بهترین هدیه روز پدر به پیشنهاد ریبون

بسیاری از شما، با نزدیک تر شدن روز پدر، فروشگاه های اینترنتی را برای یافتن هدیه ای مناسب زیر و رو می کنید. اما وقتی نمی دانید چه هدیه ای بیشتر مناسب پدر عزیزتان است، نمی توانید برایش با اطمینان، خرید کنید. این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید تصمیم گیری بهتری درباره هدیه روز پدر خود داشته باشید.

اما واقعاً بهترین هدیه روز پدر چیست؟ این موضوع کمی به سن، شخصیت و علاقمندی های او ربط دارد. برای مثال آیا پدر شما طرفدار فیلم و سریال خاصی است؟ آیا به پوشیدن لباس های جوان پسند و جذاب علاقه دارد؟ شما می توانید برایش لباسی با چاپ دیالوگ مورد علاقه اش تهیه کنید. جالب است، نه؟

اگر کمی بیشتر فکر کنید می توانید هدایایی خلاقانه و جذاب به او بدهید تا خوشحالش کنید. اما اگر تمایل دارید یک هدیه قابل استفاده و ساده برای او تهیه کنید، محصولات ریبون را به شما پیشنهاد می کنیم. هدایایی که می توانید در ریبون برای او تهیه کنید همه قیمت مناسب و با کیفیت هستند.

در ادامه درباره هر یک از این پیشنهادات ما، مطالب بیشتری را مطالعه کنید.

مشاهده کنید: جشنواره روز پدر ریبون

بهترین لباس برای هدیه در روز پدر

بهترین لباس برای هدیه در روز پدر

اگر سایز پدر را می دانید، لباس بهترین کادویی است که می توانید به او هدیه بدهید. اگر بخواهید لباس کادو دهید، فرقی نمی کند بودجه شما چقدر است. زیرا به هر حال می توانید یک لباس مناسب و شیک برای او از ریبون بخرید.

انواع لباس هایی که به عنوان کادوی روز پدر مناسب هستند، شامل موارد زیر است:

  • بلوز مردانه
  • پیراهن مردانه
  • کت تک اسپرت
  • شلوار جین
  • دستکش چرمی
  • پالتو
  • سویشرت
  • پافر
  • دورس
  • ست اسپرت
  • شلوار گرمکن
  • تیشرت و پولوشرت
  • کاپشن

در ادامه درباره برخی از این لباس ها بیشتر می خوانید.

تیشرت مردانه: یک کادوی کلاسیک

تیشرت مردانه احتمالاً تکراری ترین کادوی روز مرد باشد. بسیاری از آقایان حتی در تولد نیز، تیشرت هدیه می گیرند. از آن جایی که بیشتر تیشرت ها طرح های زیبایی دارند، کادویی مناسب برای روز پدر نیز هستند.

البته این بستگی به استایل پدر نیز دارد. اگر او اهل استایل کژوال و تیشرت پوشیدن است، این کادو برایش مناسب است. در غیر این صورت، بهتر است مطالعه این مقاله را ادامه دهید تا گزینه های بهتری را به شما معرفی کنیم.

حال با انواع تیشرت هایی که می توانید به او هدیه دهید آشنا شوید:

  1. تیشرت مشکی مردانه
  2. تیشرت ورزشی مردانه
  3. بلوز فینگردار مردانه
  4. تیشرت آدیداس مردانه
  5. تیشرت ساده مردانه
  6. تیشرت طرح دار مردانه
تیشرت چاپ‌دار مردانه DAILY SMART کد 202009

تیشرت چاپ‌دار مردانه DAILY SMART کد 202009

مشاهده و خرید

پولوشرت: کادویی برای زمستان و پاییز

برخی از پدرها کمی رسمی تر لباس می پوشند. در این صورت شاید پولوشرت مردانه برای آن ها مناسب باشد. دقت کنید که پولوشرت کادویی نیست که بتوانید آن را در تابستان هدیه دهید.

اگر برای او پولوشرت می خرید، بد نیست یک شلوار اسپرت نیز برایش تهیه کنید تا با ست کردن آن ها یک دست لباس کامل داشته باشد. اگر پدر شما علاقه زیادی به استفاده از شلوار های پارچه ای دارد، شاید بهتر باشد به جای پولوشرت، یک پولیور برایش بخرید. زیرا پولیور رسمی تر است و به شلوار پارچه ای بیشتر می آید.

