محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد
محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد

محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد کدامند؟ اگر شما هم علاقمند به آشنایی با این استایل ها هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

قطعاً علاقمند به صنعت مدل و لباس که همواره دوست دارند به روز باشند و استایل های شیکی داشته باشند، به خواندن مطالب مرتبط در این زمینه علاقمند هستند. یکی از موضوعاتی که برای آنها جذابیت دارد، انواع استایل ها است. با مطرح ترین و محبوب ترین استایل ها، آشنا می شویم :
استایل هنری

استایل هنری برای بانوان و آقایان

یکی از محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد و لباس، استایل هنری است. برای استایل هنری باید از رنگ و طرح های خاص استفاده نمود. این استایل به خاص بودن مطرح است و شما را متفاوت نشان می دهد. گاهی لباس های موردنظر برای این استایل، با الهام از صنایع دستی طراحی می شوند. گاهی این استایل ها دارای طرح های خاص و عجیبی هستند.
استایل بوهمین

استایل بوهمین، جذاب و رنگارنگ

یکی از محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد و لباس، استایل بوهو یا بوهمین است که مربوط به افرادی بود که تمایل داشتند هرگونه که دوست دارند لباس بپوشند. این استایل را به نوعی استایل مقابل استایل مینیمال می دانند. چرا که این استایل دارای جزئیات و ریزه کاری های زیادی است. بنابراین می توان این استایل را استایل ماکسیمال دانست.

اگر بانویی را ملاحضه کردید که دارای موهای بلند و لباس های رنگارنگ با بیشترین طرح و نقش است، احتمال دهید که استایل بوهمین دارد. برخی از علاقمندان به این استایل از لباس های دست دوز استفاده می کنند که مناسب این استایل هستند. معمولاً برای این استایل جذاب و رنگارنگ، از الیاف و متریال طبیعی استفاده می شود.

مشاهده کنید: هودی زنانه
استایل خیابانی اجی

استایل خیابانی اجی ( EDGY )

استایل خیابان اجی، یکی از محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد و لباس است. این استایل ارائه دهنده نوعی از فشن است که متکی بر المان های شخصی است. شباهت زیادی میان این استایل و استایل گوتیک وجود دارد. البته المان های مدرن هم در این استایل دیده می شود. در سبک استایل خیابان اجی، جنسیت حائزاهمیت نیست و همین مسئله سبب شده است که هر فردی از این استایل خوشش نیاید. اما به هر حال این استایل دارای طرفداران زیادی است.
استایل پانک

استایل پانک، از محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد

این استایل از دل یک اعتراض برخواسته است و به شدت متأثر از موسیقی راک بوده است. در این استایل شاهد استفاده از لباس های بسیار خاص هستیم که این استایل را بسیار خاص کرده اند. ویژگی خاص دیگر این استایل مدل شینیون و میکاپ خاص آن است که این استایل را بیش از پیش، عجیب و متفاوت می کند.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه
استایل رمانتیک

استایل رمانتیک برای بانوان

انصافاً باید در لیست محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد از استایل رمانتیک نام برد. استایل رمانتیک از برآیند استایل های کلاسیک، وینتیج، ویکتوریایی و … ایجاد شده است. این استایل به بانوان، یک استایل الهه وار می بخشد که آنها را بسیار زیبا نشان می دهد. بسیاری از بانوان برای رفتن به قرار ملاقات عاشقانه و مراسم عروسی و … این استایل را بر می گزینند. لباس های این استایل همان لباس هایی با طرح گل، آستین های پفی، کمربندهای پهن و … هستند که با کفش های پاشنه بلند و روسری های ساتن و … ست می شوند.
استایل کژوال

استایل کژوال برای بانوان و آقایان

کژوال، یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد است که موردتوجه اغلب افراد است. محبوبیت این استایل به دلیل نیمه رسمی بودن و راحت بودن آن است. این استایل با وجود راحتی و نیمه رسمی بودن برای جلسات و کار و … مورداستفاده قرار می گیرد. انتخاب این استایل، در زمان شما صرفه جویی می کند. زیرا با طراحی یک استایل می توانید در مکان های مختلفی از آنها استفاده کنید.

محصول پیشنهادی: پولوشرت مردانه
استایل کاری

استایل کاری

یکی دیگر از محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد و لباس، استایل کاری می باشد که از سوی اغلب شاغلین مورداستفاده قرار می گیرد.این استایل صرفاً برای محیط های کاری مورداستفاده قرار می گیرد. با داشتن یک استایل کاری می توانید ژست کار به خود گرفته و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. برای استایل کاری معمولاً از پارچه های خاصی استفاده می شود. برای این استایل نمی توان از هر اکسسوری استفاده کرد و باید به محدودیت ها توجه نمود. استایل کاری هیچ گاه از مد نیفتاده و کاربردهای زیادی دارد.
استایل ورزشی

استایل ورزشی، سبک و راحت

یکی دیگر از محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد و لباس، استایل ورزشی می باشد که همواره طرفداران زیادی داشته است. لباس هایی که برای این استایل مورداستفاده قرار می گیرد، لباس های راحت و منعطفی هستند. برندهایی مانند آدیداس، نایک و … یادآور استایل ورزشی هستند. استایل های ورزشی صرفاً برای ورزش کردن مورداستفاده قرار نمی گیرند و گاهی برای فعالیت های روزمره و عادی انتخاب می شوند. بهتر است برای انتخاب استایل ورزشی به تناسب اندام خود هم توجه داشته باشید. اگر فردی که اندام نامتناسبی دارد، لباس های ورزشی تن کند، آنچنان جذاب و خوش تیپ به نظر نمی آید.
استایل هیپ هاپ

استایل هیپ هاپ، از محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد

هیپ هاپ، استایل ویژه ای است که با استایل هایی مانند گوتیک و … تفاوت دارد. پیوندی میان استایل هیپ هاپ و موسیقی هیپ هاپ وجود دارد. در این استایل از ژاکت های آزاد، پیراهن های بسکتبال، شلوارهای لی، کلاه های کپ و اکسسوری های ویژه و … استفاده می شود. خوانندگان موسیقی هیپ هاپ به این سبک لباس پوشیده و الگوی سایر افراد قرار گرفته اند. برخی از جوانان به این استایل علاقمند هستند.
استایل مهمانی رسمی

استایل مخصوص مهمانی های رسمی، از محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد

نام این استایل نشان دهنده کاربرد آنها است. از این استایل برای مراسمات و فستیوال ها و … استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین لباس های مخصوص این استایل، تاکسیدو و کت رسمی برای آقایان و لباس های شب برای بانوان است. لباس های مختلفی برای این استایل طراحی و تولید می شوند که هر یک به نوعی زیبا و جذاب هستند. برای خوش تیپ بودن با این استایل باید به انتخاب لباس های مناسب توجه داشت. بسیاری از سلبریتی ها، این استایل را برای حضور در جشنواره ها انتخاب می کنند. در میان محبوب‌ترین استایل‌های محبوب دنیای مد و لباس، استایل های مخصوص مهمانی بسیار شیک و زیبا هستند.

بیشتر بخوانید: 7 استایل جذاب و شیک با شلوار لگ