شلوارک ورزشی مردانه اورجینال
شناسایی شلوارک ورزشی مردانه اورجینال خارجی

شلوارک ورزشی مردانه اورجینال برای ورزشکاران حرفه ای، یک لباس پرطرفدار به حساب می آید. این شلوارک به دلیل اورجینال بودن، به قدری مناسب و باکیفیت طراحی و تولید شده است که به راحتی می تواند هر شخصی را به ورزش کردن یا استایل اسپرت زدن ترغیب نماید. طراحی شلوارک ورزشی اورجینال در برند های محبوب، به قدری اصولی انجام شده است که میزان رقابت این لباس را بین تولید کنندگان، بالا برده است. فقط کافی است یکبار شلوارک ورزشی اورجینال را برای استایل اسپرت یا ورزش کردن بپوشید، خواهید دید که این لباس چقدر راحت و ایده آل طراحی شده است. اکنون که تمایل و تصمیم به خرید شلوارک ورزشی مردانه اورجینال پیدا کرده اید، بهتر است این مقاله از فروشگاه ریبون را مطالعه نمایید.

در این مقاله سعی شده است با درج اطلاعاتی نظیر خصوصیات و مدل های ظاهری معروف ترین شلوارک اورجینال از هر برند، شما را در خرید این لباس ورزشی اورجینال یاری نماید. یکی از اصلی ترین نکات در هنگام خرید شلوارک ورزشی مردانه، تشخیص اصالت آن از محصولات تقلبی است. در انتها به نحوه ی شناساییِ شلوارک ورزشی مردانه اورجینال از مدل های تقلبی پرداخته ایم. می توانید با توجه به نکاتی که در اختیارتان گذاشته ایم، اقدام به خرید شلوارک ورزشی اورجینال از برند معتبر داشته باشید.

معروف ترین شلوارک ورزشی اورجینال و برند

معروف ترین شلوارک ورزشی اورجینال و برند

مدل های مختلفی از شلوارک ورزشی اورجینال در برند های متفاوتی، وارد دنیای پوشاک ورزشی مردانه شده است. آشنایی با مدل های پرطرفدار از برند های معروف این لباس ورزشی خالی از لطف نیست. مخصوصاً اکنون که تصمیم به پوشیدن شلوارک مردانه ورزشی اورجینال گرفته اید، می توانید از بین این مدل ها، شیک ترین را برای خود گلچین نماید. برند های محبوبی مانند برند کریویت، آدیداس، فیلا، ریباک و مواردی از این قبیل اگر اورجینال تولید شده باشند، می توانند یک لباس ورزشی ایده آل برای شما باشند. لازم به ذکر است که به دلیل گسترش هر کدام از برند های مطرح ورزشی، تولیدات آن ها هم انبوه شده است. این بدین معنی است که دامنه ی تولید فقط مختص به کشور اصلی برند نمی شود بلکه هر مارک ورزشی، در کشور های مختلفی شروع به تولید محصولات خود نموده است. در ادامه به دو برند مشهور و پرطرفدار از شلوارک ورزشی مردانه اورجینال پرداخته ایم:

  • پر طرفدارترین شلوارک ورزشی مردانه اورجینال از برند آندرآرمور: مدل های شلوارک ورزشی از این برند بسیار خاص و جذاب طراحی شده اند، به طوریکه برای تمامی سلایق بسیار ایده آل تولید شده است. شلوارک ورزشی اورجینال از برند آندرآمور توانسته است برای رشته های مختلف، طراحی های منحصر به فردی را ارائه دهد.
  • پرفروش ترین شلوارک ورزشی مردانه اورجینال از برند نایکی: بیشترین شلوارکی که در دنیای پوشاک ورزشی مثل شلوارک به فروش می رسد، شلوارک مردانه از برند نایکی است. تمام طراحی و تولید مدل های متنوع از برند نایکی در عین سادگی، دارای تنخور بسیار ایده آلی می باشند.

