آشنایی با چند مدل کاپشن گرم مردانه

با سردتر شدن روزهای سال، نیاز شما به تهیه و استفاده از انواع کاپشن گرم مردانه بیشتر می شود. نکته اینجا است که شاید با مدل های مختلف کاپشن مردانه آشنایی نداشته باشید. در این صورت مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا دانشتان را در این زمینه افزایش دهید.

کاپشن گرم مردانه دو لایه

کاپشن گرم مردانه دو لایه

گرم ترین کاپشن مردانه ای را که در این لیست پیدا می کنید به شما معرفی می کنیم. کاپشن های دو لایه معمولا از دو بخش تشکیل می شوند که قابلیت استفاده به صورت تک را نیز دارند. این دو بخش هر یک به تنهایی کاملا گرم هستند زیرا در درون آن ها یک لایه از جنس عایق مانند پشم شیشه قرار می گیرد.

پس هر یک از این ها خود، یک کاپشن مردانه گرم هستند. وقتی هر دو را با هم استفاده کنید، یک لایه هوا نیز میان این دو کاپشن محبوس می شود که به سرعت گرمای درونی کاپشن ها را به خود می گیرد. به علاوه وزن کاپشن شما اندکی بیشتر می شود که خود این مسئله نیز به صورت غیر مستقیم  بر سریعتر گرم شدن بدن شما موثر است.

ویژگی مثبت این کاپشن ها این است که با خرید یک کاپشن دو لایه، برای روزهای خنک، سرد و حتی یخبندان آماده هستید. زیرا در روزهایی که سرمای هوا مناسب پوشیدن یک سویشرت ساده است می توانید از لایه نازکتر کاپشن خود برای گرم کردن بدنتان استفاده کنید.

مشاهده محصول: کاپشن مردانه

کاپشن گرم مردانه پفکی

کاپشن گرم مردانه پفکی

این نوع کاپشن مردانه گرم، علاوه بر اینکه دمای بدن شما را به خوبی حفظ می کنند، جذابیت زیادی نیز دارند. یک کاپشن مردانه پفکی ظاهری اسپرت دارد و مردان جوان را خوش تیپ نشان می دهد.

لایه رویی کاپشن های مردانه پفکی می تواند یک پلی استر نازک، لنین، کتان، چرم یا تدی باشد. بسته به ضخامت این لایه، کاپشن مردانه شما می تواند گرمای بیشتری به شما هدیه کند.

در داخلی این نوع کاپشن ها، لایه ای غیر فشرده از پشم، خز، پشم شیشه و یا پنبه دوخته می شود. این لایه، به دلیل غیر فشرده بودن علاوه بر اینکه خود عایق گرمایی است، با کمک مولکول های هوا، گرما را در خود محبوس می کند و بدن شما را در کوتاهترین زمان ممکن گرم می کند.

 

کاپشن گرم مردانه آستر پشمی

کاپشن گرم مردانه آستر پشمی

از دوران باستان تا حال، پشم حیوانات محبوبترین و پر استفاده ترین جنس برای گرم نگه داشتن بدن است. بنابراین آستر پشمی، به خصوص اگر از جنس پشم اصل باشد به تنهایی و بدون لایه عایق داخلی می تواند در یک کاپشن مردانه گرم استفاده شود.

اگر به پشم طبیعی حساسیت دارید، می توانید از پشم مصنوعی یا ندی نیز استفاده کنید. در این صورت بهتر است لایه رویی از جنس لنین ضخیم باشد یا در میان لایه رویی و آستر، لایه ای عایق کار شده باشد. در این صورت یک کاپشن گرم مردانه خواهید داشت.

با این حال گرم ترین کاپشن مردانه را می توانید با یک لایه چرم، آستر پشمی طبیعی و یک لایه عایق پشم شیشه داشته باشید. پس هنگام خرید کاپشن با آستر پشمی، حتما ضخامت هر لایه را بررسی کنید و از فروشنده جنس آستر را نیز جویا شوید.

مشاهده محصول: سویشرت ورزشی مردانه

کاپشن گرم مردانه چرمی

کاپشن گرم مردانه چرمی

از زمانی که بشر به پرورش حیوانات اهلی پرداخت، چرم حیوانات به پر استفاده ترین پارچه زمستانه تبدیل شد. استفاده از پارچه چرمی در کنار پشم، می تواند یک کاپشن مردانه گرم و عالی را برای شما بسازد. به علاوه به علت گرانتر بودن قیمت چرم، استفاده از آن شما را شیک پوش تر نشان می دهد.

دقت کنید که تفاوت زیادی میان استفاده از چرم اصل یا چرم مصنوعی نیست. اما اگر یک کاپشن گرم مردانه چرم طبیعی تهیه می کنید، باید در نگهداری از آن دقت بیشتری کنید. در این صورت عمر لباس شما بیشتر می شود.

اما اگر یک کاپشن گرم مردانه از جنس چرم مصنوعی تهیه می کنید، می توانید آن را در روزهای بارانی و برفی نیز استفاده کنید. زیرا چرم مصنوعی ضد آب است و در اثر برخورد با قطرات باران تغییر رنگ نمی دهد.

به طور کلی چرم وزن زیادی دارد برای همین به طور معمول با آسترهای نازکتر استفاده می شود. اما اگر یک کاپشن مردانه گرم چرمی با آستر ضخیم را برای خرید انتخاب کردید بهتر است به وزن آن بیشتر توجه کنید. زیرا اگر وزن کمی داشته باشد این یعنی لایه چرمی استفاده شده در آن، نازک و کم کیفیت است.

مشاهده کنید: لیست قیمت هودی و کاپشن مردانه زمستان 1402

کاپشن مردانه بلند گرم

کاپشن مردانه بلند گرم

از دیگر انواع کاپشن های مردانه گرم و با کیفیتی که می توانید استفاده کنید، انواع کاپشن مردانه بلند است. این کاپشن ها تا بالای زانو را می پوشانند و گرمای بدن را بیشتر حفظ می کنند. پس تمامی بخش های و ارگان های اصلی بدن شما را از نفوذ سرما حفظ می کنند. به ویژه اگر پاهای شما در سرما حساس است و در زمستان مدام دچار پا درد می شوید بهتر است از یک کاپشن مردانه گرم و بلند استفاده کنید.

نکته ای که باید درباره این کاپشن ها بدانید این است که یک کاپشن مردانه بلند می تواند هم مشابه پالتو و هم مشابه کاپشن های اسپرتی مانند پافر باشد. اگر از پالتوی مردانه استفاده می کنید تیپ شما رسمی تر به نظر می رسد و استفاده از کاپشن های بلند اسپرت استایل شما را کژوال تر می کند.

در نهایت می توانید از انواع کاپشن های مردانه نیمه بلند نیز برای گرم نگه داشتن خود استفاده کنید. به خصوص شاید یافتن یک پالتوی چرمی یا پشمی سخت باشد. و یا تهیه آن نیز از نظر قیمت منطقی به نظر نرسد. در این صورت می توانید از مدل های نیمه بلند استفاده کنید که تا بالای ران پا ارتفاع دارند.

مشاهده محصول: هودی مردانه