استایل با ژیله
استایل با ژیله و نکاتی که باید بدانید

استایل با ژیله باید با توجه به نکاتی انجام شود که جذابیت فراوانی داشته باشد. بدین منظور نکاتی را لازم دانستیم که خدمت شما عرض کنیم.

ژیله ، یکی از لباس های مناسب فصل پاییز و زمستان است که در میان جوانان و میانسالان و حتی سالخورده ها هم طرفدار دارد. برای اینکه این لباس زیبا را به خوبی در استایل خود بگنجانید و استایل جذابی را رقم بزنید ، باید انتخاب هوشیارانه ای داشته باشید.

ژیله ، علاوه بر ظاهر بسیار زیبایی که دارد از گرمای خوبی برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت این لباس این است که به دلیل نداشتن آستین ، محدودیتی برای فرد برای کار با دست ها ایجاد نمی کند. زمانی که شما پلیور و بافت و … را بر روی پیراهن خود می پوشید ، به دلیل احساس سنگینی دست های خود در استفاده از دست های خود دچار محدودیت هستید.

 ژیله مردانه سبز

ژیله های جدید و مد روز

زمانی که درباره استایل با ژیله صحبت می کنیم گمان نکنید که درباره یک استایل قدیمی صحبت می کنیم. ژیله های امروزی با طراحی بسیار جدید خود دارای جذابیت های زیادی هستند و اصلاً ظاهر قدیمی ندارند.

ژیله بدون داشتن آستین و ایجاد محدودیت برای دست های شما ، یک لایه گرما ایجاد می کند. هر زمان که احساس کردید از گرمای زیاد اذیت می شوید می توانید به راحتی ژیله خود را در بیاورید. بنابراین ژیله ، یک لباس مناسب برای ایجاد یک پوشش چند لایه است. ژیله ها ، بسیار سبک هستند و یکی از بهترین لباس های پاییزی و زمستانی به شمار می روند.

مشاهده کنید: تیشرت مردانه

استایل با ژیله چگونه است ؟

برای اینکه با این لباس زیبا و خوش تیپ به نظر بیایید ، باید نکاتی را در نظر داشته باشید. ژیله هایی که امروزه در بازار وجود دارند از تنوع طرح ، مدل و قد و رنگ زیادی برخوردار هستند. بنابراین با هر سلیقه ای که دارید می توانید ژیله موردنظر خود را خریداری کنید.

امکان ست کردن ژیله با لباس های مختلف مانند بلوز ، سویشرت ، هودی ، پالتو ، کاپشن ، بارانی ، پیراهن و … وجود دارد. در انتخاب شلوارهای مناسب این لباس باید توجه ویژه ای داشته باشید. با ژیله می توانید استایل جذابی را برای خود رقم بزنید که از شما در برابر سرمای هوا ، محافظت کند و شما را به خوبی گرم کند. تعداد آقایانی که به خرید انواع ژیله های پاییزی و زمستانی اقدام می کنند ، بسیار زیاد است.

 جلیقه یا ژیله دکمه دار

استایل مردانه شیک با ژیله

استایل با ژیله ، فقط برای استایل های رسمی نیست. شما می توانید با استفاده از ژیله ، تیپ اسپرت بزنید.

استایل روزمره و کژوال : برای اینکه تیپ شما با ژیله ، اسپرت باشد باید آن را با بلوز یقه کلاسیک استفاده کنید. اگر علاقمند هستید که تیپ خود را اسپرت تر کنید ، باید ژیله را با پیراهن چهارخونه درشت بپوشید. قطعاً این استایل می تواند شما را برای انجام فعالیت های روزمره و ورزشی و … شیک و راحت کند. پیراهن های چهارخونه ، بهترین گزینه برای ست کردن ژیله های اسپرت می باشد. برای این استایل باید کفش اسپرت مناسب مانند بوت یا نیم بوت داشته باشید. کتانی هم ، گزینه خوبی برای ست کردن با ژیله می باشد. البته در انتخاب کتانی باید وسواس زیادی به خرج دهید. زیرا ممکن است هر کتانی به این استایل نیاید. در انتخاب رنگ های ژیله ، پیراهن ، شلوار و کتانی و … دقت داشته باشید و بی گدار به آب نزنید. کوچکترین بی دقتی موجب می شود که استایل با ژیله اسپرت ، زشت و بدریخت شود.

استایل رسمی و اداری : اگر می خواهید با ژیله ، یک تیپ اداری و رسمی داشته باشید ، باید آن را با پیراهن های رسمی و مجلسی ست کنید. پوشیدن ژیله روی پیراهن ، نه تنها سبب زیبا شدن استایل رسمی شما می شود ، بلکه شما را حسابی گرم می کند. بنابراین می توانید ژیله را به عنوان لباسی برای محیط کار خود انتخاب کنید. با داشتن ژیله های متنوع در رنگ های مختلف ، تیپ های مختلفی در محیط کار داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

 جلیقه یا ژیله زنانه

استایل با ژیله برای بانوان

تنها آقایان نیستند که از ژیله استفاده می کنند ، خانم های خوش سلیقه و شیک پوش می توانند با استفاده از ژیله ، استایل زیبایی را برای خود درست کنند.

استایل روزمره و کژوال زنانه : بدین منظور می توانی یک ژیله زنانه را با لباس های مختلفی مانند سویشرت راه راه بپوشید. فرض کنید که یک ژیله زنانه را با آستر خز و کرکی بپوشید ، این استایل بسیار شیک و لوکس و گرم خواهد بود. برای این استایل ، بوت یا نیم بوت های زیبایی را درنظر بگیرید. ژیله شومیز ، یک ست فوق العاده برای موقعیت های غیررسمی می باشد که از سوی بسیاری از بانوان مورداستفاده قرار می گیرد. بانوان برای انتخاب رنگ ژیله باید دقت بیشتری داشته باشند.

استایل رسمی زنانه : برای استایل با ژیله در موقعیت های رسمی ، بهتر است ژیله را با یکی از رنگ های پیراهن نخی ست کنید. اگر برای این استایل ، یک بوت یا نیم بوت چرم داشته باشید ، زیبایی آن را بیشتر خواهید کرد. بوت یا نیم بوت بهتر است ظاهر مجلسی داشته باشد تا رسمیت استایل شما حفظ شود. با بهترین ژیله های زنانه می توانید تیپ های رسمی مختلفی داشته باشید و هر روز در محیط کاری یا جلسات کاری خود ، بدرخشید. برای داشتن استایل رسمی با این لباس باید به انتخاب رنگ آن توجه زیادی داشته باشید. ژیله هایی به رنگ جیغ برای محیط کاری شما مناسب نمی باشند.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

ژیله برای کودکان

کودکان هم می توانند زیباترین استایل با ژیله را ایجاد کنند. ژیله های زیادی مخصوص دختربچه ها و پسربچه ها  در بازار وجود دارند که ضمن زیبایی ، گرمای خوبی دارند و استایل بچه ها را زیبا می کنند. پسر بچه ها می توانند ژیله های خود را با شلوار و بلوز و یا پیراهن ست کنند. دختربچه ها هم می توانند ژیله های خود را بر روی پیراهن های تا روی زانو بپوشند و استایل ناز و زیبایی را برای خود درست کنند.