تیشرت ورزشی زنانه یقه باز
انتخاب تیشرت ورزشی زنانه جذاب

در دوران مدرن، در بازار پوشاک، طیف وسیعی از انواع و اقسام پوشاک ورزشی برای هر نوع فعالیت ورزشی زیاد شده است. پس طبیعی است که در هنگام خرید، برای پیدا کردن بهترین پارچه ورزشی غرق شوید. پس برای انتخاب یکی از پوشاک ورزشی مثلا تیشرت در هنگام انتخاب تیشرت ورزشی زنانه جذاب، نوع مواد، باید یکی از مهم ترین عواملی باشد باید در نظر گرفته شود.

 

انتخاب یک تیشرت ورزشی زنانه راحت

وقتی در حال ورزش کردن هستید، اولین چیزی که از یک لباس ورزشی می خواهید داشته باشد این است که در هنگام ورزش راحت باشید. لباس ورزشی زنانه شما حواس تان را پرت نکند یا شما را در خطر افتادن قرار ندهد. شما تیشرت ورزشی زنانه ای را می خواهید که این دغدغه ها را برای شما به وجود نیاورد. در هنگام تمرینات کششی یا تمرینات سخت، فکرتان درگیر تیشرت ورزشی تان نشود. برای تشخیص تیشرت ورزشی زنانه راحت، اولین کار، تست جنس پارچه آن است. جنس فلامنت یکی از راحت ترین جنس های پارچه است.

 

چه پارچه ای برای انتخاب تیشرت ورزشی زنانه جذاب مناسب است؟

در گذشته، اتفاق نظر در میان کارشناسان صنعت مد این بوده است که پنبه ماده ای است که عرق را جذب نمی کند، بنابراین گزینه خوبی برای پوشیدن آن نیست. با این حال اخیراً، لباس های نخی در الویت قرار گرفتند، زیرا مدیریت بوی بهتری نسبت به سایر مواد دارند. قابلیت تنفس دارند و به محصولات جانبی مانند عطرها و رایحه های زننده نمی چسبند. با این حال، وقتی صحبت از جذب سریع عرق به میان می‌آید، پنبه در محصولات ورزشی مانند تیشرت ورزشی زنانه در مقایسه با رقبای مدرن‌تر و پیشرفته‌تر خود همچنان عقب‌تر است.

پلی استر یکی دیگر از مواد رایج مورد استفاده در لباس های ورزشی است که می توان برای تیشرت ورزشی زنانه آن را انتخاب کرد. پلی استر اساساً پارچه ای است که از الیاف پلاستیکی ساخته شده است. درصد بالای پلاستیک در پارچه آن را سبک وزن، ضد چروک، ماندگار برای مدت طولانی و قابل تنفس می کند. عرق بدن با این جنس پارچه، روی تیشرت ورزشی زنانه جذب نمی شود بلکه روی قسمت بیرونی تیشرت خشک می شود.
 تیشرت ورزشی زنانه جذب

 

فاکتورهای مهمی که در انتخاب تیشرت ورزشی زنانه جذاب باید در نظر گرفت

در جلسات تمرینی باشگاه، به تیشرت ورزشی زنانه راحت نیاز است، و همچنین چندین فاکتور وجود دارد که باید هنگام انتخاب تیشرت ورزشی زنانه جذاب در نظر گرفت. در زیر چندین مطلب وجود دارد که به شما کمک می کند متنوع ترین تیشرت های ورزشی را برای کمد تابستانی خود انتخاب کنید.

1. تیپ یقه تیشرت ورزشی زنانه

به عنوان یک فرد علاقه مند به ورزش، می توانید بسیاری از طرح های یقه را برای تیشرت ورزشی خود انتخاب کنید. در اینجا چند نوع یقه وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید:

  • یقه گرد: به طور کلی، امکان این وجود دارد که بخواهید تیشرتی را با یقه گرد معمولی انتخاب کنید تا در هنگام ورزش احساس راحتی کنید. 
  • یقه هفت: یک تیشرت یقه هفت برای آن دسته از افرادی که یقه بزرگ‌تری دارند مناسب است. اگر بدنساز مشتاقی هستید، می توانید یک تیشرت ورزشی زنانه یقه هفت جذاب را در نظر بگیرید زیرا فضایی را برای انقباض عضلانی در گردن فراهم می کند. 
  • یقه زیپ:  این به طور کلی در تیشرت های آستین بلند برای کسانی که سرمای بیشتری را احساس می کنند استفاده می شود. 

 تیشرت ورزشی زنانه بنفش

2. رنگ تیشرت ورزشی زنانه

انتخاب رنگ تیشرت ورزشی زنانه جذاب، واقعا به راحتی شما کمکی نمی کند. مگر اینکه قصد دارید در فضای باز ورزش کنید. آیا شما علاقه به پیاده روی دارید؟ یا اینکه دوست دارید در بیرون از منزل ورزش کنید؟ اگر قصد دارید در فضای باز ورزش کنید، انتخاب یک تیشرت سفید به جای تیشرت مشکی به شما کمک می کند. و اما اگر قصد دارید استایلی شیک داشته باشید می توانید از رنگ های پر زرق و برق نیز استفاده کنید. و البته این یک نظر شخصی است، هر کسی هر رنگی که دوست دارد می تواند انتخاب کند.

پیشنهاد ریبون: انواع کفش های پاییزی زنانه

3. تیشرت های ورزشی زنانه آستین کوتاه یا آستین بلند

انتخاب شما برای تیشرت ورزشی آستین کوتاه یا بلند به این بستگی دارد که ورزش خود را کجا انجام می دهید و چه حسی خواهید داشت.
 تیشرت ورزشی زنانه آستین دار

مکان: هنگام انتخاب تیشرت ورزشی زنانه جذاب باید چندین سوال را از خودتان بپرسید: ورزش داخل خانه است یا بیرون!؟ اگر داخل خانه است، آیا تهویه مطبوع وجود دارد؟ اما اگر در فضای باز ورزش می کنید وضعیت آب و هوای بیرون مناسب است یا خیر؟ و درجه حرارت بیرون چقدر است؟

 

تیشرت ورزشی زنانه ارزان

 تیشرت ورزشی زنانه قرمز

در انتخاب هر محصولی قیمت یکی از شاخصه های مهم آن است، شما می توانید با توجه به بودجه ی خود تیشرت ورزشی زنانه جذاب خود را انتخاب کنید و در این صورت انتخاب برای شما راحت تر خواهد بود. و این را در نظر داشته باشید که هر محصول ارزانی صرفاٌ برای اینکه چون ارزان است، احتمالاٌ بی کیفیت خواهد بود. شما با توجه به جنس پارچه و دوخت خوب می توانید تشخیص بدهید که تیشرتی که انتخاب کرده اید با کیفیت هست یا خیر. پس باید این را هم بدانید که یک تیشرت ورزشی هر چقد الیاف بیشتری به کار برده شود قیمت بالاتری دارد و اگر الیاف کم و مصنوعی داشته باشد قیمت پایین تری دارد.

 

حرف آخر

همراهان همیشگی فروشگاه ریبون همان طور که می دانید شعار ما، “هوشمند خرید کنید” است. پس با توجه به مطالب بالا هوشمند خرید کنید. ما همواره در تلاش هستیم که رضایت شما را با محصولات خودمان جلب کنیم. و در تلاش هستیم که با مناسب ترین قیمت، بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهیم.