استایل با لباس زنانه چرمی شیک و جدید
لباس های مخصوص برای استایل چرمی زنانه کدامند؟

ممکن است به استفاده از انواع لباس زنانه چرمی علاقه نشان دهید. اما نمی دانید دقیقا از چه عناصر چرمی باید استفاده کنید و آن ها را چطور با یکدیگر ترکیب کنید. در این مقاله ما شما را با مدل های مختلف لباس های چرمی آشنا می کنیم و درباره اینکه بهتر است هر یک را به چه صورت ست کنید، صحبت می کنیم.

بدیهی است که یک استایل تمام چرم، تیپ شما را امروزی و فوق العاده نشان می دهد. اما اگر از قطعات جزیی چرمی نیز در تیپ خود استفاده کنید، همچنان ظاهری شیک خواهید داشت.

شما می توانید از قطعات مختلف چرمی در استایلتان استفاده کنید. این قطعات شامل: پیراهن، ژاکت، کاپشن، لگینگ، شلوار، کمربند، کیف، کفش و اکسسوری های چرمی می شوند. در ادامه برخی از این مدل های پوشاک چرمی را با یکدیگر بررسی می کنیم.

دامن چرمی زنانه

دامن، بهترین شروع برای استایل دهی به لباس چرم زنانه

دامن ساده ترین قطعه ای است که می توانید با آن استایل جذابی بسازید. برای ترکیب با سایر لباس های چرم زنانه، دامن یک کاندیدای فوق العاده است.

استفاده از دامن چرمی در ترکیب با انواع کفش های پاشنه دار و بوت های تا زانو توصیه می شود. بسته به رنگ دامن، شما می توانید تیپ های امروزی و شیکی در استایل اجی (Edgy) برای خود ایجاد کنید.

اگر از اکسسوری هایی مانند آویز، قفل و زنجیر روی دامن خود استفاده کنید، تیپ گنگ و گرل کراش زیبایی ایجاد می کنید. اما اگر از یک دامن چرمی راسته استفاده کنید، استایلی رسمی و مجلسی خواهید داشت.

محصول پیشنهادی: لباس زنانه

پیراهن چرمی زنانه

ترکیب پیراهن با سایر لباس های چرمی زنانه

یک پیراهن می تواند برای بسیاری از شما یک لباس چرمی زنانه مناسب باشد. اول که توجه کنید که برای استفاده از پیراهن های چرمی، باید فیگور بدنی زیبایی داشته باشید.

اهمیتی ندارد چه وزنی دارید چون انواع پیراهن های چرمی زنانه برای بانوان با سایز پلاس نیز در بازار وجود دارد. اما تفاوت لباس چرمی زنانه با لباس های دیگر، در نوع ایستادن آن در بدن است. لباس چرمی، شکلش را حفظ می کند و کمتر به فرم بدن در می آید.

این یعنی اگر قرار است یک پیراهن چرمی شیک تهیه کنید، نباید قوز کنید زیرا ظاهر لباس را کاملاً خراب می کنید.

کفش چرمی زنانه

استایل دهی به لباس و کفش چرمی زنانه

زیباترین ترکیبی که می توانید برای خود با لباس چرمی زنانه بسازید، از ترکیب کیف و کفش زنانه حاصل می شود. اگر یک کیف چرمی زیبا را با کفشتان ست کنید، و سایر لباس های خودتان را نیز چرمی انتخاب کنید، یک استایل تمام چرم خواهید داشت.

اما شما می توانید کیف و کفش را با هم ست کنید و لباستان را از جنس دیگری به جز چرم انتخاب کنید. این ترکیب، بسیار محبوب است و درصد فراوانی از بانوان از آن برای تیپ زدن و رسمی کردن استایلشان استفاده می کنند.

محصول پیشنهادی: کفش چرمی زنانه

کت و شلوار زنانه چرمی

کت و شلوار زنانه چرمی به همراه سایر لباس ها

کت و شلوار چرمی زنانه نیز یک ترکیب فوق العاده به نظر می رسد. این ترکیب که کمی گرم است را می توانید برای موقعیت های خیلی رسمی در فصل پاییز و زمستان استفاده کنید.

اگر از یک کت و شلوار اسپرت مشکی استفاده می کنید، باید هنگام انتخاب به دوخت و برش آن دقت بیشتری نشان دهید. زیرا شما نمی خواهید استایل مردانه از یک لباس چرمی زنانه برای خود تهیه کنید.

سعی کنید کت و شلواری را تهیه کنید که به تن شما می آید و اندامتان را بهتر نشان می دهند. از آن جایی که معمولا کت و شلوارهای چرمی قیمت نسبتا بالایی دارند، بهترین گزینه را برای خود تهیه کنید تا در آینده هم از آن راضی باشید.

پس سعی کنید کت و شلوار چرمی بیش از حد تنگ، نخرید. زیرا با کمی افزایش وزن، کت و شلوار شما تبدیل به یک لباس چرمی زنانه غیر قابل استفاده می شود.

ژاکت چرمی زنانه

ترکیب ژاکت چرمی زنانه با سایر لباس ها

اگر بخواهید می توانید یک کت تک، ژاکت یا کاپشن را به عنوان قطعه لباس چرمی زنانه خود استفاده کنید. همچین لباسی استایل شما را اسپرت و امروزی نشان می دهد. به علاوه می توانید آن را با مدل های فراوانی از شلوارها، دامن ها، بلوزها و بافتنی ها ست کنید.

استفاده از یک کت تک، علاوه بر اینکه نشان می دهد شما به لباس چرمی زنانه علاقه دارید، استایلتان را انگشت نما نمی کند. اگر کمی در ترکیب آن با سایر لباس های خود سلیقه خرج کنید، تیپ دخترانه زیبایی را برای خود دست و پا می کنید.

کمربند زنانه چرمی

ترکیب کمربند با لباس زنانه چرمی

از دیگر روش هایی که می توانید در استایلتان از قطعات لباس چرم زنانه استفاده کنید، استفاده از اکسسوری ها است. اکسسوریهایی مانند کمربند یا جای گوشی چرمی، می تواند تیپ کاملا غیر چرمی شما را از این رو به آن رو کند.

در هنگام استفاده از این اکسسوری ها باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. اول اینکه شما می توانید چرم را با هر چیزی ست کنید. برای مثال یک کمربند چرمی زنانه هم با شلوار پارچه ای و هم با شلواری اسپرت مانند جین قابلیت ست شدن دارد.

اما آنچه باعث می شود اکسسوری استایل شما را بهتر از دیگران کند، میزان استفاده شما از این اکسسوری ها است. اگر یک کمربند چرمی از برند لویی ویتون دارید، نباید استایلتان را به گونه ای تنظیم کنید که انگار کمربند شما مهمترین بخش لباس های شما است.

بلکه سعی کنید تمامی لباس هایتان را به نحوی لاکچری ترکیب کنید تا کمربند برند شما جزیی از استایلتان به نظر برسد. در این صورت تیپ زیباتری خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت کفش چرم زنانه

نتیجه گیری

در این مقاله با روش های ترکیب لباس های زنانه چرمی و تیپ زدن با آن ها مطالبی جالب را مطالعه کردید. اگر در زمینه این مقاله سوالی برای شما مطرح شده است، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در همین بخش نیز پاسخگوی نظرات ارزشمند شما خواهیم بود.