انواع کفش های پاییزی زنانه

یکی از ضروری ترین مدل های کفش زنانه، مدل های مختلفی از کفش های پاییزی زنانه است. این کفش ها معمولاٌ راحت، گرم و ضد آب هستند. بسیاری از شما، ترجیح می دهید از جنس های چرمی در فصل پاییز استفاده کنید. برخی نیز از کفش های پاییزی فانتزی استقبال می کنید.

نکته مهمی که هنگام انتخاب و خرید کفش زنانه باید مد نظر قرار دهید، توجه به ماندگاری و کیفیت کفش است. اگر یک کفش با یکی دوبار استفاده در باران، دیگر کارآمد نباشد، باید مجددا هزینه و وقت برای کفش صرف کنید. البته توجه کنید که پیش از خرید یک کفش پاییزی جذاب به صورت اینترنتی، حتما از سایزبندی دقیق آن مطلع شوید تا مجبور به مرجوع کردن کفش نشوید.

اما در میان طرح ها و مدل های متنوع بازار، چگونه بهترین کفش را برای خود انتخاب می کنید؟ در این مقاله، در مورد انواع کفش های پاییزی زنانه مطالب بیشتری خواهید خواند.

کفش های پاییزی زنانه

مدل های مختلف کفش‌ زنانه پاییزی

کفش های زنانه پاییزی بسیار متنوع و مختلف اند. انواع کفش های گرم بسته مانند بوت ها، صندل های پشمی نرم و کفش های ساده ای مانند اکسفورد و کالج، مخصوص پاییز و هوای متنوع آن هستند. این کفش ها راحت و جذاب هستند. دلیل اینکه بسیاری از شما خانم ها، علاقه زیادی به خرید چند کفش های پاییزی زنانه دارند، نیز همین است.

علاوه بر تنوع شکل و جذابیت ظاهری این کفش ها، تنوع آن ها نیز فراوان است. برخی از کفش های زنانه پاییزی بیشتر برای باران مناسب هستند. برخی از این کفش ها، در اوایل پاییز که هنوز هوا سرد نشده کاربرد دارند. و برخی از آن ها، بیشتر مناسب محیط های گلی هستند.

بوت‌های جذاب پاییزی

بوت زنانه پاییزی یکی از محبوبترین انواع کفش پاییزه میان بانوان است. آن ها علاقه زیادی به ست کردن بوت و نیم بوت زنانه و شلوار جین در فصل سرد دارند. به این صورت، پای خود را گرم نگه می دارند. ست کردن بوت پاییزی زنانه با مدل های مختلف لباس، جزو محبوب ترین مدهای هر سال پوشاک است.

صندل‌های پاییزی

صندل پاییزی زنانه یکی از جدیدترین مدل های پوشش زنانه برای پا است. استفاده از صندل زنانه، با جوراب های پشمی به همراه یک صندل گرم زنانه، استایل امروزی و جذابی را برای شما می سازد.

این صندل ها معمولا نسبت به صندل های تابستانی سنگین و حجیم تر هستند. اما مدل های صندل مجلسی پاییزی ممکن است ظریف باشند. در این صورت این صندل ها بیشتر برای استفاده در محیط داخلی و به همراه لباس مجلسی شب مناسب هستند. در ادامه به بررسی کفش های پاییزی زنانه خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: قیمت کفش روزمره زنانه

کفش‌های اسپرت

فصل تفاوتی نمی کند. شما می توانید همیشه از کفش های اسپرت استفاده کنید. این کفش ها راحت، استاندارد و خوش استایل هستند و شما را جوان و به روز نشان می دهند.

بهترین کفش زنانه پاییزی اسپرت، کفشی است که در پای شما احساس راحتی ایجاد کند. این کفش نباید پای شما را بزند. بهترین کتانی پاییزی زنانه، کفی نرم و قابل تعویض دارد و پای شما را نمی زند. در عین حال چسب و دوخت محکمی دارد و در باران های سبک، پای شما را از خیس شدن در امان نگه می دارد.

