روش های بستن شال گردن مردانه
جدیدترین روش های بستن شال گردن مردانه

روش های بستن شال گردن مردانه را توضیح می دهیم تا متناسب با استایل خود به بستن شال گردن خود اقدام نمایید.

یکی از آیتم های ضروری برای آقایان در استایل پاییزه و زمستانی ، شال گردن می باشد. شال گردن ، جذابیت زیادی به استایل شما می بخشد و آن را خاص و شیک می کند. اما زمانی شال گردن ، استایل شما را زیبا می کند که به خوبی بسته شود و نامرتب قرار نگیرد.

بستن شال گردن به صورت پیچی

یکی از روش های بستن شال گردن مردانه ، روش پیچی است. این روش مناسب شال گردن هایی با طول متوسط است. شال گردن را به گونه ای قرار دهید که یک طرف آن بلندتر از طرف دیگر آن باشد. سپس بخش بلند را به دور گردن پیچانده و انتهای آن را بر روی شانه بیاندازید. این ساده ترین و رایج ترین روش شال بستن می باشد.

محصول پیشنهادی: اکسسوری زنانه و مردانه

'روش بستن شال گردن

روش گره ای

این روش با وجود سادگی ، بسیار زیبا است. روش گره ای را به افرادی توصیه می کنیم که دارای گردن هایی با طول متوسط هستند. برای این روش می توانید ادامه شال گردن را بر روی کت انداخته و یا داخل کت و یا ژاکت و بلوز خود قرار دهید. اما زیباترین حالت ، زمانی است که شما یک گره مرتب ایجاد کنید و ادامه طول شال گردن را داخل کت کنید. باید به این مسئله توجه داشته باشید که گره زدن شال گردن طوری صورت نگیرد که زیر کت یا ژاکت پف کند و حالت بدی را ایجاد کند.

پیچی برعکس : یکی از روش های بستن شال گردن مردانه

برای بستن شال گردن به این روش باید از شال گردن های بلند یا متوسط استفاده نمود. در واقع شال گردن های کوتاه اصلاً مناسب این روش نیستند. برای بستن این شال گردن باید شال گردن را به گونه ای تنظیم نموده که هر دو طرف آن به صورت مساوی قرار بگیرد. پس از این تنظیمات اولیه ، هر لبه شال گردن را به سوی شانه مقابل بیاندازید.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

روش پاریسی

یکی دیگر از روش های بستن شال گردن مردانه ، روش پاریسی می باشد. برای این روش باید شال گردن های بلند را انتخاب کنید. شال گردن را از وسط تا نموده و به گردن بیاندازید. حال دو طرف آزاد شال گردن را از میان فضایی که در طرف مقابل بوجود آمده است ، عبور دهید و گره را سفت کنید.

در صورتی که می خواهید یک مدل ویژه تر با شال گردن ایجاد کنید ، حتماً شال گردن خود را به صورت پاریسی ببندید. به این روش بستن شال گردن ، اروپایی و فرانسوی هم می گویند. برای استایل رسمی خود پیشنهاد می کنیم که این روش بستن شال گردن را انتخاب کنید. این روش هم مناسب شال گردن های پهن و هم مناسب شال گردن های باریک می باشد. اما شال گردن های باریک با این روش بستن ، قشنگ تر می شوند.
'گره شال گردن

روش دو پیچ

یکی دیگر از روش های بستن شال گردن مردانه ، روش دو پیچ می باشد. توصیه می کنیم شال گردن های بلند خود را در روزهای سرد بدین صورت ببندید. روش دو پیچ ، برای استایل کژوال منسب است. همچنین این روش از گردن شما در مقابل سرما به خوبی محافظت می کند. در صورتیکه در این روش بستن شال گردن ، یک سمت آن از یک سمت دیگر بلندتر شد ، اشکالی ندارد. زیرا این نامرتب بودن نسبی موجب بدریخت شدن آن نمی شود. در واقع در استایل های جدید ، برخی از بی نظمی ها به گونه ای جلوه می کنند که انگار مد هستند. این روش ، ساده و زیباست و با هر استایلی تناسب دارد. اما برای استایل های غیررسمی بهتر است.

روش دراپه ، یکی از روش های بستن شال گردن مردانه

شال گردن های کوتاه را بهتر است این مدلی ببندید. اگر استایل رسمی دارید ، این روش بستن شال گردن انتخاب بسیار خوبی است. شال گردن خود را به صورت مساوی از دو طرف تنظیم نموده و بدون هیچ الگوی خاصی و گره زدن خاصی ، آن را در زیر کت و یا ژاکت کنید. تجربه نشان داده که سادگی هیچ گاه از مد نمی افتد و در اغلب اوقات ، زیباتر به نظر می آید.

محصول پیشنهادی: هودی زنانه

گره مجازی

یکی دیگر از ایده ها برای بستن شال گردن این است که آن را به صورت گره مجازی ببندید. این مدل برای شال گردن های بلند در روزهای سرد بسیار ایده آل است. شال گردن را از یک سمت بلندتر و از یک سمت کوتاهتر قرار دهید. نوک سمت بلندتر را از داخل به همان سمت به سمت شانه های همان سمت ببرید و از روی حفره ایجاد شده رد کنید. سپس نوک همان سمت را از دور طرف دیگر رد کنید.
'روش بستن شال گردن مردانه

روش کراواتی ، یکی از روش های بستن شال گردن مردانه

این روش هم مناسب شال گردن های بلند و متوسط در روزهای زمستان می باشد. دو طرف شال گردن را به صورت یکی کوتاه و یکی بلند تنظیم کنید. نوک سمت بلندتر را به دور گردن برده تا یک حفره ایجاد شود و سر آن را از داخل حفره رد کنید. سپس نوک سمت کوتاهتر را به صورت قرینه طرف دیگر از همان حفره رد کنید و دو طرف را بکشید تا به صورت مرتب قرار بگیرد.

سایر ایده ها برای بستن شالگردن

علاوه بر موارد گفته شده ، می توان از روش های دیگری برای بستن شالگردن استفاده نمود. برخی از افراد به اندازه ای خوش سلیقه و خلاق هستند که خود ایده هایی برای بستن شال گردن ارائه می دهند. بنابراین صرفاً به روش های بستن شال گردن مردانه اکتفا نکنید و خودتان سعی کنید در این زمینه خلاق باشید و مدلهایی را برای بستن شال گردن به کار ببرید.

البته اگر مبتکر و خلاق خوبی نیستید بهتر است از همین روش ها استفاده کنید و یک مدل نامرتب و شلوغ را ایجاد نکنید. روش هایی مانند گره و پیچ ، چهار گره و … از دیگر روش‌های مناسب پیچیدن شال گردن است. به این نکته هم توجه داشته باشید که زمانی شال گردن شما شیک و مناسب به چشم خواهد آمد که ظاهر زیبایی داشته باشد. بنابراین در انتخاب شال گردن دقت کنید.

مطالعه کنید: اهمیت استفاده از اکسسوری ها برای تیپ اسپرت مردانه

مطالعه کنید: اکسسوری های مناسب پاییز و زمستان