کادو ولنتاین
کادوی ولنتاین برای دختر

هر ساله در جهان عشاق برای اینکه عشق و احساسات خودشان را برای یکدیگر یادآوری کنند و جشن بگیرند برای یکدیگر کادو ولن خریداری می کنند تا همدیگر را خوشحال کنند.

ما در این مقاله می خواهیم درباره خرید کادوی ولنتاین برای دختر، بنویسیم و برای راهنمایی بهتر شما مطالبی را یادآوری کنیم. این مطالب کمک می کند تا آقایان برای تصمیم گیری دچار سردرگمی نشوند که چه چیزی را برای این روز خریداری کنند! بنابراین بانوان و دختران از کادویی که برایشان خریداری شده خوششان می آید و مورد پسندشان واقع شود.

از آنجایی که بانوان روحیه ی بسیار لطیفی دارند، هر کادویی نمی تواند آن ها را خوشحال کند. پس حتماً در خرید برای کادو ولنتاین، حساسیت خاصی به خرج دهید. البته از این مورد نیز نمی شود به راحتی عبور کرد که دختران سرشار از احساس و عاطفه هستند و شما می توانید با یک هدیه کوچک نیز دل آن ها را شاد کنید.

افرادی نیز هستند که فکر می کنند با خرید گران ترین کادوی ولنتاین برای دختر، بهترین هدیه را تهیه کرده اند. اما بهترین کار این است که در این روز، در کنار کادوی گران قیمتی که خریداری کرده اید، باید کمی هم خلاقیت خودتان را نشان دهید. مثلاً می توانید به مناسبت روز ولنتاین، از شکلات و لواشک و عروسک های خرسی نیز در کنار کادو قرار دهید و تقدیم کنید. ما در اینجا چند مورد از لیست های کادو ولنتاین را برای شما آماده می کنیم تا راحت تر تصمیم بگیرید. با ما همراه باشید.

 

لیست خرید کادو ولنتاین برای دختر

  • ست آرایشی: با جا افتادن روز ولنتاین در بین دختران و پسران، مغازه داران برای اینکه آقایان، خریدی آسان را داشته باشند در این روز، یک باکس پر از لوازم آرایشی با ست لوازم آرایشی آماده می کنند. جذابیت این باکس به این است که خریدار وقت خود را برای خرید ست آرایشی به هدر ندهد. این ست ها، کار را برای آقایان راحت تر می کنند، چون که اکثراً آقایان از ست لوازم آرایشی، چیزی سر در نمی آورند.

 باکس ولنتاین عطر

  • انواع عطر و ادکلن: برای انتخاب عطر، حتما باید کمی با سلیقه عشق خود آشنا باشید تا عطری که خریداری می کنید، مورد پسندش قرار بگیرد. عطر ها نشانه های خیلی خوبی به یادگار می گذارند، پس عطر می تواند یک کادوی خوب برای این روز احساسی باشد.

 کادو لباس

  • لباس: هنگام خرید کادوی ولنتاین برای دختر، انتخاب لباس نیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. با اینکه روز ولنتاین در 25 بهمن ماه و در فصل زمستان است، شما می توانید لباس هایی چون پالتو، بافت، پافر و… خریداری کنید و باعث خوشحالی دوست دخترتان شوید.

 کادو کفش ولن

  • کیف و کفش: اگر می خواهید یک کادوی چشم گیر و گران قیمت خریداری کنید، می توانید ست کیف چرم با کفش چرم زنانه را انتخاب و خریداری کنید. این ست می تواند خیلی کاربردی باشد و هر زمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 کادو شال و روسری ولنتاین

  • شال یا روسری: اگر فکر می کنید که کادوی شال یا روسری یک هدیه ارزان قیمت است، می توانید در کنار آن، چیزهای دیگری نیز خریداری کنید. برای مثال چند عدد شکلات قلبی شکل یا آبنبات قلبی در کنارش قرار دهید.

 کادو ساعت زنانه

  •  ساعت مچی: ساعت یک کادوی شیک و گران قیمت است که در بین دختران طرفداران زیادی دارد. ساعت ها مدل های گوناگونی نیز دارند. اگر عشق شما به تکنولوژی علاقه دارد، برایش ساعت هوشمند بخرید. اگر از بدلیجات فلزی استفاده می کند، یک ساعت بند فلزی می تواند مناسب باشد. اگر هم به اشیای ظریف و آنتیک علاقه دارد، یک ساعت مچی قدیمی، می تواند او را خوشحال کند.

