شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری
آشنایی با شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری

شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری در راستای نوع حرکات این، ورزش طراحی و تولید شده است. ورزشکارانی که روزانه به صورت حرفه ای به دوچرخه سواری کردن مشغول می شوند، باید شلوارک ورزشی مختص دوچرخه سواری بپوشند. این لباس ورزشی کاملاً متناسب دوچرخه سواری ساخته شده است، به همین دلیل دوچرخه سواری را لذت بخش می نماید. حتی اگر اهل دوچرخه سواری حرفه ای هم نباشید، نباید هر مدل شلوارکی را برای این فعالیت انتخاب کنید. این رشته ورزشی هم همانند فعالیت های ورزشی دیگر، نیاز به پوشیدن لباس مخصوص به خود را دارد. اگر هم تمایل دارید، دوچرخه سواری را به صورت حرفه ای شروع کنید، باید به فکر خرید شلوارک ورزشی مخصوص این رشته ورزشی باشید. برای خرید شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری بهتر است یک آشنایی کامل با ویژگی ها و طراحی های این شلوارک داشته باشید. فروشگاه ورزشی ریبون، شما را در این مسیر راهنمایی خواهد کرد. این آشنایی سبب خواهد شد که خرید شلوارک ورزشی مردانه از نوع دوچرخه سواری را با رضایت انجام دهید.

3 خصوصیت اصلی که هر شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری باید داشته باشد

3 خصوصیت اصلی که هر شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری باید داشته باشد:

  1. راحتی: اگر شلوارک تنخور راحتی نداشته باشد، نمی توان از دوچرخه سواری لذت برد. تمرینات دوچرخه سواری در مدت زمان طولانی در جهت رکورد زدن، در شلوارکی که تنخور نامناسبی دارد، امکان پذیر نخواهد بود. به همین دلیل خرید و انتخاب شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری اهمیت پیدا می نماید.
  2. آزادی عمل: در زمانی که می خواهید دوچرخه سواری نمایید، آزادی عمل داشتن شما بسیار مهم می باشد. این آزادی عمل در واقع راحتی است که به هنگام سوار شدن یا پیاده شدن از دوچرخه به آن نیاز پیدا می کنید. به علاوه برای اینکه بتوانید به صورت ممتد، رکاب بزنید، لازم است شلوارک ورزشی آزادی عمل خوبی داشته باشد. شلوارک نامناسب اجازه نمی دهد که شما بتوانید به راحتی به دوچرخه سواری بپردازید.
  3. طراحی ساده: طراحی شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری بهتر است از مدل و طرح ساده ای بهره برده باشد. طراحی های پیچیده و پر از بند های غیر ضروری و مواردی از این قبیل در حین دوچرخه سواری، دست و پا گیر خواهد بود. انتخاب این مدل شلوارک های شلوغ برای دوچرخه سواری اشتباه است، باید مدلی از شلوارک انتخاب کنید که به هیچ عنوان بندی از آن در چرخ گیر نکند.

شلوارک ورزشی لیزری 305121

شلوارک ورزشی لیزری 305121

مشاهده و خرید

کنار هم بودن این سه خصوصیت اصلی، می تواند شرایطی ایده آل را برای دوچرخه سواری کردن فراهم آورد.

آیا می دانید مهم ترین ویژگی شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری چیست؟

آیا می دانید مهم ترین ویژگی شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری چیست؟

از آن جایی که با شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری به مدت طولانی در حال رکاب زدن هستید، پس باید حتماً جنس آن مانع از عرق سوز شدگی شود. ران ها در این شرایط در حال ساییده شدن هستند، به همین دلیل شلوارک باید به قدری مناسب طراحی شده باشد که بتواند این مشکل را برای ورزشکار برطرف نماید.

بررسی ویژگی های اصلی شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری

بررسی ویژگی های اصلی شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری

شلوارک ورزشی مردانه باید چه ویژگی هایی در خود داشته باشد تا مناسب این رشته ورزشی شود؟ برای پاسخ به این سوال، فروشگاه ریبون، اطلاعات مفیدی در رابطه با ویژگی های شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری یا بایکر برایتان در ادامه در نظر گرفته است.

  • مقاومت و استحکام بالا: شلوارک ورزشی مردانه برای رشته ورزشی دوچرخه سواری، باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. شلوارک مخصوص دوچرخه سواری باید بتواند در برابر تابش نور هم مقاوم باشد تا به مرور زمان آسیبی نبیند. به علاوه ورزش دوچرخه سواری، با خطرِ افتادن ناگهانی همراه است. پس مقاومت جنس شلوارک اهمیت پیدا می کند. چون که اگر در هر بار به زمین افتادن، شلوارک از جنس مرغوب و مناسبی برخوردار نباشد، به راحتی آسیب خواهد دید.
  • قابلیت تنفس پذیری: این خصوصیات که در اکثر لباس ورزشی مردانه دیده می شود مانع از تعریق ورزشکار خواهد شد. به دلیل گردش هوایی که در این قابلیت وجود دارد، می تواند رطوبت را سریع از بین ببرد.
  • طراحی مخصوص: طراحی زیره دار، سبب شده است که مدل های مختلف شلوارک ورزشی بایکر را مختص رشته دوچرخه سواری نماید. در اکثر مدل از شلوارک بایکر، از یک زیره مناسب بهره گرفته شده است که برای محافظت از پا و باسن طراحی شده است.