شلوارک ورزشی مردانه 305111

شلوارک ورزشی مردانه 305111

مشاهده و خرید

ویژگی شلوارک ورزشی اورجینال

 ویژگی شلوارک ورزشی اورجینال

اگر اهل پوشیدن شلوارک برند و اورجینال نبویده اید، لازم است ادامه ی مقاله را مطالعه نمایید تا متوجه ی خصوصیات یک شلوارک ورزشی اورجینال بشوید. چرا کسانی که فقط با یکبار امتحان کردن شلوارک ورزشی اورجینال، تبدیل به مشتری دائمی این برند می شوند؟ در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم. به طور کلی برندهای مطرح دنیا سعی کرده اند تا با ارائه خصوصیات خاصی از لباس ورزشی به جلبِ رضایتِ طرفداران خود، دست پیدا نمایند. این ویژگی های منحصر به فرد از هر برند است که طرفداران خود را هر ساله، راضی نگه می دارد. خصوصیتی که اکثر برند شلوارک ورزشی مردانه اورجینال دارا هستند، شامل موارد زیر می شود:

  • باکیفیت: اولین موردی در نگاه اول از ظاهر یک شلوارک ورزشی مردانه اورجینال، به چشم می خورد، میزانِ کیفیتِ بالایِ قابل توجه آن است. این حجم از کیفیت در شلوارک اورجینال، شامل جنس پارچه تا مسیر طراحی و دوخت و دوز کاملاً مشهود می باشد. این کیفیت در اصولی برش زدن و داشتن دوخت و دوزِ تمیز، اصالت یک شلوارک ورزشی مردانه اورجینال را نشانه می دهد. اگر شلوارک اورجینال تولید شده باشد، به دلیل کیفیت بالا در متریال استفاده شده در آن، دوام و ماندگاری آن را هم، بالا می برد. پس می توان برای چندین سال فارغ از خرید های اضافی، از یک شلوارک ورزشی مردانه اورجینال استفاده نمود.
  • تکنولوژی بالا: در طراحی برند های مطرح دنیا از تکنولوژی و فناوری به روز استفاده شده است. همین خصوصیت بر محبوبیت شلوارک ورزشی مردانه اورجینال می افزاید، زیرا ویژگی های مناسبی را برای ورزشکار مانند گردش هوای مناسب جهت جلوگیری از تعریق، را دارا می باشند.
  • طراحی خاص: یکی از دلایلی که شلوارک ورزشی مردانه اورجینال را محبوب کرده است، طراحی و مدل منحصر به فرد هر کدام از برند ها می باشد.
  • مناسب فعالیت ورزشی: به طور کلی، شلوارک ورزشی اورجینال از هر برندی، از ویژگی یک لباس مناسب ورزش کردن برخوردار می باشد. این ویژگی ها، شرایطی است که برای راحتی ورزشکار در نظر گرفته می شود.
  • سایز استاندارد: تمامی محصولات برند های مطرح دنیا که اورجینال تولید شده باشند، از طراحی و اندازه های استاندارد برخوردار هستند. در مدل های اورجینال، تمام ابعاد و اندازه ها به گونه ای در نظر گرفته شده است که هر قسمت از این لباس ورزشی، به صورت دقیق در جایگاه مناسب خود قرار می گیرد. همچنین رعایت این میزان دقت در اندازه گیری، شما را انتخاب سایزبندی مناسب از شلوارک، یاری می کند. مخصوصاً اگر تمایل به خرید اینترنتی از این لباس ورزشی دارید.

شورتک ورزشی مردانه 305100

شورتک ورزشی مردانه 305100

مشاهده و خرید

خصوصیات جنس شلوارک ورزشی مردانه اورجینال

خصوصیات جنس شلوارک ورزشی مردانه اورجینال

توجه داشته باشید که اگر شلوارکی که برای خود انتخاب کرده اید، از برند معتبر و اورجینالی برخوردار باشد، قطعاً دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • جنس شلوارک اورجینال و اصل در برند های معتبر، دارای خاصیت تنفس پذیری است.
  • پارچه شلوارک ورزشی مردانه اورجینال اگر بافت تنفسی داشته باشد، قطعاً ضد تعریق و ضد بو هم می باشد.
  • پارچه شلوارک از برند های معتبر ایرانی و خارجی، اگر اورجینال باشد، دوام و عمر مصرفی بالایی خواهد داشت.
  • میزان کشسانی و انعطاف پذیری پارچه شلوارک ورزشی اورجینال، بسیار ایده آل است.
  • طراحی شلوارک اورجینال، بسیار اصولی انجام می شود. از این رو دارای تنخور کاملاً ایده آل از نظر راحتی می باشد.
  • مواد و متریال استفاده شده در تولید شلوارک های برند مطرح دنیا، از بهترین مواد اولیه می باشد. به همین دلیل دارای خاصیت ضد حساسیت هم
  • جنس شلوارک اورجینال بسیار نرم و لطیف می باشد.