انواع کفش پاییزی زنانه

چکمه چلسی

چکمه چلسی، شیک، مجلسی و مناسب خانم هایی است که همیشه استایل مرتبی دارند. این کفش، کاملا برای روزهای پاییزی سرد طراحی می شود. به سادگی پوشیده و از پا در می آبد. ویژگی اصلی آن، وجود کش به جای زیپ در دو طرف است. برای همین شاید یک چکمه چلسی، مناسب ترین کفش های پاییزی زنانه برای روزهای بارانی نباشد. زیرا بخش کش این کفش کمی در برابر نفوذ آب آسیب پذیر است.

کفش های کالج ساده

کفش کالج ساده، راحت ترین، بهترین و مناسب ترین کفش برای استفاده در محیط های رسمی و در فصل پاییز است. این کفش دخترانه، استایل زنان جوان را شیک و رسمی می کند. اسپرت و ساده کفش کالج، رنگ بندی ساده و زیبای آن، راحتی پوشیدن و استاندارد بودن داخل آن از دیگر ویژگی های کفش کالج پاییزی است.

کفش‌های پاشنه بلند

در پاییز، مدل های مختلفی از کفش پاشنه بلند زنانه در محیط های داخلی و باز توسط بانوان استفاده می شود. این کفش ها ممکن است مدل های مختلفی مانند بوت، جلوباز، پاشنه سه سانتی و لژدار داشته باشند. ویژگی اصلی همه این کفش ها، جذابیت، راحتی و خوش استایلی آن ها است. کفش پاشنه بلند پاییزی زنانه ممکن است تزیینات دیگری مانند خز یا بندهای چرمی داشته باشد که استایل خانم ها را باکلاس یا بامزه کند. کفش های پاییزی زنانه می توانند جلوه زیبایی به ظاهر شما هدیه دهند.

نیم بوت زنانه

نیم بوت پاییزی زنانه، محبوبترین مدل کفش در این فصل است. آن ها راحت و خوش استایل هستند. آنها در روزهای سرد و بارانی قابل استفاده اند. به سادگی تمیز می شوند و نگهداری از مدل های مختلف آن ها نیز، کم هزینه و آسان است.

یک نیم بوت پاییزی، معمولا ضد آب و گرم است. این نیم بوت ها با مدل های مختلفی از شلوار ست می شوند. در گذشته، بیشتر افراد نیم بوت را با شلوار های زنانه جذب استفاده می کردند. اما امروزه و با اوج گرفتن تقاضا برای شلوارهای بگی در فصل پاییز، نیم بوت ها نیز در کنار این شلوار ها ست می شوند.

کفش زنانه آکسفورد

شاید برخی کفش آکسفورد را برای پاییز مناسب ندانند. اما همانند کفش های کالج، کفش زنانه آکسفورد نیز برای روزهای غیر بارانی پاییزی مناسب است. ست کفش های پاییزی زنانه آکسفورد با شلوار پارچه ای لوز فیت، سن شما را پایین نشان می دهد. از آنجایی که این ست، میان جوانان محبوبتر است، استایل شما جوان پسند خواهد بود.

کفش آکسفورد از کالج شیک تر و براق تر است و سادگی آن را ندارد. بنابراین اگر برای استفاده در فصل پاییز و در محیط های داخلی مانند محل کار یا دانشگاه، کفشی شیک و نیمه مجلسی می خواهید، حتما از کفش آکسفورد زنان استفاده کنید.
کفش پاییزی زنانه

بهترین برندهای تولید کننده کفش‌ زنانه جذاب پاییزی

برندهای ایرانی بسیاری، مدلهای جذابی از کفش های پاییزی زنانه را تولید و عرضه می کنند. ویژگی تمامی این برندها، کیفیت، راحتی و خوش استایل بودن آن ها است.

این برندها کفش هایی را تولید می کنند که در محیط های مختلفی قابل استفاده است. مثلا در هوای باز یا در مهمانی رسمی. برخی از بهترین برندهای ایرانی تولید کننده کفش های پاییزی عبارت اند از: کفش بونتی (که مجموعه ای از بهترین کفش های چرم اصل زنانه را تولید می کند.) و مدرن (که بیشتر در تولید انواع کتانی، کالج و آکسفورد زنانه و مردانه نقش دارد.). این دو برند، در کنار برندهای دیگری مانند چرم تبریز، چرم مشهد، پاما و آرتمن برندهای دیگر محبوب ایرانی در تولید کفش های از جنس چرم طبیعی و مصنوغی هستند.