خوش تیپی برای افراد چاق
اصول خوش تیپی برای افراد چاق

خوش تیپی برای افراد چاق ، غیرممکن نیست. افراد چاق هم می توانند مانند افراد خوش اندام ، شیک پوش و خوش تیپ باشند.

افرادی که اضافه وزن دارند باید به نکاتی توجه داشته باشند تا استایل شیک و جذابی داشته باشند. باید اعتراف کرد که افراد چاق برای انتخاب لباس و تیپ زدن ، دردسرهای زیادی داشته و به شدت دچار چالش می شوند.

شاید یکی از موضوعاتی که سبب می شود افراد چاق ، خوش تیپی و خوش استایلی را غیرممکن بدانند ، عدم آگاهی درباره نحوه تیپ زدن و انتخاب لباس مناسب است. اطلاعاتی که در ادامه ارائه می شود به شما در این زمینه کمک زیادی می کند.

اهمیت انتخاب لباس سایز و به اندازه برای افراد دچار اضافه وزن

خوش تیپی برای افراد چاق به شرطی امکان پذیر است که از لباس های سایز و به اندازه استفاده کنند. افراد چاق گمان می کنند که باید لباس های گشاد و آزاد بپوشند تا اضافه وزن خود را پنهان کنند. اما اینگونه نیست و ممکن است این کار موجب چاق تر دیده شدن شما شود.

توصیه ما به افراد چاق این است که از خرید لباس های تنگ و گشاد خودداری کنند و لباس های سایز خود را تن کنند. نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که لباس هایی را خریداری کنید که برش دار و خوش دوخت باشند تا با ایجاد خطای دید لازم ، اضافه وزن شما را کمتر نشان دهند.

بیشتر بخوانید: ست ورزشی مردانه

 لباس کرم بافت

خوش تیپی برای افراد چاق با انتخاب رنگ مناسب

اعتماد به نفس داشته باشید. شما می توانید مانند سایر افراد ، شیک پوش و جذاب دیده شوید. پس در درجه اول باید خودتان را باور داشته باشید و اطمینان داشته باشید که شما هم می توانید جذاب و خوش استایل باشید.

بدین منظور باید به نکاتی توجه داشته باشید. یکی از نکات مهم ، توجه به رنگ لباس است. افراد چاق نمی توانند هر رنگی را برای لباس خود انتخاب کنند. زیرا برخی از رنگ ها موجب چاق تر دیده شدن شما می شود. رنگ های روشن برای افراد چاق مناسب نیست. اما رنگ های تیره موجب لاغرتر دیده شدن افراد چاق می شود.

به طور مثال یکی از رنگ هایی که شما را فوق العاده جذاب و زیبا می کند ، رنگ مشکی است. خوش تیپی برای افراد چاق با انتخاب لباس های مشکی رنگ ، آسان است. مشکی و رنگ های تیره دیگر سبب می شوند که مقدار سایه های واضح روی اندامتان کمتر شود. در نتیجه یک خطای دیدی ایجاد شده و موجب لاغرتر دیده شدن شما می شود. اگر از اکسسوری های زیبای مشکی رنگ برای این استایل خود استفاده کنید ، چندین برابر زیبا می شوید.

این نکته را درنظر داشته باشید که لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ بالا تنه و پایین تنه آنها به یکدیگر نزدیک باشند تا سبب بزرگتر دیده شدن قسمتی از بدن شما نشوند. از انتخاب لباس هایی که طرح شلوغی دارند ، خودداری کنید. چنین لباس هایی سبب می شوند که شما هیکلی تر دیده شوید.

اگر علاقمند به رنگ های روشن هستید ، حتماً در کنار استفاده از لباس هایی با رنگ روشن از اکسسوری های مشکی و جلب توجه کننده استفاده کنید. با این تکنیک می توانید توجهات را به سمت اکسسوری خود جلب کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت کفش ورزشی زنانه و مردانه

 لباس مشکی راسته

عدم انتخاب لباس های راسته

یکی از نکات مهم درباره خوش تیپی برای افراد چاق این است که لباس های راسته را انتخاب نکنید. لباس های جین و راسته سبب می شوند که پاهای شما بزرگتر و تپل تر به نظر بیاید. شلوارهایی که در بخش ران تنگ و در بخش پایین به صورت آزاد و گشاد هستند ، انتخاب مناسبی برای شما است. خانم ها و آقایان چاق بدانند که شلوارهایی که در کنار خود جیب های بزرگی دارند ، اصلاً مناسب آنها نیستند.

شلوار مناسب افراد چاق باید کمر متناسبی با میزان شکم آنها داشته باشد. اگر شکم آنها از بخش کمر شلوار بیرون زده شود ، بالا تنه بسیار بزرگتر از پایین تنه دیده می شود و این مسئله موجب می شود که فرم اندام شما زشت دیده شود.

خوش تیپی برای افراد چاق با دامن های مناسب امکان پذیر است. در صورتی که پهلو و پایین تنها شما درشت است ، دامن های پلیسه را انتخاب کنید. اگر مچ و ساق پای بزرگی دارید ، دامن های بلند ( تا زیر قوزک پا ) را انتخاب کنید.

جنس پارچه لباس مناسب افراد تپل

پارچه هایی که خشک و زبر هستند ، به تن شما خوب نمی نشینند و شما را بدفرم نشان می دهند. اما پارچه هایی که نرم و لطیف هستند ، به زیبایی هر چه تمام تر بر روی تن شما نشسته و سبب مخفی شدن نافرمی های اندام شما می شوند.

پارچه هایی مانند ساتن های براق به احتمال زیاد موجب چاق تر دیده شدن شما می شوند. اما پارچه هایی مانند لمه مشکی ، حریر و … سبب جمع و جورتر دیده شدن شما می شود. پس در انتخاب پارچه به سراغ جنس های نرم و لطیف بروید.

مشاهده محصول: هودی زنانه

 کت مشکی بلند زنانه

بایدها و نبایدها درباره خوش تیپی برای افراد چاق

– اگر از علاقمندان به کت هستید ، دور کت هایی که یک یا چندین دکمه دارند خط بکشید. اگر هم کت های دکمه دار را انتخاب می کنید ، هرگز دکمه های آن را نبندید. کت ها و پالتوهای بدون اپل را انتخاب کنید.

– برای انتخاب بافت و ژاکت و … مواردی را انتخاب کنید که اولاً قد بلندی داشته باشند و دوماً دکمه نداشته باشند.

– یک لباس مناسب برای خوش تیپی بانوان چاق ، لباس های یکسره است. در واقع این لباس ها از لباس های دو تکه مانند کت و شلوار و کت و دامن ، شیک تر و زیباتر هستند و شما را کشیده تر نشان می دهند.

– یک شرط خوش تیپی برای افراد چاق ، استفاده از کفش های پاشنه بلند است. هرگز کفش های پاشنه تخت را پا نکنید.

– شلوارهای جین تیره رنگ ، گزینه بسیار خوبی برای شیک پوشی شما است. یک پیراهن حریر مشکی تا بالای زانو به همراه یک شلوار جین تیره رنگ ، استایل بسیار جذابی را برای شما رقم می زند.

بیشتر بخوانید: اصول خوش تیپی برای افراد چاق

بیشتر بخوانید: چی بپوشیم و چگونه لاغر دیده شویم ؟

بیشتر بخوانید: تفاوت استایل مردانه اسلیم فیت و رگولار فیت