انتخاب شلوارک ورزشی مردانه
انتخاب شلوارک ورزشی مردانه مناسب و ویژگی های مهم آن

انتخاب شلوارک ورزشی مردانه باید با التفات به نکاتی صورت بگیرد تا شلوارک خریداری شده ، کاملاً مناسب و برازنده شما باشد.

شاید گمان کنید که خرید یک شلوارک آنقدر مسئله مهمی نیست که بخواهیم درباره آن مطلبی بخوانیم و به نکاتی توجه کنیم. اما یک ورزشکار مبتدی و یا حرفه ای و یا یک فرد عادی که گهگداری به صورت تفریحی ورزش می کند ، باید بداند که برای اینکه در حین ورزش کردن از آزادی عمل زیاد و شادابی و نشاط بالا برخوردار باشد و با مشکلاتی مانند پارگی لباس ها و تعریق بیش از حد و … مواجه نشود ، باید در انتخاب لباس ورزشی خود دقت زیادی کند.

بنابراین لازم دانستیم اطلاعاتی درباره انواع شلوارک‌های ورزشی و ویژگی های آنها به شما ارائه دهیم تا برای خرید شلوارک ، انتخاب بهتری داشته باشید.

معیارهای مهم برای انتخاب شلوارک ورزشی مردانه

در خرید شلوارک ورزشی ویژه آقایان باید به مواردی توجه داشته باشید تا یک انتخاب اشتباه و نامناسب نداشته باشید :

– به این مسئله توجه داشته باشید که می خواهید شلوارک شما با لباس بالا تنه شما ست باشد و یا نیازی به ست کردن نیست. اگر به ست کردن آنها ، اهمیت زیادی می دهید بنابراین با توجه به طرح و رنگ تیشرت ها و رکابی های خود به انتخاب شلوارک اقدام کنید. به یاد داشته باشید که اگر لباس های ست بر تن داشته باشید ، جذاب تر خواهید بود و انگیزه بیشتری برای ورزش خواهید داشت.

– جنس و الیاف شلوارک باید به دقت بررسی شود. برخی از شلوارک ها به دلیل رطوبت زدا بودن پارچه خود ، مانع از تعریق فراوان می شوند. بنابراین در انتخاب شلوارک ورزشی مردانه ، جنس هایی را انتخاب کنید که تعریق شما را حدالامکان کاهش دهند.

– بهتر است شلوارک هایی را خریداری کنید که پارچه آنها دارای خاصیت کشسانی باشند. برخی از پارچه ها از هر جهت کش می آیند که این پارچه ها ، بهترین جنس شلوارک هستند.

– با توجه به نوع ورزشی که می خواهید انجام دهید و مکانی که قرار است در آنجا ورزش کنید ، طول مناسب شلوارک را تعیین کنید. اگر در یک مکان باز و عمومی می خواهید ورزش کنید ، بهتر است شلوارک های بلند را انتخاب کنید. اما شلوارک های کوتاه برای ورزش در سالن و یا ورزش در فضایی باز در خارج از شهر ، مناسب هستند.

– در انتخاب شلوارک ورزشی مردانه باید توجه کنید که آیا نیاز به نگهداری برخی از لوازم خود در جیب هایتان دارید یا خیر. اگر ضرورتی برای حمل تجهیزات خود در جیب هایتان دارید ، حتماً شلوارک های دارای جیب را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت شلوار ورزشی مردانه

آشنایی با بهترین برندهای شلوارک‌های ورزشی

چندین شلوارک ورزشی بسیار خوب را به شما معرفی می کنیم تا در صورت تمایل به خرید آنها اقدام کنید. شلوارک ورزشی TEN THOUSAND 7 ، شلوارک ورزشی UNDER ARMOUR RAID ، شلوارک اسپرت LULULEMON PACE BREAKER ، شلوارک ورزشی VUORI bANKS ، شلوارک ورزشی CONVERSE ARCHIVE و … از جمله این موارد هستند. البته تنوع برندهای شلوارک ورزشی بسیار زیاد است و ما تنها به چندین مورد از آنها اشاره نمودیم. اما به یاد داشته باشید که در انتخاب شلوارک ورزشی مردانه باید به اصل بودن برندها توجه کنید. بسیاری از شلوارک هایی که ظاهراً برند هستند در همین تولیدی های داخل کشور با کیفیت بسیار پایین تولید شده اند و کاملاً فیک هستند.

