آیکن همه لباس ها ریبون
آیکن لباس مردانه ریبون
آیکن لباس زنانه ریبون
آیکن لباس پسرانه ریبون
آیکن لباس دخترانه ریبون

ست لباس ریبون

برای همه ما پیش آمده است که در یک فروشگاه اینترنتی بزرگ، لباسی را خریداری کردیم. اما برای پیدا کردن محصولاتی تکمیل کننده آن لباس به مشکل برخورده ایم. اگر این مسئله برای شما نیز پیش آمده است. امروز به صفحه درستی آمده اید. در این برگه ریبون، تعدادی ست لباس پیشنهادی را از قبل آماده کرده است و آن ها را به شما پیشنهاد می کند.

انواع ست لباس در این صفحه

شما می توانید انواع ست لباس را در همین صفحه رویت کنید. کافی است از منوی بالای تصاویر از بخش مربوطه بر دسته بندی مورد نظرتان کلیک کنید تا کالاهای همان قسمت را مشاهده کنید. پس از انتخاب ست مورد پسندتان، روی آن کلیک کنید تا موارد و آیتم های آن ست را بهتر مشاهده کنید.

انتخاب ست لباس مخصوص بانوان

با انتخاب گزینه زنانه، تعدادی ست لباس زنانه ورزشی برای شما پدیدار می شود. با انتخاب هر کدام از این ها، به صفحه تکمیل ست می روید تا سایز و رنگ مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

انتخاب ست لباس مخصوص آقایان

با انتخاب گزینه مردانه، چند ست لباس مردانه ورزشی برای شما پدیدار می شود. این ست ها، ست های پیشنهادی ریبون به صورت پکیجی برای خرید نهایی شما هستند.

انتخاب ست لباس مخصوص دخترها

در این بخش، با انتخاب گزینه دخترانه، با برخی از بهترین، انواع ست لباس دخترانه در ریبون روبرو می شوید.

انتخاب ست لباس مخصوص پسرها

با انتخاب این گزینه، بهترین مدل های ست لباس پسرانه را مشاهده خواهید کرد.

انتخاب سایز و رنگ ست لباس پیشنهادی ریبون

پس از انتخاب هر یک از ست ها در صفحات ست لباس، شما می توانید تنوع بیشتری از رنگ، جنس و طرح ها را در صفحه هر ست مشاهده کنید. در این صورت، بهترین مدل های ست لباس را برای خود انتخاب می کنید. نکته دیگری که باید بدانید این است که اقلام این ست ها را به صورت اختیاری می توانید از میان سایر محصولات انتخاب کنید.

ست های لباسی که در این صفحه مشاهده می کنید، از نظر استایل و موارد مصرف کاربردی مشابه دارند. برخی مخصوص ورزش، برخی برای استفاده روزمره و سایرین لباس هایی راحتی و خانگی هستند. این ست ها تیپ و ظاهر شما را به ناگهان تغییر می دهند و باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شوند.

قیمت ست لباس در ریبون

عموماً قیمت کالا ها در ریبون مناسب و برای خرید شما ارزان است. اما ممکن است تمایل داشته باشید رنج دقیق تری از قیمت را بدانید. از آنجایی که ریبون، یک فروشگاه آنلاین و به روز است، قیمت ها در ریبون مناسب و هم تراز با ارزان ترین قیمت های ممکن در بازار است. اما به دلیل تنوع جنس در ریبون، بسته به زنانه، مردانه و بچگانه بودن محصولات، رنج قیمتی آن ها متفاوت است.

به علاوه ریبون با فروشندگان مختلف نیز همکاری می کند. به دلیل تنوع رنج قیمت محصولات هر فروشنده، قیمت ست لباس در ریبون از 300.000 تومان شروع می شود.

خرید ست لباس در ریبون

شما می توانید ست های پیشنهادی ریبون را در همین صفحه مشاهده و برای خرید آن اقدام کنید. اما اگر به ست های از پیش آماده تمایل بیشتری دارید، حتماً در دسته بندی مربوطه در ریبون به مشاهده سایر ست های لباس ما بپردازید. در این صورت می توانید بهترین ست لباس را برای خود تهیه کنید. خرید ست لباس در ریبون بسیار ساده است. کافی است اقلام ست مورد نظرتان را انتخاب کنید. این اقلام را می توانید به دقت و با صبوری انتخاب کنید و ویژگی هایی مانند رنگ، سایز و جنس آن ها را با دقت بررسی کنید.

سپس سفارش خودتان را ثبت کنید. در مرحله ثبت سفارش شما می توانید پیش از نهایی کردن سفارش، کد تخفیف خود را وارد کنید و از تخفیف ویژه محصولات ریبون استفاده کنید. در صورتی که در هر یک از مراحل خرید اینترنتی در ریبون، سوالی برای شما پیش آمد، همکاران ما در ریبون از ساعت 8 تا 5 عصر پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.