مطالعه کنید: چه لباسی را ارزان و چه لباسی را گران بخریم ؟

نحوه ی تشخیص شلوارک ورزشی مردانه اورجینال

نحوه ی تشخیص شلوارک ورزشی مردانه اورجینال

اکنون که با خصوصیات شلوارک ورزشی مردانه اورجینال و مارک دار آشنا شده اید. لازم است حداقل یک مدل از این لباس را برای خود تهیه نمایید. چه اهل مارک پوشیدن باشید و چه این، اولین تجربه ی شما از پوشیدن این لباس ورزشی اورجینال باشد، ممکن است نتوانید این لباس اورجینال را از تقلبی تشخیص دهید. برای شناسایی شلوارک اورجینال از تقلبی و فیک می توان چندین اقدام را انجام داد. فراموش نکنید که تشخیص اصالت این لباس ورزشی برند بسیار سخت می باشد. پس به جای خرید و صرفه هزینه های گران قیمت بابت کالای تقلبی، بهتر است نکات زیر را جهت تشخیص اصل از تقلبی رعایت نمایید:

  • خرید از فروشگاه معتبر ورزشی: اگر می خواهید شلوارک اورجینال داشته باشید، به سراغ فروشگاه های معتبر ورزشی بروید. ابتدا از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل نمایید، سپس اقدام به خرید کنید. بهتر است فروشگاه فقط لباس ورزشی به فروش برساند، در این حالت احتمال اصل بودن شلوارک ورزشی بیشتر است. می توانید با تحقیق و پرس و جو کردن از دوستان و آشنایان، فروشگاه معتبر ورزشی برای خود پیدا نمایید. اگر تصمیم به خرید اینترنتی شلوارک اورجینال دارید، می توانید نظرات سایر مشتریان را هم مطالعه نمایید.
  • توجه به ظرافت دوخت: در هنگام خرید، به جزییات دوخت و دوز لباس توجه کنید. یک شلوارک اورجینال دارای برش های تمیز و دوخت های بسیار مرتب می باشد.
  • دقت کافی نسبت به جزییات مدل لباس: تمام جزییات مدل شلوارک از زیپ گرفته تا آستر را باید در هنگام خرید، از نظر بگذرانید. توجه به این جزییات، اصالت شلوارک اورجینال را به شما نشان می دهد. مثلاً اگر شلوارک از جیب زیپ دار برخوردار باشد، هنگامی می توان آن را اورجینال در نظر گرفت که به راحتی و بدون صرف انرژی زیاد، بسته یا باز شود. همچنین باید، رنگ بسیار یکدست در ظاهر زیپ دیده شود. توجه به همین موارد است که شما را در مسیر رسیدن به یک شلوارک ورزشی اورجینال، یاری می نماید.
  • بررسی پارچه شلوارک: بهتر است پارچه شلوارک را با دست لمس کنید تا بتوانید به کیفیت و لطافت آن پی ببرید.
  • لوگو مارک شلوارک اورجینال: یکی از مهم ترین راه هایی که می توان شلوارک اصل را از فیک و تقلبی شناسایی نمود، توجه به لوگو و آرم برند است. اگر برند شلوارک کاملاً اورجینال تولید شده باشد، حتماً لوگوی آن با جزییات طراحی منحصر به فرد از همان مارک، برخوردار است. برای تشخیص اصالت شلوارک مورد نظر، فقط کافی است برند آن را در صفحه ی گوگل سرچ نمایید، تا با جزییات دقیق مارک این برند آشنا شوید. جزییات هر برند متفاوت می باشد، ممکن است در برخی مارک ها و برند ها، از چاپ برجسته برای درج لوگوی خود، استفاده کرده باشد.
  • تکرار لوگو در ظاهر لباس: لوگو و مارک برند شلوارک اورجینال در قسمت های مشخصی از شلوارک قرار می گیرد. باید بدون اشتباه یا غلط املایی، در آستر و اتیکت و ظاهر کلی این لباس و قسمت های خاص دیگر هم درج شده باشد.
  • شناسنامه شلوارک اورجینال: یکی دیگر از اصلی ترین راه های تشخیص شلوارک فیک و تقلبی از شلوارک اورجینال، شناسنامه لباس است. اگر اهل پوشیدن لباس ورزشی اورجینال باشید، می دانید که هر مارک و برند ورزشی یک شناسنامه برای محصول خود در نظر می گیرد. این شناسنامه می تواند مُهر محکمی بر اصالت و اورجینال بودن این لباس ورزشی بزند. این شناسنامه یا برچسب درج شده در داخل شلوارک، دارای اطلاعات خاصی است که توسط برند تولید کننده در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. این دفترچه شناسنامه، حاوی اطلاعات نوشتاری و نمادهای به خصوصی نظیر، نام برند، کشور تولید کننده، مشخصات کاملی از لباس، چگونگی نگهداری و شستشو، جنس پارچه، امکان اتو کشی، تاریخ تولید این لباس، محل تولید در کارخانه، کد مخصوص این لباس ورزشی می باشد. این دفترچه می تواند بین چهار تا هفت صفحه اطلاعات را شامل شود. برخی از برند ها، اطلاعات مختصری مانند هماند کشور تولید کننده و برند و سایز و کد محصول و برخی دیگر از نماد های به خصوص را فقط در قسمتِ اتیکت لباس می دوزند.
  • درج کد لباس در سایت برند: می توانید کدی که در قسمت اتیکت یا شناسنامه شلوارک، درج شده است را در سایت برند مورد نظر وارد نمایید. در واقع برند های مطرح دنیا، یک سایتی را برای دسته بندی محصولات خود ارائه داده اند که می توان با وارد کردن کد لباس، متوجه شد که آیا این لباس واقعاً برای این برند می باشد یا خیر؟ اگر کدی که وارد کردید در سایت برند پیدا نشد، احتمال دارد که محصول مورد نظر تقلبی باشد.
  • بررسی قیمت: در هنگام خرید شلوارک ورزشی مردانه اورجینال خارجی، بهتر است، گول قیمت های ارزان را نخورید. توجه داشته باشید که برند های وارداتی مشهور مانند برند نایکی، آدیداس، کریویت و مواردی از این قبیل گران قیمت می باشند. این برند ها طبیعتاً نسبت به طراحی و جنس باکیفیتی که دارند، از قیمت بالایی هم برخوردار می باشند.

