شلوارک ورزشی زنانه
استایل ورزشی جذاب با شلوارک ورزشی زنانه

استایل شلوارک و شُرتک ورزشی بین دختران جوان و بانوان طرفداران زیادی دارد. ممکن است داشتن استایل ورزشی جذاب با شلوارک ورزشی زنانه دغدغه ی بسیاری از خانم ها باشد. نحوه ی استایل کردن شلوارک ورزشی زنانه نکات خاص خود را دارد. اگر به دنبال استایل ورزشی هستید، اگر قصد خرید شلوارک ورزشی زنانه دارید و یا به دنبال چند ایده ی ست کردن با شلوارک ورزشی زنانه هستید، با تیم ریبون تا انتهای مقاله همراه باشید. در آخر، چند استایل ورزشی زیبا و جذاب با شلوارک ورزشی زنانه را پیشنهاد خواهیم داد.

 شلوارک ورزشی زنانه زرد

نکات طلایی استایل جذاب شلوارک ورزشی زنانه:

با رعایت این نکته طلایی می توانید هر شلوارکی را به راحتی با هر لباسی ست کنید. استایلی شیک و منحصر به فرد بر اعتماد به نفس شما می افزاید. پس حتماً این نکات مهم و طلایی را در استایل ورزشی خود رعایت کنید و در کلاس های ورزشی باشگاه بدرخشید.

در هنگام ست کردن به هارمونی رنگ و مدل شلوارک با بالاتنه توجه کنید. علاوه بر این، لازم است آیتم هایی که برای شلوارک های کوتاه انتخاب می کنید در قسمت بالاتنه بلند و پوشیده تر باشد، تا حالت بالانس به خود گرفته و یک تضاد زیبایی در پوشش شما ایجاد شود. برای شلوارک ورزشی بلندتر استفاده از نیم تنه ها و لباس هایی که کوتاه تر هستند، پیشنهاد می شود. این نکته طلایی را در مورد لباس های گشاد و تنگ نیز بهتر است رعایت کنید.

نکته دیگر این است که با مدل های جدید این سبک ورزشی آشنا شوید تا بتوانید هنگام ست کردن، از چند مدل جدید الهام بگیرید.

برای استایلی شیک و جذاب با شلوارک ورزشی زنانه، لازم است بدانید هر شلوارک ورزشی چه طرح و مدل هایی دارد تا با انواع استایل و مدل های شلوارک ورزشی زنانه، بیشتر آشنا شوید.

مشاهده کنید: شلوارک ورزشی زنانه

 شلوارک ورزشی زنانه زرد

انواع شلوارک زنانه برای استایل ورزشی:

شلوارک های ورزشی از لحاظ جنس پارچه، رنگ به کار برده شده یا طرح لباس به گروه های مختلفی تقسیم می شوند. همچنین از لحاظ ظاهری نیز شلوارک ورزشی زنانه در مدل ها و استایل های متفاوتی طراحی می شوند. در این بخش معروف ترینِ این شلوارک ها را به صورت دسته بندی برایتان جمع آوری کرده ایم:

  • شلوارک ورزشی کوتاه: دسته بندی استایل این شلوارک ها، به کوتاه و کوتاه تر تقسیم بندی می شود. شلوارک با استایل کوتاه تر، شورتک ورزشی نیز نام دارد. شورتک نیز در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد.
  • شلوارک زنانه ورزشی بلند: بلندیِ قد این شلوارک ها تا زانو و برخی تا زیر زانو است. انواع جذب آن ها با نام لگ برمودا نیز شناحته می شود.
  • شلوارک ورزشی مدل دامن دار: در طراحی این مدل شرتک ورزشی، از دامن به صورت رویه ی کار استفاده شده و شرتک در زیر کار قرار دارد.
  •  شلوارک ورزشی زنانه مدل جذب و تنگ: همان طور که از نام این شلوارک ها مشخص است، این نوع شلوارک از بالا تا پایین به صورت یک دست جذب است.
  • شلوارک ورزشی زنانه مدل گشاد: اگر دغدغه ی استفاده از شلوارک های راحت و آزاد را دارید، بهتر است از آیتم های جذب در بالا تنه استفاده کنید تا از شلخته دیده شدن تیپ ورزشی کاسته شود.
  • شلوارک زنانه ورزشی با مدل خط دار: مدل خط دار در هر قسمتی از لباس ممکن است طراحی شده باشد. در استایل مدل خط دار از بالاتنه های ساده و بی خط استفاده کنید.
  • شلوارک ورزشی زنانه بغل خط دار: برای ست کردن با این شلوارک بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که طرح خط را در قسمت کناری حفظ کرده باشند.
  • شلوارک ورزشی زنانه کشاله دار: این شلوارک در دو قدِ بلند و کوتاه وجود دارد. در طراحی این شلوارک، یک شلوارک به صورت جذب و به گونه ای دوخته می شود که یک پارچه گشاد تر رویه آن قرار می گیرد. پس در ظاهر این شلوارک، انگار دو شلوارک پوشیده اید. استایل شلوارک ورزشی زنانه کشاله دار با لباس های نیم تنه مثل تاپ های کراپ، تیشرت های کراپ یا حتی بلوز کراپ، بسیار جذاب و دیدنی می شود.

