یک مدل در رانوی کالکشن فرعی گوچی به همراه یک اسکیت برد بزرگ
کالکشن فرعی گوچی سال 2024

کالکشن فرعی گوچی در کاخ چونگ بوک گونگ در شهر سئول رونمایی شد. این مجموعه فرعی، که با نام کروز یا ریزورت نیز شناخته میشود یک مجموعه فرعی است که میان دو کالکشن اصلی بهار-تابستان و پاییز-زمستان گوچی به نمایش در آمد. تیم گوچی کلکسیون آخر خود را قبل از ورود د سارنو (مدیر اجرایی جدید) تولید کردند.

این سری از لباس ها با ایده از ویرانشهر طراحی و دوخته شد. طراحان امروزی از طراحی های قدمی تام فورد و آلساندرو میکله برای این برند استفاده کردند و از عناصری اسپرت مانند تخته اسکیت، شلوار های کاملا براق و دوخت جعبه شکل لباس های مردانه نیز استفاده کردند.

کلیات طراحی کالکشن فرعی گوچی

در این کالکشن، چندین لباس طراحی شده از کاپشن‌های پفی دیده شد، از آنجا که این ست پیش از پاییز به نمایش گذاشته شده، معلوم می‌کند گوچی برای زمستان امسال چه نوع طرحی را بیشتر انتخاب خواهد کرد. در بخش لباس مردانه، طراحان گوچی برش و دوخت مکعبی را استفاده کردند که به تمامی این لباس های سبک فانتزی، تکنولوژیکی بخشید. این لباس‌ها اکثرا براق و از جنس پارچه شاین و چرم شاین بسیار با کیفیت هستند که از خود اکلیل یا اثری به جا نمی‌گذارند و در عین حال چشم بیننده را نیز نمی‌زنند. گوچی این بار هم کیف های دستی زنانه گرانش را به خوبی تبلیغ کرد. گویی لباس ها را می‌دوزد تا بتواند جذابیت کیف ها را بهتر نمایش دهد.

بیشتر بخوانید: خرید و قیمت کاپشن مردانه

تخته اسکیت در کالکشن های گوچی

اگر برای شما سوال شده چرا گوچی در این کالکشن، تمرکز زیادی را بر تخته اسکیت گذاشته است باید بدانید، ترند جهانی، اینترنت و برندهای دیگر فشن در افزایش محبوبیت ورزش اسکی تاثیر فراوانی داشته‌اند و گوچی فقط سوار بر این موج، محصولاتش را تبلیغ می‌کند. نترسید، قطعا قرار نیست این مدل ها و سلبریتی محبوبتان را با یک تخته اسکیت در حال گذر از خیابان ببینید. بلکه این نمایش نشان می‌دهد، گوچی قرار است کیف هایی با طرح و دوخت اسکیت برد را بیشتر تولید کرده و به فروش برساند.
کیف های گوچی سال به سال ساده تر می‌شوند. با یک دسته کوچک، این کیف ها قطعا بیشتر برای در دست گرفتن طراحی شدند. هرچند اگر علاقه دارید، گوچی امسال کیف بندی و انواع کلاه گرم جذابی را برای سلیقه‌های مختلف طراحی کرده است. تنها ایراد این نوع کیف ها در این کالکشن، تیرگی و سادگی آن هاست. زرق و برق بیشتر در این مجموعه متعلق به کیف های جمع و جور تر است.

تلفیق سنت شرقی و مدرنیته اروپا در کالکشن فرعی گوچی

گوچی بندهایی چرمی با الهام از روبان لباس شرقی هانبوک ( لباس سنتی کره شمالی و جنوبی) طراحی کرد که در بخش فوقانی لباس ها قرار می‌گیرند و نمایانگر علاقه این برند در استفاده از لباس هایی با طرح چپ و راستی دارد. لباس های زمستانی گوچی عمدتا روی گرم کردن بدن تمرکز دارند. پس هرچه گوچی در کیف‌های لاکچری اش خساست خرج میکند و آنها را کوچک درست می‌کند، برای لباس‌های زمستانه در استفاده از پارچه و مواد اولیه اصلا دریغ نمی‌کند. او شما را مطمئن می‌کند که قرار است با یک لایه لباس مناسب گرم بمانید. البته برای استایل اسپرت و دخترانه درون محیط های بسته نیز گوچی در استفاده از پارچه هیچ منعی نمی‌بیند.

بیشتر بخوانید: هودی مردانه

درست است که این کالکشن در سئول و برای جذب بینندگان خوش حساب کره ای برگزار شد، اما دلیل نمی‌شود گوچی نشانه های خودش را برای دوست داران همیشگی گوچی کلاسیک، در آخرین طراحی با تیم فعلی به جای نگذارد. ترکیب چهار رنگ قرمز، قهوه ای، مشکی و سرمه‌ای که بارها در گرانترین محصولات گوچی دیده شد و توسط برخی از متخصصین مد، غایت طراحی لاکچری نامیده شد در این ست نیز حضور داشت. گوچی می‌داند آنچه از او به جای می‌ماند دقیقا کدام طراحی و استایل است.

آخرین کالکشن فرعی گوچی با تیم فعلی طراحان

به راستی چرا برش های راست و طراحی جعبه‌ای برای لباس های مردانه؟ شاید طراحان گوچی با این نوع استایل می‌خواهند تمایل خودشان به نظم و تعادل را نشان دهند. از آنجایی که این مجموعه الهام گرفته از ویرانشهر طراحی شد، لزوم وجود استایل سازنده و معمار در این کالکشن از بدیهیات است. یک استایل شیک با برش های منظم و دقیق که حتی میلیمتری جابجا نمی‌شود. این استایل بدون هیچ کدام از عینک های رنگی و نئونی مشهور گوچی به نمایش درآمد تا سادگی کلی استایل به هم نخورد.

آنچه در این ست تقریبا خیلی کم دیده شد، زیپ های مشهور گوچی است. تمرکز اصلی عکاسی اصلا روی زیپ های طلایی همیشگی گوچی روی لباس و کیف نبود و این نشان میدهد گوچی نیز از آنها خسته شده است. کفش گوچی، هرگز از نظر به جا نمیماند. اندازه کلی کفش های این سری، بزرگ اما بسیار راحت است و کل مجموعه لباس ها کاملا می آمد به طوری که هر کفشی را با هر لباسی ترکیب بخواهید، میتوانید آن ها را به راحتی ست کنید. در کل گوچی از برندهایی است که تمرکز اصلی را روی قابل استفاده بودن هر لباس میگذارد و به همین دلیل قیمت آن، بالاتر و استایل لباس ها شیک تر است. یک لباس که از گوچی خریده می‌شود، آنقدری برای شما عمر میکند که مطمئن باشید کم تر از مدام خریدن لباس های دیگر سود می‌کنید.

بیشتر بخوانید: پارچه تدی چیست؟

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.