استایل با نیم تنه
استایل با نیم تنه

استایل با نیم تنه ، بسیار زیبا می باشد. البته برای تیپ زدن با نیم تنه ها باید به نکاتی توجه کنید تا به خوبی شیک و جذاب شوید.

نیم تنه ها همان تیشرت هستند که قد کوتاهی دارند. این لباس ها در اوایل برای ورزش و شنا و … مورداستفاده قرار می گرفت ، اما به تدریج به عنوان لباس مهمانی ، دورهمی ، خانگی و … به کار گرفته شد.

افزایش کاربردهای نیم تنه سبب شده است که تولید آنها افزایش پیدا کند و شاهد تنوع مدل ها و طرح های نیم تنه های موجود در بازار باشیم. نیم تنه های امروزی بسیار شیک و زیبا هستند و با لباس های مختلف ست می شوند.

نیم تنه‌ها چه شکلی هستند ؟

استایل با نیم تنه ، جذابیت های زیادی دارد. نیم تنه ها به گونه ای هستند که بخش فوقانی بالاتنه را پوشانده و شکم و پهلوها را مشخص می کنند. بنابراین بانوانی که شکم و پهلوی بدون اضافه وزن دارند ، می توانند از نیم تنه ها استفاده کنند.

محصول پیشنهادی: نیم تنه ورزشی زنانه

استایل با انواع نیم‌تنه های زیبا و جذاب

هر یک از نیم تنه ها را به نحوی می توان ست کرد :

ست کردن نیم‌تنه های ورزشی

ست کردن نیم‌تنه های ورزشی

این نیم تنه ها بسیار زیبا هستند و گزینه بسیار مناسبی برای ورزش کردن هستند. نیم تنه های ورزشی به دلیل جذابیت زیادی که دارند ، موردتوجه بانوان ورزشکار قرار گرفته اند. این نیم تنه ها با شلوارک ها ، شورتک ها ، شلوارها و … ست می شوند. برخی از نیم تنه های ورزشی به صورت ست ورزشی نیم تنه – شلوارک هستند که بسیار جذاب و راحت می باشند.

ست کردن نیم‌تنه های رسمی

برای استایل با نیم تنه رسمی می توانید شلوارهای پارچه ای دمپا گشاد و یا دامن های جذب کوتاه یا قد متوسط را انتخاب کنید. برای این استایل بهتر است رنگ نیم تنه و دامن و یا شلوار را یکسان انتخاب کرد و یا متضاد انتخاب نمود. این استایل باید یک هارمونی خوبی داشته باشد. چرا که استایل رسمی است و اهمیت زیادی دارد.

ست کردن نیم‌تنه فانتزی

ست کردن نیم‌تنه فانتزی

نیم تنه های فانتزی ، بسیار محبوب هستند و دختر خانم ها به آن علاقه زیادی دارند. با این نیم تنه ها می توان استایل های مختلف کژوالی را رقم زد. شما می توانید یک نیم تنه فانتزی را با یک شلوار کبریتی ست کنید و استایل جذابی را بوجود بیاورید. فرض کنید که یک نیم تنه فانتزی مشکی را به همراه یک شلوار کبریتی سفید بپوشید. این استایل ، محشر است.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

استایل با نیم تنه هالتر

سینه های شما در این استایل به خوبی دیده می شوند. این نیم تنه در مقایسه با نیم تنه های دیگر ، کوتاهتر است. شلوارک ها و شلوارهای جین برای ست کردن با نیم تنه هالتر بسیار مناسب هستند. همچنین شورتک های جین ، شورتک های چرم ، شورتک های کتان برای ست کردن با نیم تنه هالتر مناسب هستند. ست بودن رنگ نیم تنه و شلوارک و شورتک ، اهمیت زیادی دارد. البته ست بودن می تواند به صورت همرنگ و یا تضاد در رنگ باشد.

ست کردن نیم تنه جین با بافت

ست کردن نیم تنه جین یا بافت

برای ست کردن با نیم تنه جین می توانید شلوار یا شلوارک های جین را انتخاب کنید که بسیار شیک و متناسب این نیم تنه ها هستند. نیم تنه های جین با شلوارک های پارچه ای ، تناسب نداشته و استایل جالبی را رقم نمی زنند. بنابراین به انتخاب شلوار یا شلوارک مناسب این نیم تنه توجه داشته باشید و به محدودیت های بصری توجه کنید. نیم تنه های بافت با اغلب شلوارک ها و شلوارها ست می شوند. اما باید به تناسب نازکی یا ضخامت آنها توجه نمود.

استایل با نیم تنه یقه اسکوپ

یکی از انواع استایل های جذاب با نیم تنه ، استایل هایی است که با نیم تنه های یقه اسکوپ رقم می خورد. این نیم تنه ها دارای آستین های بلند هستند و ظاهر جالبی دارند. این نیم تنه ها به دلیل آستین بلندی که دارند با شلوارها یا شلوارک های بلند به خوبی هماهنگ می شوند و با شورتک ها و یا شلوارک های کوتاه نمی توانند استایل جالبی را ایجاد کنند. ست کردن نیم تنه های یقه اسکوپ با لگ ها ، بسیار جذاب می شود.

محصول پیشنهادی: رکابی ورزشی مردانه

ست کردن نیم‌تنه تک بند یا بدون بند

برای استایل با نیم تنه تک بند و یا بدون بند ، گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. در واقع این نیم تنه ها با شلوارهای مختلفی مانند مام استایل ، شلوارک ، شورتک ، لگ و … ست می شوند. با توجه به فرم پاهای خود ، یک شلوار یا شلوارک مناسب برای ست کردن با آن انتخاب کنید.

ست کردن نیم تنه بروکارت

ست کردن نیم‌تنه بروکارت یا آستین دار

اگر بازوهای درشتی دارید ، می توانید نیم تنه های بروکارت یا آستین دار را انتخاب کنید. اغلب این نیم تنه ها دارای پارچه های ظریف و ابریشمی هستند. این نیم تنه ها را می توان با توجه به ظاهر خود با شلوار یا دامن ست نمود. برخی از افراد از ست های نیم تنه بروکارت با دامن یا شلوار استفاده نموده و برخی دیگر ، خود به ست کردن آنها اقدام می کنند.

نکات استایل با نیم تنه

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد باید عرض کنیم که ست کردن نیم تنه با توجه به مدل آن و کارایی آن ، به طرز خاصی انجام می شود. برای ست کردن نیم تنه ها باید به فصلی که در آن قرار دارید ، توجه کنید. برای مثال در فصل تابستان برای ست کردن این نیم تنه ها می توان شورتک ها و شلوارک ها را انتخاب نمود. اما برای ست کردن این نیم تنه ها در فصل زمستان باید شلوارها یا دامن ها را انتخاب کرد.

نکته دیگری که باید درنظر داشت این است که جوی که قرار است نیم تنه ها را در آنجا بپوشید ، چگونه است. برای مثال برای یک جو دوستانه می توان شلوارک و شورتک را انتخاب نمود. برای ست کردن این نیم تنه ها باید به رنگ های آنها توجه داشته باشید تا استایل با نیم تنه ، زیبا و جذاب باشد. تناسب میان نازکی یا ضخیم بودن نیم تنه ها و سایر لباس ها ، نکته مهمی است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: بررسی مدل نیم تنه ورزشی زنانه جدید و شیک