استایل های مناسب با پالتوی طرح دار
استایل های مناسب با پالتوی طرح دار

استایل های مناسب با پالتوی طرح دار را با توجه به نکاتی که در این مقاله بیان می کنیم ، رقم بزنید و شیک ترین استایل ها را داشته باشید.

یکی از انواع پالتوهای موردعلاقه بانوان ، پالتوی طرح دار می باشد که اخیراً به شدت مد شده است و موردتوجه بانوان قرار گرفته است. این پالتوها ، در طرح های مختلفی تولید می شوند که هر یک به گونه ای زیبا و جذاب هستند.

پالتوهای طرح دار فوق العاده شیک هستند و به دلیل برخورداری از چند رنگ ، قابلیت ست شدن با لباس های مختلفی را دارا می باشند. به بیان دیگر ، دست شما برای ست کردن پالتوهای طرح دار بازتر است. بدین منظور توضیحاتی را ارائه می کنیم که تا بهتر بتوانید با پالتوهای طرح دار تیپ بزنید.

 پالتو طرحدار توسی

استایل های مناسب با پالتوی طرح دار با توجه به طرح های پالتو

برای اینکه پالتوهای طرح دار را ست کنید ، باید به طرح آن توجه داشته باشید. اگر می خواهید روسری یا شال را با این پالتو ست کنید بهتر است رنگ روسری و شال را به یکی از رنگ های پالتو ست کنید. درنظر داشته باشید که برای ست کردن روسری و شال با پالتوی طرح دار ، روسری و شال های طرح دار را انتخاب نکنید که موجب شلوغ شدن ظاهر استایل شما می شود و ظاهر خوبی را ایجاد نمی کند. روسری و شال های ساده ، بهترین گزینه برای ست کردن با پالتوی طرح دار می باشند.

برای انتخاب رنگ کیف و کفش خود می توانید به رنگ روسری و شال خود دقت کنید. رنگ شال و روسری در صورتی که با رنگ کیف و کفش ست شوند ، ظاهر جذابی را با پالتوی طرح دار رقم می زنند. در واقع یک نظم مشخص در استایل شما ایجاد می شود. زیرا رنگ روسری و شال با رنگ کیف و کفش ست شده و رنگ مجموع این آیتم ها با یکی از رنگ های موجود در پالتو ، هماهنگ است. این ، یک نمونه از بهترین استایل های مناسب با پالتوی طرح دار است.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

پیراهن مناسب برای زیر پالتوهای طرح دار

شما می توانید یک پیراهن یا شومیز سفید را برای زیر پالتوی طرح دار انتخاب کنید. ترکیب پیراهن یا شومیز سفید با پالتوی طرح دار ، بسیار زیبا و شیک می شود. برای این استایل باید جواهرات مناسبی را درنظر بگیرید که روی بورس باشد و از مد نیفتد.

یک پیراهن یا تاپ شومیز سورمه ای برای زیر پالتوهایی که دارای طرح و رنگ سورمه ای هستند ، بسیار مناسب است. اگر پالتوی طرح دار شما در رنگ های قهوه ای می باشد ، می توانید یک پیراهن یا شومیز نسکافه ای روشن برای زیر آن درنظر بگیرید.

کفش مناسب برای پالتوی طرح دار

برای زیباتر شدن استایل های مناسب با پالتوی طرح دار ، از کفش های صندل چرمی یا نیم بوت ها و بوت های چرمی استفاده کنید. درنظر داشته باشید که نیم بوت ها و بوت های چرمی برای هر پالتوی طرح داری مناسب نمی باشند. برای مثال اگر قد پالتوی شما بسیار بلند باشد ، در ترکیب با بوت بلند جالب نمی شود. بوت های بسیار بلند بهتر است با پالتوهای طرح دار کوتاه ست شوند. ظاهر کفش باید با پالتوی طرح دار ، تناسب داشته باشد. اگر مدل بوت یا نیم بوت به گونه ای شلوغ باشد ، در ترکیب با پالتوی طرح دار جالب نمی شود. زیرا بیش از حد شلوغ می شود.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

 پالتو ساده زنانه

استفاده از اکسسوری های مناسب برای پالتوی طرح دار

برای داشتن بهترین استایل های مناسب با پالتوی طرح دار ، از اکسسوری های مناسب استفاده کنید. انتخاب نوع کیف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر کیف و کفش خود را ست کنید که کار راحتی دارید. اما اگر می خواهید از کیف و کفش های تک استفاده کنید ، باید دقت بیشتری به خرج دهید. زیرا انتخاب نامناسب سبب می شود که ظاهر استایل شما به شدت زشت شود.

جواهرآلات ، رخ زیادی در این استایل دارند. اگر یک آویز جواهر بلند برای روی پالتو در نظر داشته باشید ، استایل شما بسیار گیرا خواهد شد. از بهترین انگشترها ، ساعت ها و … برای زیباتر شدن استایل خود استفاده کنید. بهترین استایل های مناسب با پالتوی طرح دار ، استایل هایی هستند که حساب شده و با برنامه ریزی شکل گرفته باشند.

برای همه چیز برنامه ریزی کنید. رنگ لباس های مختلف استایل خود ، استفاده از جواهرآلات مناسب ، استفاده از بهترین مدل های کیف و کفش ، انتخاب لباس مناسب برای زیر پالتو و … همه از مواردی هستند که باید درنظر گرفته شوند.

 پالتو ساده قرمز

لباس های آستین دار یا بدون آستین برای پالتوی طراح دار

برای لباس های زیر پالتو می توان از لباس های آستین دار استفاده کرد که گرمای بیشتری ایجاد شود. بدین منظور استفاده از تونیک ها ، شومیزها ، پیراهن ها ، بافت ها ، پلیورها ، بافت ها ، دورس ها و … مناسب است. انتخاب هر یک از ابن لباس ها بستگی به این دارد که قرار است به کجا بروید و در چه فصلی هستید. برای فصل زمستان حتماً از لباس های گرم مانند بافت ، دورس و … استفاده کنید.

لباس های بدون آستین برای افرادی که دوست ندارند چندین آستین داشته باشند و سنگین شوند اما در عین حال گرم باشند ، مناسب هستند. بنابراین در اینصورت از لباس های بدون آستین برای زیر پالتو استفاده کنید.

مشاهده کنید: هودی زنانه

شلوار مناسب استایل های مناسب با پالتوی طرح دار

شلوارهای جین ، شلوارهای پارچه ای جذب ، شلوارهای کتان ، لگ ، ساپورت و … برای ست کردن با پالتو بسیار مناسب هستند. از آنجایی که با پالتو بیشتر بوت و نیم بوت می پوشند ، باید شلوارهای جذب را برای ست کردن با پالتو انتخاب کرد. اما در صورتی که از کفش های معمولی برای پالتوی خود استفاده می کنید ، می توانید شلوارهای پاچه دمپا را انتخاب کنید.

بنابراین برای انتخاب شلوار مناسب پالتوی طرح دار باید نیم نگاهی به نوع کفش خود داشته باشید. امیدواریم نکات گفته شده برای ایجاد بهترین استایل با پالتوی طرح‌دار ، مفید باشد و به شما در این زمینه کمک کند.