سویشرت طوسی
انتخاب سویشرت مردانه مناسب با استایل کژوال

سویشرت مردانه نوعی لباسی است که هم به شکل گرمکن و هم بلوز کلاهدار وجود دارد. این نوع سویشرت مردانه با استایل کژوال و نیز استایل ورزشی استفاده می شود. سویشرت مردانه نوعی لباس سبک و راحتی است که در هر شرایطی مورد استفاده آقایان قرار می گیرد. اکثر این سویشرت ها، به کمک کشی که در قسمت آستین و کمر شان قرار دارد، راه نفوذ سرما به بدن را می گیرند. با خواندن این مقاله می توانید برای سال جدید 2024 از میان مدل های جدید و متنوع در سایت فروشگاهی ریبون، انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

 سویشرت مردانه اسپرت

چه مدل سویشرت هایی بخریم؟

در انتخاب سویشرت ورزشی مردانه، حتما اطلاعات کافی را داشته باشید تا جنسی نامناسب را خریداری نکنید.

  • جنس داخل سویشرت: داخل سویشرت مردانه با استایل کژوال، اکثرا تو کرکی است. برای اینکه متوجه شوید کرکی که سویشرت دارد از نوع خوب آن است یا نه، به این مورد توجه داشته باشید که جنس رویه بیرونی آن با رویه داخلی آن یکی باشد. اگر این مورد را نادیده بگیرید، امکان اینکه کرک سویشرت روی بدن یا لباس تان بشیند. پس حتما از جنس آن مطمئن شوید بعد از آن خرید تان را تکمیل کنید.
  • جنس پارچه سویشرت: یکی از بهترین جنس ها برای سویشرت مردانه، جنس نخ پنبه است که به راحتی با هر شلواری هم ست می شود، این نوع جنس از سویشرت مردانه بسیار نرم و راحت بوده و بدن را گرم نگه می دارد.

 سویشرت مردانه رنگ مشکی

  • انتخاب در رنگ: برای اینکه یک خرید هوشمندانه و اقتصادی داشته باشید و تعداد خریدتان را محدود کنید. می توانید از رنگ های سرمه ای و مشکی و طوسی، یکی را انتخاب کنید که با هر رنگ و لباسی به راحتی ست می شوند. پس دیگر دغدغه ای برای اینکه با دیگر لباس ست بشود یا نشود را ندارید.
  • در نظر گرفتن جزئیات: هودی ها و سویشرت های مردانه برای استایل کژوال و اسپرت طراحی شده اند، علاوه بر این، یک هودی باید گرما را حفظ کند. بهترین انتخاب در خرید سویشرت مردانه، سویشرت بلندی است که قد آن حداقل تا زیر کمر بیایید و به کمک آن گرما را احساس کنید. زیرا اگر سویشرت سما کوتاه باشد، سرما زودتر وارد بدن تان شده و گرم نمی شوید. نکته ی دیگر این است که سویشرت های جیب دار نسبت به سویشرت های ساده، هم شما را گرم نگه می دارند و هم اسپرت تر است.
  • سویشرت ساده یا بند دار: سویشرت هایی که ساده هستند و بند ندارند، می تواند استایل شما را جدی تر نشان دهد. سویشرت های بند دار، بیشتر برای نوجوان یا جوان مورد پسند است و استایلی اسپرت و کژوال را به نمایش می گذارد.
  • فرم آستین گشاد: خیلی از شما آقایان علاقه دارید که آستین سویشرتتان گشاد باشد، این در صورتی قشنگ است که خود سویشرت هم مدل گشادی داشته باشد تا استایلی تمام لش داشته باشید. اما این مورد را فراموش نکنید که از روی این نوع فرم آستین، نمی شود لباس دیگری را پوشید زیرا بد فرم قرار می گیرد.

 سویشرت قرمز راه راه

سویشرت مردانه را با چی ست کنیم؟

حال بعد از انتخاب و خرید سویشرت مردانه با استایل کژوال، می رسیم به اینکه سویشرت را با چی ست کنیم تا استایل خفنی داشته باشیم. حتماً استایل های پیشنهادی ما را دنبال کنید، قطعاً روزی به دردتان خواهد خورد.

 پالتو بلند مردانه

سویشرت مردانه با کت بلند

اگر می خواهید یک استایل نیمه رسمی داشته باشید، بهترین گزینه برای این استایل، ست کردن سویشرت با یک کت بلند است. این ترکیب می تواند به شما کمک کند تا به استایل مورد نظرتان برسید. اگر به سویشرت های کلاهدار علاقه دارید و این سوال برایتان پیش می آید که آیا سویشرت های کلاهدار را با کت می شود پوشید یا ست کرد؟ پاسخ این است که بله، هیچ ایرادی ندارد. اما استایل از حالت نیمه رسمی خارج شده و نیمه اسپرت می شود.

 کت چرم مشکی

سویشرت مردانه با کت چرم

یکی از ترکیب هایی که از زمان های قبل تر نیز بوده و جوان پسند نیز هست، همین ست کردن سویشرت مردانه با کت چرمِ کوتاه است. سویشرت طوسی بیشتر با کت چرم مشکی پوشیده می شود. شما می توانید یک سویشرت مردانه با استایل کژوال را در این ست استفاده کنید.

 کت جین مردانه

سویشرت مردانه با کت لی

خیلی از آقایان کت لی را در کمد لباس هایشان دارند، چون کت لی با هر چیزی ست می شود. شما نیز می توانید سویشرت مردانه را با کت لی ست کنید و یک استایل روزمره برای خودتان بسازید.

 سویشرت با هودی مردانه

دونکته که هنگام پوشیدن سویشرت مردانه باید بدانید

امروزه استایل هایی با چند لایه پوشیدن لباس ها ترند شده و طرفدران خاص خود را دارد. مثلا می توانید یک تیشرت یقه گرد با سویشرت را با هم بپوشید و کت لی را از روی آن ها اضافه کنید. می توانید زیپ سویشرت و کت لی را نیمه باز بگذارید تا سن تان کمتر دیده شود.

پوشیدن پیراهن با یک هودی مردانه یک استایلی است که به شما پیشنهاد می کنیم. مثلا می توانید پیراهن مردانه را با هودی به تن کنید به طوری که یقه پیراهن از هودی یا سویشرت بیرون بزند، جوان ترها می توانند قسمت پایین پیراهن شان را از زیر هودی یا سویشرت بیرون بگذارند تا استایلشان اسپرت تر دیده شود. اما این ترکیب و این مدل ست کردن را برای آن دسته آقایانی که جا افتاده تر هستند، توصیه نمی شود.

 

خرید سویشرت مردانه با استایل کژوال همراه با تخفیف های ویژه

اگر قصد خرید سویشرت مردانه را دارید یا به دنبال هر نوع پوشاک دیگری هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی ریبون یه سر بزنید و از مدل های متنوع آن دیدن کنید. در این صورت کالاهایی را مشاهده می کنید که می خواهید جنس و کیفیت خوبی داشته باشند و از تخفیف های ویژه ای برخوردار باشند.