تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو
آشنایی با تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو

تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو، دارای یک طراحی منحصر به فرد است که جذابیت چشم گیری به استایل شما می بخشد. اگر تمایل به شیک پوش شدن در جمع را دارید، می توانید تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو بپوشید. سبکِ طراحی تیشرت ورزشی مردانه با طرح پولو، همانند پولوشرت می باشد. اگر هنوز با پولوشرت آشنایی ندارید، می توانید از مطالب این مقاله از فروشگاه ورزشی ریبون، بهره برده و با تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو آشنا شوید. پولوشرت یا تیشرت مردانه با طرح پولو، در همه نوع استایلی قابل استفاده است. می توانید با پولوشرت به قرارهای کاری وستانه بروید و یا حتی به عنوان یک لباس ورزشی مناسب به تمرینات تناسب اندام خود بپردازید. در ادامه به تاریخچه و تفاوتِ پلوشرت و تیشرت ورزشی مردانه و انواع آن پرداخته ایم.

تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو چیست؟

تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو چیست؟

پولو یک برند معروف در دنیا است که با ایده هایی نو و خلاقانه توانسته است تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو را جهانی نماید. اگر بخواهیم به تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو نگاهی بیندازیم در واقع می توان گفت که با پولوشرت طراحی یکسانی دارد. اما این دو در طراحی لوگو متفاوت هستند. در برند پولو، لوگوی در پارچه ی تیشرت به صورت دوختی ظریف، قرار گرفته است. پولوشرت در واقع یک تیشرت با طراحی متفاوتی است. برند پولو یک مارک معروف جهانی است که با کمی خلاقیت و کیفیت توانسته است تیشرت ورزشی مردانه طرح پلو را به بازار جهانی عرضه کند. در تیشرت ورزشی مردانه طرح پلو، یقه ای برجسته از نوع یقه انگلیسی که با دو الی سه دکمه مزین شده، مشاهده می شود. به اضافه ی اینکه در قسمت سینه جیب کوچکی تعبیه شده است که جدا از طراحی زیبا، دارای کارایی چشم گیری می باشد. بنیانگذار طرح و برند پلو با قرار دادن لوگوی خود در قسمت راست تیشرت، اصالت لباس و برند خود را نشان می دهد. این نوع طراحی توسط شرکت پولو، از همان روزهای اولیه عرضه تا به اکنون به محبوبیت چشم گیری بین آقایان رسیده است. هنگامی که تیشرت ورزشی مردانه طرح پلو بر تن می کنید با اصالت و شیک پوشی، اعتماد به نفسی ستودنی را تجربه خواهید نمود.

پولوشرت مردانه کد 202016

پولوشرت مردانه کد 202016

مشاهده و خرید

تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو چه تفاوتی با تیشرت دارد؟

شباهت تیشرت ورزشی طرح پولو با پولوشرت به حدی است که می توان گفت که این دو لباس، در یک دسته بندی قرار می دهند. از طرفی تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو با تیشرت ورزشی ساده هم تفاوت هایی به همراه دارد.

  • اگر چه هر دو، سبک اسپرت و ورزشی را در خود جای داده اند ولی سبک استایل تیشرت ورزشی مردانه ی طرح پولو، پتانسیل ساختن تیپ های کژوال و نیمه رسمی را هم با خود به همراه دارد. پولوشرت طرح پولو یا تیشرت ورزشی مردانه این برند، قابلیت ساختن یک استایل نیمه رسمی را به همراه دارد. درحالیکه تیشرت ورزشی مردانه، فقط می تواند یک استایل اسپرت و ورزشی برای شما به ارمغان بیاورد.
  • از طرفی تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو، یک تیشرت برند اورجینال به حساب می آید و در رقابت با برند های اورجینال هم رده ی خود می تواند حرف اول را بزند.
  • یکی دیگر از تفاوت تیشرت با تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو در نوع طراحی کلی این دو لباس ورزشی مردانه است. اگر بخواهیم پلوشرت طرح پلو را با تیشرت ورزشی ساده مردانه مقایسه نماییم، باید کمی جزییات طراحی را مورد بررسی قرار دهیم. تفاوت تیشرت طرح پولو با تیشرت ساده در نوع طراحی یقه، به همراه داشتن دکمه، جیب، لوگو برند و مواردی از این قبیل می باشد.