خرید شلوارک‌های ورزشی مناسب هر رشته ورزشی

در خرید شلوارک‌های ورزشی باید به نوع رشته ورزشی خود توجه کنید. احتمالاً معیارهای انتخاب شلوارک ورزشی مخصوص پیاده روی با معیارهای انتخاب شلوارک های ورزشی مخصوص ورزش دو و میدانی متفاوت می باشد.

یک فوتبالیست باید شلوارکی را انتخاب کند که کوتاه و آزاد باشد اما یک بدنساز باید شلوارکی را انتخاب کند که جذب و بلند باشد تا پای او در زمان کار با دستگاه های مختلف ، آسیب نبیند. بنابراین اگر یک شلوارک باکیفیت و زیبا را پسندیدید ، فوراً به خرید آن اقدام نکنید و درنظر بگیرید که آیا این شلوارک برای رشته ورزشی شما مناسب است یا خیر. لزوماً همیشه بهترین ها ، مناسب ترین ها نیستند. بنابراین این جمله را در گوشه ذهن خود داشته باشید و در هر انتخابی به آن توجه کنید. اگر شلوارک باکیفیت و زیبایی را خریداری کنید که کارایی لازم را برای شما نداشته باشد ، پول خود را به هدر داده اید.

بیشتر بخوانید: شلوارک ورزشی زنانه

ویژگی های مهم شلوارک های باکیفیت و مناسب

انتخاب شلوارک ورزشی مردانه باید با توجه به ویژگی های آن صورت بگیرد. اولین ویژگی مهم ، جنس شلوارک است. شلوارک هایی را خریداری کنید که دارای الیاف طبیعی باشند. به همین دلیل اولین پیشنهاد ما به شما ، شلوارک های نخ پنبه ای است. شلوارک های نخ پنبه ای بسیار سبک ، راحت ، جذب کننده رطوبت ، عدم تحریک کننده غدد عروقی و … هستند.

اگر خساست به خرج دهید و به سراغ الیاف های نایلونی بروید ، نمی توانید از مزایای استفاده از شلوارک های الیاف طبیعی برخوردار شوید. شلوارک های از جنس الیاف نایلونی درست است که قیمت مناسب و وزن کمی دارند ، اما موجب تعریق زیاد و عرق سوز شدن شما می شوند.

از دیگر جنس های شلوارک های ورزشی می توان به پلی استر ، گرافیک ، پلی پروپیلن و … اشاره نمود. این شلوارک ها دارای منافذ بسیار کوچکی هستند تا هوا را عبور داده و مانع تعریق فراوان شوند.

بیشتر بخوانید: خرید شلوارک مردانه

پیشنهاد ما برای انتخاب شلوارک ورزشی مردانه

فروشگاه اینترنتی ریبون توصیه می کند شلوارک هایی را خریداری کنید که دارای جنس عالی ، دوخت مستحکم و مقاوم ، کش های قوی ، خاصیت کشسانی مناسب ، طول متناسب با رشته ورزشی شما باشند.

اگر به سایت فروشگاه ریبون سری بزنید ، در بخش شلوارک های مردانه شاهد چندین مدل از شلوارک های باکیفیت و عالی خواهید بود. قیمت هایی که برای هر یک از این شلوارک ها تعیین شده است ، بسیار مناسب است. لذا شما می توانید با هزینه مناسبی به خرید شلوارک های موردنیاز خود ، اقدام فرمایید. در انتخاب شلوارک ورزشی مردانه توجه داشته باشید که سایز آنها مناسب با فرم و سایز اندام شما باشند تا خریدی ایده آل و درست را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین شلوارک ورزشی مردانه کدام است ؟