کفش سفید مردانه
اصول ست کردن کفش سفید مردانه

یکی از مدل ‌های کلاسیک کفش‌ های مردانه، کفش سفید مردانه است و با پوشیدن این کفش شما در استایل خود می‌ درخشید. به خصوص اگر تمیزی کفش‌ها را رعایت کرده باشید، می‌توانید از جذابیتی که به تیپ و استایلتان داده است استفاده کنید.

همچنین اگر قصد دارید با شخص مهمی در زندگیتان دیدار داشته باشید، این رنگ کفش می‌تواند باعث شود که جذاب‌تر به نظر برسید. اگر شما هم ذهنتان درگیر این سؤال است که با کفش مردانه سفید چی بپوشیم؟ این مطلب را که راهنمای ست کردن کفش سفید با استایل‌های مختلف است را از دست ندهید.

در ضمن می توانید برای خرید انواع کفش ورزشی مردانه و  لباس مردانه به سایت ما مراجعه و مدل های مختلف را ملاحظه نمایید.

کفش سفید مردانه در استایل ‌های مختلف

سؤالی که ذهن همه دارندگان کفش‌های سفید مردانه را به خود مشغول کرده این است که «کتونی سفید با چی ست میشه ؟». باید بگوییم که ست کردن کفش سفید مردانه با استایل‌ های مختلف کار سختی نیست. در ادامه راه‌ های ست کردن این کفش‌ خوش ‌رنگ را به شما خواهیم گفت.

اگر این رنگ کفش را به پا کردید، در نظر داشته باشید که باید از رنگ ‌های خنثی در استایل خود استفاده کنید. مثلاً، در سایر استایلتان از رنگ‌ هایی همچون کرم، خاکستری یا طوسی بهره ببرید. این رنگ‌ها کمک می‌کنند تا تعادل در استایلتان رعایت شود و با ترکیب رنگ ‌هایی که به کار بردید یک هارمونی جذاب داشته باشید.

ست کردن کفش سفید مردانه با استایل رسمی

پیشنهاد می‌کنیم اگر بناست از این رنگ ، به‌خصوص در مجالس رسمی مثل عروسی استفاده کنید ، ترکیب کت ‌و شلوار مشکی یا کروات سفید با این رنگ کفش را تجربه کنید.

با این وجود این توصیه را به خاطر بسپارید که برای ست کردن کفش سفید مردانه به روش رسمی و نیمه رسمی، پوشیدن کفش سفید کتانی را فراموش کنید. در این زمان می‌توانید از کفش‌های سگک‌دار استفاده کنید. یک کفش سفید چرم ورنی هم می‌تواند ظاهر شما را فوق‌العاده لاکچری و جذاب به نظر برساند.

پیشنهاد ما برای ست کردن کفش های سفید مردانه در استایل رسمی و مجلسی، پوشیدن کت و شلوار طوسی روشن با پیراهن ساده نیلی به همراه این رنگ است، با این استایل به خوبی می‌ توانید جذاب باشید و از اطرافیان دلبری کنید.

ست کردن کفش سفید مردانه با استایل رسمی

ست کردن کفش سفید مردانه با استایل نیمه رسمی

این را به خاطر داشته باشید که همیشه یک رنگ سفید در مقایسه با رنگ سفید دیگر متفاوت است. به این دلیل که بسته به جنس و ساختار کفش، رنگ‌های سفید با هم فرق دارند. همچنین این را به عنوان یک اصل کلی به خاطر داشته باشید؛ هرچه تناژ و تیرگی لباسی که برای ست کردن با کفش سفید به کار می‌برید، بیشتر باشد، سفیدی کفش شما بیشتر به چشم می‌آید.

پیشنهاد ما نیز این است که از رنگ‌های خنثی یا ترجیحاً شاد برای ست کردن با این رنگ استفاده کنید، در این صورت رنگ کفش شما بیش از حد پر رنگ و جیغ به نظر نمی رسد.

ست کردن کفش سفید مردانه با استایل اسپرت

برای ست کفش مردانه سفید در استایل اسپرت می‌توانید از کفش اسپرت ساق‌دار یا بدون ساق بهره بگیرید. ترکیب کتانی سفید با شلوار جین راسته و تیشرت یا بلوز سفید می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

برای ست کردن کفش سفید در استایل بهاره می‌ توانید از تیشرت ساده سفید رنگ یا تیشرت ‌هایی با طرح و نقش سفید استفاده کنید. برای فصل پاییز نیز می ‌توانید از ترکیب شلوار جین تیره سرمه‌ ای یا مشکی با پلیور سفید یا یقه اسکی بهره بگیرید. با کتانی سفید می ‌توانید از شلوار جین و پیراهن طرح ‌دار نیز استفاده کنید.