 کادو لباس ورزشی زنانه

  • لباس ورزشی: امروزه دختران برای اینکه انرژی منفی خود را از بین ببرند به باشگاه ها برای ورزش پناه برده اند. از این رو برای اینکه حالشان و حس شان خوب شود تا انرژی های منفی را از خودشان دور کنند، همیشه در حال خرید کردن لباس ورزشی زنانه هستند. پس شما نیز می توانید این گزینه را نیز مورد بررسی قرار دهید که یک دست ست ورزشی برای دوست دخترتان خریداری کنید که حتماً خیلی هم خوشحال می شود.

 اکسسوری بدلیجات

  • اکسسوری بدلیجات: یکی دیگر از مناسب ترین انواع کادوی ولنتاین برای دختر، همین اکسسوری بدلیجات است که دختران علاقه زیادی به آن دارند. این اکسسوری ها برای آقایانی که قدرت خرید بالایی ندارند و علاقه دارند که عشق و محبت شان را به دختری که دوستتش دارند، نشان دهند مناسب است.

 کادو ایرپد، هدفون

  • هدست، ایرپاد، هندزفری: این دسته می تواند یکی از بهترین کادوهای روز ولنتاین باشد. به خصوص برای دخترهایی که به شنیدن موسیقی علاقه دارند مناسب است. با یک هندزفری یا ایرپاد مناسب، او می تواند به موسیقی محبوبش گوش دهد و روزش را با شادی بگذارند.

 کادو طلا ارزان

  • طلا: اکثر آقایان دوست دارند علاقه خودشان را با کادوهای گران قیمت نشان دهند، این کار هیچ مشکلی ندارد و خیلی هم انتخاب درستی است چون خانم ها و دختران به طلا علاقه زیادی دارند. طلا بانوان را عمیقاً خوشحال می کند و نشان دهنده این است که شما واقعاً به فکرش هستید.

 کفش اسپرت دخترانه

  • کفش ورزشی: شما می توانید یک جفت کفش ورزشی زنانه برای کادوی روز ولنتاین هدیه دهید که کاربردی نیز باشد. نامزد شما می تواند این کفش را در باشگاه یا در محیط خارج از خانه به پا کند. اگر یک هدیه کاربردی و فوق العاده راحت به او هدیه کنید، قدردان شما خواهد بود.

 گل رز باکسی

  • گل رز قرمز: گل رز، به تنهایی نشانه ی عشق است. برخی دختران به کادو علاقه خاصی نشان نمی دهند. پس یک دسته گل می تواند بهترین کادو برای آن ها باشد. و یک یادگاری ای که عشق شما را یادآور خواهد بود.

 تابلو هنری ولنتاین

  • تابلو عشق: یک کادوی پر از عشق و احساس که فقط دو عاشق بتوانند آن را درک کنند، می تواند یکی از ماندگارترین و قشنگ ترین کادوی ولنتاین برای یک دختر احساساتی باشد. تابلوی عشق بهتر است با سلیقه خودتان تهیه شود تا برایش به یاد ماندنی باشد.

 کادو عروسک خرسی

  • عروسک: اکثر دختران با عروسک های خرسی ارتباط خوبی برقرار می کنند. شما نیز در خرید باید زرنگ باشید که خاطرات شیرین کودکی را برایشان تداعی کنید. به علاوه عروسک ها بامزه و جالب هستند. دختران می توانند عروسک ها را روی میز، تخت یا گوشه اتاقشان قرار دهند و دکوراسیون اطرافشان را مطابق میلشان بچینند.

 کادو ولن زیورآلات

  • زیورآلات: برای خرید زیورآلات حتما نیازی نیست، طلا بخرید. شما می توانید زیورآلات نقره یا استیل خریداری کنید. یا اینکه یک دستبند چوبی که خیلی هم ارزشمند است را انتخاب کنید و برای روز عشق آن را تقدیم کنید. سنگ به خصوص سنگ ماه تولد نیز هدیه ای زیبا است و دخترها از هدیه گرفتن آن، خوشحال می شوند.