اما اگر پدر با استفاده از جین مشکلی ندارد، پولوشرت مردانه می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

پولوشرت مردانه یوفو طرح لوزی کد 202007

پولوشرت مردانه یوفو طرح لوزی کد 202007

مشاهده و خرید

گرم ترین هدیه برای زمستان

کاپشن مردانه می تواند یک هدیه فوق العاده برای کادو دادن در زمستان باشد. از آنجایی که ما روز پدر را با تقویم قمری جشن می گیریم، تاریخ روز پدر در تقویم شمسی ثابت نیست. به همین دلیل ممکن است امسال روز پدر در فصل تابستان باشد. در این صورت ادامه مقاله را از اینجا بخوانید.

اما به هر حال لباس های زمستانه، قیمت بالاتری نسبت به سایر لباس ها دارند. به همین دلیل کادوی مناسبی هستند، حتی اگر روز پدر را در زمستان جشن نمی گیرید.

در هر حال، یک کاپشن مردانه قرار است در فصل سرد استفاده شود. پس پیش از تهیه آن، باید به نکات مختلفی توجه کنید.

  1. سایز پدر را می دانید؟ اگر سایز او را به درستی گرفته باشید، نیازی نیست نگران نامناسب بودن اندازه اش باشید.
  2. کاپشن مد نظرتان چقدر گرم است؟ دقت کنید یک کاپشن بهاره را برای استفاده در سرمای زمستان، تهیه نکنید.
  3. جنس آن از چیست؟ برخی از کاپشن ها ضد آب و برخی بادی هستند.
  4. وزن آن چقدر است؟ هرچه وزن یک کاپشن بیشتر باشد، احساس گرمای بیشتری به پدر می دهد.
کاپشن مردانه BAOJIAN کد 203006

کاپشن مردانه BAOJIAN کد 203006

مشاهده و خرید

هدیه ای برای شاد کردن پدر ها

این هدیه می تواند دل بیشتر پدرها را خوشحال کند. اگر پدرتان به ورزش خاصی علاقه دارد، شاید لباس بازیکن مورد علاقه اش هدیه مناسبی باشد. زیرا اگر خودش نیز گهگداری آن ورزش را انجام می دهد، از این هدیه استفاده خواهد کرد. در غیر این صورت نیز با این هدیه، خوشحالش می کنید.

ست ورزشی

برای مثال ست ورزشی می تواند هدیه خوبی برای روز پدر باشد. دقت کنید که یک ست ورزشی باید با کیفیت و مناسب باشد. روی بسیاری از ست های ورزشی، اعداد بازیکنان چاپ شده است که آن ها را جذاب تر می کند.

اما ست های ورزشی ساده دیگر نیز وجود دارند. این ست ها می توانند پدر را به ورزش کردن تشویق کنند و بسیار کاربردی هستند. اگر برای او یک لباس ورزشی می خرید می توانید او را در باشگاهی در نزدیکی خانه یا محل کار، ثبت نام کنید. و کارت عضویت باشگاه را به عنوان یک کادوی جانبی به او بدهید. در این صورت بیشتر به ورزش کردن تشویق می شود.

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه کد 302012

ست تاپ و شلوارک ورزشی مردانه کد 302012

مشاهده و خرید

چه کفشی را در روز پدر هدیه دهیم؟

کفش نیز می تواند یک هدیه مناسب برای روز مرد باشد. انواع کفش های چرم، کتانی ها و صندل مردانه هدایایی عالی برای چهار فصل هستند. استایل کفش را باید با توجه به استایل پدر انتخاب کنید.

اگر پدر شما بیشتر به استفاده از لباس های رسمی علاقه دارد، برای او یک کفش چرمی اصل رسمی تهیه کنید. اما اگر استایل او اسپرت است، بهتر است کفش های دیگری، برایش در نظر داشته باشید.

اگر بیشتر از لباس های جوان پسند و اسپرت استفاده می کند، شاید بهتر است یک کفش ورزشی برایش بخرید. البته که می توانید هر کفشی می خواهید هدیه دهید. اما شاید می خواهید از کادویش استفاده کند، مدام آن را ببیند و با دیدن آن خوشحال شود. در این صورت سعی کنید کفشی را کادو دهید که بتواند با استایل هر روزش از آن استفاده کند.
چه کفشی را در روز پدر هدیه دهیم؟

صندل مردانه

صندل هدیه ای است که هم برای استفاده در خانه و هم بیرون از خانه قابل استفاده است. یک صندل راحت، اگرچه بیشتر برای فصول گرم مناسب است اما به هرحال هدیه مناسبی است. خصوصاً از طرف بچه های کوچکتر خانواده که گاهاً بودجه محدودتری دارند.

