هودی مردانه ویژه زمستان
آشنایی با هودی مردانه ویژه زمستان

هودی مردانه ویژه زمستان : این لباس ، یکی از جذاب ترین لباس های پاییزی – زمستانی است که ضمن سبکی و راحتی ، گرمای خوبی دارد.

قطعاً یکی از انواع لباس هایی که برای فصل سرد درنظر دارید ، هودی‌ها هستند. یکی از دلایل محبوبیت این لباس ، راحتی بسیار زیاد آن است. شما با یک هودی به اندازه ای راحت هستید که با یک بلوز راحت هستید.

برای خرید هودی برای فصل پاییز و زمستان بهتر است به نکاتی توجه کنید و در این زمینه کلیشه ای رفتار نکنید. در ادامه اطلاعات خوبی در این خصوص در اختیار شما قرار می دهیم.

اصلاً هودی چجور لباسی است ؟

هودی مردانه ویژه زمستان و پاییز را از فروشگاه های خاص و لاکچری خریداری کنید. اما قبل از بررسی انواع استایل ها با هودی ، به بررسی این می پردازیم که اصلاً هودی ها چگونه لباسی هستند و چرا تا این اندازه محبوب شده اند.

هودی در واقع یک گرمکن ، پلیور و یا سویشرت بوده که دارای کلاه است. این لباس برای استایل های کژوال و ورزشی بسیار مناسب است. این لباس را می توان با بسیاری از شلوارها ست کرد و بر تن کرد.

ویژگی مهم و خاص هودی ها ، بند کمر و دور مچ آنها است که به گرم بودن بیشتر هودی کمک می کند. مزیت هودی نسبت به سایر لباس های مشابه این است که دارای کلاه است که این کلاه برای گرم نگه داشتن سر در سرما و محافظت از سر در هوای بارانی ، بسیار کاربردی است. اغلب هودی‌های مردانه دارای یک جیب بزرگ است که امکان به همراه داشتن بسیاری از تجهیزات ریز و درشت را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید هودی مردانه

انواع استایل با هودی مردانه ویژه زمستان

برای گرم شدن بیشتر در زمستان و جذابیت بیشتر استایل خود ، چندین پیشنهاد خوب داریم :

استایل اول : کاپشن چرم با هودی

برای اینکه هم خوب گرم شوید و هم یک استایل زیبا داشته باشید می توانید هودی را با کاپشن چرم بپوشید. بهترین حالت این استایل زمانی است که از یک هودی مشکی و کاپشن چرم مشکی مدل دوچرخه سواری استفاده کنید. این استایل نیاز به یک شلوار تنگ مشکی یا یک جین بسیار شیک دارد. برای این استایل می توان از هودی های کرم ، طوسی ، سفید و … هم استفاده نمود.

استایل دوم : کاپشن بامر و هودی

دومین استایل با هودی مردانه ویژه زمستان ، ترکیب کاپشن بامر و هودی است. یک هودی زیپ دار در رنگ های طوسی ، مشکی ، سورمه ای برای این استایل مناسب است. بامر نایلونی و پشمی برای این استایل بسیار مناسب است. شلوار ایده آل این تیپ ، شلوار جین تیره رنگ است. این استایل تقریباً شما را ورزشکار نشان می دهد. البته اجباری نیست که صرفاً از رنگ های پیشنهادی ما استفاده کنید. ما فقط بر اساس تجربیات خود ، این رنگ ها را به شما توصیه می کنیم.

مشاهده کنید: هودی زنانه

استایل سوم با هودی مردانه ویژه زمستان : کاپشن مردانه و هودی

این استایل از سایر گزینه ها ، گرمتر است. یک کاپشن بلند به خوبی می تواند شما را گرم کند به ویژه اگر بر روی یک هودی پوشیده شده باشد. اغلب آقایان خوش پوش و شیک پوش ، در کمد لباس خود حداقل یک کاپشن بلند دارند. این استایل ، رسمیت خوبی دارد و برای مراسم های مختلف مناسب است. سایر لباس های شما باید با توجه به نوع استایل شما انتخاب شود. اگر می خواهید تیپ شما رسمی باشد از شلوار و کفش رسمی یا نیمه رسمی استفاده کنید و اگر می خواهید تیپ اسپرت داشته باشید از شلوار و کفش اسپرت استفاده کنید. بنابراین با یک کاپشن بلند و هودی می توانید استایل های مختلفی را رقم بزنید.

استایل چهارم : کاپشن پشمی و هودی

یک استایل با هودی مردانه ویژه زمستان ، ترکیب کاپشن پشمی و هودی است. نام این استایل به خوبی نشان می دهد که تا چه اندازه گرم است. برای این استایل پیشنهاد می کنیم که رنگ های بسیار تیره مانند مشکی را انتخاب نکنید. به طور مثال رنگ نسکافه ای ، انتخاب ایده آلی برای این استایل است. شما می توانید کاپشن خود را نسکافه ای انتخاب کنید و سپس هودی و شلوار خود را قهوه ای تیره و یا کرم انتخاب کنید.

استایل پنجم : کاپشن پارکا و هودی

استایل بعدی با هودی مردانه ویژه زمستان ، کاپشن پارکا و هودی است. این استایل علاوه بر گرمای بسیار خوب ، جذابیت زیادی دارد و نگاه ها را به سمت خود جلب می کند. برای این استایل ، یک کاپشن پارکای سورمه ای یا زیتونی بدون کلاه و یک هودی مشکی انتخاب کنید. اگر بخواهید هم کاپشن و هم هودی را مشکی انتخاب کنید ، استایل شما بسیار تیره می شود و به دلیل سادگی زیاد ، جذابیت کمی خواهد داشت. شلوار کتان جذب مشکی برای این استایل بسیار مناسب است. البته انتخاب رنگ ها در درجه اول به سلیقه شما بستگی دارد.

استایل ششم با هودی مردانه ویژه زمستان : کاپشن جین و هودی

کاپشن های جین هیچگاه از مد فاصله نمی گیرند. هنوز هم بسیاری از خوش پوش ها برای تیپ زدن ، کاپشن جین را انتخاب می کنند. برای این استایل می توانید هودی آبی کمرنگ را انتخاب کنید. جین های مشکی و طوسی برای این استایل مناسب هستند. شما می توانید رنگ شلوار و کاپشن جین خود را یک رنگ درنظر بگیرید و رنگ هودی را مخالف آن درنظر بگیرید و یا یک یا دو درجه کمرنگ تر و یا پررنگ تر از آن درنظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید کاپشن مردانه

نکاتی برای خرید هودی برای فصل سرد

– هودی های پنبه ای از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند.

– هودی های فاقد زیپ از هودی های زیپ دار ، راحت هستند.

– برخی از هودی ها دارای طرح های شلوغ اما برخی از آنها یک رنگ هستند. معمولاً هودی هایی که یک رنگ و ساده هستند برای جوان ها مناسب تر هستند و هودی های شلوغ و طرحدار برای نوجوان ها ، انتخاب بهتری هستند. اگر می خواهید تیپ لاکچری داشته باشید و شیک به نظر بیایید ، سراغ لباس های شلوغ و با طرح های بزرگ نروید.

– هودی هایی را خریداری کنید که دوخت باکیفیتی داشته باشند.