استایل مخمل برای بانوان

استایل مخمل برای بانوان ، یکی از استایل های پرطرفدار است. برای خوش تیپی با لباس های مخمل به نکات ذکر شده در ادامه ، توجه کنید.

معلوم نیست که لباس هایی از جنس جین و مخمل و … چه ویژگی هایی دارند که همواره موردتوجه صنعت مد و لباس بوده اند و هیچگاه حضور آنها در ویترین فروشگاه های پوشاک و مزون لباس و … کمرنگ نشده است.

توضیحات مفیدی در ارتباط با استایل های مخملی به شما بانوان عزیز ارائه می دهیم تا برای استایل های مختلف خود به آنها توجه داشته باشید.

 جوراب شلواری بنفش مخملی

ساق های مخملی ، شیک و جذاب

در استایل مخمل برای بانوان ، ساق های مخملی بسیار به چشم می آیند. اگر ساق های مخملی داشته باشید برای پوشیدن بسیاری از ژاکت ها ، بافت ها ، بلوزها ، پالتوها و … در روزهای سرد دچار مشکل نمی شوید. پوشاندن ساق ها با ساق های مخملی اصلاً موجب کاهش جذابیت استایل شما نمی شود بلکه  آن را زیباتر می کند. شما می توانید شلوارهای مخملی و ساق های مخملی را با یکدیگر ست کنید و جذابیت استایل مخملی خود را چند برابر کند.

 اکسسوری مخملی

محصول پیشنهادی: لباس زنانه

اکسسوری های مخملی ویژه بانوان

برای شیک تر شدن استایل مخمل برای بانوان ، باید به سراغ اکسسوری های مخملی رفت. اکسسوری های مخملی نه تنها با لباس های مخملی ست می شوند بلکه در ترکیب با سایر لباس ها ، جذاب به چشم می آیند. جواهرات مخملی ، کیف های مخملی ، یقه های مخملی ، گل سر و تل سرهای مخملی و … گزینه های مناسب پیش روی شما هستند تا از آنها در استایل خود استفاده کنید. ما اطمینان داریم که بانوان بسیار خوش سلیقه هستند و به خوبی می دانند که از چه اکسسوری هایی استفاده کنند تا خوش تیپ تر و خوش استایل تر شوند. ما به سلیقه بانوان عزیز ، شک نداریم.

 کت شلوار زرشکی مخملی

کت و شلوار مخملی برای بانوان

شیک ترین استایل مخمل برای بانوان ، کت و شلوار مخملی است. البته منظورمان از کت و شلوار مخملی صرفاً کت و شلوارهای ست مخملی نیستند. شما می توانید از کت و شلوار غیرست استفاده کنید و استایل جذابی را رقم بزنید. فرض کنید که یک کت مخمل قهوه ای روشن را با یک شوار مخمل مشکی ست کنید ، این استایل فوق العاده خیره کننده است و چشمان هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند. ایده دیگر این است که یک کت مخمل آبی نفتی را با یک شلوار مشکی ست کنید. این استایل بسیار شیک و جذاب است و شما را به یک بانوی بسیار خوش پوش تبدیل می کند.

 کفش قرمز مخملی

کفش های زنانه مخملی

در استایل مخمل برای بانوان می توان از کفش های مخملی استفاده نمود. در ویترین فروشگاه ها و بوتیک ها ، کفش های مخملی زیادی را مشاهده می کنیم و این مسئله نشان می دهد که کفش های مخملی همواره پرطرفدار هستند و مشتری دارند. کفش های مخملی در رنگ های مختلفی وجود دارند که از زیباترین آنها می توان به کفش های مخملی سفید و مشکی اشاره نمود. نیم بوت ها و بوت های مخملی ، بهترین انتخاب برای پاییز و زمستان هستند که ظاهر فوق العاده شیکی دارند. نیم بوت ها و بوت های مخملی با لباس های مختلفی ست می شوند و ترکیب بی نظیری را رقم میزنند.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

لباس زنانه مخملی جذب یا گشاد ؟

توجه داشته باشید که یک استایل مخمل برای بانوان ، زمانی شیک به نظر خواهد بود که لباس های مخملی به خوبی بر تن نشسته باشند. لباس های مخملی گشاد اصلاً بر تن خوب نمی نشینند و ظاهر خوبی ایجاد نمی کنند. لباس های مخملی بهتر است به صورت جذب باشند و البته نه آنقدر جذب که ظاهر بدی را ایجاد کنند. لباس های مخملی به هر خانمی با هر رنگ پوست و هر فرم اندام می آید.

اما نکته ای که باید موردتوجه قرار بگیرد این است که انتخاب فرم لباس و تناسب آن با فرم هیکل شما بسیار مهم است. ممکن است یک بلوز جذب مخملی به یک خانم چاق با شکم بزرگ نیاید که قطعاً هم همینطور است. اما یک کت مخملی به همین خانم بیاید و آن را بسیار شیک کند. بنابراین باید در انتخاب فرم لباس و توجه به فرم بدن خود ، ریزبین و نکته سنج باشید تا شیک پوش شوید.

 لباس مجلسی مخملی

یک استایل مخمل برای بانوان : لباس شب مخملی

مزون های لباس مجلسی و لباس شب ، پر از لباس های بسیار شیکی است که از جنس مخمل می باشند. لباس های مجلسی مخملی بسیار زیبا و چشم نواز هستند. بسیاری از بانوان سخت پسند ، پارچه مخمل را برای دوخت لباس شب خود انتخاب می کنند. مزیت لباس های مخملی این است که بسیار نرم و لطیف هستند  و احساس راحتی را برای شما به ارمغان می آورند. اگر می خواهید در تالار یا باغ یا مهمانی ویژه خود بدرخشید ، لباس های مجلسی مخملی را انتخاب کنید. از این انتخاب پشیمان نخواهید شد.

 

یک استایل مخمل برای بانوان : کت مخملی + لباس های تمام مشکی

آیا استایل تمام مشکی به علاوه یک کت تک مخمل رنگی را تجربه کرده اید ؟ اگر خیر ، باید بگوییم که اشتباه کردید ، چرا که یک استایل بسیار جذاب را از دست داده اید. البته هنوز هم دیر نشده است. شما می توانید یک بافت مشکی را به همراه یک شلوار جین جذب مشکی و یک شال مشکی ساده به همراه یک کت مخمل زرشکی ست کنید. جلوی آیینه بایستید و مشاهده کنید که این استایل چقدر زیباست.

مشاهده محصول: لگ زنانه

 دامن نقره ای مخملی

دامن مخمل ، یک انتخاب خاص برای بانوان

در استایل مخمل برای بانوان می توانید از دامن مخملی استفاده کنید. این دامن ها بسیار شیک و زیبا هستند و در سال های اخیر ترند شده اند. آیتم های مختلف وجود دارند که برای ست کردن با دامن مخملی مناسب هستند. شما می توانید برای دورهمی های خود از ترکیب یک دامن مخملی به همراه یک تاپ یا بلوز نیم تنه استفاده کنید و یک استایل راحتی شیکی داشته باشید. به هر حال شما به قدری خوش سلیقه هستید که ما اطمینان داریم به خوبی می توانید گزینه های مختلفی را با دامن مخمل ست کنید.

بیشتر بخوانید: 5 نوع از پرکاربردترین لباس‌های پاییزه