 کادو اتو مو

  • اتوی مو: دختران در هنگام آماده شدن به اتو مو نیاز دارند، مخصوصا اگر موهایشان وِز باشد و نیاز به اتو داشته باشد، این می تواند یکی از بهترین کادوها برای یک دختر باشد. برخی پک های سشوار همه کاره هستند. یعنی انواع مدل های سشوار و اتوی مو را شامل می شوند که می توانید آن ها را برایشان بخرید.

 جعبه موزیکال عاشقانه

  • جعبه یا گوی موزیکال: یک هدیه عاشقانه و رمانتیک می تواند دل هر دختری را به دست آورد. اگر شما بودجه ی کمی دارید می توانید یک جعبه موزیکال گرد یا شیشه ای خریداری کنید و عشقتان را با هدیه دادن این جعبه نشان دهید. این کادو می تواند یکی از بهترین کادوی ولنتاین برای دختر باشد. خصوصاً اگر موسیقی اش، مورد پسند دختر محبوب شما باشد.

 صندل دخترانه

  • صندل دخترانه: شما می توانید یک جفت صندل زنانه یا صندل بنددار را برای کادو انتخاب کنید، این نیز یکی از گزینه های انتخابی شما می تواند باشد. صندل ها مدل های مختلفی دارند، برای مثال صندل های راحتی پشمی، صندل های مجلسی و صندل های تابستانی. بهترین کادو برای ولنتاین به دختران در زمستان، یک صندل پشمی مناسب است.

 نیم بوت بلند دخترانه

  • نیم‌بوت: با توجه به فصل زمستان می توانید این گزینه را برای کادوی ولنتاین برای دختر، خریداری کنید، تا حداقل در این فصل بتواند از آن استفاده کند. بوت نیز مدل های بسیار جذابی دارد که بسته به استایل مورد پسندش می توانید برای او، زیباترینش را خریداری کنید.

 بوت بلند دخترانه

  • بوت بلند: این نوع بوت یکی از کفش هایی است که هر دختری با دیدن آن ذوق زده می شود. زیرا با استایلی که به آن ها می دهد، خارق العاده به نظر می رسند. پس یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کادو ولنتاین برای دختر، بوت بلند است. بوت بلند را می تواند روی شلوار جین استفاده کند و در زمستان، به زیبایی تیپ بزند.

 کادو موبایل دخترانه

  • گوشی موبایل: این مدل کادوهای گران قیمت را سعی کنید، از مدل های به روز خریداری کنید و هدیه دهید. شما که می خواهید کادوی گران قیمتی تهیه کنید بهتر است، از بهترین مدل و به روز آن خریداری کنید. اگر عشق شما به عکاسی از غذا یا طبیعت علاقه دارد، گوشی موبایلی تهیه کنید که دوربین عقب قدرتمندی داشته باشد. اما اگر دوست دارد مدام از خودش سلفی بگیرد، یک گوشی با دوربین جلو با کیفیت برایش تهیه کنید. همچنین اگر تصور می کنید اهل خواندن کتاب روی گوشی است، می توانید یک تبلت برایش هدیه بگیرید.

 کادو هودی دخترانه

  • هودی: دختران علاقه خاصی به هودی دارند، هم به دلیل لش بودن و هم به دلیل کلاهی که دارند، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. شما می توانید نسبت به سلیقه دوست دخترتان، از این مدل هودی ها به مناسبت ولنتاین هدیه دهید.

 کادو شال و کلاه دخترانه

  • شال و کلاه: ولنتاین در بهمن ماه یعنی در فصل زمستان است که که هوا سرد است. پس شما می توانید از شال و کلاه به عنوان هدیه استفاده کنید. با این کار، طرف مقابل تان مطمئن می شود که به فکرش بوده اید تا در این فصل سرما را احساس نکند و بیشتر مراقب خودش باشد.

 کادو اکسسوری ورزشی

  • اکسسوری ورزشی: اگر دوست دختر ورزشکاری دارید، می توانید از اکسسوری ورزشی زنانه و مردانه به عنوان کادوی ولنتاین استفاده کنید. اکسسوری های زیبایی مانند دستکش، ساق هدبند ورزشی، شیکر و … موارد دیگر که کاربرد دارند. این اکسسوری ها استایل او را جذاب می کنند و به او در باشگاه اعتماد به نفس می دهند.

