مدل های ست کامل لباس گرم پاییزی دخترانه

با فرا رسیدن فصل سرد سال، انتخاب ست لباس گرم دخترانه در اسرع وقت کار دشوارتری می شود. فراوانی محصولات، تنوع مدل ها و جذابیت آن ها از طرفی، و قیمت های متنوع بازار از سویی دیگر انتخاب را برای دخترها سخت می کنند.

این ست ها معمولا شامل قطعات مختلف لباس مانند مدل های مختلف شلوار جین، بافت و یا کتانی، انواع روپوش گرم مانند مانتوهای بافت، سرهمی ها و پالتوها و شال و کلاه های گرم را شامل می شود. هنگام استفاده از این نوع ست های گرم لباس دخترانه، استفاده از انواع اکسسوری نیز اهمیت فراوانی دارد.

اما داشتن اطلاعات درمورد جدیدترین مدهای سال، می تواند در انتخاب بهترین لباس ممکن کمک کننده باشد. این مقاله، در این مورد راهنمایی هایی ارائه می دهد.

ست لباس دانشجویی گرم دخترانه

مدل ست های گرم دانشجویی، از پر استفاده ترین ست لباس گرم دخترانه است. این نوع ست ها که در میان دختران جوان، محبوب و پر مصرف است، شیک و خوش استایل نیز هستند. جذابیت این ست ها، در مرتب بودن و راحتی آن ها است.

در این ست از کفش های کالج و کتانی، شلوارهای ساده لی و اور کت های پافر بیشتر استفاده می شود. رنگ معمول این ست ها، رگ های ساده ای در تناژ قهوه ای و طوسی هستند.

تهیه اجزای این ست های لباس گرم دخترانه، بسیار ساده است. ابتدا باید کت را انتخاب کرد. سپس کفش را به رنگ متناسب با کت انتخاب کرد. سپس می توان از شلوار جین به رنگ های متنوعی استفاده کرد.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

سایر اجزای یک لباس گرم دخترانه دانشجویی:

  • کیف دستی یا شانه ای چرمی: این مدل کیف ها، ضرورتی در استایل دانشجویی گرم هستند. به خصوص مدل های روی شانه ای، که مانع از یخ کردن دست های دختران در روزهای سرد تر می شوند. این کیف ها گرم و خوش استایل هستند. اگر در روزهای بارانی استفاده شوند، از جزوه ها و سایر وسایل دختران محافظت می کنند.
  • نیم بوت گرم پاشنه کوتاه: نیم بوت های پاشنه کوتاه، به خصوص برای دخترهایی که مسیر زیادی را پیاده روی می کنند بیشتر مناسب است. این نیم بوت ها، جذاب، سبک، خوش استایل و راحت هستند.
  • روپوش بلند جلو بسته: مانتو یا مدل های مختلف جلوباز، امروزه بیشتر در استایل کژوال محبوب هستند. اما استایل دخترانه دانشجویی، کمی حالت رسمی و موقر دارد. بنابراین استفاده از روپوش های گشاد جلو بسته در این استایل، به وفور دیده می شود.
  • شلوار جین جذب: شلوارهای جذب جین، تنها لباس جذبی هستند که امروزه به وفور توسط دخترها استفاده می شوند. این شلوارها، در هر ست لباس گرم دخترانه دانشجویی دیده می شوند. این شلوارها محبوبترین هستند. البته با گذشت زمان شلوارهای مام استایل نیز بیشتر به استایل های رسمی مانند استایل دانشجویی نزدیک می شوند. اما در هر حال یکه تاز مدل شلوارهای محبوب میان دختران جوان، انواع شلوار جین جذب است.

بیشتر بخوانید: ست لباس دخترانه
ست لباس گرم دخترانه

ست لباس گرم دخترانه بافت با شلوار جین

ست لباس دخترانه بافت و شلوار جین، می تواند یک لباس راحت بیرونی یا خانگی باشد. بسته به نوع بافت، ضخامت و استایل آن بر بدن، یک ست لباس گرم دخترانه برای موقعیت های مختلفی مناسب باشد. این نوع ترکیب، به ویژه در میان دختران نوجوان، جذاب و محبوب است.

