افراد است. ایرانی ها به استایل سفید بسیار علاقمند هستند و برای استایل خود ، رنگ سفید را انتخاب می کنند. اگر شما هم از علاقمندان به استایل سفید هستید ، ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

 اکسسوری ست لباس

استفاده از اکسسوری های مناسب برای تیپ سفید

تیپ سفید حتماً نیازمند اکسسوری های مناسب است. استایل سفید باید با اکسسوری های رنگ متضاد ، ست شوند. آویز یا رو لباسی هایی با نگین مشکی یا نقره ای ، ساعت هایی با بند مشکی ، انگشتری با نگین مشکی ، اکسسوری های مشکی ، دستبندهای چرمی مشکی و … موجب جذابیت بسیار زیاد استایل سفید می شوند.

 پیراهن سفید زنانه

انتخاب درست لباس های سفید ، از اصول مهم برای داشتن استایل سفید

رنگ سفید ، طیف های مختلفی دارد. از سفید خامه ای گرفته تا سفید عاجی و سفید استخوانی و … هر یک به نوعی جذاب و زیبا هستند. حال باید درنظر داشته باشید که لباس های سفیدی که انتخاب می کنید با یکدیگر هماهنگ باشند و جذابیت موردنظر را داشته باشند.

اگر یک شلوار سفید را به همراه تیشرت سفید خامه ای یقه دار تن کنید ، استایل زیبایی را رقم می زنید. اگر رنگ سفید خنثی را انتخاب کنید ، ممکن است بی روح شوید و استایل نامناسبی را ایجاد کنید. بنابراین سر تا پا سفید بی روح نباشید و از اکسسوری های مشکی و خاکستری و دیگر رنگ ها استفاده کنید تا به استایل خود ، روح بدمید. نترسید استفاده از اکسسوری های رنگی موجب برهم خوردن استایل سفید شما نمی شود.

مشاهده کنید: ست ورزشی مردانه

 الیاف پارپه سفید

انتخاب پارچه های الیاف طبیعی سفیدرنگ

یکی از اصول مهم برای داشتن استایل سفید ، انتخاب پارچه هایی با الیاف طبیعی است. لباس های سفیدی که از پارچه های بی کیفیت هستند ، کلاس استایل شما را پایین می آورند. برای یک استایل باکلاس باید لباس هایی از جنس الیاف طبیعی مانند کتان و لینن را انتخاب کنید. هیچ استایل ارزان قیمتی ، جذاب نخواهد بود. بنابراین برای پرستیژ و تیپ خود ارزش قائل شوید و لباس های ارزان قیمت را خریداری نکنید.

 کفش سفیدزنانه

عدم انتخاب کفش های سفیدرنگ

نکته دیگری که باید بدان توجه داشته باشید این است که کفش سفیدرنگ به هر فردی نمی آید. کفش های سفید موجب کشیده شدن و بزرگ تر دیده شدن پاهای شما می شود. بنابراین اگر پاهای بسیار بزرگ و کشیده ای دارید ، کفش های سفید رنگ را انتخاب نکنید. لزومی ندارد که برای استایل سفید ، کفش سفیدرنگ را انتخاب کنید. شما می توانید برای این استایل ، کفش کرمی یا فیروزه ای و … را انتخاب کنید. با توجه به اصول مهم برای داشتن استایل سفید می توانید در محافل و مجالس ، منحصر به فرد و خاص باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین کفش پیاده‌روی مردانه خارجی

 لباس سفیدزنانه

خودداری از تیپ زدن سفید در مجالس عروسی

اینکه در مجالس عروسی ، تیپ سرتاپا سفید داشته باشید ، آنچنان جالب به نظر نمی آید. زیرا استایل سرتا پا سفید در مراسم عروسی صرفاً مناسب عروس یا صاحب مجلس است. بنابراین به این مسئله توجه داشته باشید و رنگ سفید را با سایر رنگ ها برای استایل مجلس عروسی درنظر بگیرید. شما می توانید به جای استفاده از رنگ سفید اصلی از تناژهای مختلف سفید مانند سفید تخم مرغی ، سفید صدفی ، کرمی و … برای این مجلس استفاده کنید.

 لباس بلند سفیدزنانه

سرتاپا سفید همانند مدل های مطرح

اگر به اصول مهم برای داشتن استایل سفید بی توجه باشید ، استایل شما جذابیت لازم را نخواهد داشت. اینکه بخواهید سرتاپا سفید بپوشید ، یک ریسک است. چرا که داشتن چنین استایلی باید با توجه و دقت بالایی صورت بگیرد تا شما را زشت و بد استایل نکند. در این راستا باید به مواردی مانند انتخاب رنگ سفید مناسب ، فرم مناسب لباس ، ترکیب درست لباس ، هارمونی لباس ها ، استفاده از اکسسوری های مناسب ، انتخاب جنس مناسب لباس و … توجه داشته باشید تا استایل سرتاپا سفید شما همانند مدل های معروف و سلبریتی ، جذاب و زیبا باشد. اگر کمی دقت کنید و موارد گفته شده را درنظر داشته باشید و به اصلاح و یا آرایش صورت و موهای خود توجه لازم را داشته باشید ، حتماً زیباترین استایل را رقم خواهید زد.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

 لباس راحتی سفیدزنانه

سایز بودن لباس ، از اصول مهم برای داشتن استایل سفید

برای اینکه استایل سفید شما جذاب و زیبا باشد ، باید لباس سفیدرنگ خود را سایز انتخاب کنید. اگر لباس های سفید به زیبایی بر تن شما بنشیند و دقیقاً اندازه شما باشد ، جذابیت استایل شما بیشتر می شود. لباس های سفیدرنگ که متناسب با فرم اندام شما باشند ، شما را زیباتر نشان می دهند. اگر دارای اضافه وزن زیادی هستید و یک لباس جذب سفید بر تن کنید ، نباید انتظار خوش تیپی و خوش استایلی داشته باشید.

استایل سفید به همراه پوست برنزه

اگر استایل سفید را برگزیده اید و از افرادی هستید که پوست برنزه به صورتتان می آید ، بهتر است این فرصت را از دست ندهید و از ترکیب استایل سفید با پوست برنزه استفاده کنید تا فوق العاده جذاب و زیبا به نظر بیایید. دقت داشته باشید که برای برنزه کردن پوست خود ، از کرم های باکیفیت و اسپری های گران قیمت استفاده کنید تا رنگ پوست شما جذاب و زیبا شود. ما مطمئن هستیم که با پوست برنزه و استایل سفید زیبا ، در هر محفل و مهمانی خواهید درخشید.

بیشتر بخوانید: کفش‌های کتانی سفید

 کت سفید کوتاه

بهترین استایل های سفید دخترانه با توجه به اصول مهم برای داشتن استایل سفید

با توجه به نکات گفته شده می توانید بهترین استایل های کلاسیک ، استایل روزمره ، استایل شب ، استایل مراسم ، استایل تابستانی و استایل اداری را رقم بزنید و در هر مکانی خاص و متفاوت باشید. اگر نخواهید سرتاپا سفید باشید می توانید رنگ سفید را با رنگ های گرم ، رنگ های سرد و رنگ های مونوکروم و … ترکیب کنید و استایل زیبایی را رقم بزنید. درنظر داشته باشید که در این حالت می توانید غالب لباس های خود را سفید انتخاب کنید و تنها برخی از موارد را از رنگ های دیگر انتخاب کنید.