استایل بارانی شیک برای روزهای پاییز
استایل بارانی شیک برای روزهای پاییز

استایل بارانی شیک برای روزهای پاییز با توجه به انتخاب درست لباس ها ، انتخاب درست رنگ ها ، توجه به اکسسوری ها و … رقم می خورد.

قطعاً برای روزهایی که احتمال بارندگی در آن وجود دارد ، باید استایل متفاوتی داشته باشید. بدین منظور لازم دانستیم توضیحاتی را به شما ارائه کنیم تا برای تیپ زدن در روزهای بارانی و سرد پاییزی ، بهتر تصمیم گیری کنید.

استایل با بارانی ، شلوار و کراپ

برای داشتن استایل بارانی شیک برای روزهای پاییز می توانید ست بارانی – شلوار و کراپ را انتخاب کنید. یک بارانی که بلند باشد به همراه یک کراپ زیبا ، ترکیب فوق العاده ای می شود که این ترکیب حتماً به یک شلوار مناسب نیاز دارد. این استایل علاوه بر اینکه برای افراد قد بلند مناسب است برای افراد قد کوتاه مناسب است. یکی از شلوارهای مناسب برای این استایل ، شلوار جین اسکینی می باشد. این ترکیب به همراه یک نیم بوت زیبا ، فوق العاده می شود.

کراپ انتخابی برای زیر بارانی باید دارای رنگ متناسبی با رنگ بارانی باشد. برخی از بانوان به پوشیدن دامن زیر بارانی علاقه دارند که این ترکیب هم ، بسیار زیبا می شود. دامن های جین برای ست کردن با هر بارانی مناسب هستند.

 خرید و قیمت مشاهده پالتو، بارانی و کاپشن زنانه

مشاهده جدیدترین انواع پالتو، بارانی و کاپشن زنانه

 

بهترین رنگ برای استایل بارانی شیک برای روزهای پاییز

 لباس پاییزی
رنگ کرم ، یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای بارانی است. بارانی کرم با لباس هایی مانند زرشکی ، شکلاتی ، شتری ، سفید و مشکی و … به خوبی هماهنگ می شود. بارانی کرم در ترکیب با لباس مشکی ، بسیار زیبا می شود.

برای ست کردن بارانی کرم می توانید یک شلوار پارچه ای راسته و یک کراپ کرم به همراه لوفر مشکی را انتخاب کنید. در صورتی که دوست دارید استایل خود را کلاسیک کنید ، بارانی کرم را به همراه تاپ و شلوار اسکینی سفید و یک کفش پاشنه بلند کرمی بپوشید. اگر این استایل دارای یک کمربند چرمی عسلی باشد ، زیباتر به نظر خواهد آمد. در صورتی که دوست دارید بارانی کرم را با رنگ های سرد خاص ست کنید ، می توانید از یک کراپ آبی کمرنگ به همراه یک شلوار جین سنگ شور شده استفاده کنید. چنانچه می خواهید به استایل خود بیشتر رنگ و بوی پاییز دهید ، از بلوز نارنجی به همراه یک ساپورت نارنجی استفاده کنید.

استایل های رسمی و غیررسمی با بارانی

یک استایل بارانی شیک برای روزهای پاییز می تواند هم برای استایل رسمی شما و هم برای استایل غیررسمی شما درنظر گرفته شود. برای ست کردن بارانی ابتدا درنظر بگیرید که قرار است یک تیپ رسمی یا غیررسمی داشته باشید.

