استایل با دستمال‌گردن
استایل با دستمال‌گردن

استایل با دستمال‌گردن برای خانم ها و آقایان بسیار شیک می شود ، البته به شرط آنکه به نکات ست کردن آن با لباس توجه شود.

دستمال گردن ، یکی از اکسسوری ها محبوب است که در گذشته بیشتر از سوی آقایان مورداستفاده قرار می گرفت اما امروزه میان خانم ها محبوب شده است. در این مقاله اطلاعات خوبی در ارتباط با دستمال گردن در اختیار شما قرار می دهیم تا از دستمال گردن درست استفاده کنید.

بهترین مدل دستمال گردن

برای خلق زیباترین استایل با دستمال‌گردن ، باید دستمال گردن های شیک و زیبایی را خریداری کنید. اگر لباس شما اغلب به صورت ساده و بدون طرح است ، دستمال گردن های طرح دار را انتخاب کنید که با استایل شما متفاوت باشد. اما در صورتیکه از لباس های طرح دار استفاده می کنید ، حتماً دستمال گردن های ساده و تک رنگ را خریداری کنید که متضاد با لباس شما باشد. در واقع ترکیب دستمال گردن طرح دار و لباس طرح دار ، جالب نمی شود.

در خرید دستمال گردن توجه داشته باشید که جنس دستمال گردن را متناسب با فصل انتخاب کنید و برای فصول سرد ، دستمال گردن های ضخیم و برای فصول گرم ، دستمال گردن های نازک تر را انتخاب کنید.

محصول پیشنهادی: بارانی زنانه

استایل با دستمال گردن

استایل با دستمال‌گردن چگونه است ؟

بانوان به چند صورت می توانند دستمال گردن خود را ببندند تا استایل شیکی رقم بزنند. در مدل اول می توانید دستمال گردن را به صورت تل ببندید. مول دوم بدین صورت است که دستمال گردن را به همراه موهای خود از پشت بافته و مدل باکلاسی ایجاد کنید. در مدل سوم که موردتوجه بسیاری از بانوان است ، دستمال گردن را به کیف گره می زنند.

در مدل بعدی برخی از بانوان دستمال گردن را به موهای خود گره زده و اضافات آن را به صورت آویزان رها می کنند. یکی از مدل های پرطرفدار این است که دستمال گردن را به کمر می بندند که این مدل به بانوان کمر باریک می آید و به بانوان چاق و دارای اضافه وزن نمی آید. برخی از بانوان ، دستمال گردن را به کمربند خود گره می زنند که این مدل بسیار محبوب و خاص است.

کاربرد دستمال گردن برای خانم ها

کاربرد دستمال گردن برای خانم ها

استایل با دستمال‌گردن برای خانم ها ، کاربرد زیادی دارد. دستمال گردن نه تنها می تواند مثل کراوات یا پاپیون با هدف زیبایی مورداستفاده قرار بگیرد ، بلکه می تواند به شکل های دیگری مورداستفاده قرار بگیرد. استفاده از دستمال گردن سبب می شودکه آلودگی ها نتوانند یقه پیراهن یا مانتوی شما را کثیف کنند. گاهی از دستمال گردن در نقش دستمال سر و یا مچ بند استفاده می شود.

بانوان می توانند استایل های زیبایی با دستمال گردن داشته باشند. دستمال گردن مناسب بانوان را باید از یکی از مدل های ساده ، مجلسی ابریشمی ، فانتزی و … انتخاب نمود. بانوان می توانند از طرح های شاد و متنوعی برای دستمال گردن خود استفاده کنند. استفاده از دستمال گردن های گل گلی و … برای بانوان بسیار رایج است.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

استایل با دستمال گردن

استایل با دستمال‌گردن برای آقایان

آقایان تمایل بیشتری به استفاده از دستمال گردن دارند. آقایان بایداز دستمال گردن هایی که طرح های مردانه دارند و به صورت طرح های هندسی هستند و یا تک رنگ هستند ، استفاده کنند. البته برخی از آقایان کلیشه ای عمل نکرده و دوست دارند از دستمال گردن با طرح های خاص استفاده کنند. برای مثال برخی از آقایان از دستمال گردن هایی با طرح برگ های ریز استفاده می کنند.

آقایان از دستمال گردن فقط می توانند برای گردن خود استفاده کنند و مانند بانوان آزادی عمل نداشته که به شکل های مختلف از آنها استفاده کنند. آقایان به روش های مختلف می توانند دستمال گردن را ببندند.

استایل با دستمال‌گردن برای آقایان هم برای استایل های اسپرت و هم برای استایل های رسمی مناسب است. چه کت شلواری باشید و چه اسپرت پوش باشید ، از دستمال گردن استفاده کنید تا شیک پوش تر دیده شوید.

فرض کنید که یک ژیله و شلوار پارچه ای را به همراه یک دستمال گردن ست کنید. این استایل بسیار زیباست که با استفاده از یک کلاه ، جذاب تر می شود. در انتخاب کلاه مناسب این استایل باید دقت زیادی کنید.

نحوه بستن دستمال گردن باید با نوع استایل شما تناسب داشته باشد. شاید مدلی که برای بستن دستمال گردن در استایل اسپرت مناسب باشد ، برای بستن دستمال گردن در استایل رسمی مناسب نباشد. بنابراین به این نکته توجه داشته باشید.

زمستانی ترین استایل با دستمال گردن این است که دستمال گردن را با کت یا کاپشن های چرم و یا کاپشن های جین ست می کنند. برخی از آقایان در استایل خود با پالتو از دستمال گردن استفاده می کنند که این استایل هم زیبا می شود.

محصول پیشنهادی: پالتو، بارانی و کاپشن زنانه

استایل دخترانه شیک با دستمال گردن

استایل دخترانه شیک با دستمال گردن

استایل با دستمال‌گردن برای دختر خانم های جوان بسیار شیک می شود. دختر خانم ها با استفاده از دستمال گردن می توانند شیک ترین استایل های اسپرت ، مینیمال ، کژوال را ایجاد کنند. برخی از دختر خانم ها در مهمانی ها و مراسمات ، کت دامن یا کت شلوار را به همراه دستمال گردن پوشیده و بسیار باکلاس می شوند.

دختر خانم ها برای استایل اسپرت خود می توانند بلوز و تیشرت را به همراه دستمال گردن بپوشند. برای این استایل می توان شلوار اسکینی یا مام استایل را انتخاب کرد. ترکیب کت جین کوتاه یا کاپشن چرمی با دستمال گردن بسیار جالب می شود و مناسب استایل دخترانه است.

استایل با دستمال گردن

کلام آخر

استایل با دستمال‌گردن در شرایطی زیبا خواهد بود که به چندین نکته توجه شود. اولین نکته این است که دستمال گردن شیک و زیبایی خریداری شود و از دستمال گردن های قدیمی استفاده نشود. دومین نکته این است که دستمال گردن با لباس شما متناسب باشد و با آنها ناسازگار نباشد. برای مثال با برخی از استایل های لش نمی توان از دستمال گردن استفاده نمود. سومین نکته این است که بستن شال گردن به خوبی انجام شود. به انواع مدل های بستن شال گردن که عکس های آنها در اینترنت وجود دارد ، توجه کنید و سپس به یکی از بهترین روش ها به بستن شال گردن اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل‌های کاپشن چرم پسرانه