هودی زنانه مشکی
استایل پاییزی با هودی زنانه

هودی های زنانه از دسته لباس هایی هستند که هم در فصل بهار، هم در فصل های پاییز و زمستان قابل استفاده هستند. به همین دلیل است که هودی زنانه طرفداران زیادی در بین بانوان دارد. با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز، شما می توانید یک استایل پاییزی با هودی زنانه شیک داشته باشید. و همچنین در سال 2024 هودی ها با مدل های جدیدتری را در بازار خواهیم دید.

 

چه رنگ هودی برای استایل پاییزی مناسب است

با آمدن فصل پاییز ناخودآگاه رنگ های نارنجی و زرد در ذهن شما تداعی می شود. انتخاب رنگ هودی زنانه در فصل پاییز یا همان فصل عاشقی که طرفدران خاص خود را دارد بسیار راحت است. چون میتوان هر رنگی را برای استایل پاییزی با هودی زنانه انتخاب کرد، پس انتخاب رنگ هودی، بستگی به سلیقه شما دارد. اما پیشنهاد ما برای انتخاب رنگ هودی، همان رنگ های پاییزی یعنی رنگ نارنجی یا رنگ زرد است. در این صورت می توانید یک استایل پاییزی شیک داشته باشید.

 

سایز مناسب هودی زنانه

 هودی زنانه گشاد

برای سال 2024 میلادی، مدل هودی های پیشنهاد شده با سایز های بزرگتری وارد بازار شده است. یعنی هر چقد سایز هودی بزرگتر باشد شیک تر و به روزتر خواهد بود. بسیاری از بانوان برای اینکه هودیِ شان سایز بزرگتری داشته باشند از هودی پدر یا برادرشان استفاده می کنند. از این رو این مدل هودی های زنانه برای افرادی که جُسه ای کوچکی دارند مناسب است، زیرا کمی هیکل شان را درشت تر نشان خواهد داد. اما بانوانی دیگر، برای استایل پاییزی خود از هودی های زنانه با سایز کوچک، یعنی فیت بدن خود استفاده می کنند.

 

پیشنهاد ریبون: مدل های ست کامل لباس گرم پاییزی دخترانه

 

استایل پاییزی با هودی زنانه را با چی ست کنیم

 هودی زنانه نارنجی

برای ست کردن هودی زنانه، اول نسبت به دمای هوای پاییزی باید توجه کنیم تا بدانیم که بابد با کدام لباسمان ست کنیم. اگر دمای هوای پاییزی کمی سرد باشد، می توان هودی را با یک تیشرت و شلوار نسبتاٌ گرم پوشید.

ست کردن هودی زنانه که بخش مهمی از استایل پاییزی است و برای هودی پوشان بسیار اهمیت دارد. شما اگر یک هودی مشکی دارید می توانید آن را با یک شال و شلوار نارنجی ست کنید تا یک استایل پاییزی خوش رنگ داشته باشید. اگر از رنگ نارنجی خوشتان نمی آید، می توانید هودی مشکی را با سلیقه خودتان ست کنید.

یکی دیگر از استایل های شیک و جذاب برای ست کردن هودی، ست با کت جین است. این ست استایل خیلی خاصی دارد که طرفداران خود را دارد. اگر باب سلیقه شما خواهد بود این ست با کت جین هم به شما پیشنهاد می شود.

اگر در هوای سرد پاییزی می خواهید ست کنید، شما می توانید یک هودی را با یک کلاه بافتنی نارنجی یا زرد رنگ، عینک آفتابی به رنگ زرد و یک جفت پوتین ساق دار ست کنید. سپس با یک استایل شیک پاییزی روی برگ های پاییزی قدم بردارید.

 

خرید هودی زنانه پاییزی

برای خرید هودی زنانه اول باید به جنس آن توجه کنید. جنس هودی های زنانه از جنس پلی استر، مناسب فصل سرد است و به دلیل خصوصیات ضدآب و گرمایی که دارد می توانید در محیط هایی مرطوب و سرد آن را بپوشید.

جنس پنبه به دلیل نرم بودن طرفداران زیادی دارد، جنس پنبه ای هودی زنانه برای استایل پاییزی ماه های اول پاییز مناسب است. زیرا هوا نه خیلی سرد و نه خیلی گرم است. شما می توانید نسبت به جنس و رنگ مورد پسندتان خریدی را انجام دهید. البته اگر یک هودی با جنسی خیلی خوب می خواهید باید بودجه کافی داشته باشید. تا هودی محبوبتان را به راحتی خریداری کنید.

 

چند نوع هودی زنانه داریم

دسته ای از بانوان سخت پسند هستند. اما با وجود تنوع زیاد هودی های بازار، می توانند به راحتی یک استایل شیک پاییزی با هودی های زنانه برای خودشان انتخاب کنند. ما اینجا انواع هودی های زنانه را به شما معرفی کنیم تا بیشتر و بهتر با مدل های آن ها شوید.

هودی ملانژ:

هودی زنانه ملانژ در واقع جنس یک پارچه هودی است. این هودی با پارچه ملانژ دوخته می شود و خیلی از افراد آن را به هودی ملانژ می شناسند. پارچه ملانژ از جنس نخ و پنبه تشکیل شده است. استفاده از هودی ملانژ زیاد توصیه نمی شود زیرا بعد از مدتی استفاده از آن به حالت پرزی در می آید و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.
 هودی زنانه کلاهدار سفید

 

هودی دوررس:

و اما هودی دورس که جنس آن از نخ می باشد و با دستگاه بافنده بافته می شود که دو مدل دارد دو نخ و سه نخ که پارچه های آن ها نمایان هستند. هودی دورس بیشتر با لباس های گرمکن قابل استفاده است. خیلی از افراد از این مدل هودی زنانه برای استایل پاییزی نیز استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: پارچه دورس چیست؟

هودی تدی:

هودی تدی زنانه به هودی هایی گفته می شود که با جنس پارچه مخمل مانندی تولید می شود. این پارچه بسیار نرم است و شباهت زیادی به پوست حیوانات دارد. هودی تدی به دلیل گرم و نرم بودن برای ماه آخر پاییز که هوا بشدت سرد می شود مناسب تر است. و به دلیل جنس نرمی که دارد توصیه می شود که زیاد شست و شو نشود زیرا امکان خراب شدن آن زیاد است.
 هودی زنانه نرم

و در آخر

پس دیگر می دانید که هودی چیست و کدام مدل هودی برای کدام فصل مناسب خواهد بود. هودی های زنانه سال ها است که در بازار وجود دارند. خیال از مد افتادن هم ندارد و روز به روز هم مدل های قشنگ تر هودی های زنانه برای استایل های مختلف پاییزی تولید می شود.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.