استایل مناسب دورهمی زنانه
استایل مناسب دورهمی زنانه

استایل مناسب دورهمی زنانه : در این مقاله قصد داریم که شما را با چندین استایل شیک و زیبا برای مهمانی و دورهمی آشنا کنیم.

بانوان در هر سن و سالی که باشند ، به زیبایی و تیپ خود اهمیت می دهند. بعید است که خانمی به مهمانی و یا دورهمی دعوت شود و دغدغه چه لباسی را بپوشم و چگونه تیپ بزنم را نداشته باشد. در واقع بانوان دوست دارند که همواره زیبا و جذاب به نظر بیایند و در میان جمع ، یکی از بهترین ها از این نظر باشند. چندین پیشنهاد خوب برای پوشش شما در مهمانی ها و دورهمی ها را داریم :

 شلوار جین با بلوز سفید

زیباترین و ساده ترین استایل مناسب دورهمی زنانه : شلوار جین و بلوز سفید

ترکیب شلوار جین و بلوز سفید ، یک ترکیب همیشه زیبا و جذاب است. این استایل از گذشته تا به امروز ، یکی از بهترین استایل ها برای مهمانی ها و دورهمی ها بوده و است. اگر می خواهید زیبا و خوش پوش و در عین حال ساده باشید ، این استایل را انتخاب کنید. اگر دورهمی و مهمانی شما در روزهای گرم برگزار می شود می توانید شلوار جین و تیشرت سفید را انتخاب کنید.

 بلوز و دامن کوتاه

بلوز و دامن ، زیبا و خودمانی

اگر فضای مهمانی به گونه ای است که هیچ محدودیتی برای پوشیدن لباس های باز ندارید ، می توانید ترکیب بلوز و دامن کوتاه را به عنوان استایل مناسب دورهمی زنانه انتخاب کنید. دامن کوتاه و بلوز جذب ، ترند شده اند و طرفداران بسیار زیادی در سال های اخیر داشته اند. اگر بلوز و دامن هایی به رنگ شیری و کرم و نسکافه ای روشن و … را انتخاب کنید ، واقعاً خاص و دیدنی خواهید شد. برای این استایل ، یک کیف و کفش کرمی شاین هم درنظر بگیرید تا خاص تر و زیباتر شوید. ما قول می دهیم که با این استایل بسیار زیبا به نظر بیایید و در میان جمع ، بدرخشید.

مشاهده کنید: لباس ورزشی مردانه

 دامن و بافت رنگ مینیمال

یک استایل مناسب دورهمی زنانه : استایل کلاسیک

لباس های کلاسیک ، همواره شیک و خاص بوده اند و موجب جذابیت افراد می شدند. به طور مثال یک دامن مدیوم را با بلوز یقه بسته بپوشید. از همین الان مطمئن هستیم که با پوشیدن این لباس ها تا چه اندازه جذاب و خوش استایل خواهید شد. برای این استایل ویژه ، حتماً بایستی کفش های مناسبی هم درنظر بگیرید تا کار را تمام کنید و برای درخشش در محفل و دورهمی خود ، هیچ چیز کم نداشته باشید. انتخاب کفش با توجه به اینکه دورهمی شما در چه مکانی صورت می گیرد ، باید انجام شود و کفش موردنظر با لباس های کلاسیک شما بیشترین تناسب و هماهنگی را داشته باشد.

 تاپ و شلوار لی سفید

تاپ و شلوار جین ، شیک و خنک

یک استایل مناسب دورهمی زنانه ، ترکیب شلوار جین و تاپ است. این استایل فوق العاده جذاب به نظر می آید و نظر هر خوش سلیقه و زیباپسندی را به خود جذب می کند. این استایل چندین حسن دارد که یکی از آنها ، راحتی آن است. با این استایل آنقدر راحت هستید که گمان می کنید در منزل با لباس راحتی خود حضور دارید. جذابیت این استایل بسیار زیبا است. یکی از مزایای این استایل این است که گران نیست و با حداقل هزینه می توان یک استایل شیک و زیبا را بوجود آورد.

بیشتر بخوانید: راه هوشمندانه برای داشتن کفش مناسب برای سفر

 پیراهن گل گلی سبز

پیراهن های گل گلی ، یک استایل مناسب دورهمی زنانه

این پیراهن ها که در گذشته بسیار محبوب بودند به تازگی دوباره ترند شده اند. اگر خوش ذوق هستید و اهل پوشیدن لباس های شاد و زنانه هستید ، این استایل را انتخاب کنید. یک پیراهن گل گلی بسیار شیک و شاد را برای دورهمی خود انتخاب کنید. می توانید رنگ پیراهن را با گل سر و یا پاپوش و یا هدبند خود ست کنید و بیش از پیش ، جذاب و زیبا شوید. پیشنهاد ما این است که رنگ های شاد را برای پیراهن گل گلی خود درنظر بگیرید. رنگ هایی مانند کرم ، آبی روشن ، لیمویی ، نارنجی و … بسیار عالی هستند و شما را از دیگران متفاوت و متمایز می کند. این پیراهن ها را می توانید بدون ساپورت و یا با ساپورت بپوشید. انتخاب این مسئله با شماست که چقدر در جو دورهمی خود راحت هستید. البته داشتن ساپورت به سبب تمیز نشان دادن پاها ، ارجحیت دارد.

 اورال لی زنانه

سرهمی با شلوار زنانه برای دورهمی و مهمانی

یک استایل مناسب دورهمی زنانه دیگر ، سرهمی ها می باشند که هم ظاهر بسیار جذابی دارند و هم بسیار راحت و ساده هستند. اخیراً سرهمی های زنانه و دخترانه ترند شده اند و محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. تنوع سرهمی های موجود در بازار زیاد است. برخی از سرهمی ها به صورت باز و برخی به صورت پوشیده هستند. پس با توجه به نظر خود و فضای دورهمی و مهمانی می توانید سرهمی مناسب خود را انتخاب نموده و آن را تن کنید. به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. اگر جزء بانوانی هستید که اضافه وزن زیادی در ناحیه شکم و پهلوی خود دارید ، گزینه مناسبی برای پوشیدن سرهمی ها نیستید. چون در این حالت استایل نامناسبی خواهید داشت و اضافه وزن ناحیه شکم و پهلوی شما به صورت واضح تر به چشم می آید. این بانوان عزیز بهتر است استایل های دیگر را انتخاب کنند.

 دامن بلند قرمز

استایل مناسب دورهمی زنانه با دامن بلند

دامن بلند ، یکی از لباس های محبوب بانوان ایرانی در مهمانی ها و دورهمی ها است. اگر دوست دارید پوشیده و در عین حال جذاب باشید ، این استایل را انتخاب کنید. ترکیب دامن بلند با پیراهن های آستین کوتاه یا آستین بلند ، تاپ ، کراپ ، نیم تنه و … زیبا خواهد بود. بنابراین با توجه به سلیقه خود و محدودیت های موجود می توانید انتخاب های مختلفی برای ست کردن با دامن بلند داشته باشید. با توجه به اینکه دورهمی و مهمانی در چه مکانی برگزار می شود ، یک کفش یا صندل پاشنه بلند برای این استایل درنظر بگیرید تا جذابیت و زیبایی دامن بلند شما بیشتر به چشم بیاید. این استایل به اکسسوری ها مختلف نیاز دارد که یکی از زیباترین و جذاب ترین آنها ، آویزها و رولباسی ها است.

بیشتر بخوانید: لباس مناسب مهمانی‌های زمستانه