فشن شوی 2023 لویی ویتون بر رودخانه هان

در شنبه گذشته _29 آوریل 2023_ مدل های برند لویی ویتون با عبور از پلی گذرا بر روی رودخانه هان در کره جنوبی، نمایش ران وی زیبایی را برای نمایش کالکشن زنانه قبل از پاییز لویی ویتون، به علاقمندان اجرا کردند. شهر سئول سال‌هاست به عنوان پایتخت مد و برندهای لاکچری در آسیا شناخته می‌شود. برندهای اروپایی با کمک سفیرهای تبلیغاتی مشهور در این کشور، موفقیت خود را در بازار شرق، تضمین می‌کنند.

اما لویی ویتون با اجرای نمایش حیرت‌انگیزش، از تمامی فشن‌شوهای کره ای در سال 2023 پیشی گرفت. در این رویداد که برای نشان دادن تاثیر برند LV بر زندگی مردم در سراسر دنیا برگذار شد، مدل‌ها روی پلی به طول 795 متر پیاده‌روی کردند. البته که عبور و مرور ماشین برای 24 ساعت بر این پل متوقف ماند.

مدل‌ها در این مراسم با کفش‌های پاشنه بلند و کاپشن بادگیرهای شیک، دامن‌های کوتاه و کت و شلوارهای راه راه از درون یک تونل بیرون می‌آمدند. در پس زمینه این کت واک، موسیقی تلفیقی سنتی و مدرن کره ای نواخته شد. با ما همراه باشید تا برخی از لباس‌های کالکشن جدید این برند را ببینید.

این کالکشن برای تابستان و قبل از پاییز طراحی و نمایش داده شد. پیش بینی می‌شود کالکشن زمستانه‌ای نیز در آذر ماه و در شهر گانگنام، برای علاقمندان مد و استایل به نمایش برسد.

کیف چرمی لویی ویتون

کیف‌های لویی در قرن 21 بار تمامی پوشاک لاکچری را با خود به دوش می‌کشند. در این فشن شو، لویی ویتون بیشترین تمرکزش را بر تبلیغ کیف‌های جنس چرمی گذاشت.او به ما نشان داد، کیف با استایل چرمی با هر نوع لباسی می‌تواند مناسب باشد. کیف‌های این مجموعه شامل انواع کیف دستی، با بند یا بدون بند می‌شود. همچنین گردن آویزهایی فلزی به عنوان اکسسوری در این مجموعه نمایش داده شد.

بیشتر بخوانید: لگ ورزشی زنانه

بلوز و شلوار، پیراهن بلند و کمربند فلزی

به عنوان یک برند اروپایی، ویتون اهمیت استفاده از لباس های پوشیده را می‌داند. قدمت لباس‌های بلند و سرتاسری به اروپای قرون وسطا برمی‌گردد. در این کالکشن، احترام ویتون به تاریخ کهن اروپا را مشاهده کردیم. اگر چه یک تیشرت و شلوارک راحتی هم می‌تواند لاکچری باشد اگر لویی ویتون آن را طراحی و تولید کند. اما ویتون معمولا پارچه را دوست دارد و از استفاده زیاد از پارچه و چرم نمی‌ترسد.

در این مجموعه، از طرح‌های آرتیستیک قدیمی مانند بته جقه و شلوار طرح کبریتی، ست یا پیراهن‌هایی با استایل فانتزی، جدید و نو خلق شده‌است. زیبایی طراحی این لباس‌ها و دقتی که در دوخت و جزییاتشان به کار میرود، آن‎‌ها را استثنایی میکند. خلاقیت ویتون در استفاده از المان‌های چشم‌نواز صنعت مد در یک قاب، ستودنی است.

هیچ محدودیتی در لباس پوشیدن نیست!

صندل اسپرت، کیف چرمی، کت بلند رسمی و یک دامن با طرح رویایی و الکیکی! شاید برخی تصور کنند طراحی و تولید پوشاک باید محدود به موقعیت باشد اما نیکلا گسیکه با ترکیب استایل وسترن، کژوال، کلاسیک و رسمی، نظر دیگری دارد. او میتواند آثاری خلق کند که چشم ساعت‌ها به آن خیره بماند. دلیل ماندگاری و محبوبیت لویی ویتون در میان جوانان همین است.

او به نیازهای بازار پوشاک زنان توجه می‌کند و نمیگذارد کالاهایی از مد افتاده به نام برندش را خراب کنند. با اعتماد به ترکیب و تلفیق محصولات در ویتون، صنعت مد به جایگاه فعلی خود می‌رسد.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن مردانه

نورپردازی شرقی ومدل‌های غربی

نکته جالبی که در این رویداد توجه همگان را به خود جلب کرد، عبور مدل‌های قدبلند اروپایی، از میان دوربین و تجهیزات نورپردازی گران قیمت و ویژه کره‌ای برای فضای باز بود. لویی ویتون نشان داد برای نمایش آن چه به بازار هدیه می‌دهد از هیچ هزینه‌ای در تبلیغات دریغ نمی‌کند. امکانات فیلم‌برداری و نورپردازی کره‌ای‌ها، بهترین است و شاهدش هم موفقیت کره در صنایعی مانند کیپاپ، کیدراما و صنعت سینمایی کره است.

چرا کره جنوبی؟

دلیل سرمایه گذاری لویی ویتون در کره جنوبی چیست؟ مطابق تحلیل آماری شبکه مالی مورگان استنلی، کره ای ها به بزرگترین خریداران وسایل شخصی لوکس تبدیل شده اند و به طور متوسط سالانه 325 دلار خرج برندهای مشهور پوشاک، کفش و کیف می کنند.

مانند بسیاری از برندهای مشهور دیگر چون گوچی، والنتینو و دیور، لویی ویتون نیز از ستاره های صنعت سرگرمی کره جنوبی به عنوان سفیر و مبلغ خود استفاده می‌کند. جیهوپ عضو گروه خوانندگان بی تی اس، در پیامی خبر از این رویداد به طرفداران داد. پیشتر نیز، عکس او با نیکلا گسیکه در فضای مجازی منتشر شده بود.

از دیگر افراد مشهور حاضر در مراسم می‌توان به هوانگ دونگ هیوک کارگردان سریال موفق نتفلیکس “Squid Game”، ته‌یون عضو گروه گرلزجنریشن_SNSD_ و هه‌این عضو گروه نیوجینز _NewJeans_ نیز اشاره کرد. نیکلا گسکیه _Nicolas Ghesquière_ مدیر هنری مجموعه‌ زنانه لویی ویتون نیز شخصا در این مراسم شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: تیشرت مردانه