 ماگ عاشقانه

  • ماگ: یکی از بهترین کادوهای ولنتاین برای دختر، همین ماگ است. خیلی از آقایان از طرح چاپی روی لیوان استفاده می کنند. مثلاً برای سوپرایز کردن، عکس دختر را روی ماگ چاپ می کنند یا نوشته ای رمانتیکی می توان روی ماگ چاپ کرد، بستگی به سلیقه شما دارد.

 فلاکس کاپ قهوه

  • فلاسک 3 کاپ برای قهوه: یکی از لاکچری ترین هدیه ها و کاربردی ترین کادوهای ولنتاین برای دختر قهوه دوست، می تواند فلاسک قهوه باشد. مخصوصا اگر عشق شما، اهل نوشیدن قهوه به دفعات باشد. محتویات داخل این باکس، یک فلاکس نیم لیتری با سه عدد یا دو عدد فنجان قهوه است. می توانید یک یادداشت نیز در این باکس قرار دهید و هدیه را رمانتیک تر کنید.

 کادو دخترانه

  • دوربین عکاسی با چاپ سریع: این یک هدیه مناسب می تواند به مناسبت ولنتاین برای عشقتان باشد. تا بهترین لحظات را در سریع ترین لحظه ثبت کنید و عکس تان را همان لحظه تحویل بگیرید، حتی می توانید هر تعدادی که می خواهید در همان لحظه از عکس تان را چاپ کنید. دوربین های پلارید به روز هستند و هر دختر امروزی ای از این نوع دوربین ها خوشش می آید.

 عینک آفتابی دخترانه

  • عینک آفتابی: عینک آفتابی برای روز ولنتاین، می تواند بهترین کادو برای دخترخانم ها باشد. عینک آفتابی در هر فصلی قابل استفاده است. پس یکی از کاربردی ترین هدیه های ولنتاین، عینک آفتابی است. سعی کنید یک عینکی را برای او بخرید که به چهره اش می آید و برای او بیش از حد کوچک یا بزرگ نیست.

 مجسمه ولنتاین

  • مجسمه دکوری: اگر فکر می کنید که طرف مقابل تان به چیزی نیاز ندارد و بیشتر به وسایل تزئینی خانه علاقه مند است، می توانید از مجسمه های دکوری برایشان تهیه کنید و به عنوان کادوی ولنتاین تقدیم کنید. البته دقت کنید مجسمه هایی را به او کادو دهید که نشان دهد به فکرش هستید.

بیشتر بخوانید: کادوی ولنتاین برای پسر

چند نمونه از کادو های ارزان قیمت برای روز ولنتاین برای دختر

خیلی از آقایان بودجه ی کافی برای خرید کادوی ولنتاین برای دختر را ندارند، به همین علت ما به چند مورد اشاره می کنیم تا شاید کمکی کند برای خرید کادو مناسب برای طرف مقابل تان.

 هدیه عروسک ارزان

  • عروسک های فانتزی: اول از همه دختران به عروسک، علاقه خاصی دارند. مخصوصاً اگر آن عروسک، عروسک فانتزی نیز باشد. عروسک در روز ولنتاین، یکی از کادوهایی است که همه از آن به عنوان هدیه ولنتاین می دهند. پس شما به این فکر نکنید که عروسک یک کادو مناسب برای عشقتان نمی تواند باشد.

 هدیه جاکلیدی ارزان

  • جاکلیدی: شما می توانید یک جاکلیدی شیک و باکلاس تهیه کنید و در کنار آن شاخه گل و شکلات قرار دهید. یک جعبه شیک بسازید و آن را هدیه دهید.

 هدیه دستکش بافتنی ارزان

  • دستکش: ولنتاین نیز در وسط زمستان است پس شما به این بهانه می توانید از دستکش به عنوان یک هدیه ولن، انتخاب و تهیه کنید. اما اگر یک دستکش تابستانی توری زیبا دیدید، می توانید آن را نیز برایش تهیه کنید. همچنین دستکش های رانندگی نیز می توانند گزینه هایی عالی برای کادو ولنتاین باشند.

