خرید انواع دورس مردانه
خرید انواع دورس مردانه

خرید انواع دورس مردانه باید با شناخت دقیق از این لباس ها صورت بگیرد تا دورس خریداری شده ، کاملاً مناسب شما باشد.

یکی از انتخاب های شیک و گرم برای پاییز و زمستان ، دورس می باشد. این لباس در میان آقایان ، طرفداران زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل اغلب آقایان به خرید دورس‌های مردانه علاقه دارند.

آشنایی با یکی از شیک ترین لباس های ویژه آقایان

دورس مردانه ، ظاهر بسیار زیبایی دارد. دورس در موارد مختلفی جایگزین هودی ، پلیور ، سویشرت و … می شود. بنابراین دورس را می توان یک رقیب برای این لباس ها دانست. آمار بالای خرید انواع دورس مردانه نشان می دهد که این لباس ها از ویژگی های خوبی برخوردار هستند که تا این اندازه محبوب شده اند.

یکی از مهمترین ویژگی دورس ها این است که نه زیاد جذب و نه زیاد آزاد هستند. بنابراین افراد در زمان تن داشتن دورس ، احساس بسیار خوب و راحتی دارند. گرمای دورس بسیار خوب است. ضخامت دورس به اندازه ای است از ورود هوای سرد به بدن تا حد خوبی جلوگیری می کند.

پارچه دورس توسط ماشین های گردباف تولید می شوند. سطح رویی این پارچه به صورت متراکم و سطح پشتی آن دارای تارهای نخ است. دورس به پارچه های تریکو شباهت بسیار زیادی دارد. دورس های مردانه در نوع دو نخ ، سه نخ و گلکسی می باشند.
هودی مردانه بخریم یا دورس مردانه

هودی مردانه بخریم یا دورس مردانه ؟ کدام بهتر است ؟

آقایان در خرید انواع دورس مردانه و هودی باید به کیفیت آنها توجه کنند. یکی از سؤالات آقایان این است که هودی ها بهتر هستند یا دورس ها ؟ برخی از آقایان هم گمان می کنند که هودی و دورس یکی هستند. اما هودی و دورس با یکدیگر متفاوت هستند. هودی ها در اغلب اوقات ، بزرگتر از دورس هستند.

هودی ها حتماً دارای کلاه هستند که این کلاه ها به شکل بندی هستند. ولی دورس ها فاقد بند هستند و این مسئله را می توان یک تفاوت هودی و دروس دانست. در اغلب اوقات هودی را با پارچه نازک تر از پارچه دورس می دوزند و این مسئله موجب گرم بودن بیشتر دورس می شود. اما امروزه هودی هایی را در بازار مشاهده می کنیم که دارای جنس های ضخیمی هستند و از داخل کرک دارند.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

ست کردن انواع دورس‌های مردانه

پس از خرید انواع دورس مردانه ، باید برای ست کردن آنها برنامه ریزی داشته باشید تا استایل های جذابی را با دورس رقم بزنید. استایل با دورس بسیار شبیه به استایل با هودی می باشد. با استفاده از انواع دورس مردانه می توان استایل های کژوال و اسپرت مختلفی رقم زد.

دورس ها با شلوار جین ، شلوار کتان و … ست می شوند. یک شلوار جین مام استایل با یک دورس به علاوه یک کتانی سفید ، بسیار شیک می شود. برای این استایل بسیار شیک و جذاب می توانید از اکسسوری های شیکی مانند ساعت ، کلاه ، دستبند و … استفاده کنید تا بیش از پیش خوش استایل و خوش تیپ شوید.

در زمان خرید انواع دورس مردانه به استایلی که قرار است با آن درست کنید ، توجه کنید. برای مثال اگر قرار است که دورس را با یک شلوار کتان زرشکی ست کنید ، دورسی را انتخاب کنید که با رنگ زرشکی تناسب داشته باشد. برای مثال می توانید دورس های زرشکی ، سفید ، مشکی ، قرمز را انتخاب کنید که با شلوار زرشکی تناسب دارند و تیپ زیبایی را درست می کنند.

یا اگر قصد ست کردن شلوار جین سورمه ای با دورس را دارید ، بدین منظور بهتر است دورس های مشکی ، سفید ، سورمه ای ، لیمویی ، آبی و … را انتخاب کنید که در ترکیب با شلوار جین سورمه ای زیبا و قشنگ می شوند.

دورس مردانه در ریبون

خرید انواع دورس مردانه از فروشگاه ریبون

برای خرید شیک ترین و جدیدترین دورس‌های ویژه آقایان می توانید به فروشگاه اینترنتی ریبون مراجعه کنید. این فروشگاه دارای انواع دورس های مردانه با کیفیت بسیار بالا است. در زمان خرید دورس های مردانه باید به کیفیت پارچه ، لطافت پارچه ، رنگ دورس و تناسب آن با پوست صورت شما و … توجه کنید.

پس از اینکه دورس موردنظر خود را خریداری نمودید ، برای خرید سایر آیتم های استایل خود اقدام کنید. آیتم هایی مانند شلوار ، کفش ، کاپشن ، پالتو و … هر آنچه که نیاز دارید را می توانید از فروشگاه ریبون خریداری کنید.

در خرید انواع دورس مردانه به این مسئله توجه داشته باشید که بهتر است دورس های ساده و تک رنگ را انتخاب کنید. زیرا برای ست کردن دورس های شلوغ و با طرح و رنگ های مختلف ، کار دشواری دارید. بنابراین هودی های ساده و تک رنگ ، انتخاب بهتری هستند.

متأسفانه کیفیت برخی از لباس های موجود در بازار بسیار پایین است. بنابراین در زمان خرید دورس باید توجه زیادی به کیفیت جنس آن داشته باشید. قطعاً نمی خواهید دورس هایی را خریداری کنید که پس از چندین بار شستشو ، بی کیفیت و بی رنگ و رو شوند.

خرید انواع دورس مردانه با تخفیف زیاد

دورس ها با توجه به کیفیت جنس خود در قیمت های مختلفی عرضه می شوند. اگر تمایل دارید که دورس های باکیفیت و زیبا را با قیمت مناسب خریداری کنید ، به فروشگاه اینترنتی ریبون مراجعه کنید. این مجموعه ، تخفیف های بسیار خوبی را برای محصولات خود تعیین نموده است. بنابراین یک فرصت عالی برای مشتریان بوجود آمده است که لباس های موردعلاقه خود را با تخفیف خریداری کنند.

دورس مردانه گرم و نرم

مزایای انواع دورس‌های مردانه

با خرید انواع دورس مردانه ، خوش تیپ تر شوید. این لباس ها بسیار نرم و راحت هستند و حس سبکی را برای شما به همراه دارند. حسن دورس ها این است که برای پوشیدن زیر لباس هایی مانند پالتو ، کاپشن ، اورکت ، بارانی و … مناسب هستند. گرمای این لباس ها بسیار خوب است. شاید باور نکنید که این لباس ها با وجود ضخامت آنچنان زیادی که ندارند ، بتوانند تا این اندازه گرمابخش باشند. با تعاریفی که شد حتماً وسوسه شده اید که یک یا چندین عدد از این لباس های شیک و جدید را خریداری کنید.