استایل با پافر کوتاه
استایل با پافر کوتاه

استایل با پافر کوتاه ، موضوعی است که قصد پرداختن به آن را داریم تا با این لباس جذاب بتوانید استایل های جذاب و زیبایی را رقم بزنید.

پافرهای موجود در بازار در دو نوع کوتاه و بلند هستند. پافرهای کوتاه ، محبوبیت بیشتری نسبت به پافرهای بلند دارند. برای ست کردن پافرهای کوتاه با لباس های دیگر ، چندین پیشنهاد جذاب و جدید داریم.

 پافر مشکی

پافر کوتاه با هودی – شلوار ست

اولین پیشنهاد ما برای استایل با پافر کوتاه ، ترکیب هودی و شلوار ست با پافر کوتاه می باشد. این استایل نه تنها ایده آل آقایان و خانم های قد بلند است ، بلکه برای آقایان و خانم های قد کوتاه مناسب است. این استایل ، طرفداران زیادی دارد. کافیست که در روزهای پاییزی در خیابان نگاهی به اطراف بیاندازید تا مشاهده کنید که چه تعداد از آقایان و خانم ها ، این استایل را دارند. برای این استایل اسپرت و جذاب ، یک کفش اسپرت یا کتونی مناسب انتخاب کنید. اگر رنگ پافر را متناسب یا متضاد رنگ هودی شلوار ست ، انتخاب کنید ، استایل خوبی را رقم می زنید. برای مثال یک هودی-شلوار ست توسی را با یک پافر سورمه ای بپوشید.

پافر کوتاه با دورس و شلوار ست

دومین پیشنهاد ما برای استایل با پافر کوتاه ، ترکیب دورس و شلوار ست با پافر کوتاه می باشد. دورس و شلوارهای ست در سال های اخیر ترند شده اند و فروش زیادی دارند. دورس و شلوارهای ست علاوه بر زیبایی ، بسیار گرم هستند. بافت و ظاهر دورس و شلوار ست به گونه ای است که برای زیر پافر کوتاه بسیار مناسب هستند. اگر رنگ پافر کوتاه را با رنگ دورس و شلوار ست به صورت متضاد انتخاب کنید ، بسیار زیبا خواهد شد. برای مثال فکر کنید که دورس و شلوار ست سفید را با پافر کوتاه مشکی ست کنید. اگر هم بخواهید می توانید این آیتم ها را به صورت هماهنگ ست کنید. برای مثال دورس و شلوار ذغالی را با پافر کوتاه مشکی ست کنید.

پافر کوتاه با بافت یقه اسکی

برای استایل با پافر کوتاه می توانید بافت یقه اسکی را انتخاب کنید. بافت یقه اسکی ، جذابیت های خاص خود را دارد. بافت های یقه اسکی با لباس های مختلفی ست می شوند که یکی از آنها ، پافر کوتاه می باشد. این استایل ، گرمای خوبی دارد و حتی برای روزهای سرد زمستانی بسیار مناسب است. بنابراین با انتخاب پافر کوتاه و یقه اسکی ، هم استایل زیبا و هم استایل گرمی را انتخاب کرده اید.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن مردانه

 پافر خوش رنگ

پافر کوتاه با شومیز ساده ، یک استایل با پافر کوتاه

یک شومیز ساده و تک رنگ برای پافر کوتاه انتخاب کنید تا نشان دهید که برای داشتن زیباترین استایل ، می توانید گزینه سادگی را انتخاب کنید و به سراغ لباس های خاص و شلوغ نروید. این استایل نسبتاً رسمی است و اسپرت نمی باشد. فرض کنید که یک شومیز سفید و ساده را با پافر مشکی و شلوار کتان سفید بپوشید. این استایل بسیار شیک و جذاب است و برای مهمانی و دورهمی و … بسیار مناسب است.

برای اینکه این تیپ را رسمی کنید ، می توانید یک کفش مجلسی را انتخاب کنید. اما برای اینکه این استایل را اسپرت یا نیمه اسپرت کنید به سراغ کفش های کالج یا کتونی بروید. نکته ای که برای ست کردن پافر کوتاه و شومیز باید درنظر باشید ، بلندتر نبودن قد شومیز از قد پافر است.

 پافر زرد رنگ

پافر کوتاه با مانتو ساده ، یک استایل با پافر کوتاه

بانوان می توانند برای داشتن یک استایل ساده و شیک ، یک مانتو ساده را انتخاب کنند. ترکیب پافر و مانتو ، جذابیت های خود را دارد. مزیت این استایل این است که به دلیل چند لایه بودن و مناسب بودن لایه زیرین لباس ، می توان در صورت احساس گرما ، لایه رویی را به راحتی درآورد. برای این استایل باید مانتوهای ساده را انتخاب کنید. زیرا مانتوهای طرح دار و شلوغ به احتمال زیاد برای این استایل زیبا نخواهد شد.

ست لباس دخترانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع ست لباس دخترانه

پافر کوتاه دخترانه با بافت ساده

یک ایده دیگر برای استایل با پافر کوتاه ، ترکیب پافر و بافت است که ترکیب بی نظیری است. بافت ها با لباس های مختلفی ست می شوند که یکی از آنها ، پافر کوتاه است. بافت های اندامی ، بدین منظور بسیار مناسب هستند و موجب زیبایی بیشتر پافر می شود. چرا که پافر نسبتاً آزاد است و زمانی که با یک لباس جذب ( بافت اندامی ) ترکیب شود ، استایل بسیار شیکی را رقم می زند. اخیراً مد شده است که بافت را داخل شلوار کرده و سپس روی آن پافر کوتاه می پوشند. فرض کنید که یک بافت کرمی را داخل شلوار جین ذغالی کنید و یک پافر زیتونی بر روی آن بپوشید و دکمه ها یا زیپ های پافر را باز بگذارید. این استایل بسیار شیک و جذاب خواهد بود و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

 پافر مشکی زنانه

استایل با پافر کوتاه مشکی‌رنگ

زمانی که رنگ پافر شما مشکی است ، دست شما برای انتخاب رنگ لباس زیر پافر بازتر است. زیرا مشکی با تمامی رنگ ها ست می شود و ظاهر زیبایی را ایجاد می کند. لباس هایی با رنگ سفید ، کرم ، نسکافه ای بسیار روشن ، طوسی و … برای زیر پافر بسیار مناسب هستند.

اگر رنگ شلوار خود را با رنگ پافر مشکی ست کنید ، استایل شما منظم تر و جذاب تر دیده خواهد شد. در این حالت اصلاً رنگ لباس زیر پافر را مشکی انتخاب نکنید. زیرا استایل شما غمگین خواهد شد.

نتیجه گیری

چندین پیشنهاد برای استایل با پافر کوتاه به شما ارائه دادیم. پافر ، از لباس های مناسب پاییز و زمستان است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. پافر از جمله لباس هایی است که به تمامی افراد با هر فرم اندامی خواهد آمد. بنابراین توصیه می کنیم که یک یا چند پافر برای کمد لباس های خود خریداری کنید تا در روزهای مختلف پاییز و زمستان بتوانید استایل های متفاوت و زیبایی را با آن بوجود آورید. حتماً به رنگ پافر و کیفیت جنس و دوخت پافر موردنظر خود توجه کرده و سپس به خرید آن اقدام کنید.