تیپ رسمی با بارانی

بهترین رنگ برای بارانی به منظور استفاده در موقعیت های رسمی شامل کرم ، سورمه ای و مشکی است. برای اینکه تیپ رسمی و قابل قبولی داشته باشید باید بارانی سایز مناسب را انتخاب کنید که بر تن شما گشاد یا تنگ نباشد. با توجه به اینکه قرار است بارانی را در چه مکانی بپوشید ، باید یک شلوار یا دامن مناسب برای آن تعیین کنید. برای محل کاری که قوانین سخت گیرانه ای دارد ، بهتر است شلوار پارچه ای یا کتان را انتخاب کنید. اما برای یک مجلس یا مهمانی رسمی می توانید یک دامن یا شلوار چرم شیک را با بارانی ست کنید. بهتر است رنگ روسری یا شال را با رنگ شلوار یا دامن خود هماهنگ کنید.

هودی زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع هودی زنانه

استایل بارانی شیک برای روزهای پاییز برای موقعیت های غیررسمی

برای موقعیت های غیررسمی ، محدودیت ندارید و به راحتی می توانید از اجزای مختلف برای ست کردن با بارانی استفاده کنید. بنابراین برای انتخاب رنگ هم محدودیت ندارید و به آسانی می توانید از رنگ های مختلف مانند زیتونی ، نارنجی ، خاکی ، بنفش و … استفاده کنید و استایل های جذابی را رقم بزنید.

یک استایل غیررسمی با بارانی ، ترکیب بارانی با شلوار یا دامن جین است که بسیار زیبا می شود. برای انتخاب لباس زیر بارانی می توانید به گزینه هایی مانند تیشرت ، هودی و سویشرت فکر کنید. گزینه های مناسب برای انتخاب کفش شامل کتانی ، بوت یا صندل است.

یک پیشنهاد ما برای استایل بارانی شیک برای روزهای پاییز در موقعیت غیررسمی ، ترکیب بارانی قهوه ای و شلوار جین سورمه ای و تیشرت سفید و کتانی سفید است. پیشنهاد دیگر به صورت ترکیب بارانی مشکی و لگ مشکی و تیشرت های طرحدار و بوت مشکی می باشد.

شال مناسب برای بارانی در روزهای سرد

 شال مناسب سرما
طبیعتاً برای انتخاب شال باید به سراغ شال های مخصوص پاییز برویم که استایل پاییزه دارند. برای انتخاب رنگ شال باید به رنگ بارانی توجه داشته باشید. برخی از بانوان رنگ شال خود را با رنگ بارانی ست کرده و برخی دیگر رنگ شال را با رنگ سایر آیتم ها مانند کیف ، کفش ، شلوار و … ست می کنند.

فرض کنید که بارانی مشکی را با شلوار جین کرم ست کنید. برای این استایل می توانید شال پاییزه کرم رنگ را انتخاب کنید. بارانی زیتونی و شلوار مشکی را می توانید با شال پاییزه زیتونی ست کنید. بنابراین برای انتخاب رنگ شال می توانید به موارد مختلفی توجه داشته باشید و از تکنیک های مختلف استفاده کنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

شلوار مناسب استایل بارانی شیک برای روزهای پاییز

اغلب افراد ، شلوار جین را برای ست کردن با بارانی انتخاب می کنند. شلوار جین به هر لباسی از جمله بارانی می آید و ست زیبایی را رقم می زند. ترکیب بارانی و شلوار جین بسیار زیبا به نظر می رسد. شلوار جین آبی ، طوسی ، مشکی و … از جمله گزینه هایی است که برای ست کردن با بارانی مناسب است. ترکیب شلوار جین اسکینی با بارانی بلند ، بسیار زیبا می شود. برای بارانی کوتاه می توانید از شلوارهای گشاد هم استفاده کنید.

ترکیب بارانی کوتاه با شلوار بگ ، فوق العاده زیبا می شود. شلوار لگ چرم ، مام استایل ، مام فیت ، اسکینی ، بوی فرند و … از جمله مواردی هستند که برای ست کردن با انواع بارانی ها مناسب هستند. بهتر است فرم اندام خود و بلندی یا کوتاه بودن بارانی را درنظر گرفته و سپس به انتخاب شلوار مناسب آن اقدام کنید.