مدلهای جدید ست تیشرت و شلوارک دخترانه

ست تیشرت و شلوارک دخترانه یکی از انواع لباسهایی است که والدین برای بچه‌ها تهیه میکنند. کودکان، به خصوص کودکان کم سن تر تقریبا هر لباس خوش رنگ و لعابی را به راحتی میپذیرند. خرید ست تیشرت و شلوارک دخترانه یکی از راحت ترین کارها برای والدینی است که وقت یا حوصله کافی برای ست کردن لباسهای کودکانشان ندارند. علاوه بر این، اگر جنس پارچه از نوع ضدعرق یا ماندگار باشد با یک تیر چند نشان زده اید.

شاید ست کردن تیشرت لانگ دخترانه با هر شلواری راحت باشد، اما برخی رنگها به هر پوششی نمی آیند. در ادامه شما را با برخی مدلهای تیشرتهای طرحدار بچگانه و یا ست تیشرت و شلوار دخترانه آشنا میکنیم. عموما مدلینگ این نوع ست ها به علت تمایل غرب به لباسهای ساده تر کمتر یافت میشود. بنابراین تصاویر تمام قد این محصولات برای شما تهیه کرده‌ایم

ست تیشرت و شلوارک دخترانه اسپرت

این ست جذاب دخترانه از تضاد رنگ نارنجی و مشکی استفاده کرده تا در عین جذابیت لباس نگران آلوده شدن شلوار کودک و مشخص بودن آن هم نباشید. به علت محبوبیت طرح‌های گربه ای برای کودکان، این ست یکی از مثالهای جذاب برای آنهاست.

ست تیشرت و شلوارک دخترانه زرد نوزادی - ست تیشرت و شلوارک دخترانه
ست روشن بچگانه مناسب بچه های زیر سه سال

جنس این تیشرت و شلوارک از پنبه نخی راحت، ضد حساسیت و مناسب بدن کودک شماست. در واقع بسیاری از بچه ها علاقه زیادی به رنگهای روشن دارند و طرح پروانه روی این تیشرت نیز مناسب همه دختربچه هاست. کمر کشی شلوارک راحت است و بخش پایینی آنها آزاد است تا پای کودک شما عرق سوز نشود. البته این طرح میتواند برای هر دو جنس دختر و پسر استفاده شود زیرا رنگها جنسیت ندارند.

ست تیشرت و شلوارک دخترانه فانتزی

ست فانتزی دخترانه آبی

جنس این تیشرت لطیف و نرم است و شلوار بندی آن مناسب و راحت است. یقه تیشرت بسته نیست و کودک در آن احساس راحتی میکند. در پاییز، تابستان، و بهار و در محیطهای کمی رسمی تر مثل کلاس هنری یا مهمانی کاری میتوانید آنرا استفاده کنید. توجه کنید که کیفیت جنس این ست بسته به نوع مصرف کودک دارد پس اگر دختر شما علاقه به دویدن و زخم کردن زانوهای خود دارد شاید انتخاب مناسبی برای او نباشد. البته رنگ مشابه این محصول برای بچه ها بیشتر پیدا میشود.

ست فانتزی بامزه نیمه رسمی شلوار و تیشرت

این ست زیبا با رنگ و طرح فوق العاده ای که دارد مناسب مهمانی ها و دورهمی هاست. توصیه نمیکنیم این ست را برای استفاده روزمره به تن کودک کنید. جنس و آستینهای آن ممکن است بدن کودک را در طولانی مدت و هنگام خواب خسته کند. طرح و رنگ فانتزی این ست بسیار شیک است و تنخور خوبی هم دارد.

ترند‌های جدید ست تیشرت و شلوارک دخترانه

انواع مختلف دیگری هم از این ستها پیدا میشود. جدیدترین انواع ست تیشرت و شلوارک دخترانه لانگ کره‌ای این روزها در بازار ترند است. البته ستهای لانگ بیشتر مناسب تینیجرها هستند اما مدلهای بچگانه تر هم در بازار فراوان است.

ست شلوار و تیشرت لانگ اسپورت

ست تیشرت و شلوارک دخترانه مادر

نیز یکی از انواع جالب است زیرا برخی مادرهای جوان علاقه دارند لباسهای خود را با کودکشان ست کنند. این نوع لباسها معمولا طرح‌های فانتزی کودک پسند دارند اما در کل برای خانمها هم بسیار جالب اند. این طرح‌ها اکثرا نوجوان پسند هم هستند.

ست مادر و کودک با کفش

ریبون هم در فروش ست لباس دخترانه دست کمی ندارد. حتما از صفحه ما دیدن کنید. همچنین در صورت علاقمندی شما محصولات دیگر مانند ست لباس پسرانه یا هودی زنانه نیز در ریبون برای تهیه هست.

در ریبون ارسال رایگان برای خریدهای بالای 450.000 تومان و ارسال رایگان هنگام خرید اول برای شما فعال میشود.