 هدیه دستبند ارزان

  • دستبند استیل: امروزه دختران از انواع دستبند های استیل استفاده می کنند. شما نیز می توانید دستبند های استیل را که قیمت های مناسب تری نیز دارند خریداری کنید و آن را به عنوان کادوی ولنتاین برای دختر، هدیه دهید.

 هدیه نیم تنه ارزان

  • نیم تنه ورزشی: اگر دوست دختر ورزشکار دارید می توانید نیم تنه با قیمت های مناسب را از فروشگاه اینترنتی ریبون تهیه کنید که هم جنس خوبی دارند و هم قیمت مناسبی دارند.

 هدیه جوراب ورزشی ارزان

  • جوراب ساق بلند ورزشی: جوراب های ساق بلند ورزشی یکی از پرکاربردترین های اکسسوری ورزشی به حساب می آید که در هر شرایطی و با هر لباسی ست می شود. پس نگران این نباشید که کادوی ولنتاین مناسبی تهیه نکرده اید.

 هدیه ولنتاین

چه کادوهایی برای روز ولنتاین نخریم؟

برخی از هدیه ها هستند که نباید در روزهای مناسبتی مخصوصا در روز تولد و روز ولنتاین که برای دختر خانم ها بخرید. ولنتاین روزی رمانتیک و حساس است پس نباید هر چیزی را تهیه کرد و کادو داد. شما باید بدترین ها هدیه ها را بشناسید تا بتوانید بهترین کادو را خریداری کنید تا مشکلی یا ناراحتی بعداً در مورد آن در رابطه پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل کفش چرم زنانه سال 1403

 هدیه حوله

  • حوله: حوله یکی از وسایل های شخصی به حساب می آید. قطعاً کسی دوست ندارد تهیه وسایل شخصی به سلیقه یکی دیگر باشد! کادوی ولنتاین برای دختر، باید از حساسیت ویژه ای برخوردار باشد. یعنی شما باید یک وسیله ی تهیه کنید که نشانه عشق و محبت شما نسبت به فرد مقابلتان باشد، نه یک هدیه وسایل شخصی که خود فرد هم می تواند آن را تهیه کند.

 هدیه کتاب دخترانه

  • کتاب: شاید به نظر شما این گزینه برای کادوی ولنتاین مناسب باشد، حتی اگر طرف مقابلتان به کتاب خواندن علاقه ی خاصی داشته باشد باز هم اگر این هدیه را تهیه نکنید بهتر است. اما اگر چیزی جز کتاب، سلیقه ی او پیدا نکردید حداقل موضوع کتاب، در مورد ابراز عشق و علاقه باشد تا نیت خودتان را به انجام برسانید.

 کیبورد دخترانه

  • نرم افزارهای کامپیوتری: ممکن است به دختری که علاقه دارید به نرم افزارهای کامپیوتری و کار با کامپیوتر علاقه داشته باشند و شما نیز به همین دلیل فکر کنید که تهیه نرم افزارهای کامپیوتری می تواند خوشحالش کند. اما چون روز ولنتاین یک روز خاص و روز ابراز عشق و محبت است، بهتر است از گزینه های بهتری برای تهیه کادو استفاده کنید. اگر نمی دانید که چه چیزی بهتر است برای این روز می توانید قسمت اول مقاله ی ما را بخوانید و بهتر و راحت تر تصمیم بگیرید.

 دمپایی صورتی

  • دمپایی: درست است دمپایی ها یا روفرشی ها کاربردی به نظر می آیند، اما در روز ولنتاین کادو دادن صورت خوشی ندارد. اما اگر هم بدانید به دمپایی علاقه خاصی دارد، حداقل به سراغ دمپایی های پلاستیکی نروید. از دمپایی های فانتزی و دخترانه تهیه کنید.

 هدیه گل مصنوعی

  • گل مصنوعی: هر گلی را در هر مناسبتی نمی شود هدیه کرد، گل ها نیز هر کدام مناسبت ها و معنای خاص خود را  دارد. پس شما نباید گل مصنوعی را برای روز ولنتاین تهیه کنید. برای مناسبت های مهم از گل های طبیعی استفاده می شود. مخصوصا مناسبت های دو نفره که اصلاً نباید تهیه کرد. خصوصاً اگر آن مناسبت، روز ولنتاین یا همان روز عاشق ها باشد. در این روز اکثر آقایان از گل رز قرمز که نشانه عشق و محبت است هدیه می دهند.