دختران کوچکتر، معمولا از رنگ های روشن و شاد بیشتر استفاده می کنند. اما دختران بزرگتر و بانوان جوان، علاقه فراوانی به استفاده از رنگ های تیره تر دارند. رنگ هایی مانند خردلی، زرشکی، زیتونی و طوسی بهترین رنگ های لباس گرم دخترانه هستند.

هنگام ست کردن بافت با شلوار جین، تناسب رنگ و استایل اهمیت بسیاری دارد. این مدل لباس گرم دخترانه، استایل های بسیار متنوعی را شامل می شود. استفاده از اکسسوری ها، بافت اور سایز گلگلی و جین خردلی، می تواند استایل بوهمین زیبایی بسازد. در حالی که جین آبی ساده و پولیور بافت ساده، از جمله آیتم های استایل کلاسیک هستند.

بیشتر بخوانید: لباس دخترانه
ست لباس سرهمی و گرم دخترانه

ست لباس گرم دخترانه با بافت سرهمی

بافت های سرهمی، گرم ترین ست لباس دخترانه است و بیشتر برای روزهای خیلی سرد مناسب است. یک سرهمی بیشتر برای دخترهای کوچکتر یا کودکان به عنوان لباس بیرونی استفاده می شود. دخترهای بزرگتر و نوجوانان، از مدل های مختلفی از سرهمی بافت به عنوان لباس راحتی استفاده می کنند.
سرهمی هیچ محدودیتی در رنگ، تنوع و مدل ندارد. استفاده از آن، به تنهایی در بیشتر مدت پاییز، بهار و زمستان، بدن دخترها را گرم نگه می دارد. از طرفی، این نوع ست لباس دخترانه گرم، امروزی و بسیار مرسوم است.

قیمت سرهمی های بافتنی، با توجه به زحمت تولید آن ها واقعا مناسب است. تنها مشکل این سرهمی ها، این است که تنوع محدودی دارند و پیدا کردن بافت سرهمی راحت، آزاد و مناسب در بازار ممکن است کمی زمانبر باشد. بنابراین بهترین راه تهیه این ست ها، در فروشگاه های اینترنتی مختلفی مانند ریبون است.

ست لباس سویشرت گرم دخترانه

ست سویشرت و شلوار دخترانه گرم پاییزی

ست لباس سویشرت و شلوار گرم دخترانه، پر استفاده ترین لباس پاییزی در موقعیت های نیمه رسمی است. این ست راحت، متناسب، ارزان و متنوع است و تهیه آن، زمان زیادی از دختران یا والدین آن نمی گیرد.

ست سویشرت و شلوار، با مدل های جذابی از کلاه ست می شود. باز گذاشتن دکمه های سویشرت و استفاده از تیشرت در زیر آن، لایه بندی لباس را افزایش می دهد. بنابراین این ست برای محیط های گرم تر نیز مناسب است.

محبوبترین استایل این ست لباس گرم دخترانه، کژوال یا اسپرت است. اما اگر در ست کردن آن از رنگ های خنثی یا نود استفاده شود، ظاهر دخترها را ساده و شیک نمایش می دهد.

بیشتر بخوانید: پولوشرت
ست لباس نیم بوت و پالتو گرم دخترانه

ست نیم بوت و پالتو گرم دخترانه

این ست بسیار شیک و جذاب است. بنابراین دخترهایی که استایل امروزی مرتبی را می پسندند، از بوت و پالتو استفاده می کنند. ایراد این ست لباس گرم دخترانه، در این است که با اکسسوری های محدودی ست می شود. شاید انواع کلاه، دستکش، شال یا گردنبند های را بتوانید با این ست، ترکیب کنید.

از آنجایی که استفاده از اکسسوری هایی مانند عینک آفتابی یا دستبند در این ست با کمی محدودیت روبرو است، استفاده از مدل های مختلف انگشتر و گوشواره، استایل دخترها را تکمیل می کند.

این نوع از لباس های گرم دخترانه شیک، برخلاف ست هایی مانند سویشرت و شلوار، از راحتی کمتری برخوردار است. بنابراین بیشتر برای روزهای سرد سال مناسب است.