شناسایی انواع مدل یقه‌های تیشرت ورزشی زنانه

در انواع مدل یقه تیشرت ورزشی زنانه، کدام طرح را می پسندید؟ آیا تا به حال به مدلِ یقه ی تیشرت ورزشی زنانه ی خود دقت کرده اید؟ آیا می دانید چه فرم از یقه ای به شما می آید؟ در هنگام خرید مدل جدید از تیشرت ورزشی زنانهT کدام آیتم در لباس برایتان اهمیت دارد؟ شاید در نگاه نخست طرح اکثر مدل تیشرت ها یکسان باشد. اما با شناخت انواع تیشرت های زنانه، که در این مقاله توسط گروه فروشگاه ریبون جمع آوری شده است، متوجه تفاوت طراحی مدل های مختلف خواهید شد. یکی از واضح ترین نقاط تمایز مدل های مختلف تیشرت در یقه ی آن هاست. اگر در هنگام خرید تیشرت ورزشی زنانه به مدل یقه اهمیت می دهید، شما جزء خانم های خوش لباس به حساب می آیید.

انواع مدل یقه تیشرت ورزشی زنانه:

همانطور که می دانید، بیشترین تنوع مدل در تیشرت های اسپرت زنانه در طراحی یقه است. بیایید، یک به یک انواع یقه را در تیشرت ورزشی زنانه بررسی کنیم. لازم است بدانید تمامی تیشرت های ورزشی زنانه زیر در فروشگاه ریبون موجود می باشد، در صورت تمایل می توانید به راحتی از مدل لباس ورزشی دیدن کنید:

تیشرت ورزشی زنانه مدل یقه گرد:

تیشرت ورزشی زنانه مدل یقه گرد:

در خیاطی و طراحی لباس جزء یقه های خطی محسوب می شود. یکی از ابتدایی ترین مدل یقه ها، یقه گرد است. مدل های ابتدایی تیشرت زنانه با مدل یقه گرد به بازار آمد. تیشرت ورزشی زنانه مدل یقه گرد هنوز پس از سالیان سال، در لیست خرید خانم ها جایگاه نخست خود را دارد. چه برای لباس ورزشی، چه لباس باشگاهی و چه لباس خانگی، به همین صورت است. یقه گرد، از نزدیک ترین طرح به فرم گردن الهام دارد و به صورت یک طرح ساده نیم دایره طراحی شده است. پس یقه گرد مشابه گردی دور گردن طراحی شده است.

تیشرت یقه گرد از قدیمی ترین مدل های لباس ورزشی است. این مدل از تیشرت زنانه به اکثر خانم ها می آید. لازم است هر خانمی حداقل یک مدل یقه گرد تیشرت ورزشی زنانه برای خود داشته باشد. یقه های گرد تیشرت زنانه، گردی صورت را هم بیشتر به چشم می آورد.

تیشرت یقه گرد به چه فرم صورت هایی می آید؟ تیشرت های زنانه ی یقه گردی که بازیِ گردیِ یقه به سمت پایین باشد، برای خانم هایی مناسب است که سر شانه پهنی دارند. این گردیِ به سمت پایین، سر، قفسه سینه و سرشانه را کوچکتر و ظریف تر نشان می دهند.

تیشرت ورزشی زنانه مدل یقه هفت:

تیشرت ورزشی زنانه مدل یقه هفت:

مانند یقه گرد، این یقه هم در خیاطی و طراحی لباس جز یقه های خطی محسوب می شوند. یکی دیگر از رایج ترین و پرطرفدارترین طرح های تیشرت زنانه در بین بانوان، مدل یقه هفت است. طرح این یقه همان طور که از اسم آن پیداست، شبیه به شماره هفت در زبان فارسی است. این مدل از یقه شباهت زیادی با یقه v دارد. تفاوت در کوتاه بودن شکستگی خط یقه است.

تیشرت ورزشی یقه هفت بر چه چهره هایی می آید؟ این طرح از یقه برخلاف یقه گرد، برای صورت های گرد و تپل است. هرچقدر این تیزی یا شکستگی به سمت پایین رود، چهره فرد زاویه دار تر دیده می شود؛ پس بسیار مناسب چهره های توپُر و گرد است. اگر تیزی یا شکستگی یقه هفت کوتاه باشد، برای خانم های چهار شانه، مناسب است. تیشرت زنانه یقه هفت، در این فرم از بدن، گردن و قفسه سینه را کوتاه نشان می دهد.

