استایل‌هایی که شما را سن بالا نشان می‌دهد
استایل‌هایی که شما را سن بالا نشان می‌دهد

استایل‌هایی که شما را سن بالا نشان می‌دهد : اگر می خواهید سن شما بالاتر از آنچه که هست نشان داده نشود ، به توضیحات زیر توجه کنید.

اغلب بانوان به سن خود بسیار حساس هستند و نمی خواهند که سن آنها زیاد نشان داده شود. به همین دلیل در انتخاب لباس ، سبک آرایش ، مدل مو و … به این مسئله توجه دارند تا جوانتر و کم سن و سال تر از آنچه که هستند ، نشان داده شوند.

ما در این مقاله مواردی که موجب کمتر دیده شدن سن شما می شود را نام می بریم تا بدانید که چه استایل هایی را نباید انتخاب کنید.

خودداری از توجه افراطی به مد روز

یکی از استایل‌هایی که شما را سن بالا نشان می‌دهد ، استایل هایی است که با توجه به مد روز رقم می خورند و بدون توجه به تناسب با فرم صورت و اندام شما ایجاد می شوند. درست است که باید به مد روز توجه داشته باشید. اما اگر چیزی روی بورس و مد باشد اما به شما نیاید را نباید موردتوجه خود قرار دهید. ممکن است لباسی که امروز روی بورس است ، اصلاً ایده آل شما نباشد و موجب سن بالا دیده شدن شما شود. درست است که شلوار جین اسکینی مد است ، اما این شلوار به خانمی که دارای ران ها و ساق های درشتی است ، نمی آید.

عدم استفاده از زیورآلات بزرگ

 مدل طلا

یکی از استایل‌هایی که شما را سن بالا نشان می‌دهد ، استایل هایی است که در آن از زیورآلات بسیار بزرگ استفاده شود. این اشتباه را مرتکب نشوید. جواهرآلات بزرگ ، شما را سن بالا نشان می دهند. حتماً از جواهرآلات ظریف و شیک استفاده کنید. همچنین در استفاده از زیورآلات ، زیاده روی نکنید. این کار موجب شلوغ شدن استایل شما می شود.

محصول پیشنهادی: کفش چرم زنانه

عدم انتخاب استایل مشکی به صورت همیشگی

استایل مشکی ، زیبا است و هیچ شکی در این موضوع نیست. استایل مشکی ، شما را لاغر نشان می دهد. اما این مسائل نباید سبب شود که شما همیشه مشکی بپوشید و سیاه پوش باشید. سیاه پوش بودن همیشگی ، سبب می شود که شما سن بالا دیده شوید. بنابراین ، یکی از استایل‌هایی که شما را سن بالا نشان می‌دهد ، استایل مشکی است. اگر به استایل مشکی علاقمند هستید ، حداقل از اکسسوری های رنگی جذاب استفاده کنید تا از غم و اندوه استایل خود بکاهید. ما هم عین شما به استایل مشکی علاقمند هستیم ، اما همیشه مشکی پوش نیستیم.

عدم استفاده از کفش های پاشنه تخت

اینکه همیشه کفش های پاشنه تخت را پا کنید ، اصلاً جالب نیست. همانند دختر خانم های جوان ، کفش پاشنه بلند بپوشید. کفش های پاشنه دار برای استایل های شیک و باکلاس ، بسیار مناسب است. بنابراین مانند پیرزن ها که علاقمند به پوشیدن کفش پاشنه تخت هستند ، عمل نکرده و کفش های پاشنه دار را انتخاب کنید.

پیشنهاد ریبون: کاپشن مردانه

عینک های پیرزنانه ، یکی از استایل‌هایی که شما را سن بالا نشان می‌دهد

 مدل عینک پیرزنانه

برای انتخاب عینک طبی خود ، وسواس و دقت زیادی به خرج دهید. بسیاری از عینک های طبی مانند عینک پیرزن ها هستند و شما را سن بالا نشان می دهند. بهترین عینک ها ، عینک هایی هستند که به صورت گربه ای هستند و ساده نیستند. عینک هایی که دارای طرح و مدل خاص هستند ، مناسب جوانان هستند. به دنبال عینک هایی نباشید که بسیار صاف و ساده هستند و هیچ جذابیتی ندارند. در واقع در این مورد ساده زیستی را کنار بگذارید و به دنبال عینک های بسیار شیک و باکلاس و به روز باشید.

پوشیدن لباس های گشاد یا تنگ ، یکی از استایل‌هایی که شما را سن بالا نشان می‌دهد

متأسفانه برخی از بانوان نمی توانند سایز خود را به درستی تشخیص دهند و لباس هایی می پوشند که یا بسیار آزاد است یا بسیار جذب است. لباس های بسیار گشاد سبب می شود که شما سن بالاتر نشان داده شوید. از استفاده از لباس های گشاد خودداری کنید. لباس های گشاد نه تنها شما را سن بالا نشان می دهد ، بلکه سبب زشت شدن استایل شما می شود. اگر از طرفداران استایل لش هستید ، بدانید که استفاده از لباس های گشاد حساب و کتاب دارد و اینگونه نیست که بتوانید هر لباس گشادی را تن کنید و زیبا به نظر برسید. اگر نمی توانید به درستی لباس های مناسب برای استایل لش را انتخاب کنید ، از انتخاب استایل لش خودداری کنید.

کفش مردانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع کفش مردانه

توجه به مدل مو و مرتب کردن مو

یکی از استایل‌هایی که شما را سن بالا نشان می‌دهد ، استایل هایی است که در آن به مرتب بودن موها و مدل موی خود توجه نمی کنید. مدل مو ، خشک یا مرطوب بودن مو و … تأثیر زیادی در سن شما دارد. بنابراین بهترین مدل مو را برای خود انتخاب کنید. همواره موی خود را مرطوب کنید و اجازه ندهید که موهای شما به صورت خشک و وز قرار بگیرد. با استفاده از روغن موهای طبیعی به آراستن موهای خود اقدام کنید.

آرایش مناسب و ملایم

 مدل آرایش کم

اگر آرایش غلیظ و نامناسبی داشته باشید ، سن شما بالاتر نشان داده می شود. از سایه های پر رنگ ، رژهای غلیظ ، رژگونه های بسیار پررنگ و … استفاده نکنید. استایل‌هایی که شما را سن بالا نشان می‌دهد ، استایل هایی است که فرد از آرایش افراطی و غلیظ استفاده می کند. آرایش ملیح و ملایم موجب کم سن و سال دیده تر شدن شما می شود. پشت چشم های خود را با سایه های رنگارنگ و براق ، سایه نزنید. اصلاح ابروی خود را به گونه ای انجام دهید که بسیار نازک و خطی نباشد. به یاد داشته باشید که ابروهای نازک و خطی از مد افتاده اند. ابروهای خود را پهن و اندکی نامرتب بردارید تا کم سن و سال تر دیده شوید.

انتخاب درست رنگ مو

رنگ مو در سن شما تأثیر زیادی دارد. انتخاب رنگ های بلوند و روشن در اغلب مواقع موجب بالاتر دیده شدن سن شما می شود. رنگ های تیره رنگ به خوبی شما را کم سن و سال نشان می دهد. اجازه ندهید که موهای سفید شما به چشم بیایند و در اولین فرصت به رنگ کردن آنها اقدام کنید.

مطالعه کنید: همه چیز در مورد پیراهن هاوایی