شلوارک ورزشی مردانه مدل سونایی 305081

شلوارک ورزشی مردانه مدل سونایی 305081

مشاهده و خرید

مطالعه کنید: نحوه ست کردن اورشرت یا بالاپوش

ویژگی های شلوارک ورزشی مردانه اورجینال

سخن آخر

هنگامی که ویژگی شلوارک ورزشی مردانه اورجینال پرداختیم، طبیعتاً متوجه علت محبوبیت این لباس ورزشی اورجینال شده اید. در ادامه هم چندین راهکار اساسی را به خدمت شما معرفی کردیم تا بتوانید جنس اصل و تقلبی شلوارک را از هم تشخیص دهید. اما متاسفانه برخی از سودجویان با ارائه قیمت های بسیار پایین در تلاش فروش محصولات تقلبی خود، به جای شلوارک اورجینال هستند. لازم است، نهایت دقت را در هنگام خرید و بررسی شلوارک اورجینال به خرج دهید.

با توجه به راهنمایی فروشگاه ریبون، می توانید با چند ترفند ساده، از صحت شلوارک اورجینال خود اطمینان حاصل نمایید. لازم به ذکر است که فروشگاه ریبون در زمینه ی فروش محصولات ورزشی مثل انواع لباس ورزشی فعالیت می نماید. مدل های متنوعی با نازل ترین قیمت اما بالاترین کیفیت از شلوارک ورزشی در ریبون موجود می باشد. فقط کافی است همین الان وارد سایت فروشگاه شوید و چند مدل شلوارک ورزشی مردانه را مشاهده کنید.