تیشرت ورزشی اسپرت یقه قایقی:

تیشرت ورزشی اسپرت یقه قایقی:

طراحی این مدل یقه به قایق ها شبیه است پس به یقه قایقی نیز معروف است. این مدل از تیشرت ها هم برای استفاده در مهمانی و خانه و هم برای ورزش کردن مناسب است. اما از آن جایی که جنس این تیشرت ها بیشتر جنس پنبه است، پس خاصیت ضد تعریق کمی دارد. پس بهتر است برای فعالیت های کم و سبک از این جور مدل ها استفاده کنید.

تیشرت یقه قایقی به چه چهره هایی می آید؟ در این مدل تیشرت، هرچقدر دو خط یقه به سمت شانه ها باشد و با گِردی کمی همراه باشد، برای خانم های چهارشانه یا شانه پهن مناسب نیست. این مدل از یقه، گردن را کوتاه تر از آن چه هست نشان می دهد. پس برای خانم هایی که گردن بلندی دارند، یقه قایقی مناسب است. این مدل یقه گردی چهره را هم بیشتر نشان می دهد.

تیشرت مدل یقه کوبایی یا یقه v اسپرت زنانه:

تیشرت مدل یقه کوبایی یا یقه v اسپرت زنانه:

این مدل شباهت زیادی به یقه هفت دارد. در یقه کوبایی یا یقه v، این شکستگی کوتاه و کوچک است. ظاهر این یقه دقیقا مانند حرف انگلیسی ”v“ است، از این رو یکی از نام های این یقه، یقه v شکل است. با توجه به این موارد، برای خانم هایی مناسب است که تمایل دارند، چهره ای زاویه دار تر داشته باشند.

تیشرت یقه v وی بسته:

تیشرت یقه v وی بسته:

در طراحی های جدید این نوع یقه، مدلِ به روزی است. ظاهر یقه با حرف v است اما در قسمت بالایی حرف v بهم وصل شده و به صورت یک v  تو خالی دیده می شود. این مدل طرح مدرن تر یقه v است. و همان موارد زیبایی شناسی فرم یقه و صورت را پیش می برد.

نیم زیپ ورزشی زنانه:

نیم زیپ ورزشی زنانه:

یقه ای دارد که از یک نیم زیپ در طرح آن استفاده می شود. این یقه نیم زیپ تیشرت ورزشی زنانه ی مناسبی برای روز های ورزش کردن است. تیشرت ورزشی زنانه نیم زیپ به چه فرم هایی از صورت می آید؟ از آنجایی که زیپ قابلیت تنظیم را دارد، به همه نوع فرم چهره و بدنی می آید. این مدل از یقه تیشرت ورزشی برای اکثر خانم ها کارایی دارد.

پلوشرت:

یقه پولوشرت ها نوعی یقه انگلیسی به حساب می آید. در این سبک تیشرت ها، یقه به صورت برگردان است و با چند دکمه در پایین باز می شود. این سبک از طراحیِ بسیار شیک، مناسب خانم هایی است که چهره ی بیضی دارند. این یقه برای بانوانی با سینه و سر شانه های ظریف مناسب است و زیبایی چهره را دو چندان می کند.

مطالعه کنید: مدل های رایج تیشرت زنانه 2024

چرا باید به مدل یقه تیشرت زنانه ورزشی توجه کنید؟

از آنجایی که یقه ی تیشرت ورزشی زنانه نزدیک به صورت شما قرار می گیرد، پس باید زیبایی چهره شما را بیشتر نشان دهد. هنگام خرید تیشرت، مدلی از یقه را انتخاب کنید که به چهره ی شما می آید. طراحی یقه ها در لباس، بخش زیادی از زیبایی را به دوش می کشند. پس باید از میان انواع مدل یقه ی لباس، یقه ای که مناسب فرم صورت شما است را انتخاب کنید. از آن جایی که یقه اولین بخشی از لباس است که به چشم می آید، باید زیبایی چهره شما را دو چندان نشان دهد. رعایت همین موارد و توجه به مدل یقه در انتخاب تیشرت ورزشی زنانه، زیبایی های چهره ی شما را افزون خواهد کرد.

سخن آخر:

با بررسی و شناخت انواع مدل های یقه در تیشرت ورزشی زنانه، می توانید به سایت فروشگاه معتبر ریبون مراجعه کنید و تیشرت ورزشی زنانه ی مورد پسند خود را از بین مدل های شیک و جذاب انتخاب کنید.