 

ست کردن کفش سفید مردانه با تیپ کژوال

عاشقان کژوال می‌ توانند با هوشمندی تمام از این رنگ کفش در استایلشان استفاده کنند. به خصوص این که کژوال پوش ‌ها کلاً سخت نمی ‌گیرند و یک استایل راحت را برای خود در نظر می‌گیرند.

برای ست کردن کفش سفید با تیپ کژوال می‌توانید از تیشرت راه‌راه با کت بلیزر سرمه‌ای با یک شلوار مشکی بهره بگیرید. این تیپ با این رنگ کفش یک استایل جذاب خواهد بود.

اگر قصد یک استایل خاص و ویژه را دارید، می ‌توانید از یک تیشرت سفید با پیراهن جین و شلوار تیره استفاده کنید، در کنار کفش سفید، می ‌تواند جذابیت فوق‌العاده‌ای برایتان رقم بزند. البته اکسسوری‌ها را هم فراموش نکنید، می‌توانید یک ساعت سفید را با کفش‌ سفیدتان ست کنید.

ست کردن کتانی سفید مردانه در تابستان

آقایان سفید پوش در استایلتان خلاقیت به خرج دهید و سعی کنید تا با هوشمندی تمام لباس‌هایتان را انتخاب کنید، یک پیراهن آستین کوتاه سفید به همراه شلوار جین آبی با یک کتانی سفید شما را جذاب‌تر از پوشیدن لباس‌های پر زرق‌ و برق می‌کند.

سعی کنید از لباسی استفاده کنید که با رنگ پوستتان سازگاری داشته باشد تا استایلتان بیشتر به چشم بیاید. برای مثال اگر پوست گندمی یا روشن دارید، ترکیب پیراهن قرمز چهارخانه با شلوار جین زغالی به همراه یک کفش آدیداس سفید می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد. با یک کلاه کپ این جذابیت را در استایل اسپرتتان تکمیل کنید.

در تابستان، ست کردن کفش سفید مردانه می‌تواند یک انتخاب عالی برای استایل خنک و شیک شما باشد. کتانی‌ها به دلیل جنس خنک و تنفس ‌پذیر خود، برای ایام گرم تابستان مناسب هستند. در ادامه به توضیحاتی درباره ست کردن کتانی سفید مردانه در تابستان می‌پردازیم:

ست کردن کتانی سفید مردانه در تابستان

کتانی سفید با شلوار یا شلوارک

می ‌توانید با انتخاب یک کتانی سفید، آن را با شلوار یا شلوارک راحتی ترکیب کنید. این ترکیب به شما ظاهری غیررسمی و متفاوت می ‌بخشد که برای تابستان بسیار مناسب است.

ترکیب با شلوار جین تیره

اگر قصد دارید استایلی کمی متفاوت ‌تر داشته باشید، می‌توانید کتانی سفید خود را با شلوار جین تیره (مانند آبی تیره یا مشکی) ست کنید. این ترکیب اسپرت و جذابیتی خاص به استایل شما می‌بخشد.

ترکیب با کفش اسپرت

برای استایل کتانی سفید در تابستان، می ‌توانید از کفش‌ های اسپرت متناسب با محیط خود استفاده کنید. این ترکیب به شما ظاهری غیررسمی و آزادانه می ‌بخشد.

در نهایت، در انتخاب ست کتانی سفید مردانه در تابستان، مهم است که به راحتی و سبکی لباس‌ ها توجه کنید و ترکیب ‌هایی انتخاب کنید که با شخصیت و سلیقه شما سازگاری دارند.

اگر با اعتماد به نفس تمام پوشیدن کفش سفید مردانه را انتخاب کردید، در تمیز نگه داشتن آن هم دقیق باشید. این رنگ کفش با هر لباسی مناسب نیست و برای داشتن یک استایل جذاب بهتر است از رنگ‌ های خنثی در لباستان استفاده کنید تا سفیدی کفشتان جلوه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: ست لباس دخترانه