تاریخچه تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو و لوگوی آن

تاریخچه تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو و لوگوی آن

برند محبوب آمریکایی (Polo) به واسطه ی خلاقیت شخصی به نام (Ralph Lauren) به یک برند جهانی تبدیل شد. برای آشنایی با تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو، لازم است به سال های قبل که این محصول طراحی و تولید شد، برگردیم. بنیان گذارِ این سبک طراحی فردی به نام رالف لورن می باشد. رالف لورن طراح پوشاک در صنعت مُد و فشن بوده است که در سبک طراحی خود بی نظیر می باشد. پولو یک برند محبوب آمریکایی است که در بین پوشاک آقایان به جایگاه بسیار موفقی دست پیدا کرده است. لورن در سال 1972 میلادی با کمی تغییرات، تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو را به دنیای پوشاک مردانه عرضه کرد. می توان گفت اضافه نمودن طرح پولو به لباس نشانه ی امضای طراحی لباس توسط شخص رالف رولن بوده است. از آن روز تاکنون سبک طراحی و تولید این شرکت بدین صورت پیش می رود.

پولوشرت مردانه یوفو طرح ملانژمولینه کد 202008

پولوشرت مردانه یوفو طرح ملانژمولینه کد 202008

مشاهده و خرید

لوگوی برند تیشرت ورزشی مردانه پولو نماد چیست؟

رالف رولن یک طراح نیویورکیِ موفق بود که انواع پلوشرت زنانه و مردانه را طراحی و تولید نمود. این شخص هنگامی که پولوشرت برند خود را روانه ی بازار نمود با طراحی هوشمندانه از بازی چوگان بهره برد و نام برند خود را پولو گذاشت. هنگامی که به لوگوی برند نگاهی بیندازید، در زیر پای مرد در حال بازیِ چوگان، نام رالف رولن را مشاهده خواهید نمود. اگر بخواهیم وارد جزئیات طراحی لوگو برند پولو شویم، مردی اسب سوار را مشاهده خواهیم کرد. این نوع تیشرت در واقع برای بازی چوگان که در زمان های قدیم طرفداران زیادی داشت، طراحی شده است. تیشرت های یقه برگردان که داری چندین دکمه می باشند یا همان پولوشرت به لباس ورزشی بازی چوگان معروف بوده است. رفته رفته این لباس وارد زندگی روزمره شد و رالف لورن این بازی و رشته ی ورزشی را به عنوان لوگوی برند خود رونمایی نمود.

انواع مدل تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو

انواع مدل تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو

جیب: در برخی از مدل های تیشرت ورزشی مردانه طرح پلو، جیب یک آیتم اصلی نیست ولی ممکن است در برخی از تیشرت سری برند پولو طراحی با جیب هم مشاهده شود.

آستین: طراحی بیسیک آستین تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو، از ابتدای طراحی تا به امروز، تغییراتی نداشته است. اندازه ی قدی آستین تیشرت کاملاً در جایگاه استاندارد، یعنی میانه ی بازو قرار می گیرد. به همین دلیل تیشرت ورزشی مردانه طرح پولو تنخورِ فوق العاده جذابی را به همراه دارد.

یقه: در تیشرت ورزشی مردانه طرح پلو، ممکن است یقه به صورت ساده یا گاهی هم به صورت لاین های رنگی طراحی شده باشد.

لوگو: در تنوع بخشیدن به نوع طراحی تیشرت ورزشی مردانه طرح پلو، تفاوتی در نوع دوخت لوگو مشاهده می شود. در برخی از مدل های حرف انگلیسی مثل حرف (B) در میانه ی آستین سمت راست مشاهده می شود. در برخی از مدل های یکسری از اعداد انگلیسی طبق یک اصول و قواعد خاصی نوشته شده است. لوگوی برند پولو در نوع خود مردی است که در حال بازی چوگان است .ولی در برخی از مدل ها لوگو به صورت دو مرد در حال بازی چوگان طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: پوشیدن تیشرت ورزشی مردانه برای کوهنوردی مناسب است؟