پیشنهاد ریبون: لباس های مخصوص برای استایل چرمی زنانه کدامند؟

 هدیه دخترانه

بعد از دریافت هدیه ولنتاین چه کار هایی انجام دهیم؟

این عنوان شاید برای بعضی از شما تعجب آور باشد. اما رعایت چند نکته می تواند همه چیز را تغییر دهد. پس با ما همراه باشید.

بعد از تهیه هدیه، آن را گوشه ای نگذارید، بی توجه به آن از کنارش عبور نکنید.

_ کادویی که برای شما تهیه شده با احترام هدیه را باز کنید و تعریف کنید و از هدیه دهنده تشکر کنید.

و مجدد به او یادآور کنید که هدیه ی که برای شما تهیه کرده است، بسیار ارزشمند است و به نحوی از آن استفاده کنید که طرف مقابل تان بداند که کادویی که برای شما گرفته کار آمد بوده است.

 

بعد از تقدیم هدیه ولنتاین چه کار هایی انجام دهیم؟

_ هیچ وقت راجع به قیمت کادوی ولنتاین برای دختر، صحبت نکنید. در مورد زود پیدا شدن یا نشدن آن حرفی نزنید.

_ می توانید بگویید با تمام توجه و علاقه ی که دارید برای او خریداری کره اید.

هدیه ای که به عشقتان داده اید از نحوه استفاده آن ایراد نگیرید، بگذارید هر طور که دوست دارد از هدیه خود استفاده کند.

_ این را فراموش نکنید که هدیه ای که به محبوبتان داده اید به هیچ وجه نباید از او پس بگیرید، حتی اگر اتفاقی بین شما بیفتد.

بیشتر بخوانید: پالتو کوتاه را با چی بپوشیم ؟

 کادو ارزان قیمت

برای خرید کادو ولنتاین برای دختر خانم ها چقد باید هزینه کرد؟

همیشه برای آقایان جای سوال بوده که کادوی ارزان مناسب است یا گران قیمت. اگر بخواهیم به درستی پاسخ دهیم باید این را بگوییم که در حقیقت نه کادوی ارزان مناسب است نه کادوی گران قیمت. اگر بخواهید یک کادوی خیلی ارزان خریداری کنید، طرف مقابل شاید به این فکر کند که شما به او بی احترامی کرده اید. کادوی گران قیمت نیز با این وضعیت بد اقتصادی درست هزینه کنید. شما می توانید یک خریدی با قیمت مناسب داشته باشید.

 

کادو ولنتاین برای دختر را از کجا بخریم؟

اگر کادویی را از پیش برای او در نظر گرفته اید، می توانید آن را از همان محلی که دیده اید بخرید. اما اگر می خواهید او را سورپرایز کنید، به شما توصیه می کنیم خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید.

اگر بخواهید انواع لباس را برای او تهیه کنید، می توانید از فروشگاه اینترنتی ریبون کمک بگیرید. در ریبون شما می توانید بهترین مدل های لباس ورزشی، روزمره و زمستانه را برای او تهیه کنید. اگر در زمینه خرید محصولات نیز با سوالی روبرو شدید، همکاران ما در بخش گفت و گوی آنلاین پاسخگوی شما خواهند بود.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شما می توانید لباس مورد پسند خودتان را از ریبون تهیه کنید. و در صورتی که پس از هدیه دادن متوجه شدید کادو اندازه او نیست، می توانید کادو را مرجوع کنید. ریبون تا 15 روز ضمانت بازگشت کالا ویژه کالاهایی که استفاده نشده اند و مخدوش نیز نیستند، شامل حال شما می کند.

در نهایت هر سوالی در این زمینه دارید نیز می توانید از همکاران ما بپرسید. تلفن 02191002838 در ساعات 8 صبح الی 5 بعد از ظهر روزهای کاری پاسخگوی شما است. امیدواریم یک هدیه زیبا و به یادماندنی برای عشقتان پیدا کنید و ولنتاین خوبی را بگذرانید.