هنگام خرید صندل مردانه حتماً جنس آن را از فروشگاه جویا شوید. بهترین جنس، صندل های چرمی هستند. اگرچه عموماً صندل های چرم اصل قیمت بیشتری دارند.

بهترین صندل برای هدیه دادن، صندلی است که کفی اش نرم باشد و کف پا را دقایقی پس از پوشیدن آزار ندهد. در این صورت صندل مردانه یک کادو روز پدر استثنایی خواهد بود.

کتانی مردانه

کتانی مردانه یک هدیه مناسب برای روز پدر است. به خصوص اگر پدر گرامی شما در طول روز ساعات زیادی کفش به پا دارد. یک کتانی راحت است، پا در آن خسته نمی شود. و اگر دقیقا سایز پای پدر باشد، سلامت پای او را تضمین می کند.

چه مدل کتانی هایی را می توانید کادو دهید؟

  • کتانی ساق کوتاه
  • کتانی جردن
  • کتانی ساق بلند
  • کتانی لوکس
  • کتانی کشویی
  • کفش بسکتبال
  • کفش رانینگ
کفش ورزشی مردانه ولکان مدل فرکانس 801013

کفش ورزشی مردانه ولکان مدل فرکانس 801013

مشاهده و خرید

اکسسوری های مناسب کادو روز پدر

گاهی برخی پدرها روی لباس حساس هستند و نمی توان به سادگی آن ها را با پوشاک و کفش به هیجان آورد. در این صورت می توانید هدیه دادن اکسسوری ها را تست کنید. در این بخش لیستی از اکسسوری های مناسب کادو روز پدر را مشاهده می کنید:

  • عطر
  • ساعت
  • زنجیر
  • کراوات
  • کیف پول
  • کمربند
  • کلاه
  • عینک آفتابی

برخی از اکسسوری های ورزشی که برای هدیه دادن مناسب هستند:

  • زانو بند
  • دستکش ورزشی
  • کلاه سر و گردن
  • دستبند دمبل
  • جا کارتی و جا کلیدی
  • هدبند ورزشی
  • شیکر ورزشی

هدبند ورزشی

هدبند می تواند برای پدرها کادوی بسیار خوبی باشد. اگر پدر شما ورزشکار است، یک هدبند ورزشی برایش مناسب است. اما به طور کلی یک هدبند مخصوص استفاده در هنگام ورزش کردن نیست. اگر برایش یک هدبند بخرید، هر زمان که او می خواهد می تواند هدبندش را استفاده کند.

هدبندها هم باعث می شوند حالت موهای پدر حفظ شود، هم عرق به صورتش نریزد و پوستش سالم بماند. اگر چند دست لباس ورزشی با رنگ های مختلف استفاده می کند، می توانید چند هدبند با رنگ های هماهنگ لباس هایش به او هدیه دهید.

هدبند ورزشي کد 901001

هدبند ورزشي کد 901001

مشاهده و خرید

هدیه روز پدر مخصوص پدرهای جوان

هر قدر هم که پدرها روحیات شبیه به هم داشته باشند، تفاوت نسل در آن ها، هدیه های متفاوتی می طلبد. بنابراین اگر قصد دارید به پدری که سن کمی دارد هدیه ای بدهید، بهتر است از کادوهای جوان پسند استفاده کنید. در این قسمت برخی از هدایایی که می توانید به پدرهای زیر 40 سال هدیه بدهید، را برای شما قرار داده ایم.

تیشرت ورزشی برای پدرهای اهل باشگاه

آیا پدرتان باشگاه می رود یا ورزش کردن را دوست دارد؟ در این صورت حتما برایش یک یا دو تیشرت ورزشی هدیه بگیرید تا بتواند از آن استفاده کند. بازه قیمت تیشرت های ورزشی بسیار متنوع است. پس نگران نباشید و فقط مدل های موجود را برای انتخاب مشاهده کنید.

اگر قبلا از ریبون خرید کرده باشید، کد تخفیف خرید دوم شامل شما می شود که می توانید با استفاده از آن، تیشرت ورزشی را با تخفیفی شیرین برای پدر تهیه کنید. پیش از خرید سایز او را به دقت چک کنید و بعد برایش یک تیشرت اسپرت مناسب سفارش دهید.

اگز مطمئن نیستید که تیشرت ورزشی چه رنگی انتخاب کنید، سری به لباس هایش بزنید. اگر بیشتر از رنگ مشکی استفاده می کند، تیشرت ورزشی مشکی می تواند انتخابی عالی باشد.