در مبحث انواع شلوارک ورزشی به دلیل تنوع بالا فقط به چندین مورد اشاره شده است، اگر تمایل به دیدن و آشنایی بیشتر انواع مدل های شلوارک ورزشی زنانه دارید، به راحتی می توانید به فروشگاه معتبر ریبون سر بزنید. در این فروشگاه انواع شلوارک های زیبا و جذاب با کیفیتی بالا برای شما مخاطبین گرامی جمع آوری شده است. شما می توانید هر لباسی را با شلوارک ورزشی زنانه خود استایل کنید.

مشاهده کنید: لباس ورزشی زنانه

 

چند استایل شیک با شلوارک ورزشی زنانه:

شلوارک ورزشی زنانه را با چه لباس های ورزشی می توان پوشید؟ در این مقاله استایل های دیگر لباس های ورزشی را به صورت تک به تک با شلوارک یا شورتک ورزشی زنانه برای شما بازگو کرده ایم. ست کردن شلوارک یا شورتک ورزشی بسیار راحت است و به راحتی با لباس ورزشی های دیگر ست می شود.

حال شلوارک یا شورتک در پایین تنه را ثابت در نظر می گیریم و به صورت فرضی، استایل ورزشی آن با لباس های دیگر را بررسی می کنیم.

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403002

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403002

مشاهده و خرید

استایل نیم تنه ها با شلوارک ورزشی:

اولین انتخاب شما برای شلوارک ورزشی باید نیم تنه باشد. نیم تنه از جدیدترین مدل های ورزشی است که جذابیت اندام شما را به خوبی به نمایش می  گذارد. در استایل با شلوارک های فاق بلند نیز از نیم تنه ها استفاده کنید. با ست نیم تنه و شلوارک فاق بلند، استایلی جذاب خواهید ساخت. نیم تنه ها شامل لباس های کراپ تاپ، تیشرت کراپ و بلوز کراپ می شود.

 شلوارک ورزشی زنانه زرد

استایل ورزشی تاپ با شلوارک زنانه:

همانطور که می دانید استایل بیشتر تاپ های ورزشی در تن به صورت جذب است. پس نحوه استایل کردن شلوارک زنانه با تاپ جذب را یررسی می کنیم. در ست کردن شلوارک ورزشی زنانه با تاپ ورزشی، علاوه بر طرح و رنگ مد نظر، به موارد زیر نیز لازم است توجه کنید.

  • استایل شلوارک ورزشی زنانه با تاپ جذب : شلوارک های جذب با تاپ های جذب هارمونی زیبایی می توانند بسازند. استایلی که هم از بالاتنه و هم از پایین تنه جذب باشد، فرم بدن شما را به خوبی و زیبایی نشان می دهد. پوشیدن تاپ همراه با شلوارک ورزشی زنانه، استایل جذابی برای خوش اندام های باشگاه است.
  • شلوارک ورزشی کوتاه کشاله دار ست با تاپ جذب: تعادل در همه چیز زیبایی را به همراه دارد، اما در استایل کردن شلوارک زنانه ورزشی کشاله دار، گاهی یک آیتم گشاد با آیتم تنگ در بالاتنه، ظاهر زیبایی را به همراه خواهد داشت.
دامن ورزشی زنانه مدل بوگاتی کد 403025

دامن ورزشی زنانه مدل بوگاتی کد 403025

مشاهده و خرید

 شلوارک ورزشی زنانه زرد

استایل ورزشی شلوارک زنانه با تیشرت:

استایل شلوارک ورزشی زنانه با چه تیشرت هایی جذاب تر است؟

  • پولوشِرت ها همراه جذاب و معروفی در استایل شرتک ورزشی دامن دار است. ممکن است در برخی از مسابقات ورزشی تنیسی این استایل را در تن ورزشکاران دیده باشید.
  • تیشرت های ورزشی اور سایز مناسب شرتک های کوتاه است.
  • تیشرت زنانه ورزشی نیز بیشتر مناسب شلوارک های جذب است.

مطالعه کنید: راهنمای کامل انتخاب جنس شلوارک ورزشی مردانه