روش های ست کردن تیشرت مردانه سفید

شاید از خودتان بپرسید یک تیشرت ساده سفید مردانه را با چه لباسی بهتر است بپوشید؟ در این مقاله، انواع مختلف ست تیشرت مردانه سفید را مطالعه می کنید. در پایان، از تعدد فراوان این ست ها متعجب خواهید شد.

ست تیشرت مردانه سفید و شلوار جین

ست کردن شلوار جین با تیشرت های مختلف مردانه، برای شما جدید نیست. احتمالاٌ در گذشته نیز، ست تیشرت سفید مردانه با شلوار جین را امتحان کرده اید. به طور کلی ترکیب رنگ سفید و آبی، شما را فردی تمیز، خوش خو، ساده گیر و امن نشان می دهد. این ست با هر رنگ پوستی قابل استفاده است و اندام شما را کمی پر نشان می دهد.

ست کردن تیشرت سفید مردانه با یک جین تیره، از شما یک انسان شیک پوش می سازد. این ست، اندام شما را متناسب و خوش فرم نشان می دهد.

ست تیشرت مردانه سفید و کت و شلوار

ست تیشرت مردانه سفید و کت و شلوار

استفاده از یک تیشرت سفید در زیر کت و شلوار اسپرت، کاری جدید است. ست تیشرت مردانه سفید و کت و شلوار، اندام شما را جذاب و شیک نشان می دهد. به علاوه این ترکیب، بیشتر از پیراهن مردانه و کت و شلوار، در تن شما امروزی به نظر می رسد.

ست کت و شلوار با تیشرت سفید مردانه را در موقعیت های رسمی مختلفی استفاده کنید. ست تیشرت سفید با کت و شلوار تیره، اندام شما را مردانه تر نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: خرید تیشرت مردانه

ست تیشرت مردانه سفید و پیراهن مردانه

ست تیشرت مردانه سفید و پیراهن مردانه

از جذاب ترین استایل های مردانه، که ظاهری قابل اعتماد به شما می دهد، ست تیشرت و پیراهن است. به خصوص ست تیشرت سفید با پیراهن مردانه، شما را فردی خوش طینت و مهربان نشان می دهد. وقتی این ترکیب را به تن می کنید، حتما از یک شلوار جین رنگ روشن استفاده کنید. اگر تیشرت را روی شلوار رها کنید، استایل کژوال مردانه ای برای خود انتخاب می کنید.

برای ایجاد یک ترکیب شیک، از یک پیراهن تک رنگ تیره استفاده کنید. می توانید از یک کمربند پهن استفاده کنید و قسمت جلویی تیشرتتان را نیز درون شلوار قرار دهید. به این ترتیب تیپ شما، مدرن به نظر خواهید رسید.
ست تیشرت مردانه سفید و کت تک

ست تیشرت مردانه سفید و کت تک

ست کردن تیشرت مردانه سفید با کت تک، از روش های رسمی کردن استایل تیشرت است. تفاوتی نمی کند این کت را با چه شلوار یا طرحی انتخاب کنید. تا زمانی که کت ظاهری رسمی و شیک داشته باشد، این ترکیب برای موقعیت های رسمی قابل استفاده است.

تفاوت این ترکیب با ست تیشرت سفید مردانه و یک دست کت و شلوار، در امروزی بودن آن است. به علاوه، انتخاب رنگ های جدید و جذاب، در میان تک کت ها با طرح های متنوع، آسان تر است. اما در خرید کت و شلوار، شما معمولاٌ به چند رنگ محدود می شوید.

اکسسوری مناسب این استایل، ساعت های اسپرت با بندهای چرمی است. از آنجایی که کمربند شما در این ست مشخص نیست و از کراوات نیز روی تیشرت استفاده نمی کنید؛ رنگ بند ساعتتان را با کفش هایتان ست کنید.

بیشتر بخوانید: خرید تیشرت ورزشی مردانه

ست تیشرت مردانه سفید و کت جین

ست تیشرت مردانه سفید و کت جین

با ست کردن یک تیشرت مردانه سفید ساده یا طرح دار با یک کت جین، استایل کاملاٌ کژوالی ایجاد می کنید. این استایل، به خصوص در فصل پاییز، از شما فردی خوش برخورد و ساده گیر می سازد.

بهتر است این ست را با کت رنگ آبی روشن ست کنید. همچنین برای راحت به نظر رسیدن، شلوار شما باید از نوع اسلیم فیت یا فیت و تیره رنگ باشد. این ست را نیز با انواع ساعت، کلاه و عینک آفتابی ست کنید.