اما اگر به رنگ خاصی علاقه دارد یا بیشتر لباس های ورزشی با رنگ های نئون استفاده می کند، همان رنگ تیشرت را به او کادو دهید.

تیشرت ورزشی مردانه مدل رگلان کد 301015

تیشرت ورزشی مردانه مدل رگلان کد 301015

مشاهده و خرید

شلوارک راحتی برای تابستان

اگر روز پدر را در سرما جشن می گیرید شاید بهتر باشد این بخش را مطالعه کنید. در غیر این صورت، شلوارک، خنک ترین کادو برای روزهای گرم سال است. پدر می تواند یک شلوارک را هم در خانه، هم در مسافرت و هم در هنگام ورزش استفاده کند. به همین دلیل، شلوارک بهترین هدیه ای است که می توانید به او بدهید.

برخی از پدرها زیاد از شلوارک استفاده نمی کنند. در این صورت می تواند شلوارهای برمودا یا شلوارک های ساق دار را تست کنید. این شلوارک ها اگرچه پوشیده هستند، اما همچنان از شلوارهای معمولی خنک تر هستند.

شلوارک ورزشی مردانه کد 305025

شلوارک ورزشی مردانه کد 305025

مشاهده و خرید

لگینگ های مردانه

لگینگ ها و انواع شلوارهای جذب، از بهترین هدایایی است که می توانید به پدرهای جوان بدهید. این هدیه امروزی و شیک است و در میان مردان نیز طرفداران زیادی دارد.

مدل های مختلف لگینگ مردانه در بازار وجود دارد. بیشتر این لگینگ ها علاوه بر این که پاها را در برابر سرما محافظت می کنند، استایل زیبایی نیز دارند. البته دقت کنید که بسیاری از پدرها تمایلی به استفاده از لباس های بیش از حد جذب ندارند. و بر خلاف لگینگ زنانه، لگینگ مردانه نباید خیلی تنگ باشد وگرنه بدفرم دیده می شود.

از همین رو لگینگ یک هدیه حساس است. پس پیش از خرید آن با فروشنده طی کنید که در صورت مناسب نبودن اندازه اش، ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید.
هدیه برای پدرهای میانسال

هدیه برای پدرهای میانسال

میانسالی از ارزشمندترین دوره های زندگی است. در این سن، پدر به کیفیت و کمیت هدیه اهمیت نمی دهد. اما بهتر است هدیه برای او تهیه کنید که تا مدت ها در خاطرش بماند. پس می توانید هدیه روز پدر میانسال را از لیست زیر انتخاب کنید:

  • ساعت
  • کت و شلوار
  • کفش چرم
  • عینک دودی
  • فریم عینک مطالعه

هودی ویژه پدر های سرمایی

امروزه استفاده از هودی در بین مردان میانسال نیز مد شده است. مدل های هودی ساده مشکی، هودی چهارخانه درشت و هودی بند دار علاوه بر اینکه پدر را در برابر باد محافظت می کنند، شیک نیز هستند.

به علاوه استفاده از لباس هایی که جوانتر ها نیز از آن ها استفاده می کنند باعث شادابی روان پدر می شود. بنابراین نه تنها هودی، بلکه هر لباس امروزی دیگر هدیه ای فوق العاده خواهد بود.

هودی ورزشی مردانه مدل Finger کد 307001

هودی ورزشی مردانه مدل Finger کد 307001

مشاهده و خرید

سویشرت ورزشی مخصوص ورزش در هوای آزاد

بسیاری از پدرها، هر روز صبح زود، برای پیاده روی و دو به بیرون خانه می روند. به خصوص که حتی در تابستان نیز، برخی ساعت های روز، هوا اندکی خنک است. یک سویشرت ورزشی می تواند بدن پدر را گرم نگه دارد. اگر پدر زحمتکش شما نیز از این دسته از افراد است، حتما برایش یک سویشرت ورزشی خوب بخرید. یک سویشرت مناسب، در فصول مختلف قابل استفاده است و مانع از سرماخوردگی او می شود.

سویشرت ورزشی مردانه مدل TC کد 307009

سویشرت ورزشی مردانه مدل TC کد 307009

مشاهده و خرید

شلوار راسته برای پدران میانسال

یک شلوار راسته شیک می تواند هدیه ای فوق العاده برای پدر گرامی شما باشد. او می تواند آن را برای استفاده در میان دوستان و خانواده استفاده کند. از طرفی انتخاب یک شلوار راسته بسیار راحت است. زیرا کافی است سایز پدر را بدانید تا برای او شلوارهایی فوق العاده تهیه کنید.

