کاپشن پفی پسرانه
خرید کاپشن پفی پسرانه جذاب برای استایل پاییز و زمستان

کاپشن پفی پسرانه ، یکی از انواع لباس های ویژه فصل سرد است که ظاهر قشنگی داشته و استایل برخی از آقاپسرها را بسیار جذاب می کند.

این کاپشن ها ، طرفداران بسیار زیادی دارند. تمامی طرفداران تیپ های اسپرت می توانند برای استایل پاییزه و زمستانه خود ، این کاپشن ها را خریداری کنند. مزیت مهم این کاپشن ها این است که بسیار گرم است و از شما در برابر وزش بادهای سرد به خوبی محافظت می کند.

این کاپشن ها نه تنها انتخاب بسیاری از آقایان بزرگسال است ، بلکه انتخاب بسیاری از والدین برای پسربچه های خود است. زیرا هم گرمای بسیار خوبی دارد و هم ظاهر بسیار شیک و جذابی دارد.

آشنایی با کاپشن‌های پفی ویژه آقایان

پیش از ارائه توضیحاتی درباره کاپشن پفی پسرانه ، چندین مدل از این کاپشن ها که ویژه آقایان بزرگسال هستند را به شما معرفی می کنیم. ممکن است که این کاپشن ها برای آقا پسرهای نوجوان مناسب باشد و بر تن آنها به خوبی بنشیند.

کاپشن‌های پفی کلاهدار مدل SJF ، کاپشن‌های پفی مدل ایندیگو Indigo ، کاپشن‌های پفی کلاهدار FASHION ، کاپشن‌های پفی هیتردار ، کاپشن‌های پفی المنت دار ، کاپشن‌های پفی ضدآب سبک کلاه جدا شونده ، کاپشن‌های پفی با قابلیت اتصال پاور بانک ، کاپشن‌های پفی طرح پر ، کاپشن‌های پفی لاکچری ، کاپشن‌های پفی کوهنوردی نورث فیس و … از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین کاپشن ها در سال های اخیر بوده اند. بسیاری از آقاپسرها با توجه به سن و سایز خود می توانند یکی از این مدل کاپشن ها را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه ارزان قیمت

انواع مختلف کاپشن‌ها

اگر قصد خرید یک کاپشن پفی پسرانه برای فرزند دلبند خود را دارید ، باید بدانید که هر یک از انواع کاپشن ها دارای مزایایی هستند. پس بهتر است با تمامی انواع کاپشن ها آشنا شوید و سپس به خرید کاپشن موردنظر خود اقدام کنید. کاپشن های پسرانه و مردانه به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که شامل کاپشن های فنی و ورزشی و کاپشن های کژوال و روزانه می باشند.

کاپشن های فنی و ورزشی به شکل کاملاً خاص و ویژه طراحی شده اند و دارای جیب های فراوان از داخل و بیرون هستند. جنس این کاپشن ها بسیار مهم است و لذا آنها را از هر جنسی تولید نمی کنند. کاپشن های فنی و ورزشی معمولاً دارای رنگ های براق و خاص هستند و دقیقاً مطابق با انتظارات ، قیمت های بالایی دارند.

کاپشن های کژوال و روزانه که کاپشن پفی پسرانه ، یک نمونه از آن است دارای مدل های مختلفی هستند. این کاپشن ها از ظاهر خاصی برخوردار نبوده و برای یک استایل روزانه و معمولی بسیار مناسب هستند. تعداد جیب های این کاپشن ها کم است. قیمت این کاپشن ها در مقایسه با کاپشن های فنی و ورزشی بسیار کمتر است. این کاپشن ها را از رنگ های ساده و مات درست می کنند. تنوع رنگ این کاپشن ها بسیار زیاد است.

بنابراین با توجه به توضیحات گفته شده باید کاپشن مناسب خود و یا فرزندتان را به درستی انتخاب کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید. اما در ادامه توضیح می دهیم که در هنگام خرید کاپشن‌های پسرانه و مردانه باید به چه نکاتی توجه کنیم.

محصول پیشنهادی: سویشرت ورزشی مردانه

نکات مهم برای خرید کاپشن پفی پسرانه

اول دقت کنید که جنس کاپشن چیست و آیا دارای گرما و کیفیت مناسب است یا خیر. جنس های پشم ، پلی استر ، نایلونی و … از جمله مواردی هستند که برای تولید کاپشن‌های پفی مورداستفاده قرار می گیرند.

دوم به سایز مناسب کاپشن دقت کنید. هر تولیدکننده ای برای تولید کاپشن ، معیاری را برای سایزگذاری درنظر می گیرد. بنابراین نمی توان گفت که یک سایز از یک مدل کاپشن با سایز دیگر از کاپشنی دیگر یک اندازه است. حتماً به سایز کاپشن توجه کنید و با توجه به سایز خود به خرید کاپشن اقدام کنید. اگر کاپشن پفی پسرانه را برای پسری خریداری می کنید که در سن رشد است بهتر است کاپشنی آزاد را برای او انتخاب کنید که سریعاً به آن کوچیک نشود.

سوم اینکه یک کاپشن پفی باید از قابلیت ضدآب بودن برخوردار باشد. البته اغلب کاپشن‌های پفی دارای چنین ویژگی هستند و شما را از بارش باران در امان نگه می دارند. کاپشن هایی که قابلیت ضدآب خوبی داشته باشند به دلیل خیس شدن زیر باران و برف ، پوسیده نمی شوند.

چهارم اینکه باز و بسته شدن کاپشن باید آسان و روان انجام شود. برخی از کاپشن ها دارای زیپ و دکمه هستند و برخی دیگر زیپ و لایه چسبی بر روی خود دارند. باز و بسته شدن دکمه ها و زیپ های کاپشن را چک کنید که روان و درست انجام شود.

پنجم به کلاه کاپشن پفی پسرانه دقت کنید. یک کاپشن باید حتماً کلاه داشته باشد. حالا اگر کلاه آن از قابلیت جدا شدن برخوردار باشد ، خیلی بهتر است. پس کلاه کاپشن را به دقت بررسی کنید و ببینید که آیا بندی برای بستن دارد یا خیر.

ششم به جیب های کاپشن دقت کنید. اگر کاپشن را برای آقاپسرهای نوجوان خریداری می کنید بهتر است مدل های جیب دار را انتخاب کنید تا بتوانند وسایلی مانند هدفون و هندزفری و … را داخل آن قرار دهند. اما اگر کاپشن را برای پسربچه ها خریداری می کنید ، ممکن است داشتن یا نداشتن جیب اهمیتی نداشته باشد. داشتن جیب برای آقایان بزرگسال هم که ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن پسرانه

قیمت کاپشن پفی پسرانه

از آنجایی که نمی توان پیش بینی کرد که شما چه زمانی در حال خواندن این مقاله هستید ، بنابراین نمی توان نرخی را برای کاپشن اعلام کرد. اما به طور کلی قیمت کاپشن متأثر از جنس ، مدل ، کیفیت دوخت ، آپشن های مختلف مانند برخورداری از جیب معمولی و جیب پنهان ، امکان جداسازی کلاه ، کیفیت زیپ و … می باشد.

تنها نکته ای که درباره قیمت کاپشن ها باید درنظر داشته باشید این است که کاپشن های ارزان قیمت را خریداری نکنید. زیرا این کاپشن ها معمولاً از کیفیت پایینی برخوردار هستند. البته در حراج های فصلی می توانید کاپشن های باکیفیت و خوب را با تخفیف های بسیار خوب خریداری کنید.