هنگام استفاده از کت های جین خردلی، از یک شال گردن قهوه ای ساده یا طرحدار نیز برای بهتر کردن نمای لباستان استفاده کنید. در این صورت از تیپ کژوال فاصله می گیرید و ظاهری رسمی خواهید داشت.

ست تیشرت مردانه سفید و شلوار زاپ دار

ست تیشرت مردانه سفید و شلوار زاپ دار

ترکیب تیشرت سفید با شلوار پاره، از قدیمی ترین مدل های استایل خیابانی است. فرقی نمی کند روی آن تیشرت از چه نوع کتی استفاده کنید. ست تیشرت مردانه سفید با شلوار زاپ دار، تحت هیچ شرایطی از حالت غیر رسمی در نمی آید.

برای تکمیل این ترکیب، از انواع مختلف کفش های کتانی سفید استفاده کنید. همچنین ساعت های با بند فلزی نیز در ترکیب با جین پاره، استایل شما را جذاب تر می کنند.

ست تیشرت مردانه سفید با شلوار زاپ دار، می تواند شما را فردی معصوم نشان دهد. در این حالت موهای خود را به سمت پایین حالت دهید تا از شیطنت استایلتان کاسته شود. در تکمیل ظاهر خود با این مدل مو، بهتر است از زنجیر و انگشتر های ظریف نقره ای استفاده کنید.

شاید ترجیح می دهید در این ترکیب از مدل موی بغل تراشیده استفاده کنید؛ در این صورت زنجیر های فلزی ضخیم برای شما بیشتر مناسب خواهد بود.
ست تیشرت مردانه سفید و شلوار تنگ

ست تیشرت مردانه سفید و شلوار تنگ

به جز ست تیشرت سفید مردانه با شلوار جین، ترکیب تیشرت سفید با یک شلوار تنگ نیز یک استایل بسیار پر طرفدار است. در این ست، شلوار ممکن است جین، کتانی، طرح لی یا لگ باشد. اگر شما نیز به این ترکیب علاقمند هستید، با انواع مختلفی از کتانی مردانه سفید، استایلتان را تکمیل کنید.

به علاوه استفاده از پابند فلزی نیز در این ست توصیه می شود. حتی می توانید در بخش مچ پا، از تتوهای موقت با طرح های متنوعی استفاده  کنید.

نکته مهم در ست کردن تیشرت سفید مردانه با یک شلوار تنگ، در این است که تیشرت شما نباید مدل لوز فیت یا اور سایز داشته باشد. البته اگر حجم بالاتنه شما کوچک است، ماجرا متفاوت می شود. در این صورت، تیشرتِ لوز فیتِ سفید را با یک شلوارِ تنگ ست کنید تا اندام خود را متناسب تر نشان دهید.
ست تیشرت مردانه سفید و شلوار فاق بلند

ست تیشرت مردانه سفید و شلوار فاق بلند

تیشرت مردانه سفید در ترکیب با شلوار فاق بلند، استایلی نیمه رسمی می سازد. در استفاده از این ست، دست شما باز است. برای ساخت استایلی اسپرت از ست تیشرت سفید مردانه با یک شلوار اسلش فاق بلند، استفاده کنید. یا می توانید از یک شلوار پارچه ای یا جین مردانه استفاده کنید تا استایل شما حالت نیمه رسمی و مدرنی به خود بگیرد.

برای تکمیل اسایلتان در این ست، بسته به نوع شلوار، از هر کفشی می توانید استفاده کنید. این استایل نیازی به سایر اکسسوری ها ندارد. پس بیشترین تمرکز را بر انتخاب یک کفش شیک اسپرت پسرانه قرار دهید.

بیشتر بخوانید: 10 مدل لباس دخترانه تابستانی شیک و قشنگ

ست تیشرت مردانه سفید و کت بلند

ست تیشرت مردانه سفید و کت بلند

تیشرت مردانه با کت بلند، از شیک ترین و رسمی ترین ترکیب های این لیست است. با استفاده از یک کت راحت و جذاب، استایلی کلاسیک، مخصوص فصل زمستان ایجاد می کنید. این استایل نیازی به استفاده از کراوات ندارد اما استفاده از شال گردن، اندام شما را با ابهت نمایش می دهد.

اگر در آغاز دهه بیست زندگی هستید، ست تیشرت مردانه سفید با کتی بلند، کمی سن شما را بیشتر نمایش می دهد. اگر در دهه سی زندگی هستید، این ترکیب برای شما بیشتر مناسب است.