برای اینکه بدانید شلوار راسته چه رنگی برای او مناسب است، به پیراهن محبوبش توجه کنید. سعی کنید رنگ شلوار را بر اساس آن انتخاب کنید تا بتواند یک ست کامل لباس، داشته باشد.

بهترین کادو ویژه پدران سالمند

بهترین کادو ویژه پدران سالمند

پدران سالمند، بزرگان جامعه ما هستند. گرامی داشت آن ها در روز پدر، اهمیت زیادی دارد. بسیاری از آن ها اکنون پدربزرگ هستند. اگر به پدربزرگ خود هدیه مناسبی دهید، به او نشان می دهید چقدر برای شما عزیز است. در ادامه بهترین هدیه روز پدر سالمند را که در ریبون تهیه می کنید مشاهده می کنید.

اگر پدربزرگ شما نیز همراه با هم سن و سالانش، در برنامه نرمش صبحگاهی شرکت می کند، می توانید مدل راحت و سبکی از لباس ورزشی را به او هدیه کنید.

شلوار راحتی و فوق العاده

یک اسلش راحتی، یا هر شلوار راحتی دیگر، بهترین لباسی است که می توانید به یک پدربزرگ هدیه دهید. به خصوص اگر او بیشتر وقتش را در خانه سپری می کند. خوبی هدیه دادن شلوار این است که می دانید همیشه به کار او می آید. به علاوه مدل شلوارهای پدربزرگ پسند در بازار فراوان است. به همین دلیل شلوار هدیه ای ساده و آسان است.

اسلش ورزشی  مردانه مدل پلاس کد 306001

اسلش ورزشی مردانه مدل پلاس کد 306001

مشاهده و خرید

پیراهن هاوایی

بسیاری از پدربزرگ های دوست داشتنی به پیراهن های هاوایی علاقه دارند. آن ها این پیراهن ها را در استایل روزمره شان استفاده می کنند. سعی کنید یک پیراهن هاوایی با طرح جدید شاد برای پدربزرگ بخرید. دقت کنید که کدام طرح و رنگ جدیدتر است و تا به حال از آن استفاده نکرده است.

این پیراهن ها به تن مردان سن بالا جذاب و بامزه است اما اگر پدرهای جوان نیز، علاقه به استفاده از رنگ های روشن و شاد در استایلشان دارند، برای آن ها نیز می توانید یک پیراهن هاوایی زیبا تهیه کنید. تا با کت های ساده ست کنند و استایلی شیک بسازند.
بهترین کادو ویژه پدران

بهترین کادو ویژه پدران ورزشکار

اگر پدر عزیز شما یک ورزشکار است، دست شما برای خرید هدایای ورزشی، بازتر است. شما می توانید هر نوع لباس، کفش یا اکسسوری ورزشی را برایش تهیه کنید. البته در صورتی که تصور می کنید برای نوع ورزش او، مناسب است.

برای اینکه بدانید دقیقاً چه چیزی برایش بخرید، می توانید به استایلش بیشتر دقت کنید یا مستقیماً از خودش بپرسید. در نهایت به شما توصیه می کنیم به جای خرید چند لباس ارزان و بی کیفیت، یک لباس تک با کیفیت برای او تهیه کنید.

رکابی خنک ورزشی مردانه

رکابی بهترین لباس ورزشی برای کادو دادن است. زیرا نود درصد پدران ورزشکار از رکابی استفاده می کنند. بنابراین رکابی بهترین کادویی است که می توانید برای او تهیه کنید.

رکابی ها از جنس های مختلفی هستند. این شما هستید که باید جنس مناسب آن را برای پدر انتخاب کنید. در زیر انواع رکابی بر اساس جنس را به شما معرفی کرده ایم:

  1. رکابی فلامنتی
  2. رکابی تایگو
  3. رکابی سابلیمیشن
  4. رکابی تنفسی
  5. رکابی چریکی
  6. رکابی کوپر
  7. رکابی پنبه ای

اگر نمی دانید باید رکابی چه رنگی برایش تهیه کنید، به کفش یا شلوارک محبوبش دقت کنید. سعی کنید یک رکابی جذاب برایش تهیه کنید که رنگش با این دو ست شود. و اما رنگ مشکی هم می توانید تهیه کنید که با هر رنگی به راحتی ست می شود.

تاپ ورزشی مردانه کد 304022

تاپ ورزشی مردانه کد 304022

مشاهده و خرید