نکاتی که قبل از خرید شلوارک ورزشی مردانه باید در یاد داشته باشید!

نکاتی که قبل از خرید شلوارک ورزشی مردانه باید در یاد داشته باشید!

  1. اگر به تازگی علاقه مند به دوچرخه سواری شده اید، می توانید از بین مدل های مبتدی این شلوارک انتخاب داشته باشید. این مدل طراحی ها، برای تازه کار های رشته دوچرخه سواری مناسب می باشد.
  2. اگر اهل دوچرخه سواری حرفه ای هستید، باید شلوارک ورزشی مردانه مخصوص دوچرخه سواری را هم حرفه ای انتخاب نمایید.
  3. به طور کلی ورزش دوچرخه سواری با هدف خاصی انجام می شود. پس برای اینکه بتوانید شلوارک ورزشی مردانه مخصوص دوچرخه سواری بخرید، ابتدا هدف مورد نظرتان را مشخص کنید. در این مرحله بهتر است از فروشنده کمک بگیرد تا شما را در انتخاب بین مدل های متنوع شلوارک بایکر یاری نماید.
  4. قبل از اینکه بخواهید مدل خاصی را برای دوچرخه سواری انتخاب نمایید، لازم است بدانید که در چه مکان و موقعیتی می خواهید به دوچرخه سواری کردن بپردازید. به طور مثال، شلوارک برای دوچرخه سواری در کوهستان با شلوارکی که در جاده های هموار و مسطح پوشیده می شود، ویژگی متفاوتی دارد. پس با توجه به این نکته می توانید در هنگام خرید، انتخاب شلوارک ورزشی حرفه ای تری داشته باشید.
  5. چنانچه دوچرخه سواری را به مدت طولانی انجام می دهید، به سمت شلوارک ورزشی پد دار بروید. این سبک طراحی در جهت راحتی ورزشکار در نظر گرفته شده است.
  6. شلوارک ورزشی مختص دوچرخه سواری باید طبق سبک موردنظر انتخاب شود. قبل از هر گونه تصمیم گیری، بهتر است سبک دوچرخه سواری خود را انتخاب نمایید سپس اقدام به خرید لباس ورزشی مخصوص دوچرخه سواری کنید.

جدیدترین شلوارک ورزشی مردانه مخصوص دوچرخه سواری

جدیدترین شلوارک ورزشی مردانه مخصوص دوچرخه سواری

  • مدل دو بند دار: این شلوارک بایکر به دلیل دو بندی که در طراحی خود دارد، می تواند تا شانه امتداد پیدا نماید. این نوع طراحی، سبب می شود که ورزشکار بتواند به سرعت بیشتری در حین دوچرخه سواری کردن دست پیدا کنید.
  • مدل پد دار: این مدل شلوارک، در جهت راحتی دوچرخه سواری طراحی شده است. در این مدل از شلوارک بایکر، یک لایه پد نازک یا فوم همانند فرم باسن، در قسمت زیرین تعبیه شده است که هنگامی که بر روی زین دوچرخه نشسته اید، اذیت نشوید. همچنین این پد می تواند بدن را در حین دوچرخه سواری به خوبی پشتیانی نماید.

شلوارک ورزشی مردانه مدل AIR کد 305050

شلوارک ورزشی مردانه مدل AIR کد 305050

مشاهده و خرید

مطالعه کنید: ویژگی های کلیدی یک شلوارک ورزشی مردانه عالی

سوالات متداول درباره شلوارک دوچرخه سواری

سوالات متداول

آیا در کنار شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری باید لباس زیر هم پوشید؟

برای پاسخ باید خدمت شما عرض شود که اگر می خواهید به مدت طولانی رکاب بزنید، بهتر است لباس زیر نپوشید.

آیا شلوارک ورزشی دوچرخه سواری مردانه با زنانه تفاوتی دارد؟

این سبک لباس ورزشی برای مردان و زنان فقط در نوع سایز بندی متفاوت می باشد. در کل طراحی بیسیک آن ها به یک صورت می باشد. شما می توانید از این اطلاعات در جهت خرید شلوارک زنانه نیز بهره ببرید.

آیا شلوارک ورزشی مردانه دوچرخه سواری برای فعالیت های دیگر هم قابل استفاده است؟

بله این شلوارک با توجه به طراحی هوشمند، قابل استفاده در رشته های ورزشی دیگر هم می باشد.

قیمت شلوارک دوچرخه سواری به چه صورت است؟

با توجه به جنس و طراحی مبتدی یا حرفه ای بودن این شلوارک، می تواند در قیمت های بالا یا ارزانی به فروش برسد.